Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 650,00 UAH
UA-2020-09-23-008547-b e607b3a3c6094de5963c93d9d9c496d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сітак Світлана Дмитрівна

+380532630940 centr@csvpl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 02770127
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Ціолковського, буд. 47
Контактна особа: Сітак Світлана Дмитрівна
+380532630940
centr@csvpl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:02
Очікувана вартість: 3 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
30192130-1 Олівці (канцелярські прості, 2Н, з гумкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
5 штуки
30192930-9 Ручки-коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
20 штуки
30192100-2 Гумки (KOH-I-NOOR (або аналоги) комбіновані 55х20мм )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
10 штуки
30193200-0 Настільні лотки та органайзери (пластиковий, вертикальний на 1 комірку, щільний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
10 штуки
30193200-0 Настільні лотки та органайзери (пластиковий горизонтальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
10 штуки
30192125-3 Маркери (текстові товщ. лінії 2-4мм, колір -жовтий, оранж, зелений, пластиковий корпус)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 штуки
30192700-8 Канцелярські товари (лінійка з тримачем пластикова 30см EKONOMIX (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
30197330-8 Діроколи (металевий на 40 арк. BUROMAX (або аналоги))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
25 штуки
30192700-8 Канцелярські товари (Скотч канцелярський прозорий,18мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
30192700-8 Канцелярські товари (Стержні для ручок гелеві, чорні, 0,5мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
30192700-8 Канцелярські товари (Ножиці офісні з пластик. ручками, 21,5 см BUROMAX (або аналоги))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
30192700-8 Канцелярські товари (клей-олівець,15г Amos(або аналоги))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
30199700-7 Друковані канцелярські вироби, крім бланків (Зошити,48 арк, клітинка, білий папір, картонна обкладинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
5 штуки
30197210-1 Теки-реєстратори (А4, сині, 50мм, EKONOMIX (або аналоги))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
5 штуки
30197320-5 Степлери (скоба-10, 4Office (або аналоги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
5 штуки
30197321-2 Антистеплери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Ціолковського 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:30
Оголошення з додатками.docx
28 вересня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 14:30
Оголошення з додатками.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Жушман Яна Всеволодівна 1 820,00
UAH з ПДВ
1 820,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017" 2 133,12
UAH з ПДВ
2 133,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 2 402,88
UAH з ПДВ
2 402,88
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ 3 593,35
UAH з ПДВ
3 593,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 20:46
серт3.zip
05 жовтня 2020 20:46
серт2.zip
05 жовтня 2020 20:46
серт..zip
05 жовтня 2020 20:46
погоджений договір.pdf
05 жовтня 2020 20:46
ціноваpdf.pdf
05 жовтня 2020 20:46
технічна специфікація.pdf
05 жовтня 2020 20:46
лист-згода.pdf
05 жовтня 2020 20:46
гаратнійні листи.pdf
05 жовтня 2020 20:46
інформацйна довідка.pdf
05 жовтня 2020 20:46
гаратнійні листи.pdf
05 жовтня 2020 20:46
жушман ЕДР1.JPG
05 жовтня 2020 20:46
жушман ЕДР2.JPG
05 жовтня 2020 20:46
жушман РПЕП1.JPG
05 жовтня 2020 20:46
10.JPG
05 жовтня 2020 20:46
03.JPG
05 жовтня 2020 20:46
02.JPG
05 жовтня 2020 20:46
01.JPG

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0019.pdf
02 жовтня 2020 17:32
дог6.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат24.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат23.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат22.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат18.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат19.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат20.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат21.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат17.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат16.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат14.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат13.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
стат15.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0016.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0018.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0017.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0021.pdf
02 жовтня 2020 17:32
пропоз1.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0015.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0014.pdf
02 жовтня 2020 17:32
проп2.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0013.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0012.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0009.pdf
02 жовтня 2020 17:32
дог9.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0011.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0010.pdf
02 жовтня 2020 17:32
дог8.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
Протокол1.pdf
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0008.pdf
02 жовтня 2020 17:32
Протокол2.pdf
02 жовтня 2020 17:32
дог7.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
сканирование0022.pdf
02 жовтня 2020 17:32
лист згода.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
дог4.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
дог3.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
дог11.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
дог2.jpeg
02 жовтня 2020 17:32
дог5.jpeg
02 жовтня 2020 17:31
дог1.jpeg
02 жовтня 2020 17:31
дог10.jpeg
02 жовтня 2020 17:31
Витяг.pdf
02 жовтня 2020 17:31
Виписка2.pdf
02 жовтня 2020 17:31
довідка.jpeg
02 жовтня 2020 17:31
гарант лист.jpeg
02 жовтня 2020 17:31
Виписка 1.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 11:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 11:54
Статут_2019.pdf
05 жовтня 2020 11:54
Протокол_02.01.2020.pdf
05 жовтня 2020 11:54
Протокол зборів.pdf
05 жовтня 2020 11:54
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 11:54
Лист-згода з договором.pdf
05 жовтня 2020 11:54
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:17
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:17
документы 7364561.pdf
02 жовтня 2020 12:17
2019-05-31-0010 витяг.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жушман Яна Всеволодівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Жушман Яна Всеволодівна
#3287320861
Переможець 1 820,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 14:55

Документи

06 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:45
Протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Жушман Яна Всеволодівна
#3287320861
1 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
06 жовтня 2020 14:45
Протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:01
д 106.pdf укладений
20 жовтня 2020 13:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 листопада 2020 12:53
1 820,00 UAH UA568201720344290008000052357
Центр по нарах.та здійсненню соцвиплат
UA543314010000026005054632316
ФОП Жушман Яна Всеволодiвна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 820,00
UAH