Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
радіостанції та комплектуючі до них
Radio stations and accessories for them
Radio stations and accessories for them
Очікувана вартість
21 750 926,77 UAH
UA-2016-08-05-000559-b ● 49c6cb6b82cb470098133cc9db615cb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Угрюмова Ю.В. +38 044 465-08-82 denis.rontal@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Угрюмова Ю.В. +38 044 465-08-82 denis.rontal@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2016 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2016 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2016 11:00 |
Очікувана вартість: | 21 750 926,77 UAH з ПДВ |
Publication date: | 05 серпня 2016 16:21 |
Enquiries until: | 27 вересня 2016 11:00 |
Complaints submission until: | до 03 жовтня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 жовтня 2016 11:00 |
Information
Estimated total value: | 21 750 927 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
радіостанції та комплектуючі до них
Radio stations and accessories for them
Тендерна документація
30 вересня 2016 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2016 10:40 |
Зміни 4 до тендеру.docx | |
30 вересня 2016 10:40 |
47 ТД - радіостанції нова редакція.doc | |
15 вересня 2016 16:58 |
Зміни 3 до тендеру.docx | |
08 вересня 2016 17:04 |
Пояснення.docx | |
08 вересня 2016 17:04 |
Зміни 2 до тендеру.docx | |
02 вересня 2016 15:40 |
Зміни №1.pdf | |
05 серпня 2016 16:18 |
Електрона форма пропозиції.xlsx | |
05 серпня 2016 16:18 |
Додаток 9.docx |
30 вересня 2016 10:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2016 10:40 |
Зміни 4 до тендеру.docx
|
||||||||||||||||||
30 вересня 2016 10:40 |
47 ТД - радіостанції нова редакція.doc
|
||||||||||||||||||
15 вересня 2016 16:58 |
Зміни 3 до тендеру.docx
|
||||||||||||||||||
08 вересня 2016 17:04 |
Пояснення.docx
|
||||||||||||||||||
08 вересня 2016 17:04 |
Зміни 2 до тендеру.docx
|
||||||||||||||||||
02 вересня 2016 15:40 |
Зміни №1.pdf
|
||||||||||||||||||
05 серпня 2016 16:18 |
Електрона форма пропозиції.xlsx
|
||||||||||||||||||
05 серпня 2016 16:18 |
Додаток 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2016 15:02
Голові комітету з конкурсних торгів
м. Київ
Щодо проведення процедури конкурсних торгів на закупівлю засобів КХ/УКХ радіозв’язку
На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних.
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли питання, що потребують уточнення Замовником, а саме:
по лоту № 1, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до додаткових вимог до радіостанцій КХ, УКХ діапазонів вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №1 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №1 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4 КХ 1». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до поз.2 лоту №1 вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.3:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.3 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональні можливості.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 2, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №2 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
У функціональних можливостях вказана «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання», що протиречить технічним вимогам (введення частотних каналів має проводитись за допомогою «программатора» та відповідного програмного забезпечення) та дає змогу саме несанкціонованого втручання. Пропонуємо вилучити з функціональних можливостей пункт «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання».
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 3, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції РЛ-2СМ. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №3 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №3 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №3 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію РЛ-2СМ. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції РЛ-2СМ комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції КПР-01ОО. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію КПР-01ОО. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції КПР-01ОО комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Транспорт РВС-02». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Транспорт РВС-02».У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Транспорт РВС-02» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
Просимо Вас, для участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.
Директор О.В.Брекс
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку 10 та в «Переліку кількість товару» є посилання на примітку «примітка * або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації)».
Надати розяснення по паспортам на радіостанції
Дата подання: 26 серпня 2016 13:22
Просимо роз'яснити:
За умови документації конкурсних торгів (Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) не вимагається надання паспортів (формулярів), настанов (інструкцій) з експлуатації, що є логічним, так, як у додатку 4 (супровідні документи на товар) вони мають бути вказані.
