Канцелярські товари
Сума
250 000 UAH
UA-P-2025-02-20-002323-a 5c0f31276b8d4c088571a9540f418723
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 лютого 2025 10:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37454258
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, проспект Дмитра Яворницького, 75
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про організатора закупівлі

5. Найменування: "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #32835966
7. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, пр.Яворницького Дмитра, будинок 75
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про предмет закупівлі

9. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари, Папір А4 - 1000 пачка, Архівна папка - 40 штуки, БIНДЕР 25ММ - 660 штуки, Біндери 51мм - 600 штуки, Біндери 19mm - 660 штуки, Біндери 32mm - 660 штуки, Блокнот А5 - 10 штуки, Індекси пластикові - 100 пачка, Клейка стрічка канцелярська - 60 штуки, Книга А4 - 10 штуки, Маркер перманентний - 150 штуки, Папір для нотаток - 100 штуки, Папір для нотаток - 100 штуки, Папір для нотаток - 100 штуки, Папка для паперів з зав'язками - 500 штуки, Папка-конверт - 10 штуки, Ручка Пише стирає - 50 штуки, Ручка кулькова автоматична - 300 штуки, Ручка кулькова автоматична - 300 штуки, Ручка кулькова автоматична - 300 штуки, Ручка масляна - 300 штуки, Ручка масляна автоматична - 300 штуки, Ручка масляна - 300 штуки, Скоби № 10 - 200 пачка, Скоби - 200 пачка, Скотч - 60 штуки, Скотч 48 мм - 60 штуки, Файл А4 - 120 пачка

10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 250000 UAH

13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію

14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2025

Документи замовника

20 лютого 2025 10:41
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF
20 лютого 2025 10:13
Договір проект.doc
20 лютого 2025 10:01
Заявка.pdf
20 лютого 2025 10:01
Додаток до заявки канцтовари.doc
20 лютого 2025 10:01
ЗАЯВКА.doc
20 лютого 2025 10:41
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF
20 лютого 2025 10:22
Електронний протокол річного плану
20 лютого 2025 10:13
Договір проект.doc
20 лютого 2025 10:01
Проєкт договору.doc
20 лютого 2025 10:01
Заявка.pdf
20 лютого 2025 10:01
Додаток до заявки канцтовари.doc
20 лютого 2025 10:01
ЗАЯВКА.doc

Інформація про організацію та проведення закупівлі

Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.

Найменування ЦЗО: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ ЦЗО: 32835966
Термін надання відповіді ЦЗО до: 20 лютого 2025
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО: 20 лютого 2025
Документи
20 лютого 2025 14:39
Електронний підпис
20 лютого 2025 14:39
Електронний підпис