Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої)
Очікувана вартість
1 215 050,78 UAH
UA-2017-09-06-002126-c 2cbfaa8ac2c04c43a3540b12d9580f8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страшинський Віктор Анатолійович

(044) 239-78-44 strashynskiy-va@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 23517243
Місцезнаходження: 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 44 , м. Київ
Контактна особа: Страшинський Віктор Анатолійович
(044) 239-78-44
strashynskiy-va@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2017 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2017 17:00
Очікувана вартість: 1 215 050,78 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Тендерна документація

06 вересня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2017 16:58
ТД_Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої_3 ЛОТИ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-06-002126-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Квант плюс", Код ЄДРПОУ:31618527
Дата подання: 11 жовтня 2017 10:42
Вимога
Вимога, стосовно відхилення тендерної документації ТОВ "Квант Плюс".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 12:19
Відповідь на скарку



Щодо питань, порушених у скарзі ТОВ "Квант-Плюс" від 11.10.17 № 422 стосовно проведення філією УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) (засувки)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-06-002126-c). :

Згідно вимоги п1.1.1. розділу ІІІ Учасник повинен надати Інформацію, що підтверджує технічні, якісні та інші характеристики товару (продукції), а саме: копію(ї) паспорту(ів)) який(і) підтверджує(ють) технічні та якісні характеристики запропонованого товару.
В наданих копіях паспортів Температура робочого середовища на всі засувки надано -30…+425 С.
В наданих копіях паспортів на Засувка Ду50 Ру16 фланцевий та Засувка Ду80 Ру16 фланцевий в Розділі 4 Свідоцтво про приймання та консервацію вказано інший розмір засувки, а саме : ДN100 Ру16, що викликає сумнів правдивості паспортів.
В наданому копії паспорту на Засувка Ду40 Ру80 фланцевий в Розділі 4 Свідоцтво про приймання та консервацію вказано інший тиск, а саме : ДN40 Ру16 що викликає сумнів правдивості паспорту.
Тому показники, які надані в копіях паспортів не відповідають технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі та вимогам тендерної документації.

Згідно вимоги п. 1.1 Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасника торгів) тендерної документації Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати:
пп.1.1.1 Довідка в довільній формі щодо наявності в Учасника власних (орендованих) приміщень, обладнання, автотранспорту.
пп.1.1.2 Документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою (карти складського обліку та/або технічні паспорти та/або договори оренди та/або накладні та/або інший(і) документ(и)).
На п.1.1 Додатку № 2 Учасником ТОВ "Квант-Плюс" було надано довідку в довільній формі, щодо наявності в Учасника власних (орендованих) приміщень, обладнання, автотранспорту. В даній довідці відсутні дані щодо наявності в Учасника власного (орендованого) автотранспорту. Тому надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації.

В зв'язку з невідповідністю вимогам пп.1.1.1 п. 1.1 Додатку № 2 до тендерної до документації (не надано інформації та документів, що підтверджують наявність в Учасника власного (орендованого) автотранспорту, вимоги п1.1.1. розділу ІІІ (Інформація, що підтверджує технічні, якісні та інші характеристики товару), на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII ''Про публічні закупівлі'' - тендерну пропозицію Учасника ТОВ ТОВ "Квант-Плюс" було відхилено, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002126-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Квант плюс", Код ЄДРПОУ:31618527
Дата подання: 11 жовтня 2017 10:44
Вимога
Вимога, стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Квант Плюс".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2017 12:22
Відповідь на скаргу



Щодо питань, порушених у скарзі ТОВ "Квант-Плюс" від 11.10.17 № 421 стосовно проведення філією УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) (вентилі)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-06-002126-c). :

Згідно вимоги п. 1.1 Додатку № 2 (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасника торгів) тендерної документації Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати:
пп.1.1.1 Довідка в довільній формі щодо наявності в Учасника власних (орендованих) приміщень, обладнання, автотранспорту.
пп.1.1.2 Документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою (карти складського обліку та/або технічні паспорти та/або договори оренди та/або накладні та/або інший(і) документ(и)).
На п.1.1 Додатку № 2 Учасником ТОВ "Квант-Плюс" було надано довідку в довільній формі, щодо наявності в Учасника власних (орендованих) приміщень, обладнання, автотранспорту. В даній довідці відсутні дані щодо наявності в Учасника власного (орендованого) автотранспорту. Тому надана довідка не відповідає вимогам тендерної документації.