Прошу уточнити зазначене питання чи потрібно надавати для участі паспорти, формуляри, інструкції чи ні ?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до наданих Департаментами ПАТ «Укрзалізниця» вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено (п.4 п.п.4.1) надавати для участі у відкритих торгах документи, що зазначені в додатку 4, а саме в колонці 7 та 8 вказується найменування та порядок надання всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції які в подальшому повинні бути надані при відвантаженні продукції (п.2.2 основних умов договору постачання)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-08-05-000559-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор", Код ЄДРПОУ:32855940
Дата подання: 25 серпня 2016 14:29
Прошу внести зміни та надати розяснення
Вих. № 122 від 25.08.2016 р. Керівнику Філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця». Наше підприємство має намір взяти участь у конкурсних торгах по номенклатурі: радіостанції.
Просимо уточнити / роз'яснити \ внести зміни:
1. Щодо п.п. 2.2:
Якщо надається лист-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України, то цим самим підтверджується: Технічні Умови погоджені з ПАТ «Укрзалізниця», і фахівці мають у своєму розпорядженні ТУ.
Прошу вилучити вираз «повну скановану копію технічних умов (ТУ)», замінивши на формулювання :
- скановану копію титульного листа технічних умов (завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника) (з накладанням ЕЦП Учасника).
2. Щодо Додаток 10, лот 1, позиція 1,3:
Виключити з комплектації радіостанцій КХ-діапазону:
- Вимірювальний елемент настроювання (ВЕН) інтегрований в плату ПАУ – 1 шт.
Роз’яснення: вимірювальний елемент настроювання (ВЕН) не є окремою одиницею у комплектуванні радіостанцій (не зазначається у Формулярі (Паспорті) на радіостанцію), а вже інтегрований в одиницю найменування Пристрій антенно-узгоджуючий (ПАУ).
3. Щодо Додаток 10, лот 1, позиція 2:
Виключити з комплектації радіостанції КХ-діапазону:
Антена КХ діапазону, шт. 1.
Роз’яснення: Антени КХ-діапазону є у наявності (встановлені) на діючому рухомому складі залізниць України. Комплектування антенами призведе до збільшення собівартості радіостанцій, що негативно відобразиться на ціні реалізації.
4. Щодо Додаток 10, лот 1 (позиція 2), лот 3 (позиція 1):
Не вказано тип рухомого складу на якому планується використання радіостанцій.
5. Щодо довжини кабелів до радіостанцій КХ -, УКХ-діапазонів:
За текстом ТД зазначається: ВЧ кабель з хвильовим опором 50 Ом та відповідними роз’ємами: кабель має бути відвантажений бухтою із розрахунку 30 м на одну радіостанцію, окремо для КХ та УКХ діапазонів.
Роз’яснення: довжина локомотива становить 22 м.
Технічні умови (формуляри та інша технічна документація) на локомотивні радіостанції, в яких зазначена довжина кабелів ВЧ для КХ та УКХ діапазонів відповідно 10 та 15 метрів, погоджені з відповідними Департаментами (Управліннями) ПАТ «Укрзалізниця». Ця довжина є оптимальною для використання, про що свідчить досвід роботи з структурними підрозділами - кінцевими отримувачами радіостанцій.
Просимо переглянути вимоги щодо довжини кабелів для локомотивних радіостанцій до довжини, зазначеної в тех. документації (відповідно 10 м (КХ), 15 м (УКХ)) до радіостанцій.
Комплектування радіостанцій кабелями, довжиною 30 метрів призведе до збільшення собівартості радіостанцій, що негативно відобразиться на ціні реалізації.
6. Щодо надання підтверджуючих документів на виконання Додаткових вимог до радіостанцій (за текстом ТД взагалі).
Роз’яснення: за вимогами ТД на радіостанції надаються або титул ТУ, або лист-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України.
Ці документи є підтвердженням, що радіостанції відповідають вимогам, які вказані як додаткові.
Просимо узгодити та вилучити з тексту ТД необхідність надання документів для підтвердження Додаткових вимог.
Розгорнути
Згорнути
Просимо уточнити / роз'яснити \ внести зміни:
1. Щодо п.п. 2.2:
Якщо надається лист-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України, то цим самим підтверджується: Технічні Умови погоджені з ПАТ «Укрзалізниця», і фахівці мають у своєму розпорядженні ТУ.
