Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Юридично-консультаційні послуги щодо реєстрації дочірнього підприємства АТ «ЕКУ» в Республіці Словаччина (79140000-7 - Послуги з юридичної консультації та правового інформування)
Очікувана вартість
4 204 726,04 UAH
UA-2024-04-19-011484-a ● c384327cf47c48148262fae83723d9f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32984271 |
Вебсайт: | https://ecu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Іллінська, будинок 8 |
Контактна особа: |
Андрій Константінов +380503671552 andrii.konstantinov@ecu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:18 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:18 |
Очікувана вартість: | 4 204 726,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 047,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79140000-7: Послуги з юридичної консультації та правового інформування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Юридичний супровід створення дочірнього підприємства (далі – ДП) Замовника у Республіці Словаччина у формі ТОВ та відкриття йому банківського рахунку: - підготовка проектів установчих документів та інших документів, що необхідні для: реєстрації ДП, відкриття банківського рахунку, інших реєстрацій та авторизацій, пов’язаних із набуттям ДП статусу юридичної особи; - узгодження проектів таких документів із замовником; - переклад, нотаріальне засвідчення підпису перекладача, легалізація документів: а) установчі документи ДП (Статут, рішення про заснування ДП/визначення місцезнаходження/призначення директора та ін.); б) довіреності від Замовника на консультантів; в) інші документи за необхідності; - подання документів відповідним реєстраційним органам, банку, іншим організаціям
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід отримання ДП ліцензії на здійснення оптової торгівлі електричною енергією.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Реєстрація ДП в податковому органі та отримання податкового ідентифікаційного номеру.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Реєстрація ДП як платника ПДВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Реєстрація ДП як платника акцизного податку на електричну енергію (за наявності такої вимоги).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід отримання інших обов’язкових реєстрацій для здійснення ліцензованої діяльності у Словаччині, включаючи реєстрацію у Реєстрі партнерів у публічному секторі, в Господарському реєстрі, у Фонді соціального страхування, у медичній страховій компанії.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Підготовка та погодження з Замовником проєкту Правил розподілу активів і зобов'язань, витрат і доходів та Заяви на затвердження таких Правил. Подання заяви та затвердження Правил розподілу активів і зобов'язань, витрат і доходів до URSO (Регуляторний офіс мережевих галузей).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід укладення обов’язкових договорів для участі на ринку електричної енергії: - договір з SEPS (розподіл пропускної потужності Словаччина - Україна); - договір про доступ до мережі електропередачі та передачу електричної енергії з SEPS; - договір про надання послуг з передачі електричної енергії лініями електропередач з SEPS; - договір на участь на аукціонній платформі JAO (Розподіл пропускної потужності всередині ЄС); - договір про доступ до короткострокового ринку з ОКТЕ; - договір з ОКТЕ для врегулювання небалансів (включно з юридичним супроводом щодо розрахунку суми та внесення депозиту на рахунок ОКТЕ, сплата річного внеску для доступу до біржі); - договір про доступ до розподільчої мережі та розподіл з ОСР.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід реєстрації ДП у Національному реєстрі учасників оптового ринку електричної енергії (CEREMP), отримання ACER code, EIC code (на виконання вимог Регламенту ЄС Реміт), номера EORI.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід реєстрації ДП на платформі інсайдерської інформації, укладення договору про подання звітності про торгові операції ДП (на виконання вимог Регламенту ЄС Реміт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Підготовка проєкту трудового договору з директором ДП, здійснення необхідних реєстраційних дій щодо призначення на посаду та інших дій, спрямованих на обрання та призначення директора ДП.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід переговорів та укладення договору про надання віртуальної юридичної адреси ДП, здійснення всіх необхідних дій для реєстрації юридичної адреси ДП.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід переговорів та укладення договору оренди приміщення для ДП.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
