Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2025-02-20-009917-a 00c53e784a334f54ba8492d526b49dd2
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Іванова

+380633970471 uzmeul@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32835966
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Юлія Іванова
+380633970471
uzmeul@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37454258

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2025 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2025 00:00
Початок аукціону: 03 березня 2025 15:22
Початок аукціону: 03 березня 2025 15:22
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
40 штука
Архівна папка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
660 штука
БIНДЕР 25ММ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
600 штука
Біндери 51мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
660 штука
Біндери 19mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
660 штука
Біндери 32mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 штука
Блокнот А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 пачка
Індекси пластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
60 штука
Клейка стрічка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штука
Книга А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
150 штука
Маркер перманентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
100 штука
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штука
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 штука
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
500 штука
Папка для паперів з зав'язками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штука
Папка-конверт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 штука
Ручка Пише стирає
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штука
Ручка кулькова автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штука
Ручка кулькова автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штука
Ручка кулькова автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штука
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штука
Ручка масляна автоматична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 штука
Ручка масляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
200 пачка
Скоби № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
200 пачка
Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
60 штука
Скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
60 штука
Скотч 48 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
120 пачка
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, м. Дніпро, пр-кт Дмитра Яворницького, 75 та вул. Січеславська Набережна, 29А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2025
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови розрахунків - оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару з урахуванням п. 5.1. та з урахуванням черговості видатків затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 лютого 2025 15:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