В зв'язку з невідповідністю вимогам пп.1.1.1 п. 1.1 Додатку № 2 до тендерної до документації (не надано інформації та документів, що підтверджують наявність в Учасника власного (орендованого) автотранспорту, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України № 922-VIII ''Про публічні закупівлі'' - тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Квант-Плюс" було відхилено, як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002126-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Частное акционерное общество "Промарматура", Код ЄДРПОУ:21871578
Дата подання: 05 жовтня 2017 14:34
Порушення під час розгляду пропозиції
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № Т2017-122/4/1-3 від 04.10.2017 р. (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2017-09-06-002126-c. Предмет закупівлі: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої). Код предмета закупівлі: 42130000-9) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Промарматура».
Єдиною підставою відхилення нашої пропозиції в протоколі зазначено: «Копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку (форма N1ДФ) за останній звітний період надана без відмітки та/або квитанції ДФС про прийняття звітності. – п.п.2.1.1 п.2.1 Додатку № 2 до тендерної документації.».
Такий висновок є хибним та не відповідає дійсним обставинам з огляду на наступне:
Підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено подання Учасником торгів у складі тендерної документації «Копій Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку (форма N1ДФ) за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності».
Застосування у вказаному пункті тендерної документації сполучників «та/або» допускає три варіанти надання Учасником документів на його вибір: 1) подання з відміткою та квитанцією; 2) подання лише з відміткою; 3) подання лише з квитанцією. Кожен з трьох варіантів подання документів є правильним і буде повністю відповідати вимогам підпункту 2.1.1 пункту 2.1 Додатку № 2 до ТД.
Надана приватним акціонерним товариством «Промарматура» у складі тендерної пропозиції копія Податкового розрахунку (форма N1ДФ) має відповідну відмітку ДФС на першій сторінці вказаного документу «Документ прийнято». Інших відміток ДФС на вказаному документі не передбачено чинним законодавством.
Згідно абзацу 2 ч.4 чт.16 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до вимог ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже надана Учасником – Приватне акціонерне товариство «Промарматура» копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку (форма N1ДФ) з відміткою ДФС про прийняття звітності» повністю відповідає умовам тендерної документації і у Замовника немає жодної законної підстави для відхилення тендерної пропозиції цього Учасника «згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказаних принципів при оцінці конкурсних пропозицій Замовник не дотримувався, оскільки відхилив тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Промарматура» з надуманих (неіснуючих) підстав.
Умовами тендерної документації (п.1 розділу V тендерної документації) передбачено, що «критерієм оцінки є ціна (в грн.). Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником».
На підставі вищезазначеного та враховуючи, що наша тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною, прошу ще раз розглянути тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Промарматура» на її відповідність вимогам тендерної документації та чинному законодавству, і переглянути своє рішення щодо відхилення нашої пропозиції, скасувавши Протокол розгляду тендерних пропозицій № Т2017-122/4/1-3 від 04.10.2017 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2017 16:53
В процесі розгляду пропозиції ПАТ «Промарматура» було виявлено що копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку (форма N1ДФ) за останній звітний період надана без відмітки та/або квитанції ДФС про прийняття звітності. – п.п.2.1.1 п.2.1 Додатку № 2 до тендерної документації.».
Згідно п.2.3. Наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 Податковий розрахунок подається до контролюючих органів за місцезнаходженням податкового агента - юридичної особи або її відокремлених підрозділів чи до контролюючого органу за податковою адресою фізичної особи - податкового агента.
Податковий розрахунок може готуватись податковим агентом таким чином:
на непошкодженому паперовому носії формату А4 (кількість аркушів не обмежується), який заповнюється машинописним текстом чи друкованими літерами без помарок, закреслень, виправлень і уточнень, сторінки нумеруються. У незаповнених полях інформаційного рядка проставляється прочерк. Подання ксерокопії податкового розрахунку не дозволяється;
на електронному носії інформації в електронній формі з використанням спеціалізованого програмного забезпечення, актуальні версії якого безкоштовно надаються контролюючим органом за місцем взяття податкового агента на облік та розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Податковий розрахунок подається податковими агентами в один із таких способів:
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо використання електронного цифрового підпису відповідальної особи податкового агента у порядку, визначеному законодавством;
на паперовому носії разом з електронною формою на електронному носії інформації;
на паперовому носії, якщо кількість рядків у податковому розрахунку не перевищує десяти.
Податковий розрахунок готується у двох примірниках. Один примірник подається до контролюючого органу. Другий - з підписом особи, відповідальної за приймання розрахунку, штампом та проставленим номером порції, отриманим при обов'язковій реєстрації розрахунку в контролюючому органі, повертається податковому агенту.
Подання податкового розрахунку засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється відповідно до порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (наказ ДПА від 10.04.2008 №233).
Згідно цього Порядку, у разі надходження податкового документа на адресу ДФС в електронному вигляді, на адресу податкового агента надсилається друга квитанція.
Тобто на вимогу тендерної документації ваше підприємство повинно було надати копію форми 1ДФ з підписом особи, відповідальної за приймання розрахунку, штампом та проставленим номером порції або підтвердити копією другої квитанції.
В зв’язку з зазначеним вище, УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» вважає, що Замовник не порушив вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та правомірно відхилив тендерну пропозицію ПАТ «Промарматура»
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002126-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Частное акционерное общество "Промарматура", Код ЄДРПОУ:21871578
Дата подання: 06 жовтня 2017 11:22
Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Додаток до попередньої скрарги
Скасована
Дата: 06 жовтня 2017 11:31
Причина: Не завантажився файл з офіційним листом
Номер вимоги: UA-2017-09-06-002126-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Частное акционерное общество "Промарматура", Код ЄДРПОУ:21871578
Дата подання: 06 жовтня 2017 11:31
Додаток до скарги
Додаємо офіційний лист
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2017 16:54
В процесі розгляду пропозиції ПАТ «Промарматура» було виявлено що копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку (форма N1ДФ) за останній звітний період надана без відмітки та/або квитанції ДФС про прийняття звітності. – п.п.2.1.1 п.2.1 Додатку № 2 до тендерної документації.».
Згідно п.2.3. Наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 Податковий розрахунок подається до контролюючих органів за місцезнаходженням податкового агента - юридичної особи або її відокремлених підрозділів чи до контролюючого органу за податковою адресою фізичної особи - податкового агента.
Податковий розрахунок може готуватись податковим агентом таким чином:
на непошкодженому паперовому носії формату А4 (кількість аркушів не обмежується), який заповнюється машинописним текстом чи друкованими літерами без помарок, закреслень, виправлень і уточнень, сторінки нумеруються. У незаповнених полях інформаційного рядка проставляється прочерк. Подання ксерокопії податкового розрахунку не дозволяється;
на електронному носії інформації в електронній формі з використанням спеціалізованого програмного забезпечення, актуальні версії якого безкоштовно надаються контролюючим органом за місцем взяття податкового агента на облік та розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.
Податковий розрахунок подається податковими агентами в один із таких способів:
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо використання електронного цифрового підпису відповідальної особи податкового агента у порядку, визначеному законодавством;
на паперовому носії разом з електронною формою на електронному носії інформації;
на паперовому носії, якщо кількість рядків у податковому розрахунку не перевищує десяти.
Податковий розрахунок готується у двох примірниках. Один примірник подається до контролюючого органу. Другий - з підписом особи, відповідальної за приймання розрахунку, штампом та проставленим номером порції, отриманим при обов'язковій реєстрації розрахунку в контролюючому органі, повертається податковому агенту.
Подання податкового розрахунку засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється відповідно до порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (наказ ДПА від 10.04.2008 №233).
Згідно цього Порядку, у разі надходження податкового документа на адресу ДФС в електронному вигляді, на адресу податкового агента надсилається друга квитанція.
Тобто на вимогу тендерної документації ваше підприємство повинно було надати копію форми 1ДФ з підписом особи, відповідальної за приймання розрахунку, штампом та проставленим номером порції або підтвердити копією другої квитанції.
В зв’язку з зазначеним вище, УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» вважає, що Замовник не порушив вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та правомірно відхилив тендерну пропозицію ПАТ «Промарматура»

Документи подані скаржником

11 жовтня 2017 10:42
Вимога 1.pdf

Документи

Документи подані скаржником

11 жовтня 2017 10:44
Вимога 2.pdf

Документи

Документи подані скаржником

05 жовтня 2017 14:34
Скарга про порушення

Документи

Документи подані скаржником

06 жовтня 2017 11:22
Скарга про порушення

Документи подані скаржником

06 жовтня 2017 11:31
Скарга.jpg
06 жовтня 2017 11:31
Скарга_2.jpg

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Вентилі)
Опис предмету закупівлі:
Вентилі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 105 179,70 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 вересня 2017 13:27
Закінчення: 27 вересня 2017 13:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

353 шт
Вентилі
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 05 листопада 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2017 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙПСІСТЕМ" 101 502,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Квант плюс" 87 373,20
UAH з ПДВ
87 373,20
UAH з ПДВ
Документи
Частное акционерное общество "Промарматура" 102 238,80
UAH з ПДВ
96 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2017 16:35
04_дог_оренда_RENAULT.pdf
25 вересня 2017 16:35
05_Лист_про_працівників.pdf
25 вересня 2017 16:35
08_Податковий_рахунок.pdf
25 вересня 2017 16:35
00_перелік_документів.pdf
25 вересня 2017 16:35
01_лот_2.pdf
25 вересня 2017 16:35
04_дог_оренда _крана.pdf
25 вересня 2017 16:35
04_дог_оренда верстатів.pdf
25 вересня 2017 16:35
04_дог_оренда приміщення.pdf
25 вересня 2017 16:35
04_дог_оренда_OPEL.pdf
25 вересня 2017 16:35
04_дог_оренда_TATA.pdf
25 вересня 2017 16:35
13_Лист-згода_лот_2.pdf
25 вересня 2017 16:35
15_Статут ТОВ Пайпсістем.pdf

Публічні документи

26 вересня 2017 10:17
1.8..pdf
26 вересня 2017 10:17
1.7.rar
26 вересня 2017 10:17
1.6.rar
26 вересня 2017 10:16
1.5..pdf
26 вересня 2017 10:16
1.4 лот№2.xlsx
26 вересня 2017 10:16
1.3. Додаток 3.pdf
26 вересня 2017 10:16
1.2 Додаток 2.rar
26 вересня 2017 10:16
1.1.1. паспорти.rar
26 вересня 2017 10:16
1.1. Додаток 1.pdf

Публічні документи

26 вересня 2017 15:27
Розрахунок_Л2_Вентилі.xls
26 вересня 2017 15:27
Цінова пропозиція Лот2.pdf
26 вересня 2017 15:27
Відгук_Метінвест.pdf
26 вересня 2017 15:27
Відгук_Мозир.pdf
26 вересня 2017 15:27
Листи заводів.pdf
26 вересня 2017 15:27
Паспорта.rar
26 вересня 2017 15:27
Розрахунок_Л1_Засувки.xls
26 вересня 2017 15:27
Розрахунок_Л2_Вентилі.xls
26 вересня 2017 15:27
Розрахунок_Л3_крани.xls
26 вересня 2017 15:27
Цінова пропозиція Лот1.pdf
26 вересня 2017 15:27
Цінова пропозиція Лот2.pdf
26 вересня 2017 15:27
Цінова пропозиція Лот3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙПСІСТЕМ"

ТОВ "Квант плюс"

Частное акционерное общество "Промарматура"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Квант плюс"
#31618527
Відхилено 87 373,20
UAH з ПДВ
05 жовтня 2017 09:57
Частное акционерное общество "Промарматура"
#21871578
Відхилено 96 500,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 15:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙПСІСТЕМ"
#33717265
Переможець 97 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2017 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2017 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАЙПСІСТЕМ"
#33717265
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2018 15:29
зпвд_1710000607.pdf укладений
12 січня 2018 15:29
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 09:03
Крани _Лот 2_ТОВ ПАЙПСИСТЕМ_1710000607_30_10_2017.pdf укладений
30 жовтня 2017 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2017 — 30 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 97 000,00
UAH з ПДВ