Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Гарпуль Михайло 380678560145 mykhailo.harpul@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2025 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 710 180,16 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Тендерна документація
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 лютого 2025 17:10 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
10 лютого 2025 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 8 до ТД Перелік документів для Переможця.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 5 до ТД Інформація про учасника.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 6 до ТД Лист-згода.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 9 до ТД Калькуляція вартості послуг.xlsx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Тендерна документація Лісозаготівельні послуги.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 7 до ТД Перелік документів для Учасника.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx | |
10 лютого 2025 17:10 |
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 – об’єм заготівлі 5000 м3 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 2 233 213,63 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 166,07 UAH без ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник сплачує 90% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 90 |
Надання послуг | Замовник сплачує 10% вартості послуг у строк до 25 робочих днів з моменту отримання акту огляду місць використання лісових ресурсів. | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 10 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІзична особа-підприємець Сорохман Володимир Богданович |
2 223 200,00
UAH
|
2 223 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ФІзична особа-підприємець Сорохман Володимир Богданович
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Довідка достроково розірвані.pdfНаявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
В учасника наявні обладнання, матеріально-технічної бази та технології
Наявність працівників відповідної кваліфікації
В учасника наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
В учасника наявний документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
Довідка про аналогічний договір Д.pdfПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІзична особа-підприємець Сорохман Володимир Богданович #2974013215 |
Відхилено |
2 223 200,00
UAH
|
28 лютого 2025 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2025 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ СОРОХМАН ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ (код ЄДРПОУ 2974013215) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження наявності мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, Учасник не надав скановану/-і копію/-ї інвентарної/-их картки/-ок обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці (1.1.3.1). 2. В довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за наведеною формою в графі 6 (Документ, підтверджуючий приналежність) за номером запису 3 Бензопила HUSGVARNA 365 special бензинова, для роботи в лісовому господарстві з деревиною великої товщини в кількості 2 шт. не зазначені номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5. Відповідно до умов тендерної документації повинні бути – сканована/-і копія/-ї інвентарної/-их картки/-ок обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці. 3. В сканованій копії відгука від підприємства (замовника), для якого виконувався аналогічний за предметом закупівлі договір (1.2.2) не вказані строки надання послуг. 4. Скан-копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань поданої учасником не відповідає вимозі п. 1 Розділу ІІ. ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ ЗАКУПІВЕЛЬ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ Додатку № 7 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а, саме – документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Копія виписки неналежної якості. 5. Відсутня Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 6. Відсутня/і копія/-ї особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту. 7. Відсутня копія фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» 1-е півріччя 2024 року. 8. В наданому Учасником Протоколі №1 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці від 07.01.2025 року порушено п. 3.9 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», а саме: - відповідно п. 3.9 НПАОП 0.00-4.12-05 Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов’язків яких входить організація роботи з питань охорони праці; - до складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці (водій транспортного засобу входить в даний перелік); - комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб (в протоколі Учасника – дві особи). 9. Відсутні копії посвідчень про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 працівниками, вказаними в довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за наведеною формою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності: 1. Пункт 1.1.3.1 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1.1.3.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Пункт 1.1.1 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1.1.1 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Пункт 1.2.2 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1.2.2 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 4. Пункт 1 розділу ІІ Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1 розділу ІІ Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 5. Пункт 3.2.1.6 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 3.4.1.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 6. Пункт 1.3.3.4 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1.3.3.4 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 7. Пункт 3.2.1.5 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 3.5 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 8. Пункт 1.3.3.6 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1.3.3.6 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 9. Пункт 1.3.3.6 Додаток № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» та пункт 1.3.3.6 Додаток № 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановану/-і копію/-ї інвентарної/-их картки/-ок обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Зазначити номер та дата документу, який учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 в довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки (транспортного/-их засобу/-ів, обладнання та устаткування, тощо) необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за наведеною формою. Відповідно до умов тендерної документації повинні бути – сканована/-і копія/-ї інвентарної/-их картки/-ок обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір/-ори купівлі/продажу щодо власної та/або залученої техніки, зазначеної в наданій Учасником довідці. 3. Надати скановану/-і копію/-ї відгука/-ів (не менше одного) від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні за предметом закупівлі договір/-ори наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 1.2.1. даного додатку) із зазначенням інформації про номер/-и, дату/-и укладання договору/-ів та строків надання послуг. 4. Надати скан-копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань належної якості. 5. Надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 6. Надати копію/-ї особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту. 7. Надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 1-е півріччя 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» 1-е півріччя 2024 року. 8. Надати копію/-ї протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05. 9. Надати копії посвідчень про перевірку знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23 працівниками, вказаними в довідці учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за наведеною формою.