25 лютого 2025 14:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2025 10:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2025 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2025 14:36
Перелік змін - 25.02.2025.doc
25 лютого 2025 10:44
Перелік змін - 25.02.2025.doc
25 лютого 2025 10:44
Тендерна документація - нова редакція - 1.docx
20 лютого 2025 15:22
Тендерна документація.docx
20 лютого 2025 15:22
Додаток 7 - Перелік документів для Учасника.docx
20 лютого 2025 15:22
Додаток 6 - Проєкт договору.doc
20 лютого 2025 15:22
Додаток 8 - Перелік документів для Переможця.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін
Дата подання: 21 лютого 2025 13:21
Дата відповіді: 24 лютого 2025 09:38
Добрий день, просимо внести зміни до вимог щодо товару в позиції №1 «Папір», оскільки наявна вимога «повинен відповідати ISO 9001:2008» обмежує коло потенційних постачальників. Даний стандарт стосується системи управління якістю виробника, а не самого товару, а також існують його більш актуальні редакції. З метою забезпечення рівних умов для всіх учасників та уникнення дискримінаційних вимог, пропонуємо змінити формулювання таким чином: «Виробник товару повинен мати сертифіковану систему управління якістю відповідно до актуальної редакції стандарту ISO 9001».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
За технічними вимогами до закупованого товару (папір для друку), зазначеними у додатку №2 до тендерної документації - у даних торгах закуповується папір формату А-4,500 аркушів у пачці, з відповідними якісними показниками, що відповідають міжнародним стандартам ISO 536, ISO 534, ISO 8791-2, ISO 2471, ISO 11475, ISO 2470, ISO 287. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі -Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Провівши моніторинг, Замовник дійшов висновку, що на ринку України існує папір з зазначеними у тендерній документації показниками не однієї торгової марки та не в єдиного постачальника. А тому, було прийнято рішення проводити конкурентну процедуру закупівлі, а саме: відкриті торги з особливостями. Так на ринку представлені наступні марки Папіру для друку, які повністю відповідають встановленим вимогам: Папір IQ Allround, Maestro Special, Konica Profi, Smartline Universal.
Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги тендерної документації на запропоновані Вами , повідомляємо, що Замовник не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника.
Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону з запропонованими будь-якими торговими марками, які відповідають умовам тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 21 лютого 2025 13:38
Дата відповіді: 24 лютого 2025 09:37
Добрий день, Шановиний Замовник, хочемо уточнити про вимогу "Товар повинен бути ділового стилю, тобто без малюнків яскравих кольорів" чи підійдуть вам товар з Українською символікою, приклад Книга обліку А4 96 аркушів Українська символіка Buromax BM.2400-38?
Відповідь: Шановний Учаснику! Товар повинен бути ділового стилю, однокольоровим. Без малюнків.
Зміни
Дата подання: 21 лютого 2025 13:50
Дата відповіді: 24 лютого 2025 09:38
Позиція №14 Папір для нотаток, просимо розширити показники данного товару та вказати "Блок паперу з клейким шаром не менше 75х75мм, 100 арк, пастель жовтий AXENT", для можливості подання інших Торгових марок в яких розмір даного товару 76х76мм
Відповідь: Шановний Учаснику! Ми щиро вдячні за Вашу активну позицію в торгах, але вимушені залишити Вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи наступним.
Провівши моніторинг, Замовник дійшов висновку, що на ринку України існує Блок паперу з клейким шаром зазначений у тендерній документації показниками не однієї торгової марки та не в єдиного постачальника.
Щодо Вашого прохання змінити технічні вимоги тендерної документації на запропоновані Вами , повідомляємо, що Замовник не має права змінювати умови тендерної документації, сприятливі для конкретного учасника.
Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону з запропонованими будь-якими торговими марками, які відповідають умовам тендерної документації.
Зміни
Дата подання: 24 лютого 2025 14:29
Дата відповіді: 24 лютого 2025 15:25
Шановний Замовнику, Ми переглянули Технічні вимоги до товару та маємо запитання щодо позиції №7 – "Блокнот А5, 160 арк., "Зодчество", клітинка". Для уточнення характеристик цього товару ми звернулися до інтернет-ресурсів і, згідно з наявною інформацією, виявили, що зазначений блокнот не відповідає вимогам Замовника. Зокрема, він не відповідає критерію "бути ділового стилю, однокольоровим, без малюнків". Просимо розглянути можливість внесення змін до технічних вимог, щоб уникнути непорозумінь при кваліфікації та постачанні товару. Підтвердження можна знайти за посиланням:https://prom.ua/p2478026508-zoshit-zodchestvo-160.html?srsltid=AfmBOoqChP1RD1td31PVuy3cv9jNRO1kc0hEqq1VElgE1AT6Qgzl3gcy
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ви можете надати будь-який аналогічний блокнот А5, 160 арк., однотонного кольору.
Замовник має право вказувати назву, торгівельну марку, ЯК ПРИКЛАД, зазначивши "або еквівалент".
Будь-який блокнот, формату А5, однотонного кольору буде вважатися аналогічним.
Зміни Папір а4
Дата подання: 24 лютого 2025 14:36
Дата відповіді: 24 лютого 2025 21:01
Дякуємо за надану відповідь. Проте, хочемо ще раз звернути увагу на питання щодо вимоги «повинен відповідати ISO 9001:2008». Як зазначалося раніше, цей стандарт регулює систему управління якістю виробника, а не характеристики самого товару. Крім того, версія стандарту 9001:2008 вже не є актуальною, оскільки була замінена на ISO 9001:2015. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник зобов’язаний дотримуватися принципу недискримінації учасників. Використання застарілого стандарту ISO 9001:2008 може обмежувати доступ до торгів для потенційних постачальників, які мають чинний сертифікат ISO 9001:2015, але не можуть відповідати застарілій редакції стандарту. З метою забезпечення рівних умов участі для всіх учасників та уникнення дискримінаційних вимог, просимо внести зміни до тендерної документації та сформулювати вимогу наступним чином: «Виробник товару повинен мати сертифіковану систему управління якістю відповідно до актуальної редакції стандарту ISO 9001». Просимо розглянути наше звернення та надати відповідь. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що замовником найближчим часом буде переглянуто тендерну документацію та внесено відповідні зміни.
Інформація для ЗАмовника
Дата подання: 24 лютого 2025 14:42
Дата відповіді: 24 лютого 2025 21:01
Шановний Замовнику! Дякуємо за надану відповідь. Проте звертаємо вашу увагу, що вимога щодо відповідності стандарту ISO 9001:2008 є некоректною, оскільки цей стандарт втратив чинність ще у 2018 році.Стандарт ISO 9001:2008 був офіційно замінений на ISO 9001:2015 у вересні 2015 року. Перехідний період тривав три роки, і з 15 вересня 2018 року сертифікати відповідності ISO 9001:2008 більше не є дійсними. Таким чином, станом на лютий 2025 року стандарт ISO 9001:2008 не є актуальним, і організації повинні відповідати вимогам ISO 9001:2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що замовником найближчим часом буде переглянуто тендерну документацію та внесено відповідні зміни.
ТД
Дата подання: 25 лютого 2025 15:37
Дата відповіді: 25 лютого 2025 16:18
Доброго дня! Скажіть будь-ласка, чи будуть розглядатися аналоги? Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті всі тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону з запропонованими будь-якими аналогічними торговими марками, які відповідатимуть технічним умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2025 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" 181 171,80
UAH з ПДВ
168 199,92
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АСТЕОН" 188 647,98
UAH з ПДВ
168 247,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 180 735,60
UAH з ПДВ
174 108,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 209 950,80
UAH з ПДВ
196 138,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Епіцентр К" 222 287,40
UAH з ПДВ
222 287,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПОЧТОВИК ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ" 247 885,00
UAH з ПДВ
247 885,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 березня 2025 16:32
Електронний підпис
05 березня 2025 16:32
Витяг МВД.pdf
05 березня 2025 16:32
Витяг МВД.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Лист щодо Резидент.pdf
05 березня 2025 16:32
Лист щодо юр.особи.pdf
05 березня 2025 16:32
Наказ на директора.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Опис ОК Сервіс.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Опис ОК Сервіс.pdf
05 березня 2025 16:32
Витяг МВД.pdf
05 березня 2025 16:32
Лист щодо Довіреності.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Довідка щодо обеднання.pdf
05 березня 2025 16:32
Статут ОК Сервіс.pdf
05 березня 2025 16:32
Рiшеня ОК Сервіс.pdf
05 березня 2025 16:32
Лист щодо юр.особи.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Файл підпису.p7s
05 березня 2025 16:32
Лист щодо Резидент.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Рiшеня ОК Сервіс.pdf.p7s
05 березня 2025 16:32
Лист щодо Довіреності.pdf
05 березня 2025 16:32
Наказ на директора.pdf
05 березня 2025 16:32
Статут ОК Сервіс.pdf.p7s
05 березня 2025 08:17
Електронний підпис
05 березня 2025 08:17
8____Рiшеня ОК Сервіс.pdf.p7s
05 березня 2025 08:17
Лист щодо Резидент.pdf.p7s
05 березня 2025 08:17
8___Наказ.pdf
05 березня 2025 08:17
6___Опис завірений.pdf
05 березня 2025 08:17
8___Наказ.pdf.p7s
05 березня 2025 08:17
10__Відгук__№ 119-23.pdf
05 березня 2025 08:17
Лист щодо Резидент.pdf
05 березня 2025 08:17
Лист щодо юр.ос.pdf
05 березня 2025 08:17
8____Рiшеня ОК Сервіс.pdf
05 березня 2025 08:17
Лист щодо юр.ос.pdf.p7s
05 березня 2025 08:17
8__Лист щодо Довіреності.pdf
05 березня 2025 08:17
6___Опис завірений.pdf.p7s
05 березня 2025 08:17
2___Лист згода з тех.част.pdf
05 березня 2025 08:17
10__Відгук__№ 119-23.pdf.p7s
27 лютого 2025 09:18
Електронний підпис
27 лютого 2025 09:18
Електронний підпис
27 лютого 2025 09:17
6___Опис завірений.pdf.p7s
27 лютого 2025 09:17
6___Опис завірений.pdf
27 лютого 2025 09:17
Лист щодо юр.ос.pdf.p7s
27 лютого 2025 09:17
Лист щодо Резидент.pdf
27 лютого 2025 09:17
Лист щодо Резидент.pdf.p7s
27 лютого 2025 09:17
Лист щодо юр.ос.pdf
27 лютого 2025 09:17
10__Відгук__№ 119-23.pdf
27 лютого 2025 09:17
8___Наказ.pdf.p7s
27 лютого 2025 09:17
8___Наказ.pdf
27 лютого 2025 09:17
10__Відгук__№ 119-23.pdf.p7s
27 лютого 2025 09:17
8____Рiшеня ОК Сервіс.pdf
27 лютого 2025 09:17
8____Рiшеня ОК Сервіс.pdf.p7s