Прошу вилучити вираз «повну скановану копію технічних умов (ТУ)», замінивши на формулювання :
- скановану копію титульного листа технічних умов (завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника) (з накладанням ЕЦП Учасника).
2. Щодо Додаток 10, лот 1, позиція 1,3:
Виключити з комплектації радіостанцій КХ-діапазону:
- Вимірювальний елемент настроювання (ВЕН) інтегрований в плату ПАУ – 1 шт.
Роз’яснення: вимірювальний елемент настроювання (ВЕН) не є окремою одиницею у комплектуванні радіостанцій (не зазначається у Формулярі (Паспорті) на радіостанцію), а вже інтегрований в одиницю найменування Пристрій антенно-узгоджуючий (ПАУ).
3. Щодо Додаток 10, лот 1, позиція 2:
Виключити з комплектації радіостанції КХ-діапазону:
Антена КХ діапазону, шт. 1.
Роз’яснення: Антени КХ-діапазону є у наявності (встановлені) на діючому рухомому складі залізниць України. Комплектування антенами призведе до збільшення собівартості радіостанцій, що негативно відобразиться на ціні реалізації.
4. Щодо Додаток 10, лот 1 (позиція 2), лот 3 (позиція 1):
Не вказано тип рухомого складу на якому планується використання радіостанцій.
5. Щодо довжини кабелів до радіостанцій КХ -, УКХ-діапазонів:
За текстом ТД зазначається: ВЧ кабель з хвильовим опором 50 Ом та відповідними роз’ємами: кабель має бути відвантажений бухтою із розрахунку 30 м на одну радіостанцію, окремо для КХ та УКХ діапазонів.
Роз’яснення: довжина локомотива становить 22 м.
Технічні умови (формуляри та інша технічна документація) на локомотивні радіостанції, в яких зазначена довжина кабелів ВЧ для КХ та УКХ діапазонів відповідно 10 та 15 метрів, погоджені з відповідними Департаментами (Управліннями) ПАТ «Укрзалізниця». Ця довжина є оптимальною для використання, про що свідчить досвід роботи з структурними підрозділами - кінцевими отримувачами радіостанцій.
Просимо переглянути вимоги щодо довжини кабелів для локомотивних радіостанцій до довжини, зазначеної в тех. документації (відповідно 10 м (КХ), 15 м (УКХ)) до радіостанцій.
Комплектування радіостанцій кабелями, довжиною 30 метрів призведе до збільшення собівартості радіостанцій, що негативно відобразиться на ціні реалізації.
6. Щодо надання підтверджуючих документів на виконання Додаткових вимог до радіостанцій (за текстом ТД взагалі).
Роз’яснення: за вимогами ТД на радіостанції надаються або титул ТУ, або лист-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України.
Ці документи є підтвердженням, що радіостанції відповідають вимогам, які вказані як додаткові.
Просимо узгодити та вилучити з тексту ТД необхідність надання документів для підтвердження Додаткових вимог.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2016 16:42
На Ваш запит очікується відповідь від профільного Департаменту
Номер вимоги: UA-2016-08-05-000559-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ООО «Компания «Цифровые Радиосистемы», Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 26 серпня 2016 13:09
Просимо внести зміни до тендерної документації
Голові комітету з конкурсних торгів
м. Київ
Щодо проведення процедури конкурсних торгів на закупівлю засобів КХ/УКХ радіозв’язку
На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних.
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після додаткового вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли пропозиції по документації конкурсних торгів, а саме:
по лоту № 1:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладнання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2, 3 в окремі лоти.
по лоту № 2:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладнання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2, в окремі лоти.
по лоту № 4:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2 в окремі лоти.
Просимо Вас, для збільшення участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.
Директор О.В.Брекс
Розгорнути
Згорнути
м. Київ
Щодо проведення процедури конкурсних торгів на закупівлю засобів КХ/УКХ радіозв’язку
На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних.
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після додаткового вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли пропозиції по документації конкурсних торгів, а саме:
по лоту № 1:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладнання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2, 3 в окремі лоти.
