Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Добовий польовий набір продуктів - ДПНП)
Очікувана вартість
485 646 385,14 UAH
UA-2024-12-26-015673-a ● 8562399b68cf4766b98ff1c4bcced84d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Владислав Павленко +380934784970 v.pavlenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2024 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 485 646 385,14 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-12-01-003-0001
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
price
Дата подання: 26 грудня 2024 22:53
Дата відповіді: 27 грудня 2024 09:30
In tender UA-2024-11-28-015610-a the price confirmed as $11.7/kit and payment 100% advance
In this tender you offer $6.76/kit and payment after delivery. Please explain how you are intending to succeed.
Or maybe you again have no money? MoDU has 114 Billion UAH unused for now. Again sabotage?
Відповідь: Шановний учасник,
Звертаємо Вашу увагу, що процедура UA-2024-11-28-015610-a - закупівля посилених сухих пайків, в той час, як дана процедура - закупівля звичайних сухих пайків.
Просимо ознайомитись з документацією, можливо, в ній Ви зможете знайти відповіді на решту Ваших запитань.
Dear participant,
Please note that procedure UA-2024-11-28-015610-a refers to the procurement of enhanced dry rations, whereas this procedure concerns the procurement of regular dry rations.
We kindly ask you to review the documentation, as it may contain answers to any other questions you may have.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура UA-2024-11-28-015610-a - закупівля посилених сухих пайків, в той час, як дана процедура - закупівля звичайних сухих пайків.
Просимо ознайомитись з документацією, можливо, в ній Ви зможете знайти відповіді на решту Ваших запитань.
Dear participant,
Please note that procedure UA-2024-11-28-015610-a refers to the procurement of enhanced dry rations, whereas this procedure concerns the procurement of regular dry rations.
We kindly ask you to review the documentation, as it may contain answers to any other questions you may have.
термін подання
Дата подання: 27 грудня 2024 12:52
Дата відповіді: 27 грудня 2024 13:14
Шановний замовнику. Прохання продовжити термін подання пропозиції до 13/01/2025, у звязку з тим, що підготовка необхідної документації займає мінімум 12 робочих днів. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановний учаснику. Просимо уточнити, для підготовки якої саме докуменації необхідно мінімум 12 робочих днів
термін подання 2
Дата подання: 27 грудня 2024 14:12
Дата відповіді: 30 грудня 2024 12:39
Шановний замовнику!
У зв’язку з нашим зверненням про продовження терміну подання тендерної пропозиції до 13.01.2024, пояснюємо необхідність 12 робочих днів на підготовку документації та детально обґрунтовуємо часові витрати за кожним етапом:
Підготовка забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія)
Виготовлення банківської гарантії включає подання заявки, перевірку банком документів та узгодження умов. У період новорічних свят банки працюють у скороченому режимі, тому на виконання цієї процедури потрібно 4 робочі дні.
Час: 27.12–04.01 (з урахуванням перерв на святкові дні).
Розробка форми «Цінова пропозиція» (Додаток № 2)
Потрібен детальний аналіз вартості одиниці товару з урахуванням ПДВ і без ПДВ (з точністю до двох знаків після коми), а також перевірка відповідності бухгалтерським стандартам.
Очікувана вартість закупівлі значно відрізняється від нашої комерційної пропозиції. Тому необхідний час для пошуку шляхів оптимізації, зниження витрат, узгодження ціни з постачальниками, а також прийняття рішень щодо фінансових ризиків.
Час: 6 робочих днів (27.12–09.01, включаючи аналіз і доопрацювання).
Підготовка документів щодо відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам (Додаток № 3)
Вивчення тендерної документації, зіставлення вимог із характеристиками товару, запити постачальникам або виробникам для отримання підтверджуючих документів. Цей процес ускладнюється через можливу відсутність контактів під час свят.
Час: 5 робочих днів (27.12–10.01).
Збір документів для відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 4)
Узгодження даних щодо фінансової звітності, довідок про відсутність заборгованості та інших необхідних документів, отримання яких від державних органів може затриматися через святкові дні.
Час: 5 робочих днів (27.12–10.01).
Додаткове вивчення тендерної пропозиції та оцінка ризиків
У зв’язку з річним терміном контракту потрібен час для детальної оцінки ризиків, погодження всіх деталей та підготовки обґрунтованих рішень.
Час: 3 робоч дні (10.01–13.01).
Загальний час:
Усі вищевказані етапи вимагають мінімум 12 робочих днів через їхню взаємозалежність, а також враховуючи обмеження, пов’язані зі святковим періодом. Продовження терміну до 13.01.2024 23:29 є критичним для якісної підготовки пропозиції та мінімізації ризиків при укладенні контракту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Замовником будуть внесені зміни до оголошення
Замовником будуть внесені зміни до оголошення
Your last
Дата подання: 27 грудня 2024 17:12
Дата відповіді: 30 грудня 2024 13:26
$6.7/pc minus 20% VAT is less than $6. Including transport and margin. So, how much left to the factory? For such money only extreme low quality food is available. Mostly porridges and if meat - of inferior quality. It is not a shame to send such garbage to battling people? Especially in winter? Do you know how much costs US MRE? $25!
