Юридично-консультаційні послуги щодо реєстрації дочірнього підприємства АТ «ЕКУ» в Республіці Словаччина (79140000-7 - Послуги з юридичної консультації та правового інформування)
Сума
4 204 726,04 UAH
UA-P-2024-04-19-013306-a 6ede93061bbf426e89845819cc1f09b6
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 квітня 2024 16:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #32984271
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 04070, вул. Іллінська, будинок 8
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Юридично-консультаційні послуги щодо реєстрації дочірнього підприємства АТ «ЕКУ» в Республіці Словаччина (79140000-7 - Послуги з юридичної консультації та правового інформування) , Юридичний супровід створення дочірнього підприємства (далі – ДП) Замовника у Республіці Словаччина у формі ТОВ та відкриття йому банківського рахунку: - підготовка проектів установчих документів та інших документів, що необхідні для: реєстрації ДП, відкриття банківського рахунку, інших реєстрацій та авторизацій, пов’язаних із набуттям ДП статусу юридичної особи; - узгодження проектів таких документів із замовником; - переклад, нотаріальне засвідчення підпису перекладача, легалізація документів: а) установчі документи ДП (Статут, рішення про заснування ДП/визначення місцезнаходження/призначення директора та ін.); б) довіреності від Замовника на консультантів; в) інші документи за необхідності; - подання документів відповідним реєстраційним органам, банку, іншим організаціям - 1 послуга, Юридичний супровід отримання ДП ліцензії на здійснення оптової торгівлі електричною енергією. - 1 послуга, Реєстрація ДП в податковому органі та отримання податкового ідентифікаційного номеру. - 1 послуга, Реєстрація ДП як платника ПДВ. - 1 послуга, Реєстрація ДП як платника акцизного податку на електричну енергію (за наявності такої вимоги). - 1 послуга, Юридичний супровід отримання інших обов’язкових реєстрацій для здійснення ліцензованої діяльності у Словаччині, включаючи реєстрацію у Реєстрі партнерів у публічному секторі, в Господарському реєстрі, у Фонді соціального страхування, у медичній страховій компанії. - 1 послуга, Підготовка та погодження з Замовником проєкту Правил розподілу активів і зобов'язань, витрат і доходів та Заяви на затвердження таких Правил. Подання заяви та затвердження Правил розподілу активів і зобов'язань, витрат і доходів до URSO (Регуляторний офіс мережевих галузей). - 1 послуга, Юридичний супровід укладення обов’язкових договорів для участі на ринку електричної енергії: - договір з SEPS (розподіл пропускної потужності Словаччина - Україна); - договір про доступ до мережі електропередачі та передачу електричної енергії з SEPS; - договір про надання послуг з передачі електричної енергії лініями електропередач з SEPS; - договір на участь на аукціонній платформі JAO (Розподіл пропускної потужності всередині ЄС); - договір про доступ до короткострокового ринку з ОКТЕ; - договір з ОКТЕ для врегулювання небалансів (включно з юридичним супроводом щодо розрахунку суми та внесення депозиту на рахунок ОКТЕ, сплата річного внеску для доступу до біржі); - договір про доступ до розподільчої мережі та розподіл з ОСР. - 1 послуга, Юридичний супровід реєстрації ДП у Національному реєстрі учасників оптового ринку електричної енергії (CEREMP), отримання ACER code, EIC code (на виконання вимог Регламенту ЄС Реміт), номера EORI. - 1 послуга, Юридичний супровід реєстрації ДП на платформі інсайдерської інформації, укладення договору про подання звітності про торгові операції ДП (на виконання вимог Регламенту ЄС Реміт). - 1 послуга, Підготовка проєкту трудового договору з директором ДП, здійснення необхідних реєстраційних дій щодо призначення на посаду та інших дій, спрямованих на обрання та призначення директора ДП. - 1 послуга, Юридичний супровід переговорів та укладення договору про надання віртуальної юридичної адреси ДП, здійснення всіх необхідних дій для реєстрації юридичної адреси ДП. - 1 послуга, Юридичний супровід переговорів та укладення договору оренди приміщення для ДП. - 1 послуга, З метою працевлаштування директора ДП (негромадянин Словаччини/ЄС) здійснити юридичний супровід (подати документи в Бюро працевлаштування, здійснити інші необхідні дії) для отримання таких документів: - національної візи в Словаччині; - посвідки на проживання з метою працевлаштування/дозволу на роботу. - 1 послуга, Юридичний супровід реєстрації та підтримки електронної пошти ДП (отримання доступу до державної електронної поштової скриньки на slovensko.sk). - 1 послуга, Вибір та погодження з Замовником підрядника для надання ДП юридичних (регуляторних) послуг для відповідності законодавству Словаччини та/або ЄС. Підготовка проєкту договору з підрядником та погодження проєкту договору з Замовником. - 1 послуга, Підготовка проєкту та погодження з Замовником внутрішньої політики ДП щодо обробки персональних даних (GDPR) (у випадку наявності такої вимоги). - 1 послуга, Вибір та погодження з Замовником підрядника для ведення бухгалтерського, податкового обліку ДП та подачі всієї необхідної звітності для відповідності законодавству Словаччини та/або ЄС. Підготовка проєкту/ів договору/ів з підрядником та погодження проєкту/ів договорів з Замовником. - 1 послуга, Юридичний супровід реєстрації працівників ДП у відділі соціального та медичного страхування у Словаччині та здійснення інших обов’язкових дій. - 1 послуга, Юридично-консультаційні послуги за запитами Замовника. - 100 година

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 4 204 726,04 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 4204726.04 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

19 квітня 2024 16:36
Електронний підпис