по лоту № 2:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладнання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2, в окремі лоти.
по лоту № 4:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2 в окремі лоти.
Просимо Вас, для збільшення участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.
Директор О.В.Брекс
Скасована
Дата: 26 серпня 2016 14:38
Причина: Відмова від участі
Номер вимоги: UA-2016-08-05-000559-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО «Компания «Цифровые Радиосистемы», Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 26 серпня 2016 13:13
Просимо внести зміни та надати розяснення
На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних.
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли питання, що потребують уточнення Замовником, а саме:
по лоту № 1, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до додаткових вимог до радіостанцій КХ, УКХ діапазонів вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №1 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №1 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4 КХ 1». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до поз.2 лоту №1 вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.3:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.3 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональні можливості.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 2, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №2 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
У функціональних можливостях вказана «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання», що протиречить технічним вимогам (введення частотних каналів має проводитись за допомогою «программатора» та відповідного програмного забезпечення) та дає змогу саме несанкціонованого втручання. Пропонуємо вилучити з функціональних можливостей пункт «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання».
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 3, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції РЛ-2СМ. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №3 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №3 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №3 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію РЛ-2СМ. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції РЛ-2СМ комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції КПР-01ОО. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію КПР-01ОО. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції КПР-01ОО комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Транспорт РВС-02». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Транспорт РВС-02».У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Транспорт РВС-02» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
Просимо Вас, для участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.
Директор О.В.Брекс
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли питання, що потребують уточнення Замовником, а саме:
по лоту № 1, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до додаткових вимог до радіостанцій КХ, УКХ діапазонів вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №1 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №1 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4 КХ 1». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до поз.2 лоту №1 вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.3:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.3 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональні можливості.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 2, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №2 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
У функціональних можливостях вказана «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання», що протиречить технічним вимогам (введення частотних каналів має проводитись за допомогою «программатора» та відповідного програмного забезпечення) та дає змогу саме несанкціонованого втручання. Пропонуємо вилучити з функціональних можливостей пункт «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання».
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 3, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції РЛ-2СМ. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №3 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №3 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №3 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію РЛ-2СМ. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції РЛ-2СМ комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції КПР-01ОО. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію КПР-01ОО. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції КПР-01ОО комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Транспорт РВС-02». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Транспорт РВС-02».У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Транспорт РВС-02» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
Просимо Вас, для участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.
Директор О.В.Брекс
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2016 16:42
На Ваш запит очікується відповідь від профільного Департаменту
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 4 |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 4
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 195 285,36 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 976,43 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65800 UAH |
Title: Lot 4
Description: Lot 4
Current status: Complete
Estimated total value: 2 195 285,36 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 10 976,43 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 27 жовтня 2016 13:50
Auction planned date: 27 жовтня 2016 13:50
Закінчення: 27 жовтня 2016 14:11
Позиції
59 шт
Радіостанція "Транспорт РВС-02
ДК 021:2015: 32344000-6 —
ДК 016:2010: 26.30.1 — Апаратура радіо- та телепередавальна; камери телевізійні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська обл., Фастів, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2016
Радіостанція "Транспорт РВС-02
CPV: 32344000-6
13 шт
Радіостанція КПР-01ОО
ДК 021:2015: 32344000-6 —
ДК 016:2010: 26.30.1 — Апаратура радіо- та телепередавальна; камери телевізійні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська обл., Фастів, згідно рознарядки замовника
Дата доставки:
31 грудня 2016
Радіостанція КПР-01ОО
CPV: 32344000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 жовтня 2016
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2016 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор" |
2 165 544,00
UAH з ПДВ
|
2 165 544,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА" |
2 192 760,00
UAH з ПДВ
|
2 192 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор" #32855940 |
Переможець |
2 165 544,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2016 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2017 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2016 21:56
|
ЦЗВ_07_06916_01.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2016 21:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2016 16:32
|
ЦЗВ-07-06916-01.pdf | укладений |
18 листопада 2016 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-06916-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-07-06916-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |