Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони (фізична та технічна охорона)
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2024-10-29-014827-a ● 78afcf31311949d2aa873a3cd5914afb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 42474208 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166 |
Контактна особа: |
Вічкань Наталія 380505607420 vichkan.zbut@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2024 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 30 жовтня 2024 14:24
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:55
Шановний Замовнику!
Згідно вимоги ТД, а саме; "3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких має бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 2022 року ) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі та оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. Аналогічним договором вважається договір відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги або 79713000-5 Послуги з охорони об`єктів та особистої охорони. ".
Дана вимога порушує вимоги ст. 5 та ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: не всі учасники укладали договори тільки з замовниками юридичними особами публічного права, що суттєво обмежує кількість потенційних Учасників.
У зв'язку з чим вимагаємо змінити дану вимогу в частині вимог щодо того, що договори повинні бути укладені відповідно до умов ЗУ "Про публічні закупівлі", а також у частині періоду за який повинні бути укладені договори.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Замовником в Додатку 2 Кваліфікаційні критерії для лота 1 пункту 3.1. встановлена вимога: Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких може бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 2022 року ) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». За період з 2022 в потенційних учасників може бути більше аніж три договори, що підтвердять виконання аналогічних договорів. Вимога, щодо договору один з яких може бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не містить імперативної норми, щодо обов’язковості такого договору, про що свідчить дієслово «може» в реченні, що містить таку вимогу. На підтвердження даної норми надаємо посилання на тлумачний словник https://slovnyk.ua/.
Як висновок замовник не порушує вимог статті 5 та статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Як висновок замовник не порушує вимог статті 5 та статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протиріччя увимогах ТД
Дата подання: 30 жовтня 2024 14:34
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:56
Шановний Замовнику!
ТД, а саме Додаток 1 до ТД містять протиріччя у вимогах, а саме:
Згідно п. 3 - "3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких має бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 2022 року ) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі та оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. Аналогічним договором вважається договір відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги або 79713000-5 Послуги з охорони об`єктів та особистої охорони.", однак у п. 3 нижче вказано: "3. Надати довідку довільної форми підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів про надання послуг з охорони (технічної охорони) відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
3.1. На підтвердження надати копію договору виконаного або то й що виконується (не менше двох) з всіма додатками та документами, що підтверджують факт виконання (акти надання(их) послуг). Позитивний лист-відгук, що містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно даного договору).".
Пролсимо Вас прибрати вказану розбіжність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Закупівля Послуг з охорони (фізична та технічна охорона) у процедурі закупівлі UA-2024-10-29-014827-a згідно пункту 4.2. розділу «Загальні положення» тендерної документації здійснення закупівлі передбачається з поділом на лоти.
Відповідно до Додатку 1 Розділу «Документи та/або інформація які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи визначені згідно Додатка 2 для лота 1:
3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких має бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 2022 року ) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі та оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. Аналогічним договором вважається договір відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги або 79713000-5 Послуги з охорони об`єктів та особистої охорони.
Відповідно до Додатку 1 Розділу «Документи та/або інформація які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи визначені згідно Додатка 2 для лота 2:
3.Надати довідку довільної форми підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів про надання послуг з охорони (технічної охорони) відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
3.1 На підтвердження надати копію договору виконаного або то й що виконується (не менше двох) з всіма додатками та документами, що підтверджують факт виконання (акти надання(их) послуг). Позитивний лист-відгук, що містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно даного договору).
Будьте уважні та формуйте документи відповідно до лотів, в яких маєте намір приймати участь.
Відповідно до Додатку 1 Розділу «Документи та/або інформація які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи визначені згідно Додатка 2 для лота 1:
3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору (не менше 3-х, один з яких має бути укладено у відповідності до проведеної процедури закупівлі з надання послуг фізичної охорони об’єктів замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не раніше 2022 року ) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі та оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. Аналогічним договором вважається договір відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021: 2015 79710000-4 Охоронні послуги або 79713000-5 Послуги з охорони об`єктів та особистої охорони.