З метою працевлаштування директора ДП (негромадянин Словаччини/ЄС) здійснити юридичний супровід (подати документи в Бюро працевлаштування, здійснити інші необхідні дії) для отримання таких документів: - національної візи в Словаччині; - посвідки на проживання з метою працевлаштування/дозволу на роботу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід реєстрації та підтримки електронної пошти ДП (отримання доступу до державної електронної поштової скриньки на slovensko.sk).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Вибір та погодження з Замовником підрядника для надання ДП юридичних (регуляторних) послуг для відповідності законодавству Словаччини та/або ЄС. Підготовка проєкту договору з підрядником та погодження проєкту договору з Замовником.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Підготовка проєкту та погодження з Замовником внутрішньої політики ДП щодо обробки персональних даних (GDPR) (у випадку наявності такої вимоги).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Вибір та погодження з Замовником підрядника для ведення бухгалтерського, податкового обліку ДП та подачі всієї необхідної звітності для відповідності законодавству Словаччини та/або ЄС. Підготовка проєкту/ів договору/ів з підрядником та погодження проєкту/ів договорів з Замовником.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
1 послуга
Юридичний супровід реєстрації працівників ДП у відділі соціального та медичного страхування у Словаччині та здійснення інших обов’язкових дій.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
100 година
Юридично-консультаційні послуги за запитами Замовника.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ , вул. Іллінська, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Послуги/етапу Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 16:34 |
Додаток 1 до ТД_кваліфікаційні критерії, вимоги (НОВА РЕДАЦІЯ від 22.04.2024).docx | |
22 квітня 2024 16:34 |
Перелік змін від 22.04.2024.docx | |
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 4 до ТД_KYC_Анкета_ЮО.docx | |
19 квітня 2024 17:58 |
ТД_Юридично-консультаційні послуги від 19.04.2024.docx | |
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 5 до ТД_KYC_Анкета_ФОП.docx | |
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 6 до ТД_форма тендерної пропозиції переможця.docx | |
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 3 до ТД_Проект договору.docx | |
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 2 до ТД_технічні вимоги до предмета закупівлі.docx |
22 квітня 2024 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2024 16:34 |
Додаток 1 до ТД_кваліфікаційні критерії, вимоги (НОВА РЕДАЦІЯ від 22.04.2024).docx
|
|||
22 квітня 2024 16:34 |
Перелік змін від 22.04.2024.docx
|
|||
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 4 до ТД_KYC_Анкета_ЮО.docx
|
|||
19 квітня 2024 17:58 |
ТД_Юридично-консультаційні послуги від 19.04.2024.docx
|
|||
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 5 до ТД_KYC_Анкета_ФОП.docx
|
|||
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 6 до ТД_форма тендерної пропозиції переможця.docx
|
|||
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 3 до ТД_Проект договору.docx
|
|||
19 квітня 2024 17:58 |
Додаток 2 до ТД_технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)
Дата подання: 22 квітня 2024 15:03
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:26
Добрий день.
Чи не могли б ви уточнити, які документи мусить надати учасник закупівлі для підтвердження інформації, наведеної в п.12 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії, вимоги"?
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація за формою Додатка 1 до тендерної документації та документи для підтвердження такої інформації – згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
У п.12 розділу 4 Додатку 1 виявлена опечатка, яка буде виправлена у найближчий час. Пункт 12 розділу 4 Додатку 1 буде видалено.
Відповідні зміни будуть внесені до ТД найближчим часом.
Дякуємо за звернення.
У п.12 розділу 4 Додатку 1 виявлена опечатка, яка буде виправлена у найближчий час. Пункт 12 розділу 4 Додатку 1 буде видалено.
Відповідні зміни будуть внесені до ТД найближчим часом.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Кінстеллар Україна" |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
2 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СІ ЕМ ЕС РАЙХ-РОРВІГ ХАЙНЦ" |
4 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 926 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ′ЄДНАННЯ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АСТЕРС" |
4 017 357,00
UAH з ПДВ
|
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Кінстеллар Україна" #33597986 |
Переможець |
2 925 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 16:21
|
DOHOVIR EKU - KINSTELLAR UKRAINA.zip | укладений |
07 травня 2024 16:20
|