Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пара, гаряча вода та пов`язана продукція
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-11-30-004085-b ● b4f94bee20af44c09cc2584928fbe141
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02547010 |
Місцезнаходження: | 33009, Україна , Рівненська обл., Рівне, вулиця Млинівська, 2 |
Контактна особа: |
Марчук Наталія Святославівна 380674794576 RivneProfLitsey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Умовою застосування переговорної процедури для укладення договору на «Постачання пари та гарячої води для Рівненського професійного ліцею м. Рівне, вул Млинівська,2 та гуртожитку навчального закладу м.Рівне, пров. Робітничий, 2, за кодом ДК021:2015-09320000-8 Пар, гаряча вода та пов’язана продукція»» є те що згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені частиною 2 статті 40 Закону, а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку відсутності конкуренції з технічних причин.
Правові, економічні і організаційні принципи діяльності в сфері електроенергетики, відносини, що пов’язані з централізованим постачанням теплової енергії регулюються Законом України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-ІV (далі – Закон про теплопостачання), постановою КМУ «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» від 21.08.2019 № 830.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), державне регулювання діяльності суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комунальних послуг, в тому числі послуг теплопостачання здійснюється шляхом, зокрема визначення суб’єктів природних монополій, діяльність яких регулюється відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг».При цьому, ринок з постачання теплової енергії є, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» (далі – Закон про природні монополії) сферою діяльності суб’єктів природних монополій. Суб’єкт природної монополії — суб’єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності (монопольне утворення), який виробляє (реалізує) товари на ринку, що перебуває в стані природної монополії.
Відповідно до статі 5 Закону України «Про природні монополії» ринок постачання теплової енергії є сферою діяльності суб’єкту породних монополій. Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. До зазначеного переліку який розміщений на офіційному веб-сайті антимонопольного комітету України станом на 31.10.2021 року включено ТОВ «Рівнетеплоенерго» за номером 89, як суб’єкт господарювання, що займає монопольне становище з надання послуг централізованого постачання пари та гарячої води в межах м.Рівного. ПП «Рівнетеплосервіс» займає монопольне становище на ринку з транспортування теплової енергії магістралями та місцевими тепловими мережами. У зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2021 року знаходиться за № 78. Відповідно до листа Рівненського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №67-02/895 від 12.12.2018 р. «Про надання дозволу на узгоджені дії» ТОВ «Рівнетеплоенерго» здійснює діяльність на ринку виробництва, постачання теплової енергії. «Рівнетеплоенерго» розробив власний договір транспортування теплової енергії який укладається ПП «Рівнетеплосервіс». ПП «Рівнетеплосервіс» здійснюватиме постачання виробленої теплової енергії безпосередньо споживачу, а транспортування такої теплової енергії здійснюватиме «Рівнетеплоенерго» на підставі договору. Теплова мережа Рівненського професійного ліцею підключена до теплової мережі ТОВ «Рівнетеплоенерго» яке перебуває у відносинах контролю відповідно до статі 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» з ПП «Рівнетеплосервіс». Разом з тим, виходячи із змісту понять Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Рівнетеплоенерго» та ПП «Рівнетеплосервіс» є афілійованими підприємствами. Одним із видів діяльності ПП «Рівнетеплосервіс» є постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря. На такий вид діяльності ПП «Рівнетеплосервіс» отримало необхідні ліцензії. ТОВ «Рівнетеплоенерго» відповідно до договору про транспортування теплової енергії зобов’язується здійснювати транспортування теплової енергії, яка виробляється ПП «Рівнетеплосервіс» на джерелах теплової енергії, що перебувають у власності або користуванні ПП «Рівнетеплосервіс» і постачається тепловими мережами до об’єктів Споживача та оплачується за послуги з транспортування теплової енергії у порядку та на умовах , визначених у Договорі. Таким чином, правовідносини, які виникають на основі укладених договорів між Учасниками конкуренції не матимуть наслідку виникнення додаткової альтернативи для споживачів теплової енергії. Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладання суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднанням рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка суб’єктів господарювання. Ст. 11 цього Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України може визначити типові вимоги до узгоджених дій, які затверджені розпорядженням № 27-р від 12.02.2002 року та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 07.03.2002 року за №239/6527. Інша альтернатива відсутня.
п.2 частини 4 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи»
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені частиною 2 статті 40 Закону, а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку відсутності конкуренції з технічних причин. Законодавчі обмеження щодо укладання договору з ПП «Рівнетеплосервіс» відсутні.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV (із змінами та доповненнями);
2. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (із змінами та доповненнями);
3. Закон України «Про природні монополії»;
4. Закон України «Про захист економічної конкуренції»;
5. Зведений перелік суб’єктів природних монополій;
6. Реєстр суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення;
7. Реєстр суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послу, діяльність яких регулюється НКРЕКП;
8. Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання № 308 від 22.03.2017;
9. Ліцензійний реєстр НКРЕКП;
10. Розпорядження Антимонопольного комітету України «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» № 874-р від 28.11.2012.
Умовою застосування переговорної процедури для укладення договору на «Постачання пари та гарячої води для Рівненського професійного ліцею м. Рівне, вул Млинівська,2 та гуртожитку навчального закладу м.Рівне, пров. Робітничий, 2, за кодом ДК021:2015-09320000-8 Пар, гаряча вода та пов’язана продукція»» є те що згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені частиною 2 статті 40 Закону, а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку відсутності конкуренції з технічних причин.
Правові, економічні і організаційні принципи діяльності в сфері електроенергетики, відносини, що пов’язані з централізованим постачанням теплової енергії регулюються Законом України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-ІV (далі – Закон про теплопостачання), постановою КМУ «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» від 21.08.2019 № 830.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), державне регулювання діяльності суб’єктів природних монополій та суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комунальних послуг, в тому числі послуг теплопостачання здійснюється шляхом, зокрема визначення суб’єктів природних монополій, діяльність яких регулюється відповідно до Закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг».При цьому, ринок з постачання теплової енергії є, відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» (далі – Закон про природні монополії) сферою діяльності суб’єктів природних монополій. Суб’єкт природної монополії — суб’єкт господарювання (юридична особа) будь-якої форми власності (монопольне утворення), який виробляє (реалізує) товари на ринку, що перебуває в стані природної монополії.
Відповідно до статі 5 Закону України «Про природні монополії» ринок постачання теплової енергії є сферою діяльності суб’єкту породних монополій. Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. До зазначеного переліку який розміщений на офіційному веб-сайті антимонопольного комітету України станом на 31.10.2021 року включено ТОВ «Рівнетеплоенерго» за номером 89, як суб’єкт господарювання, що займає монопольне становище з надання послуг централізованого постачання пари та гарячої води в межах м.Рівного. ПП «Рівнетеплосервіс» займає монопольне становище на ринку з транспортування теплової енергії магістралями та місцевими тепловими мережами. У зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2021 року знаходиться за № 78. Відповідно до листа Рівненського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №67-02/895 від 12.12.2018 р. «Про надання дозволу на узгоджені дії» ТОВ «Рівнетеплоенерго» здійснює діяльність на ринку виробництва, постачання теплової енергії. «Рівнетеплоенерго» розробив власний договір транспортування теплової енергії який укладається ПП «Рівнетеплосервіс». ПП «Рівнетеплосервіс» здійснюватиме постачання виробленої теплової енергії безпосередньо споживачу, а транспортування такої теплової енергії здійснюватиме «Рівнетеплоенерго» на підставі договору. Теплова мережа Рівненського професійного ліцею підключена до теплової мережі ТОВ «Рівнетеплоенерго» яке перебуває у відносинах контролю відповідно до статі 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» з ПП «Рівнетеплосервіс». Разом з тим, виходячи із змісту понять Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Рівнетеплоенерго» та ПП «Рівнетеплосервіс» є афілійованими підприємствами. Одним із видів діяльності ПП «Рівнетеплосервіс» є постачання пари, гарячої води та кондиційованого повітря. На такий вид діяльності ПП «Рівнетеплосервіс» отримало необхідні ліцензії. ТОВ «Рівнетеплоенерго» відповідно до договору про транспортування теплової енергії зобов’язується здійснювати транспортування теплової енергії, яка виробляється ПП «Рівнетеплосервіс» на джерелах теплової енергії, що перебувають у власності або користуванні ПП «Рівнетеплосервіс» і постачається тепловими мережами до об’єктів Споживача та оплачується за послуги з транспортування теплової енергії у порядку та на умовах , визначених у Договорі. Таким чином, правовідносини, які виникають на основі укладених договорів між Учасниками конкуренції не матимуть наслідку виникнення додаткової альтернативи для споживачів теплової енергії. Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» узгодженими діями є укладання суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об’єднанням рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка суб’єктів господарювання. Ст. 11 цього Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України може визначити типові вимоги до узгоджених дій, які затверджені розпорядженням № 27-р від 12.02.2002 року та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 07.03.2002 року за №239/6527. Інша альтернатива відсутня.
п.2 частини 4 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи»
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені частиною 2 статті 40 Закону, а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку відсутності конкуренції з технічних причин. Законодавчі обмеження щодо укладання договору з ПП «Рівнетеплосервіс» відсутні.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV (із змінами та доповненнями);
2. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (із змінами та доповненнями);
3. Закон України «Про природні монополії»;
4. Закон України «Про захист економічної конкуренції»;
5. Зведений перелік суб’єктів природних монополій;
6. Реєстр суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення;
7. Реєстр суб’єктів господарювання, які провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послу, діяльність яких регулюється НКРЕКП;
8. Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у сфері теплопостачання № 308 від 22.03.2017;
9. Ліцензійний реєстр НКРЕКП;
10. Розпорядження Антимонопольного комітету України «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» № 874-р від 28.11.2012.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2021 15:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Пара, гаряча вода та пов`язана продукція, за кодом ДК021:2015-09320000-8 Пар, гаряча вода та пов’язана продукція.
Тендерна документація
30 листопада 2021 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2021 15:05 |
протокол 005.pdf | |
30 листопада 2021 14:58 |
Зведений перелік природних монополій.pdf | |
30 листопада 2021 14:56 |
Протокол тепло обгрунтування.pdf |
30 листопада 2021 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2021 15:05 |
протокол 005.pdf
|
|||
30 листопада 2021 14:58 |
Зведений перелік природних монополій.pdf
|
|||
30 листопада 2021 14:56 |
Протокол тепло обгрунтування.pdf
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Пара, гаряча вода та пов`язана продукція (для навчального корпусу) |
Опис предмету закупівлі: |
Пара, гаряча вода та пов`язана продукція
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
100.36 Гкал
Пара, гаряча вода та пов`язана продукція (для навчального корпусу), за кодом ДК021:2015-09320000-8 Пар, гаряча вода та пов’язана продукція.
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33009, Україна, Рівненська область, Рівне, Млинівська, 2
Дата доставки:
01 грудня 2021
—
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Рівнетеплосервіс" #39815181 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 14:19
|
дговір тепло навчальний корпус 2100.pdf | укладений |
06 грудня 2021 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пара, гаряча вода та пов`язана продукція (для навчального корпусу), за кодом ДК021:2015-09320000-8 Пар, гаряча вода та пов’язана продукція. | 100.36 | Гігакалорія |
2 989,23
UAH з ПДВ
|