Відповідно до Додатку 1 Розділу «Документи та/або інформація які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» містить вимогу:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати документи визначені згідно Додатка 2 для лота 2:
3.Надати довідку довільної форми підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів про надання послуг з охорони (технічної охорони) відповідно до предмету закупівлі або згідно коду ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
3.1 На підтвердження надати копію договору виконаного або то й що виконується (не менше двох) з всіма додатками та документами, що підтверджують факт виконання (акти надання(их) послуг). Позитивний лист-відгук, що містити інформацію про договір щодо якого надається відгук (номер, дату, суму, найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно даного договору).
Будьте уважні та формуйте документи відповідно до лотів, в яких маєте намір приймати участь.
Не відповідності у ТД
Дата подання: 30 жовтня 2024 14:54
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:56
Шановний Замовнику!
Ваша ТД, Додаток 1, містить вимогу 12. Документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність:
12.1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або, у разі відсутності свідоцтва про державну реєстрацію, надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами) та/або фізичних осіб-підприємців).
12.2. Копія документу, який підтверджує реєстрацію учасника як об’єкта підприємницької діяльності, завірена уповноваженою особою учасника відповідно до вимог тендерної документації (вимога стосується учасників, які не є резидентами України)."
Не відповідності до чинного законодавства України, полягає в наступному:
1. Згідно з ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", було скасовано видачу свідоцтва про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, на томість було запроваджено Витяг/Виписку про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, та у зв'язку з чим всі юридичні особи, фізичні особи - підприємці повинні були перейти, для підтвердження своєї реєстрації в ЄДР, на Виписки з ЄДР.
2. Так згідно з вимогами ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." Однак ТД містить таку вимогу, а саме: "12.1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або, у разі відсутності свідоцтва про державну реєстрацію, надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами) та/або фізичних осіб-підприємців).", інформація про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців міститься у відкритому доступі, на порталі ЄДР - https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, на якому можна перевірити будь яку інформацію щодо Учасника.
3. ТД містить вимогу щодо надання - " 12.2. Копія документу, який підтверджує реєстрацію учасника як об’єкта підприємницької діяльності, завірена уповноваженою особою учасника відповідно до вимог тендерної документації (вимога стосується учасників, які не є резидентами України)." Замовник просить надати інформацію щодо об’єкта підприємницької діяльності. Однак, якщо виходити з етимоголії слова "об’єкт", то дана вимога є абсурдною та не зрозумілою для інших учасників. Можливо краще змінити дану вимогу замінивщи вислів "об’єкта підприємницької діяльності" на "суб'єкта підприємницької діяності".
Просимо Вас звернути увагу на вище вказані зауваження та усунути їх.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до пункту 5 Розділу «Загальні положення» тендерної документації міститься інформація, щодо недискримінації учасників, а саме: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно в Додаток 1 для лота 1 та лота 2 тендерної документації розділу «Інформація щодо підготовки та/або подання тендерних пропозицій» містить вимоги до учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Вимог містять можливість чи право надання одного з документів на підтвердження здійснення реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності (свідоцтво або витяг або виписку). Вказані вимоги дають учаснику можливість учаснику подати один із запропонованих варіантів документа, що не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
При цьому пунктом 13 «Інша інформація» розділу «Інформація щодо підготовки та/або подання тендерних пропозицій» Додатку 1 до тендерної документації для лота 1 та лота 2 передбачено: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Тому не подання документів, що не передбачені законодавством для такого учасника не може бути відхиленням його пропозиції.
Відповідно в Додаток 1 для лота 1 та лота 2 тендерної документації розділу «Інформація щодо підготовки та/або подання тендерних пропозицій» містить вимоги до учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Вимог містять можливість чи право надання одного з документів на підтвердження здійснення реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності (свідоцтво або витяг або виписку). Вказані вимоги дають учаснику можливість учаснику подати один із запропонованих варіантів документа, що не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
При цьому пунктом 13 «Інша інформація» розділу «Інформація щодо підготовки та/або подання тендерних пропозицій» Додатку 1 до тендерної документації для лота 1 та лота 2 передбачено: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Тому не подання документів, що не передбачені законодавством для такого учасника не може бути відхиленням його пропозиції.
оскарження
Дата подання: 31 жовтня 2024 12:26
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:57
Шановний Замовнику ! Приберіть дисримінаційну вимогу, що стосується саме "Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше місячної давнини до кінцевої дати подання пропозицій."
"які видані не раніше місячної давнини до кінцевої дати подання пропозицій."- це дискримінаційна вимога, так як витяги щодо інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» згідно чинного законодавства беруться у працівників лише при прийнятті на роботу. Будемо змушені звернутися зі скарогою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п 2 Додатку 2 до тендерної документації лота 1 встановлена вимога: «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше місячної давнини до кінцевої дати подання пропозицій». Наявна вимога підтвердить відповідність кваліфікаційного критерію, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так як у Нормативно-правовими актами України не встановлено строк дії витягу та у Витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки учасник може не знати про дані відомості своїх працівників. Замовник має бажання знати, щодо не притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості працівників учасника, що будуть обслуговувати об’єкт замовника послугами з охорони. Підпунктом 2 та підпунктом 3 пункту 1 статті 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено: персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень та не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків.
Оформлення такого витягу можна зробити в електронній формі в електронній формі запит подається за умови ідентифікації Заявника з використанням електронного підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний вебсайт МВС https://vytiah.mvs.gov.ua.
Щодо вашого твердження, що "Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» беруться роботодавцем у працівників лише при прийнятті на роботу, варто зауважити, що потягом періоду часу з моменту прийняття працівника на роботу до моменту взяття учасником участі у закупівлі, працівник може вчинити кримінальне правопорушення та мати непогашену (зняту) судимість, про яку може бути невідомо не лише Змовнику, а й самому роботодавцю. Відтак з метою не порушення ЗУ «Про охоронну діяльність» вказана вимога не може бути розцінена, як дискримінаційна.
В умовах введення воєнного стану в Україні у відповідності до Указу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України» та Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від 23.07.2024 р. дана вимога не є дискримінаційною та може надатись будь-яким учасником для участі в процедурі закупівлі.
Так як у Нормативно-правовими актами України не встановлено строк дії витягу та у Витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки учасник може не знати про дані відомості своїх працівників. Замовник має бажання знати, щодо не притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості працівників учасника, що будуть обслуговувати об’єкт замовника послугами з охорони. Підпунктом 2 та підпунктом 3 пункту 1 статті 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» визначено: персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони: не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень та не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків.
Оформлення такого витягу можна зробити в електронній формі в електронній формі запит подається за умови ідентифікації Заявника з використанням електронного підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, що відповідає вимогам законодавства України, через офіційний вебсайт МВС https://vytiah.mvs.gov.ua.
Щодо вашого твердження, що "Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» беруться роботодавцем у працівників лише при прийнятті на роботу, варто зауважити, що потягом періоду часу з моменту прийняття працівника на роботу до моменту взяття учасником участі у закупівлі, працівник може вчинити кримінальне правопорушення та мати непогашену (зняту) судимість, про яку може бути невідомо не лише Змовнику, а й самому роботодавцю. Відтак з метою не порушення ЗУ «Про охоронну діяльність» вказана вимога не може бути розцінена, як дискримінаційна.
В умовах введення воєнного стану в Україні у відповідності до Указу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України» та Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від 23.07.2024 р. дана вимога не є дискримінаційною та може надатись будь-яким учасником для участі в процедурі закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-29-014827-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЦЕРБЕР ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:43198622
Дата подання: 01 листопада 2024 15:40
Дата подання: 01 листопада 2024 15:40
Встановлення дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2024 18:34
рішення від 05.11.2024 №17896.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2024 18:34
Інформація про перенесення розгляду скарги від 12.11.2024 №1861.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2024 18:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 №18720.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2024 13:49
рішення від 21.11.2024 №18720.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2024 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: 26.11.2024 оприлюднено рішення Комісії від 21.11.2024 № 18720-р/пк-пз. Даним рішенням Комісія зобов’язала замовника внести зміни в тендерну.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З огляду на зазначене замовнику необхідно в строк не пізніше 30 днів з дня прийняття органом оскарження рішення виконати його шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель на закупівлю Послуги з охорони (фізична та технічна охорона) Лот 1 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (фізична охорона) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги , № UA-2024-10-29-014827-a.
Відповідно до пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та / або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Виникла необхідність внесення змін до тендерної документації в частині:
1. Викладено в Додатку 2 до протоколу.
Виникла необхідність внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів в частині:
1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.12.2024 (00:00).
2. Для Лота 1 Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.
Нова редакція тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів викладена у Додатку № 1. Додатково перелік змін викладений у Додатку № 2. Внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів планується 27.11.2024, водночас кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 02.12.2024 (00:000). Відповідно до кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишається менше чотирьох днів, тому строк подання тендерних пропозицій необхідно продовжити в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, до 02.12.2024 (00:00).
Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття даного рішення:
- нову редакцію тендерної документації з усіма додатками та оголошення про проведення відкритих торгів) (Додаток № 1);
- перелік змін, що вносяться (Додаток № 2).
Дата виконання рішення замовником: 27 листопада 2024 16:40
Номер скарги: UA-2024-10-29-014827-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Код ЄДРПОУ:35754754
Дата подання: 01 листопада 2024 16:46
Дата подання: 01 листопада 2024 16:46
скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2024 17:47
Рішення від 05.11.2024 №17852.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2024 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 №18270.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2024 12:32
Рішення від 12.11.2024 №18270.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2024 17:27
Номер скарги: UA-2024-10-29-014827-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Код ЄДРПОУ:35754754
Дата подання: 12 грудня 2024 16:14
Дата подання: 12 грудня 2024 16:14
скарга на незаконну дискваліфікацію ПП "Патріот В"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2024 16:57
рішення від 16.12.2024 № 19946.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 16:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20424.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2024 10:41
рішення від 23.12.2024 № 20424.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2024 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом УО № 112/2025-УО від 09.01.2025 року вирішено:
24.12.2024 оприлюднено рішення Комісії від 23.12.2024 № 20424-р/пк-пз. Даним рішенням Комісія зобов’язала замовника скасування рішення про визначення приватного підприємства «Комплекс Безпеки «Лідер» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Патріот В» з метою усунення порушень.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З огляду на зазначене замовнику необхідно в строк не пізніше 30 днів з дня прийняття органом оскарження рішення виконати його шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель на закупівлю Послуги з охорони (фізична та технічна охорона) Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) за кодом ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, № UA-2024-10-29-014827-a.
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення Комісії від 23.12.2024 № 20424-р/пк-пз про скасування рішення про визначення приватного підприємства «Комплекс Безпеки «Лідер» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Патріот В» з метою усунення порушень на закупівлю Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) за кодом ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, № UA-2024-10-29-014827-a за лотом 2.
2. Оприлюднити інформацію про рішення уповноваженої особи щодо скасування рішення про визначення приватного підприємства «Комплекс Безпеки «Лідер» та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Патріот В» на закупівлю Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) за кодом ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, № UA-2024-10-29-014827-a за лотом 2.
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2025 09:01
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона)
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця щомісячно після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі належним чином оформлених рахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2024 18:05 |
Додаток 9 Цінова пропозиція для лота 2.docx |
29 жовтня 2024 18:05 |
Додаток 5 проєкт договору для лота 2.docx |
29 жовтня 2024 18:04 |
Додаток 4 техн. специф. для лота 2.docx |
29 жовтня 2024 18:04 |
Додаток 2 кваліфіаційні критерії для лота 2.docx |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2024-10-29-014827-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Код ЄДРПОУ:35754754
Дата подання: 12 грудня 2024 16:14
Дата подання: 12 грудня 2024 16:14
скарга на незаконну дискваліфікацію ПП "Патріот В"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2024 16:57
рішення від 16.12.2024 № 19946.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 16:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20424.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2024 10:41
рішення від 23.12.2024 № 20424.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2024 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом УО № 112/2025-УО від 09.01.2025 року вирішено:
24.12.2024 оприлюднено рішення Комісії від 23.12.2024 № 20424-р/пк-пз. Даним рішенням Комісія зобов’язала замовника скасування рішення про визначення приватного підприємства «Комплекс Безпеки «Лідер» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Патріот В» з метою усунення порушень.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З огляду на зазначене замовнику необхідно в строк не пізніше 30 днів з дня прийняття органом оскарження рішення виконати його шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель на закупівлю Послуги з охорони (фізична та технічна охорона) Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) за кодом ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, № UA-2024-10-29-014827-a.
ВИРІШИЛА:
1. Виконати рішення Комісії від 23.12.2024 № 20424-р/пк-пз про скасування рішення про визначення приватного підприємства «Комплекс Безпеки «Лідер» та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Патріот В» з метою усунення порушень на закупівлю Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) за кодом ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, № UA-2024-10-29-014827-a за лотом 2.
2. Оприлюднити інформацію про рішення уповноваженої особи щодо скасування рішення про визначення приватного підприємства «Комплекс Безпеки «Лідер» та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Патріот В» на закупівлю Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) за кодом ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, № UA-2024-10-29-014827-a за лотом 2.
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2025 09:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2024 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" |
30 585,60
UAH з ПДВ
|
30 335,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР" |
36 529,20
UAH з ПДВ
|
35 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" #35754754 |
Рішення скасоване |
30 335,60
UAH з ПДВ
|
09 січня 2025 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2024 13:45
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР" #36391145 |
Рішення скасоване |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2025 08:59
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" #35754754 |
Відхилено |
30 335,60
UAH з ПДВ
|
09 січня 2025 18:11
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС БЕЗПЕКИ "ЛІДЕР" #36391145 |
Переможець |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2025 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2025 08:55
|
ПП Комплекс Безпеки Лідер д.у. 1 15012025 до дог. 52-25 15012025.pdf | зміни до договору |
16 січня 2025 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2025 08:44
|
ПП Комплекс Безпеки Лідер 52-25 15012025.pdf | укладений |
15 січня 2025 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | “15” січня 2025 р. між Замовником — ТОВ «Черкасиенергозбут» та Учасником — ПП «Комплекс Безпеки Лідер» укладено Договір № 52-25 за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 - 979711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) на загальну суму 35000,00 грн без ПДВ (далі — Договір). Термін надання послуг з січня по грудень 2025, терміном дії до 31.12. 2025 р. Підпунктом 8 пункту 19 Особливостей дозволено змінювати істотні умови договору про закупівлю після його підписання та протягом терміну виконання зобов’язань по ньому у випадку застосування положень частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Водночас підпункт 1 пункту 19 Особливостей передбачено зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника в зв’язку з укладенням додаткової угоди № 2 від 26.12.2024 та додаткової угоди № 3 від 15.01.2025 на продовження строку дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг по Договору про закупівлю достатній для проведення закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році до договору 34-24 від “17” січня 2024 року та терміном дії до 31.01.2025 року. Відповідно виникла необхідність внести зміни в договір від 15.01.2025 №52-25 в частині зменшенням суми договору та терміну надання послуг додатковою угодою 1 від 15.01.2025 року. Внесення змін до Договору передбачено пунктом 8.3 Договору та відбувається шляхом підписання Додаткової угоди між сторонами Договору. Термін дії Договору про закупівлю та/або термін виконання зобов’язань щодо надання послуг становить з 01.02.2025 по 31.12.2025. Загальна вартість Договору становить 32083,33 грн без ПДВ (Тридцять дві тисячі вісімдесят три гривні 33 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 52-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з спостереження за станом засобів сигналізації, що встановлені на об’єкті та спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об`єкті (технічна охорона) | 1 | послуга |
32 083,33
UAH
|