Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Подушка для військовослужбовців Збройних Сил України, вид 2 (ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю)
Очікувана вартість
9 240 000,00 UAH
UA-2024-11-18-015626-a 9a21891065ce43f4b9092ad8529441f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2024 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2024 19:00
Очікувана вартість: 9 240 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


N-02-03-01-000-0007

Місце поставки – Україна

Лот 1: 60 тис. шт
Лот 2: 10 тис. шт

Тендерна документація

22 листопада 2024 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2024 15:56
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
22 листопада 2024 15:23
Порівняльна таблиця змін.docx
18 листопада 2024 17:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
18 листопада 2024 17:46
TO_podyhka_dla_viyskovoslyhbovziv_ZSY.pdf
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
22 листопада 2024 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2024 17:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2024 15:56
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
22 листопада 2024 15:23
Додаток № 8. Проект договору (зі змінами).docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 8 Проект договору.docx
22 листопада 2024 15:23
Порівняльна таблиця змін.docx
18 листопада 2024 17:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
18 листопада 2024 17:46
TO_podyhka_dla_viyskovoslyhbovziv_ZSY.pdf
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
18 листопада 2024 17:46
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт
Дата подання: 19 листопада 2024 17:55
Дата відповіді: 20 листопада 2024 14:26
Доброго дня. В пропозиції треба подати Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Часу на отримання Акту дуже мало: потрібно відшити зразок, здати в лабораторію 5-7 днів, отримання Акту в ГУР до 5 днів. Чи можна використати Акт 2021 року, Згідно Технічного опису від 18.09.2017 інв. № 191, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Учасник подає Акт щодо відповідності нормативно-технічній документації Міністерства оборони України, який є діючим на момент подачі такої пропозиції та відповідає останній редації вказаної замовником технічної специфікації (технічного опису).
Акт виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України
Дата подання: 20 листопада 2024 14:55
Дата відповіді: 21 листопада 2024 10:02
Просимо розглянути можливість перенести терміни подання пропозиції на 7-10 днів, оскільки не можливо отримати Акт в такі короткі терміни. Випробування на подушку проводить одна лабораторія в Україні це в Харкові, тільки логістика займає 4 дні, 3-5 днів випробування і акт отримати термін до 5 днів.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства. Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть.
Пакування
Дата подання: 20 листопада 2024 21:17
Дата відповіді: 21 листопада 2024 13:17
Просимо розглянути можливість змінити поставку подушок на палетах. Для даного товару це не є правильно. Подушок в велику фуру 120 кубів можна завантажити 3000-3300 шт. 70000/3000=23 фури, якщо на палетах, то це орієнтовно в одній фурі може бути 960 подушок, а це 73 фури. Подушки можна пакувати в поліетиленовий мішок по 10 шт і на ВЧ буде зручно робити вивантаження. Дана очікувана вартість не дозволяє постовляти подушку на палетах, витрати на транспорт збільшуються для постачальника в три рази. На сьогодні витрати на логістику дуже великі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Пакування та маркування предмету закупівлі здійснюється на підставі умов договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Подушка для військовослужбовців Збройних Сил України, вид 2 (ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю)
Опис предмету закупівлі:
N-02-03-01-000-0007
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 600,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 13200 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 тис. шт
Лот 2. Подушка для військовослужбовців Збройних Сил України, вид 2 (ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю)
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 13200 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 грудня 2024 13:11
Електронний підпис
09 грудня 2024 13:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 грудня 2024 13:09
Витяг 14.11.2024.pdf
09 грудня 2024 13:09
Виписка_14.02.2024.pdf
06 грудня 2024 16:06
Електронний підпис
05 грудня 2024 12:02
Електронний підпис
05 грудня 2024 12:00
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 грудня 2024 12:00
Витяг 14.11.2024.pdf
05 грудня 2024 12:00
Виписка_14.02.2024.pdf
29 листопада 2024 17:56
Електронний підпис
29 листопада 2024 17:56
Електронний підпис
29 листопада 2024 17:56
Довідка ЮО 25.11.2024.zip
29 листопада 2024 17:56
Довідка про аналог договір.pdf
29 листопада 2024 17:56
Витяг 14.11.2024.pdf
29 листопада 2024 17:56
ВН протирадла.pdf
29 листопада 2024 17:56
Довідка Нечаєва Г.І. 25.11.2024.zip
29 листопада 2024 17:56
ВН 2963 подушки.pdf
29 листопада 2024 17:56
п. 47 Особливостей.pdf
29 листопада 2024 17:56
Довідка що ми виробники.pdf
29 листопада 2024 17:56
ВН 2930 подушки.pdf
29 листопада 2024 17:56
Витяг банкрутство 25.11.2024.pdf
29 листопада 2024 17:56
Лист-гарантія_Додаток 5.pdf
29 листопада 2024 17:56
Анкета_Додаток 6.pdf
29 листопада 2024 17:56
ВН 3196 подушки.pdf
29 листопада 2024 17:56
Витяг МВС Нечаєва 25.11.2024.pdf
29 листопада 2024 17:56
АКТ повний подушки МОУ_merged.pdf
29 листопада 2024 17:56
Гарантія_13 200,00 грн._ЛОТ 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
#38192655
Переможець 1 320 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2024 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2024 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
#38192655
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2024 18:04
Договір № 414 12-24-РМ від 13.12.2024.pdf укладений
16 грудня 2024 17:22