Публічні документи

27 лютого 2025 17:05
Електронний підпис
27 лютого 2025 17:05
Електронний підпис
27 лютого 2025 16:46
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
27 лютого 2025 16:46
Сан гі, ручки Flair.pdf
27 лютого 2025 16:46
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 лютого 2025 16:46
Скоби,біндери, скріпки.pdf
27 лютого 2025 16:46
п.47.pdf
27 лютого 2025 16:46
Прописка Літвінов.jpg
27 лютого 2025 16:46
Паспорт Литвинов.jpg
27 лютого 2025 16:46
Smart Office.pdf
27 лютого 2025 16:46
Специфікація.pdf
27 лютого 2025 16:46
CЭС скотч,стрейч до ТУ.pdf
27 лютого 2025 16:46
СЭС_2 Hiper від 11.03.2020.pdf
27 лютого 2025 16:46
Технічна специфікація.pdf
27 лютого 2025 16:46
Лист про ліцензування.pdf
27 лютого 2025 16:46
гар.лист_товар новий.pdf
27 лютого 2025 16:46
ВІДОМОСТІ проучасника.pdf
27 лютого 2025 16:46
СЭС_1 Hiper від 11.03.2020.pdf
27 лютого 2025 16:46
Установчі документи.pdf
27 лютого 2025 16:46
Модельний статут.pdf

