Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

радіостанції та комплектуючі до них
Radio stations and accessories for them
Очікувана вартість
21 750 926,77 UAH
UA-2016-08-05-000559-b 49c6cb6b82cb470098133cc9db615cb5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Угрюмова Ю.В.

+38 044 465-08-82 denis.rontal@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Угрюмова Ю.В.
+38 044 465-08-82
denis.rontal@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Угрюмова Ю.В.
+38 044 465-08-82
denis.rontal@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 серпня 2016 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2016 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2016 11:00
Очікувана вартість: 21 750 926,77 UAH з ПДВ
Publication date: 05 серпня 2016 16:21
Enquiries until: 27 вересня 2016 11:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2016 11:00

Information

Estimated total value: 21 750 927 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
радіостанції та комплектуючі до них
Radio stations and accessories for them

Тендерна документація

30 вересня 2016 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2016 10:40
Зміни 4 до тендеру.docx
30 вересня 2016 10:40
47 ТД - радіостанції нова редакція.doc
15 вересня 2016 16:58
Зміни 3 до тендеру.docx
08 вересня 2016 17:04
Пояснення.docx
08 вересня 2016 17:04
Зміни 2 до тендеру.docx
02 вересня 2016 15:40
Зміни №1.pdf
05 серпня 2016 16:18
Електрона форма пропозиції.xlsx
05 серпня 2016 16:18
Додаток 9.docx
30 вересня 2016 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2016 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2016 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2016 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2016 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2016 10:40
Зміни 4 до тендеру.docx
30 вересня 2016 10:40
47 ТД - радіостанції нова редакція.doc
15 вересня 2016 16:58
47 ТД - радіостанції нова редакція 2.doc
08 вересня 2016 17:04
47 ТД - радіостанції нова редакція.doc
05 серпня 2016 16:18
47 ТД - радіостанції.doc
15 вересня 2016 16:58
Зміни 3 до тендеру.docx
08 вересня 2016 17:04
Пояснення.docx
08 вересня 2016 17:04
Зміни 2 до тендеру.docx
02 вересня 2016 15:40
Зміни №1.pdf
05 серпня 2016 16:18
Електрона форма пропозиції.xlsx
05 серпня 2016 16:18
Додаток 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації
Дата подання: 23 серпня 2016 15:02
Голові комітету з конкурсних торгів м. Київ Щодо проведення процедури конкурсних торгів на закупівлю засобів КХ/УКХ радіозв’язку На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних. ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли питання, що потребують уточнення Замовником, а саме: по лоту № 1, поз.1: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей. В примітці до додаткових вимог до радіостанцій КХ, УКХ діапазонів вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. по лоту № 1, поз.2: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №1 додати «або еквівалент». В назві поз.2 лоту №1 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4 КХ 1». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей. В примітці до поз.2 лоту №1 вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. по лоту № 1, поз.3: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.3 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональні можливості. Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. по лоту № 2, поз.1: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №2 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. У функціональних можливостях вказана «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання», що протиречить технічним вимогам (введення частотних каналів має проводитись за допомогою «программатора» та відповідного програмного забезпечення) та дає змогу саме несанкціонованого втручання. Пропонуємо вилучити з функціональних можливостей пункт «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання». Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей. Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. по лоту № 3, поз.1: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції РЛ-2СМ. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №3 додати «або еквівалент». В назві поз.1 лоту №3 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №3 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. Комплектність прописана під конкретну радіостанцію РЛ-2СМ. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції РЛ-2СМ комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей. Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. по лоту № 4, поз.1: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції КПР-01ОО. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №4 додати «або еквівалент». В назві поз.1 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. Комплектність прописана під конкретну радіостанцію КПР-01ОО. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції КПР-01ОО комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей. Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. по лоту № 4, поз.2: в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Транспорт РВС-02». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №4 додати «або еквівалент». В назві поз.2 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ. Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Транспорт РВС-02».У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Транспорт РВС-02» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей. Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів. Просимо Вас, для участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів. Директор О.В.Брекс
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 10 та в «Переліку кількість товару» є посилання на примітку «примітка * або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації)».
Надати розяснення по паспортам на радіостанції
Дата подання: 26 серпня 2016 13:22
Просимо роз'яснити: За умови документації конкурсних торгів (Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) не вимагається надання паспортів (формулярів), настанов (інструкцій) з експлуатації, що є логічним, так, як у додатку 4 (супровідні документи на товар) вони мають бути вказані. Прошу уточнити зазначене питання чи потрібно надавати для участі паспорти, формуляри, інструкції чи ні ?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до наданих Департаментами ПАТ «Укрзалізниця» вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено (п.4 п.п.4.1) надавати для участі у відкритих торгах документи, що зазначені в додатку 4, а саме в колонці 7 та 8 вказується найменування та порядок надання всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції які в подальшому повинні бути надані при відвантаженні продукції (п.2.2 основних умов договору постачання)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-05-000559-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор", Код ЄДРПОУ:32855940
Дата подання: 25 серпня 2016 14:29
Прошу внести зміни та надати розяснення
Вих. № 122 від 25.08.2016 р. Керівнику Філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця». Наше підприємство має намір взяти участь у конкурсних торгах по номенклатурі: радіостанції.
Просимо уточнити / роз'яснити \ внести зміни:
1. Щодо п.п. 2.2:
Якщо надається лист-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України, то цим самим підтверджується: Технічні Умови погоджені з ПАТ «Укрзалізниця», і фахівці мають у своєму розпорядженні ТУ.
Прошу вилучити вираз «повну скановану копію технічних умов (ТУ)», замінивши на формулювання :
- скановану копію титульного листа технічних умов (завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника) (з накладанням ЕЦП Учасника).
2. Щодо Додаток 10, лот 1, позиція 1,3:
Виключити з комплектації радіостанцій КХ-діапазону:
- Вимірювальний елемент настроювання (ВЕН) інтегрований в плату ПАУ – 1 шт.
Роз’яснення: вимірювальний елемент настроювання (ВЕН) не є окремою одиницею у комплектуванні радіостанцій (не зазначається у Формулярі (Паспорті) на радіостанцію), а вже інтегрований в одиницю найменування Пристрій антенно-узгоджуючий (ПАУ).
3. Щодо Додаток 10, лот 1, позиція 2:
Виключити з комплектації радіостанції КХ-діапазону:
Антена КХ діапазону, шт. 1.
Роз’яснення: Антени КХ-діапазону є у наявності (встановлені) на діючому рухомому складі залізниць України. Комплектування антенами призведе до збільшення собівартості радіостанцій, що негативно відобразиться на ціні реалізації.
4. Щодо Додаток 10, лот 1 (позиція 2), лот 3 (позиція 1):
Не вказано тип рухомого складу на якому планується використання радіостанцій.
5. Щодо довжини кабелів до радіостанцій КХ -, УКХ-діапазонів:
За текстом ТД зазначається: ВЧ кабель з хвильовим опором 50 Ом та відповідними роз’ємами: кабель має бути відвантажений бухтою із розрахунку 30 м на одну радіостанцію, окремо для КХ та УКХ діапазонів.
Роз’яснення: довжина локомотива становить 22 м.
Технічні умови (формуляри та інша технічна документація) на локомотивні радіостанції, в яких зазначена довжина кабелів ВЧ для КХ та УКХ діапазонів відповідно 10 та 15 метрів, погоджені з відповідними Департаментами (Управліннями) ПАТ «Укрзалізниця». Ця довжина є оптимальною для використання, про що свідчить досвід роботи з структурними підрозділами - кінцевими отримувачами радіостанцій.
Просимо переглянути вимоги щодо довжини кабелів для локомотивних радіостанцій до довжини, зазначеної в тех. документації (відповідно 10 м (КХ), 15 м (УКХ)) до радіостанцій.
Комплектування радіостанцій кабелями, довжиною 30 метрів призведе до збільшення собівартості радіостанцій, що негативно відобразиться на ціні реалізації.
6. Щодо надання підтверджуючих документів на виконання Додаткових вимог до радіостанцій (за текстом ТД взагалі).
Роз’яснення: за вимогами ТД на радіостанції надаються або титул ТУ, або лист-погодження галузевого Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України.
Ці документи є підтвердженням, що радіостанції відповідають вимогам, які вказані як додаткові.
Просимо узгодити та вилучити з тексту ТД необхідність надання документів для підтвердження Додаткових вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2016 16:42
На Ваш запит очікується відповідь від профільного Департаменту
Номер вимоги: UA-2016-08-05-000559-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ООО «Компания «Цифровые Радиосистемы», Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 26 серпня 2016 13:09
Просимо внести зміни до тендерної документації
Голові комітету з конкурсних торгів
м. Київ

Щодо проведення процедури конкурсних торгів на закупівлю засобів КХ/УКХ радіозв’язку

На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних.
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після додаткового вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли пропозиції по документації конкурсних торгів, а саме:
по лоту № 1:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладнання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2, 3 в окремі лоти.
по лоту № 2:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладнання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2, в окремі лоти.
по лоту № 4:
В лот включені різнотипні радіостанції, що зменшує можливість участі в конкурсних торгах різних постачальників та їх обладання, а, відповідно, збільшує ціну обладнання. Пропонуємо винести радіостанції позицій 1, 2 в окремі лоти.

Просимо Вас, для збільшення участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.

Директор О.В.Брекс
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 серпня 2016 14:38
Причина: Відмова від участі
Номер вимоги: UA-2016-08-05-000559-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО «Компания «Цифровые Радиосистемы», Код ЄДРПОУ:38234684
Дата подання: 26 серпня 2016 13:13
Просимо внести зміни та надати розяснення
На веб-порталі електронного торгового майданчику SmartTender.biz за 05.08.2016 філією «Центру забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» розміщено оголошення № 243214 щодо проведення відкритих торгів на закупівлю апаратури радіо- та передавальної; камер телевізійних.
ТОВ «Компанія «Цифрові Радіосистеми» має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Після вивчення документації по предмету закупівлі у нас виникли питання, що потребують уточнення Замовником, а саме:
по лоту № 1, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до додаткових вимог до радіостанцій КХ, УКХ діапазонів вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №1 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №1 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4 КХ 1». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4 КХ-1» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
В примітці до поз.2 лоту №1 вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 1, поз.3:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.3 лоту №1 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність КХ та УКХ діапазонів прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділах «Комплектність КХ діапазону» та «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вони повинні забезпечити виконання технічних вимог та функціональні можливості.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 2, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Оріон РВ-4», але вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №2 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
У функціональних можливостях вказана «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання», що протиречить технічним вимогам (введення частотних каналів має проводитись за допомогою «программатора» та відповідного програмного забезпечення) та дає змогу саме несанкціонованого втручання. Пропонуємо вилучити з функціональних можливостей пункт «можливість перепрограмування параметрів радіостанції з пульта керування з наступним захистом від несанкціонованого втручання».
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Оріон РВ-4». У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Оріон РВ-4» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність УКХ діапазону» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності радіостанцій вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо вказати відвантаження кабелю бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 3, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції РЛ-2СМ. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №3 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №3 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №3 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію РЛ-2СМ. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції РЛ-2СМ комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.1:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції КПР-01ОО. Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.1 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.1 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.1 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію КПР-01ОО. У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції КПР-01ОО комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.
по лоту № 4, поз.2:
в додатку № 10 до документації конкурсних торгів не вказана можливість подання до конкурсних торгів еквіваленту радіостанції «Транспорт РВС-02». Щоб забезпечити участь у конкурсних торгах обладнання різних виробників пропонуємо в назві поз.2 лоту №4 додати «або еквівалент».
В назві поз.2 лоту №4 вказані конкретні ТУ, що унеможливлює участь у конкурсних торгах обладнання інших виробників. Пропонуємо вилучити з поз.2 лоту №4 документації конкурсних торгів посилання на конкретні ТУ.
Комплектність прописана під конкретну радіостанцію «Транспорт РВС-02».У зв’язку з тим, що в еквівалентах радіостанції «Транспорт РВС-02» комплектація може відрізнятись та елементи комплектації можуть називатись інакше, пропонуємо в розділі «Комплектність» вказати, що вона повинна забезпечити виконання технічних вимог та функціональних можливостей.
Крім того в комплектності вказаний порядок відвантаження кабелю. На наш погляд він себе не виправдовує. Як правило в локомотивах використовується кабель довжиною 10-12 м. При його прокладці прийдеться відрізати один з роз’ємів та залишок кабелю. Сам кабель використовується не зовсім правильно. Пропонуємо відвантажувати кабель бухтами по 100 або 300 м з неприпаяними роз’ємами. Розрізати кабель по місцю під конкретні локомотиви. А залишки кабелю використовувати для ремонту або на інші технологічні потреби, що буде більш ефективним, ніж використання відходів.

Просимо Вас, для участі в конкурсних торгах обладнання різних виробників, урахувати наші зауваження щодо документації конкурсних торгів.

Директор О.В.Брекс
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2016 16:42
На Ваш запит очікується відповідь від профільного Департаменту

Документи

02 вересня 2016 16:42
Зміни №1.pdf

Документи

02 вересня 2016 16:42
Зміни №1.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2
Опис предмету закупівлі:
Лот 2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 524 624,61 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 623,12 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75700 UAH


Title: Lot 2
Description: Lot 2
Current status: Complete
Estimated total value: 2 524 624,61 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 623,12 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 жовтня 2016 12:33
Auction planned date: 27 жовтня 2016 12:33
Закінчення: 27 жовтня 2016 13:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

56 шт
Радіостанція "Оріон РВ-4 УКХ
ДК 021:2015: 32344000-6 —
ДК 016:2010: 26.30.1 — Апаратура радіо- та телепередавальна; камери телевізійні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська обл., Фастів, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2016

Радіостанція "Оріон РВ-4 УКХ
CPV: 32344000-6
3 шт
Станція розпорядча Оріон УСР-6
ДК 021:2015: 32344000-6 —
ДК 016:2010: 26.30.1 — Апаратура радіо- та телепередавальна; камери телевізійні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська обл., Фастів, згідно рознарядки замовника
Дата доставки: 31 грудня 2016

Станція розпорядча Оріон УСР-6
CPV: 32344000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 жовтня 2016
UA-2016-08-05-000559-b49c6cb6b82cb470098133cc9db615cb5
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТРАНСПРОМГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 жовтня 2016 14:47
47-65.pdf
21 жовтня 2016 14:47
Електронний підпис

Публічні документи

06 жовтня 2016 17:07
ЛОТ 2 Статут.zip
06 жовтня 2016 17:07
ЛОТ 2 Кваліфік. ч РВС 2.zip
06 жовтня 2016 17:07
ЛОТ 2 Кваліфік. ч РВС 1.zip
06 жовтня 2016 17:06
ЛОТ 2 Додаток 11.zip
06 жовтня 2016 17:06
ЛОТ 2 Додаток 4.zip
06 жовтня 2016 17:06
ЛОТ 2 банк гарантія.zip
06 жовтня 2016 17:05
Статутні документи.zip
06 жовтня 2016 17:05
Статут.zip
06 жовтня 2016 17:05
Протокол на директора.zip
06 жовтня 2016 17:05
паспорт директора.zip

Документи

21 жовтня 2016 14:51
47-65.pdf
21 жовтня 2016 14:51
Електронний підпис

Публічні документи

06 жовтня 2016 19:20
Реєстр.rar
06 жовтня 2016 19:20
РВС Інструкц. ТУ.rar
06 жовтня 2016 19:20
Оріон Сертиф, ТУ.rar
06 жовтня 2016 19:20
Оріон Настанова.rar
06 жовтня 2016 19:19
Л 2 додаток 11.rar
06 жовтня 2016 19:19
Л 2 Додаток 4.rar
06 жовтня 2016 19:19
Реєстр.rar
06 жовтня 2016 19:19
Пропоз л.2.rar
06 жовтня 2016 19:19
Кваліфікація.rar

Документи

21 жовтня 2016 14:52
47-65.pdf
21 жовтня 2016 14:52
Електронний підпис

Публічні документи

06 жовтня 2016 19:37
Комерційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор"

ТОВ ТРАНСПРОМГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2016 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСПРОМГРУП 2 438 294,40
UAH з ПДВ
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор" 1 790 232,00
UAH з ПДВ
1 790 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА" 1 903 560,00
UAH з ПДВ
1 903 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2016 19:37
Комерційна частина.rar

Публічні документи

06 жовтня 2016 19:20
Реєстр.rar
06 жовтня 2016 19:20
РВС Інструкц. ТУ.rar
06 жовтня 2016 19:20
Оріон Сертиф, ТУ.rar
06 жовтня 2016 19:20
Оріон Настанова.rar
06 жовтня 2016 19:19
Л 2 додаток 11.rar
06 жовтня 2016 19:19
Л 2 Додаток 4.rar
06 жовтня 2016 19:19
Реєстр.rar
06 жовтня 2016 19:19
Пропоз л.2.rar
06 жовтня 2016 19:19
Кваліфікація.rar

Публічні документи

06 жовтня 2016 17:07
ЛОТ 2 Статут.zip
06 жовтня 2016 17:07
ЛОТ 2 Кваліфік. ч РВС 2.zip
06 жовтня 2016 17:07
ЛОТ 2 Кваліфік. ч РВС 1.zip
06 жовтня 2016 17:06
ЛОТ 2 Додаток 11.zip
06 жовтня 2016 17:06
ЛОТ 2 Додаток 4.zip
06 жовтня 2016 17:06
ЛОТ 2 банк гарантія.zip
06 жовтня 2016 17:05
Статутні документи.zip
06 жовтня 2016 17:05
Статут.zip
06 жовтня 2016 17:05
Протокол на директора.zip
06 жовтня 2016 17:05
паспорт директора.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСПРОМГРУП

Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор"
#32855940
Переможець 1 790 232,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2016 13:17

Документи

31 жовтня 2016 13:17
Електронний підпис
31 жовтня 2016 13:17
47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2016 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Торговий Дім "УкрЕнергоIзолятор"
#32855940
1 790 232,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2016 13:17
Електронний підпис
31 жовтня 2016 13:17
47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2017 14:53
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 21:52
ЦЗВ_07_06916_01.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 21:52
Електронний підпис укладений
18 листопада 2016 16:28
ЦЗВ-07-06916-01.pdf укладений
18 листопада 2016 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-06916-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-07-06916-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 21 686 784,00
UAH з ПДВ