30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
3 650 UAH
UA-P-2020-09-23-004634-b c37a2dfa76024dc4978358e0fe58f014
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 вересня 2020 11:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат у Полтавській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02770127
3. Місцезнаходження: Україна, Полтавська область, м. Полтава, 36023, вул. Ціолковського, буд. 47
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, 30192130-1 Олівці (канцелярські прості, 2Н, з гумкою) - 70 штуки, 30192930-9 Ручки-коректори - 5 штуки, 30192100-2 Гумки (KOH-I-NOOR (або аналоги) комбіновані 55х20мм ) - 20 штуки, 30193200-0 Настільні лотки та органайзери (пластиковий, вертикальний на 1 комірку, щільний) - 10 штуки, 30193200-0 Настільні лотки та органайзери (пластиковий горизонтальний) - 10 штуки, 30192125-3 Маркери (текстові товщ. лінії 2-4мм, колір -жовтий, оранж, зелений, пластиковий корпус) - 10 штуки, 30192700-8 Канцелярські товари (лінійка з тримачем пластикова 30см EKONOMIX (або аналог) - 20 штуки, 30197330-8 Діроколи (металевий на 40 арк. BUROMAX (або аналоги)) - 2 штуки, 30192700-8 Канцелярські товари (Скотч канцелярський прозорий,18мм) - 25 штуки, 30192700-8 Канцелярські товари (Стержні для ручок гелеві, чорні, 0,5мм) - 10 штуки, 30192700-8 Канцелярські товари (Ножиці офісні з пластик. ручками, 21,5 см BUROMAX (або аналоги)) - 5 штуки, 30192700-8 Канцелярські товари (клей-олівець,15г Amos(або аналоги)) - 30 штуки, 30199700-7 Друковані канцелярські вироби, крім бланків (Зошити,48 арк, клітинка, білий папір, картонна обкладинка) - 20 штуки, 30197210-1 Теки-реєстратори (А4, сині, 50мм, EKONOMIX (або аналоги)) - 5 штуки, 30197320-5 Степлери (скоба-10, 4Office (або аналоги) - 5 штуки, 30197321-2 Антистеплери - 5 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 650 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 3650 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2020

Документи замовника

23 вересня 2020 12:57
Електронний підпис