Відповідь: Шановний учаснику,
Підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична економічна діяльність, що здійснюється на власний ризик (!!!) суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних та соціальних (!!!) результатів і отримання прибутку.
Ми не можемо примушусити будь-кого до участі в закупівлях, тому якщо у вас є певні побоювання щодо ризиків або дохідності, ви маєте повне право не брати участь у цій закупівлі.
Dear Participant,
Entrepreneurship is an independent, initiative-driven, systematic economic activity carried out at one's own risk (!!!) by business entities (entrepreneurs) with the aim of achieving economic and social (!!!) outcomes and generating profit.
We do not force participation in procurements, so if you have any concerns regarding the risks or profitability, you have the right not to participate in this procurement.
Підприємництво — це самостійна, ініціативна, систематична економічна діяльність, що здійснюється на власний ризик (!!!) суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних та соціальних (!!!) результатів і отримання прибутку.
Ми не можемо примушусити будь-кого до участі в закупівлях, тому якщо у вас є певні побоювання щодо ризиків або дохідності, ви маєте повне право не брати участь у цій закупівлі.
Dear Participant,
Entrepreneurship is an independent, initiative-driven, systematic economic activity carried out at one's own risk (!!!) by business entities (entrepreneurs) with the aim of achieving economic and social (!!!) outcomes and generating profit.
We do not force participation in procurements, so if you have any concerns regarding the risks or profitability, you have the right not to participate in this procurement.
договір партії
Дата подання: 30 грудня 2024 08:25
Дата відповіді: 30 грудня 2024 13:02
Шановний замовнику! Згідно додатку 3 до договору п 4. Кількість партій кожного виду комплектувальних складових для комплектування Товару не може перевищувати 3 (трьох). Мається на увазі на одну поставку погоджену із замовником чи повинно бути 3 партії на кількості згідно заявленого графіку:
До 31 березня 2025 року — 31 864 одиниць;
До 30 червня 2025 року — 67 011 одиниць;
До 30 вересня 2025 року — 67 011 одиниць;
До 10 грудня 2025 року — 67 011 одиниць.
Дякуюємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Мається на увазі на одну поставку погоджену із замовником чи повинно бути 3 партії на кількості згідно заявленого графіку (тобто, сумарно, не більше 12 партій, по 3 партії на кожну поставку)
Мається на увазі на одну поставку погоджену із замовником чи повинно бути 3 партії на кількості згідно заявленого графіку (тобто, сумарно, не більше 12 партій, по 3 партії на кожну поставку)
договір партії поставки
Дата подання: 30 грудня 2024 09:08
Дата відповіді: 30 грудня 2024 13:03
Шановний замовнику, згідно додатку 3 до договору п 4. Кількість партій кожного виду комплектувальних складових для комплектування Товару не може перевищувати 3 (трьох), мається на увазі кількість партій в рамках фактично погодженого графіку поставки із замовником, чи кількість партій не може перевищувати 3 (трьох) згідно заявленого у закупівлі графіку постачання:
До 31 березня 2025 року — 31 864 одиниць;
До 30 червня 2025 року — 67 011 одиниць;
До 30 вересня 2025 року — 67 011 одиниць;
До 10 грудня 2025 року — 67 011 одиниць. ?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
Мається на увазі на одну поставку погоджену із замовником чи повинно бути 3 партії на кількості згідно заявленого графіку (тобто, сумарно, не більше 12 партій, по 3 партії на кожну поставку)
Мається на увазі на одну поставку погоджену із замовником чи повинно бути 3 партії на кількості згідно заявленого графіку (тобто, сумарно, не більше 12 партій, по 3 партії на кожну поставку)
your last
Дата подання: 30 грудня 2024 15:49
Дата відповіді: 31 грудня 2024 15:08
Before teaching entrepreneurship somebody, especially in rude form, it is advised to know with whom you are dealing with.
Перш ніж навчати когось підприємництву, особливо в грубій формі, бажано знати, з ким ви маєте справу.
Відповідь: Шановний учаснику,
Визначення поняття підприємництва взято з статті 42, Глави 4, Господарського кодексу України.
Визначення поняття підприємництва взято з статті 42, Глави 4, Господарського кодексу України.
просимо надати пояснення та внести відповідні зміни
Дата подання: 30 грудня 2024 16:19
Дата відповіді: 31 грудня 2024 10:19
Шановний замовнику!
Просимо пояснити, чи може в даній закупівлі приймати участь не виробник ДПНП?
1.Зокрема, просимо пояснити, як учаснику НЕ виробнику надавати сертифікат ісо 22000? Достатньо буде сертифікату на ім’я учасника, не залежно від того виробник він чи ні?
2. якщо учасник не є виробником та не має виробничих потужностей, де буде відбуватись комплектування раціонів ДПНП, яку в такому разі зазначати інформацію та які надавати документи учаснику НЕ виробнику?
3.якщо учасник не є виробником та не має комплектувальників, оскільки не здійснює комплектування раціонів ДПНП, яку в такому разі зазначати інформацію та які надавати документи учаснику НЕ виробнику?
4. якщо учасник не є виробником раціонів ДПНП та не здійснює їх комплектування чи достатньо для виконання вимог замовника встановлених у додатку 10 зазначити у колонці «виробник» саме виробників складових раціонів ; у колонці «постачальник» зазначити виробника-комплетувальника, з яким ми співпрацюємо, а у колонці «реквізити договору» зазначити реквізити договору за яким ми (учасник) співпрацюємо з виробником – комплектувальником ДПНП?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
1. Сертифікат ISO 22000 має бути виданий на ім'я учасника, незалежно від того виробник він чи ні.
2. Для підтвердження інформації щодо складських приміщень та виробничих потужностей, зазначених у довідках, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: - документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання послуг тощо;
3. Учасником надається довідка за наведеною формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг.
4. В додатку 10, в колонці "виробник" має бути зазначено назву суб'єкта господарювання, який здійснює виробництво зазначеної складової ДПНП. в колонці "Постачальник" має бути зазначений суб'єкт господарювання, який здійснює постачання зазначеної складової Учаснику (у випадку, якщо постачання здійснює безпосередньо виробник, тоді колонка "виробник" = колонка "постачальник")
1. Сертифікат ISO 22000 має бути виданий на ім'я учасника, незалежно від того виробник він чи ні.
2. Для підтвердження інформації щодо складських приміщень та виробничих потужностей, зазначених у довідках, учаснику необхідно надати у складі пропозиції: - документальне підтвердження права користування або права власності на відповідну матеріально-технічну базу: - завірену копію балансової відомості або інвентаризаційної відомості, або скановані копії свідоцтва про право власності, або витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або договір купівлі-продажу, або договір оренди, або договір суборенди, або договір про надання послуг тощо;
3. Учасником надається довідка за наведеною формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Для підтвердження наявності менеджера проекту, бухгалтера, відповідального за контроль якості, допускається надання цивільно-правової угоди або договору про надання послуг.
4. В додатку 10, в колонці "виробник" має бути зазначено назву суб'єкта господарювання, який здійснює виробництво зазначеної складової ДПНП. в колонці "Постачальник" має бути зазначений суб'єкт господарювання, який здійснює постачання зазначеної складової Учаснику (у випадку, якщо постачання здійснює безпосередньо виробник, тоді колонка "виробник" = колонка "постачальник")
реєстр боржників
Дата подання: 31 грудня 2024 11:46
Дата відповіді: 31 грудня 2024 12:43
Шановний замовнику, дякуємо за відповідь по процедурі отримання довідки з реєстру боржників, прохання врахувати наступні фактори:
Оперативність роботи міжрегіонального управління Мін’юсту: Різні управління можуть мати різні терміни обробки запитів залежно від навантаження.
Поточне навантаження на орган: Якщо є велика кількість запитів або обмеження в роботі, це також може впливати на терміни.
Орієнтовний час
На практиці, термін розгляду таких запитів становить від 5 до 30 робочих днів. Однак, якщо інформаційна система реєстру тимчасово не працює, термін може бути ближчим до верхньої межі цього діапазону.
Прохання врахувати це при продовженні термінів подання документації на закупівлю, дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
Дякуємо, замовником буде врахована дана інформація
Дякуємо, замовником буде врахована дана інформація
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 6: ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Добовий польовий набір продуктів - ДПНП) |
Опис предмету закупівлі: |
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-12-01-003-0001
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 64 631 246,47 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 323 156,23 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції складає 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі) та становить: Лот 6: 646 312,46 грн з ПДВ; Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 646312.46 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Аукціон
Позиції
31864 од
Добовий польовий набір продуктів - ДПНП
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 березня 2025
67011 од
Добовий польовий набір продуктів - ДПНП
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 червня 2025
67011 од
Добовий польовий набір продуктів - ДПНП
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 вересня 2025
67011 од
Добовий польовий набір продуктів - ДПНП
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2025 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
63 580 881,00
UAH з ПДВ
|
59 877 818,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" |
64 517 126,94
UAH з ПДВ
|
59 891 792,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Відхилено |
59 877 818,70
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2025 10:13
|
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" #41629320 |
Відхилено |
59 891 792,52
UAH з ПДВ
|
17 січня 2025 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 січня 2025 16:54
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій