Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капелюхи та головні убори - за кодом ДК 021:2015 – 18440000-5 (Лот 1 – Берет; Лот 2 – Блайзер спеціальний; Лот 3 – Шапка зимова; Лот 4 - Кокарда до кашкету та кокарда до берету)
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2017-02-28-000646-a ● 5dd2466a9cef46c091dacf7d41f23bb4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Ковальківський Анатолій +380382657942 tendernadpsu@yandex.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2017 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2017 11:00 |
Очікувана вартість: | 272 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
06 березня 2017 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2017 12:14 |
ТД капелюхи та головні убори зі змінами ІІI.doc | |
06 березня 2017 12:14 |
Перелік змін до тендерної документації Капелюхи ІІI.doc | |
02 березня 2017 15:17 |
ТД капелюхи та головні убори зі змінами ІІ.doc | |
02 березня 2017 15:17 |
Перелік змін до тендерної документації Капелюхи ІІ.doc | |
28 лютого 2017 12:35 |
ТД капелюхи та головні убори.doc |
06 березня 2017 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2017 12:14 |
ТД капелюхи та головні убори зі змінами ІІI.doc
|
||||||
06 березня 2017 12:14 |
Перелік змін до тендерної документації Капелюхи ІІI.doc
|
||||||
02 березня 2017 15:17 |
ТД капелюхи та головні убори зі змінами ІІ.doc
|
||||||
02 березня 2017 15:17 |
Перелік змін до тендерної документації Капелюхи ІІ.doc
|
||||||
28 лютого 2017 12:35 |
ТД капелюхи та головні убори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо сертифікації та зразка виробу
Дата подання: 01 березня 2017 18:09
Дата відповіді: 02 березня 2017 15:34
Добрий день, просимо надати роз'яснення щодо:
- у додатку 2 п. 4 пп. 4.7 прописані документи для підтвердження відповідності вимогам Замовника, а саме сертифікати відповідності без вказівки на що повинні бути (на виріб або на матеріали).
- коли саме потрібно подавати зразок на виріб (коли переможець або Учасник з найменшою ціною або для участі в тендері)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - У додатку 2 п. 4 пп. 4.7(нова редакція тендерної документації) видалений.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно - технічній документації надати один з наступних документів:
1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видану органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або їх нотаріально засвідчені копії.
2. Оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності;
3. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки з органу сертифікації про це, виданої не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій, та декларацію постачальника (виробника) про відповідність.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника слід надати:
1. Довідка учасника щодо року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, та найменування виробника товару;
2. Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника, або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару.
3. Копії документів (ту) щодо якісних характеристик предмета закупівлі (для нерезидентів).
- Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів, з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, має надати Замовнику зразки товарів для кваліфікації переможця аукціону.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно - технічній документації надати один з наступних документів:
1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видану органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або їх нотаріально засвідчені копії.
2. Оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності;
3. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки з органу сертифікації про це, виданої не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій, та декларацію постачальника (виробника) про відповідність.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника слід надати:
1. Довідка учасника щодо року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, та найменування виробника товару;
2. Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника, або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару.
3. Копії документів (ту) щодо якісних характеристик предмета закупівлі (для нерезидентів).
- Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів, з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, має надати Замовнику зразки товарів для кваліфікації переможця аукціону.
документальне підтвердження наявності МТБ
Дата подання: 02 березня 2017 12:58
Дата відповіді: 02 березня 2017 15:36
Добрий день, в переліку документів для підтвердження наявності матеріально-технічної бази вказані такі документи, як акт санітарно-епідеміологічного обстеження складських приміщень, санітарні паспорти для транспортних засобів та медичні книжки водіїв. Ці документи стосуються для транспортних засобів та приміщень, котрі перевозять та зберігають харчові продукти.
Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль. Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. Те ж саме стосується складських приміщень для харчових продуктів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У новій редакції тендерної документації зазначені вимоги видалені. Більш детально дивіться у новій редакції тендерної документації зі змінами.
формат сканування
Дата подання: 02 березня 2017 16:26
Дата відповіді: 03 березня 2017 11:37
В якому форматі повинні бути отскановані документи?
Відповідь: Якщо в запитанні мається на увазі формат файлів електронних копій документів у складі тендерної пропозиції - то як варіант PDF.
Подання пропозиції
Дата подання: 03 березня 2017 09:38
Дата відповіді: 03 березня 2017 14:33
Доброго дня. В звязку з внесенням Замовником суттєвих змін до Тендерної документації, просимо продовжити термін прийому пропозиції, для вчасної та якісної підготовки пропозиції Учасника.
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів було розміщене 28.02. 2017, останні зміни Замовником були внесені 02.03. 2017 (тобто на другий день після розміщення оголошення). Звертаю Вашу увагу щодо того, що Постачання товарів має бути здійснене Учасником за адресою Замовника до 30 квітня 2017 року. З урахуванням обставин, що склалися у Замовника відсутня можливість продовження термінів прийому пропозицій.
Підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника
Дата подання: 03 березня 2017 16:16
Дата відповіді: 06 березня 2017 09:47
Доброго дня!
Згідно документації, Замовником вимагаються нижчезазначені документи:
- зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару.
Напишіть, будь ласка, більш докладно, що мається на увазі під зразок сертифікату якості/зразок етикетки (в якому вигляді надавати зразок сертифікату якості та зразок етикетки)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будь який із перелічених документів у сканованому вигляді в форматі PDF
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 - Шапка зимова |
Опис предмету закупівлі: |
Виготовляється відповідно до ТУ 14,1-132-00034022:2016, вид 2. Маркування виробу повинно відповідати вимогам цих ТУ та мати посилання на власність Державної прикордонної служби України.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1000 шт
Шапка зимова
ДК 021:2015: 18443300-9 — Головні убори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Дата доставки:
20 березня 2017
—
30 квітня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
щодо ТУ
Дата подання: 02 березня 2017 16:21
Дата відповіді: 06 березня 2017 09:50
В техничних вимогах шапка виготовляється згідно ТУ У 14.1-132-00034022:2016, у вищевказаному ТУ є сповіщення про зміни № 1. Ці зміни потрібно враховувати?
Відповідь: Якщо Ви маєте на увазі Сповіщення ШЗ-02:2016 від 28.11.2016 - так, враховувати.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2017 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІТАЛТЕКС МЕРІНО |
69 960,00
UAH з ПДВ
|
69 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Производственная организация "Харьков" |
74 400,00
UAH з ПДВ
|
74 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІТАЛТЕКС МЕРІНО #39262403 |
Переможець |
69 960,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2017 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2018 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2017 14:02
|
Логовір шапка.doc | укладений |
05 квітня 2017 14:02
|