Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капелюхи та головні убори - за кодом ДК 021:2015 – 18440000-5 (Лот 1 – Берет; Лот 2 – Блайзер спеціальний; Лот 3 – Шапка зимова; Лот 4 - Кокарда до кашкету та кокарда до берету)
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2017-02-28-000646-a 5dd2466a9cef46c091dacf7d41f23bb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальківський Анатолій

+380382657942 tendernadpsu@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Ковальківський Анатолій
+380382657942
tendernadpsu@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2017 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2017 11:00
Очікувана вартість: 272 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

06 березня 2017 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2017 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2017 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2017 12:14
ТД капелюхи та головні убори зі змінами ІІI.doc
06 березня 2017 12:14
Перелік змін до тендерної документації Капелюхи ІІI.doc
02 березня 2017 15:17
ТД капелюхи та головні убори зі змінами ІІ.doc
02 березня 2017 15:17
Перелік змін до тендерної документації Капелюхи ІІ.doc
28 лютого 2017 12:35
ТД капелюхи та головні убори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо сертифікації та зразка виробу
Дата подання: 01 березня 2017 18:09
Дата відповіді: 02 березня 2017 15:34
Добрий день, просимо надати роз'яснення щодо: - у додатку 2 п. 4 пп. 4.7 прописані документи для підтвердження відповідності вимогам Замовника, а саме сертифікати відповідності без вказівки на що повинні бути (на виріб або на матеріали). - коли саме потрібно подавати зразок на виріб (коли переможець або Учасник з найменшою ціною або для участі в тендері)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - У додатку 2 п. 4 пп. 4.7(нова редакція тендерної документації) видалений.
Для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно - технічній документації надати один з наступних документів:
1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк з втисненою голограмою і діагональним написом «Копія»), видану органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або їх нотаріально засвідчені копії.
2. Оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності;
3. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки з органу сертифікації про це, виданої не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій, та декларацію постачальника (виробника) про відповідність.

Для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника слід надати:
1. Довідка учасника щодо року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, та найменування виробника товару;
2. Зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника, або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару.
3. Копії документів (ту) щодо якісних характеристик предмета закупівлі (для нерезидентів).

- Учасник, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом трьох робочих днів, з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, має надати Замовнику зразки товарів для кваліфікації переможця аукціону.
документальне підтвердження наявності МТБ
Дата подання: 02 березня 2017 12:58
Дата відповіді: 02 березня 2017 15:36
Добрий день, в переліку документів для підтвердження наявності матеріально-технічної бази вказані такі документи, як акт санітарно-епідеміологічного обстеження складських приміщень, санітарні паспорти для транспортних засобів та медичні книжки водіїв. Ці документи стосуються для транспортних засобів та приміщень, котрі перевозять та зберігають харчові продукти. Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль. Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. Те ж саме стосується складських приміщень для харчових продуктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У новій редакції тендерної документації зазначені вимоги видалені. Більш детально дивіться у новій редакції тендерної документації зі змінами.
формат сканування
Дата подання: 02 березня 2017 16:26
Дата відповіді: 03 березня 2017 11:37
В якому форматі повинні бути отскановані документи?
Відповідь: Якщо в запитанні мається на увазі формат файлів електронних копій документів у складі тендерної пропозиції - то як варіант PDF.
Подання пропозиції
Дата подання: 03 березня 2017 09:38
Дата відповіді: 03 березня 2017 14:33
Доброго дня. В звязку з внесенням Замовником суттєвих змін до Тендерної документації, просимо продовжити термін прийому пропозиції, для вчасної та якісної підготовки пропозиції Учасника.
Відповідь: Оголошення про проведення відкритих торгів було розміщене 28.02. 2017, останні зміни Замовником були внесені 02.03. 2017 (тобто на другий день після розміщення оголошення). Звертаю Вашу увагу щодо того, що Постачання товарів має бути здійснене Учасником за адресою Замовника до 30 квітня 2017 року. З урахуванням обставин, що склалися у Замовника відсутня можливість продовження термінів прийому пропозицій.
Підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника
Дата подання: 03 березня 2017 16:16
Дата відповіді: 06 березня 2017 09:47
Доброго дня! Згідно документації, Замовником вимагаються нижчезазначені документи: - зразок сертифікату якості або зразок етикетки, або копія паспорту виробника або інструкція з експлуатації або інші документи, що підтверджують якісні характеристики товару. Напишіть, будь ласка, більш докладно, що мається на увазі під зразок сертифікату якості/зразок етикетки (в якому вигляді надавати зразок сертифікату якості та зразок етикетки)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь який із перелічених документів у сканованому вигляді в форматі PDF
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 5 - Кокарда до берету
Опис предмету закупівлі:
Виготовляється у відповідності до затвердженого зразку – еталону «або еквівалент» розміру 44 мм х 32 мм зі сплавів алюмінію з анодованим покриттям за технологією глибокого подвійного штампування та має опуклу форму щита з бортиком (ширина бортика 1 мм). Всередині кокарди, на тлі зеленої емалі, розташоване зображення щита розміру 29 мм х 20 мм, на який покладено емблему Державної прикордонної служби України розміру 18 мм х 18 мм. З правого боку від емблеми розміщено прикордонний стовп розміру 29 мм х 8 мм з поперековими смужками жовтої та блакитної емалі, на який накладено лаврову гілку. ». На зворотньому боці кокарди обладнана застібка для кріплення до головного убору.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 180,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 березня 2017 14:13
Закінчення: 17 березня 2017 14:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 шт
Кокарда до берету
ДК 021:2015: 18443000-6 — Головні убори та аксесуари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Дата доставки: 20 березня 2017  —  30 квітня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2017 12:35
kokarda_beret.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2017 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Флагман" 16 800,00
UAH з ПДВ
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тимченко Наталія Олександрівна 18 000,00
UAH з ПДВ
15 300,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

29 березня 2017 17:34
Цінова пропозиція кінцева
15 березня 2017 19:09
технічна частина.pdf
15 березня 2017 19:09
Квалиф ст 17.pdf
15 березня 2017 19:09
Відповідність.pdf
15 березня 2017 19:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Флагман"

ФОП Тимченко Наталія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Флагман"
#31810757
Переможець 15 200,00
UAH з ПДВ
24 березня 2017 11:42

Документи

24 березня 2017 11:41
Електронний підпис
24 березня 2017 11:41
прот розгляду .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2017 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Флагман"
#31810757
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2017 11:41
Електронний підпис
24 березня 2017 11:41
прот розгляду .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2018 17:34
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2017 14:42
Додаткова угода.doc зміни до договору
05 квітня 2017 14:42
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 13:57
Догогвір кокарда берет.doc укладений
05 квітня 2017 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 150-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 150-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 15 198,00
UAH з ПДВ