Публічні документи

28 лютого 2025 17:18
Електронний підпис
28 лютого 2025 17:18
Електронний підпис
28 лютого 2025 17:17
Копія ЦБ ДЮСШ 2023.pdf
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Бенефіціар.pdf
28 лютого 2025 17:17
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2025 17:17
Специфікація.pdf
28 лютого 2025 17:17
згода Директор.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Згода 60 днів.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Копія 1 Статуту.pdf
28 лютого 2025 17:17
Копія 1 Статуту.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
проєкт договору.pdf
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Код доступу.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Довідка рф.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Порівняльна таблиця.pdf
28 лютого 2025 17:17
Відповідальність.pdf
28 лютого 2025 17:17
Згода 60 днів.pdf
28 лютого 2025 17:17
Розрахунок ціни.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Відповідальність.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Відомості форма.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Відомості форма.pdf
28 лютого 2025 17:17
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
проєкт договору.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Лист-згода з технічкою.pdf
28 лютого 2025 17:17
Технічна специфікація.pdf
28 лютого 2025 17:17
згода Директор.pdf
28 лютого 2025 17:17
Врахування ПКУ.pdf
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Бенефіціар.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Довідка рф.pdf
28 лютого 2025 17:17
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Код доступу.pdf
28 лютого 2025 17:17
Розрахунок ціни.pdf
28 лютого 2025 17:17
Специфікація.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Копія ЦБ ДЮСШ 2023.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
Врахування ПКУ.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:17
ТВГ Дозвіл та ліцензія.pdf

Публічні документи

27 лютого 2025 14:51
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:51
Електронний підпис
27 лютого 2025 14:50
Коди доступу_.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
Довідка з банку.PDF.p7s
27 лютого 2025 14:50
Витяг.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
Специфікація.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
Додаток №5.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
Статут.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
Гарантійний лист.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:50
ВИПИСКА з ЄДРПОУ.pdf.p7s
27 лютого 2025 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2025 14:12
Витяг.pdf
27 лютого 2025 14:12
Статут.pdf
27 лютого 2025 14:12
Довідка (ХАБАРНИЦТВО).pdf
27 лютого 2025 14:12
Коди доступу_.pdf
27 лютого 2025 14:12
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2025 14:12
Додаток №5.pdf
27 лютого 2025 14:12
Специфікація.pdf
27 лютого 2025 14:12
Довідка з банку.PDF
27 лютого 2025 14:12
ВИПИСКА з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2025 17:26
Електронний підпис
28 лютого 2025 17:26
Електронний підпис
28 лютого 2025 17:25
19. Виписка (07.11.2024р).pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
паспорт якості _.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
4. Витяг ЄДР (18 02 2025).pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
Висновок_ДСЕЕ_№_6731.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
2. Код доступу (10.06.2021).pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:25
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 лютого 2025 17:22
2. Код доступу (10.06.2021).pdf
28 лютого 2025 17:22
паспорт якості _.pdf
28 лютого 2025 17:22
19. Виписка (07.11.2024р).pdf
28 лютого 2025 17:22
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2025 17:22
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2025 17:22
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2025 17:22
Технічна спефифікація.pdf
28 лютого 2025 17:22
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf
28 лютого 2025 17:22
Висновок_ДСЕЕ_№_6731.pdf
28 лютого 2025 17:22
4. Витяг ЄДР (18 02 2025).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВ "АСТЕОН"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ТОВ "Епіцентр К"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ФОП "ПОЧТОВИК ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
#44994768
Переможець 168 199,92
UAH з ПДВ
05 березня 2025 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2025 15:34

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 04.03.2025 року Канцелярські товари ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку; Архівна папка ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; БIНДЕР 25ММ ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Біндери 51мм ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Біндери 19mm ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Біндери 32mm ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Блокнот А5 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Індекси пластикові ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Клейка стрічка канцелярська ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Книга А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Маркер перманентний ДК 021:2015: 30192125-3 Маркери; Папір для нотаток ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папір для нотаток ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папір для нотаток ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка для паперів з зав'язками ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари; Папка-конверт ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Ручка Пише стирає ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова автоматична ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова автоматична ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка кулькова автоматична ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка масляна ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка масляна автоматична ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Ручка масляна ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки; Скоби № 10 ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Скоби ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Скотч ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Скотч 48 мм ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя; Файл А4 ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари) 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимогам тендерної документації, документи тендерної пропозиції Учасника повинні бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Натомість, Учасник ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» завантажив свої документи з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП). 2.1. Вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3.1. Прохання накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2025 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
#44994768
168 199,92
UAH з ПДВ
Документи