Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Очікувана вартість
17 167 000,00 UAH
UA-2024-10-01-010086-a 1a9e9570b823422fa41eb4b38286d086
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Гнатишин

+380673355188 zakupivlit0950@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина Т0950
Код ЄДРПОУ: 26629221
Місцезнаходження: 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, -
Контактна особа: Дмитро Гнатишин
+380673355188
zakupivlit0950@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2024 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2024 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2024 15:00
Очікувана вартість: 17 167 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


5 Лотів

Тендерна документація

11 жовтня 2024 10:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2024 11:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2024 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2024 11:15
НОВА РЕДАКЦІЯ_Оголошення_індивідуальне_обмундирування_5.docx
05 жовтня 2024 11:15
Перелік змін до ТД.docx
01 жовтня 2024 15:51
Оголошення_індивідуальне_обмундирування_5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

holidays notice
Дата подання: 02 жовтня 2024 10:58
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 10:56
Національні свята в Китаї почалися 01.10.2024 і триватимуть до 07.10.2024. Ніхто не працює. Покупці, які дійсно хочуть отримати продукцію, відповідно продовжують терміни закриття своїх заявок до 17-20 жовтня.
Відповідь: Шановний Учаснику!
В звʼязку з нагальністю потреби проведення закупівлі для можливості виконання поставлених завдань, ми не можемо продовжити термін прийняття пропозицій до вказаного вами періоду
Дублювання штрафних санкцій
Дата подання: 02 жовтня 2024 13:54
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 11:59
В проекті договору (Додаток 4) в п.8.2., 8.3. містить штрафи за одне й те саме порушення - прострочку поставки (в п.8.2 - штраф 10% від від загальної суми договору а в п.8.3. штраф 15% від вартості товару поставленого з порушенням строків. Оскільки згідно Стаття 61 Конституції України "Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення." та враховуючи, що штраф по п.8.2 вказаний не від вартості простроченого товару а від суми договору - тому прохання виключити п.8.2. з проекту договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
п.8.2. буде виключено з проекту договору (Додаток 4) та відповідні зміни будуть внесені в Оголошення
п.8.7. проекту договору
Дата подання: 02 жовтня 2024 14:18
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 12:02
Проект договору містить п.8.7. наступного змісту: "8.7. Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання, може застосовуватися Замовником до Постачальника за невиконання Постачальником своїх зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: • якості поставленого Товару; • розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Постачальником у разі прострочення строку поставки Товару; • розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Постачальником у разі прострочення строку усунення дефектів. Згідно абзаців 2,3 цього пункту Замовник може відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Постачальником "за невиконання Постачальником СВОЇХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ перед Замовником в частині, що стосується....РОЗІРВАННЯ АНАЛОГІЧНОГО...ДОГОВОРУ". Оскільки: 1. Договір не містить "зобов'язання Постачальника розривати аналогічні договори з замовником" 2. згідно ст.237 Господарського кодексу України підставою застосування є "факт порушення господарського зобов'язання стороною", а не "факт розірвання договору" тому - прохання виключити в п.8.7. наступні слова: "• розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Постачальником у разі прострочення строку поставки Товару; • розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Постачальником у разі прострочення строку усунення дефектів."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
в п.8.7. будуть внесені відповідні зміни та вилучено слова:
"• розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Постачальником у разі прострочення строку поставки Товару;
• розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Постачальником у разі прострочення строку усунення дефектів."
п.9.5. проекту договору
Дата подання: 02 жовтня 2024 14:58
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 14:41
Згідно п.9.5. проекту Договоору "Договір може бути достроково розірваний Замовником ...коли у зв'язку зі специфікою діяльності Замовника, відпадає потреба в даному Товарі;" Проте відповідно до п.1) ч.17 ст.14.Закону України "Про публічні закупівлі" відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів є підставою для відміни замовником спрощеної закупівлі, а не підставою для розірвання договору. Тобто Закон дозволяє замовнику відмінити закупівлю, а не розривати договір. Тому прохання виключити з п.9.5. проекту договору слова "• коли у зв'язку зі специфікою діяльності Замовника, відпадає потреба в даному Товарі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вказані Вами вимоги в Договорі не регламентуються ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.47 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, оскільки є вимогами саме Договору між Учасником тендерної закупівлі та Замовником, а не поданням тендерної пропозиції. Умови укладення договору регламентуються Законом України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX (зокрема ст.30), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (з урахуванням всіх змін), вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, та відповідно до даних нормативно-правових актів, обмеження щодо включення в договір зазначених Вами положень відсутні.
Вказана вимога обумовлена необхідністю виконання Замовником спеціальних (службово-бойових) завдань в умовах зміни чисельності особового складу, який повинен бути забезпечений згідно передбачених вимог та норм. Тому ця вимога є важливою з точки зору економії бюджетних коштів та можливості забезпечення потреб замовника в умовах військового стану.
Зважаючи на викладене вище, вимога п.9.5. в частині "коли у зв'язку зі специфікою діяльності Замовника, відпадає потреба в даному Товарі;" не може бути виключена з проекту Договору.
п.10.9 проекту договору
Дата подання: 02 жовтня 2024 15:22
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 14:12
Проект договору містить розділ 10 "Антикорупційні умови Договору". В п.10.9. серед іншого містяться наступні положення: "- учасник (засновник), керівник (уповноважена особа) Постачальника не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура; - на грошові кошти Постачальника згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження не накладено арешт; - відсутні судові рішення, які набрали законної сили, ухвалені не на користь Постачальника, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) Постачальника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника Постачальника, у судових справах проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління." Проте: 1. Вказані положення не відповідають ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) та п.47 Особливостей затвердж. постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. В ст.17 Закону та п.47. Особливостей вказано лише така підстава як "учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;" та й то вона є підставою для відхилення пропозиції, а не умовою договору з переможцем. Тобто, про банкрутство засновників учасника, керівників чи будь-які виконавчі провадження та будь-які судові рішення в договорі не може вказуватися. Наявність таких умов договору є дискримінацією учасників, оскільки обмежує коло учасників закупівлі, що прямо суперечить ч.5. ст.14 Закону якою визначено: "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" 2. Вказані положення договору жодним чином не стосуються антикорупційних вимог, тому незрозуміло навіщо їх включено до цього розділу договору. Керуючись вищевикладеним просимо виключити з п.10.9 проект договору наступні положення: "- учасник (засновник), керівник (уповноважена особа) Постачальника не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура; - на грошові кошти Постачальника згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження не накладено арешт; - відсутні судові рішення, які набрали законної сили, ухвалені не на користь Постачальника, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) Постачальника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника Постачальника, у судових справах проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Щодо зауважень по змісту п.10.9. проекту договору (Додаток 4) в частині зазначених Вами положень, повідомляємо:
1. Вказані вимоги не регламентуються ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон) та п.47 Особливостей затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, оскільки є вимогами саме Договору між Учасником тендерної закупівлі та Замовником, а не поданням тендерної пропозиції і жодним чином не дискримінують потенційних учасників закупівлі, оскільки стосуються тільки Переможця з яким планується укласти договір. Умови укладення договору регламентуються Законом України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX (зокрема ст.30), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (з урахуванням всіх змін), вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, та відповідно до даних нормативно-правових актів, обмеження щодо зазначених Вами положень відсутні. Зважаючи на викладене вище, положення п.10.9, а саме :
"- учасник (засновник), керівник (уповноважена особа) Постачальника не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура;
- на грошові кошти Постачальника згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження не накладено арешт;
- відсутні судові рішення, які набрали законної сили, ухвалені не на користь Постачальника, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) Постачальника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника Постачальника, у судових справах проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління."
- виключені з проекту Договору не будуть.
2. Вказані положення будуть перенесені з розділу антикорупційних вимог.
продовження строків подання пропозицій
Дата подання: 02 жовтня 2024 21:02
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 14:13
Відповідно до тендерної документаці замовник вимагає надання акту, виданого Головним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України, разом з тим для отримання вищевказаного акту необхідно отримати протоколи випробувань на товар та матеріали з яких його виготовлено. Термін проведення випробувань за вказаними в обсягах перевірки показниками складає не меньше двох тижнів, крім того термін видачі акту Головним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України складає від 3 до 5 робочих днів з моменту подання зразку та пакету документів до нього. Для уникнення дискримінації нових постачальників та залучення більшої кількості учасників закупівлі просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій на 5 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Строк подання тендерних пропозицій буде збільшено згідно Ваших вимог.
Дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 04 жовтня 2024 16:25
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 19:06
Згідно п.10.9. проекту договору: "- учасник (засновник), керівник (уповноважена особа) Постачальника не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура; - на грошові кошти Постачальника згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження не накладено арешт; - відсутні судові рішення, які набрали законної сили, ухвалені не на користь Постачальника, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) Постачальника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника Постачальника, у судових справах проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління." Вказані умови є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, оскільки в закупівлі не зможуть прийняти участь учасники, які не відповідають вищевказаним критеріям для укладення договору. Закони України забороняють обмежувати конкуренцію та встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: - "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ та призводять до дискримінації учасників" (ч.5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"); - "5. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору НЕ МОЖУТЬ містити дискримінаційних умов та ЗМЕНШУВАТИ РІВЕНЬ КОНКУРЕНЦІЇ." (ч.5 ст.25 Закону України "Про оборонні закупівлі") З вищенаведених вимог п.10.9 договору правомірною є лише умова про банкрутство учасника чи відкриття щодо нього ліквідаційної процедури бо це передбачено ст.17 Закону "Про публічні закупівлі". Решта умов це вигадка замовника спрямована на обмеження рівня конкуренції. До того ж вказані умови договору не мають ні юридичного сенсу ні практичного змісту, а саме: - ліквідаційна процедура не може бути відкрита стосовно керівника (уповноваженої особи) учасника, засновника (учасника)-фізичної особи. Чи замовник вважає, що фізичну особу (Керівника, засновника, учасника) в України можна ліквідувати згідно закону ? Може замовник вказати норму закону яка дозволяє "ліквідацію", наприклад "керівника (уповноважена особа) Постачальника" ???? - яким чином накладення арешту на кошти Постачальника, заважає постачальнику виконувати договір, адже за договором постачальник повинен поставити товар, а кошти повинен сплатити якраз замовник. Чому тоді замовник не вказує про арешт майна постачальника, наприклад товару призначеного для поставки замовнику ???? - а що означає термін "судові справи ПРОТИ Міністерства оборони України...." ?? Тобто, це означає, що постачальник повинен був подати позов до МОУ чи скаржитися на дії чи рішення Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління ? Чи можливо замовник мав на увазі, що навпаки МОУ повинно подати позов ПРОТИ постачальника ??? І як наявність судових рішень у справах ПРОТИ Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління впливає на можливість виконання постачальником договору з замовником ???? Аж ніяк. Керуючись вищевикладеним просимо виключити з п.10.9 проект договору вищевказані незаконні та неадекватні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимоги вказані п.10.9 жодним чином не дискримінують учасників закупівлі, а направлені на захист законних інтересів Замовника в частині виконання умов договору. Дані вимоги не суперечать чинному законодавству, зокрема згаданому Вами Закону України «Про оборонні закупівлі». Стосовно суті зазначених вимог повідомляємо наступне:

-"учасник (засновник), керівник (уповноважена особа) Постачальника не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура".
Суть змісту даної вимоги, не стосується керівника уповноваженої особи учасника чи його засновника, як фізичної особи в частині поняття "ліквідаційної процедури". В даній вимозі йдеться про те, що Постачальник підтверджує, що його уповноважена особа (керівник) чи засновник НЕ Є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура. Тобто мова йде виключно про юридичну особу, стосовно якої може бути відкрита ліквідаційна процедура. В разі, якщо учасник (засновник), керівник (уповноважена особа) Постачальника, ЯВЛЯЄТЬСЯ учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура - це може мати негативні юридичні наслідки в частині можливості виконання умов договору закупівлі, а зважаючи на специфіку діяльності Замовника, це може призвести до неможливості своєчасного виконання завдань в умовах військового стану.

- «на грошові кошти Постачальника згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження не накладено арешт»;
Згідно з чинним законодавством України, співпраця з постачальником, на чиї грошові кошти накладено арешт згідно з ухвалою суду або в ході виконавчого провадження, може нести такі ризики:
1. Неможливість виконання зобов'язань: Через арешт коштів постачальник може бути неспроможний розрахуватися з підрядниками, придбати матеріали або здійснити доставку товарів та послуг. Це може призвести до порушення договору, невиконання умов або затримок у постачанні.
2. Відшкодування збитків: Якщо постачальник не виконає своїх зобов'язань, замовник може зазнати збитків. Відшкодування збитків може бути ускладнене через обмежені можливості постачальника, оскільки його кошти заблоковані.
3. Вплив на репутацію: Співпраця з постачальником, на якого накладено арешт, може негативно вплинути на репутацію вашої компанії або установи, особливо в контексті державних закупівель або інших публічних процесів.
4. Юридичні наслідки: Якщо співпраця з таким постачальником продовжиться, можуть виникнути проблеми з дотриманням законодавства щодо використання бюджетних коштів, що може стати підставою для перевірок або санкцій з боку контролюючих органів.
Для мінімізації зазначених ризиків дана вимога включена до проекту договору.

- «відсутні судові рішення, які набрали законної сили, ухвалені не на користь Постачальника, його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) Постачальника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника Постачальника, у судових справах проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління."
Дана вимога про відсутність судових рішень, ухвалених не на користь постачальника або його ключових осіб, має на меті захистити Замовника від таких юридичних наслідків:
1. Якщо постачальник або його ключові особи мають судові рішення, ухвалені не на їхню користь, це може свідчити про можливі фінансові труднощі або юридичні проблеми. Вимога допомагає мінімізувати ризик співпраці з таким постачальником, який може не виконати договірні зобов'язання або опинитися під судовим тиском.
2. Якщо постачальник вже програв судові спори з МОУ або іншими військовими органами, співпраця з ним може призвести до повторних конфліктів чи нових позовів. Вимога допомагає уникнути роботи з постачальниками, які мають історію судових спорів з військовими органами.
3. Співпраця з постачальником, який має несприятливі судові рішення проти МОУ або інших військових органів, може негативно вплинути на репутацію військової структури. Ця вимога дозволяє уникнути репутаційних ризиків.
4. Наявність судових рішень проти постачальника може призвести до проблем з правомірністю виконання контракту. Вимога допомагає уникнути можливих юридичних суперечок щодо чинності та виконання договору.
5. Вимога підтверджує, що постачальник і його ключові особи не мають несприятливих юридичних історій у відносинах з МОУ та військовими органами, що свідчить про їх добросовісність і відповідальність як партнерів.
Таким чином, дана вимога спрямована на захист Замовника від юридичних ризиків, пов'язаних із співпрацею з проблемними постачальниками, та забезпечує більшу впевненість у їх надійності та стабільності.
Зважаючи на викладене вище, вимоги п.10.9 не можуть бути виключені з проекту Договору.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-10-01-010086-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт", Код ЄДРПОУ:32043747
Дата подання: 29 жовтня 2024 17:37
Вимога
Вимога щодо дискваліфікації
Скасована
Дата: 31 жовтня 2024 12:36
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2024-10-01-010086-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка", Код ЄДРПОУ:30349318
Дата подання: 05 листопада 2024 16:19
Вимога про скасування рішення оформленого протоколом №143 від 01.11.2024 року.
Військовій частині Т0950

Вимога про скасування рішення оформленого протоколом №143 від 01.11.2024 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю трикотажний комбінат «Лісова казка» приймало участь у тендері. оголошеному військовою частиною Т0950 про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Індивідуальне обмундирування за ДК 021:2015:35810000-5-Індивідуальне обмундирування: ЛОТ-З: Куртка костюму утеплювача ТС A0lXJ.30655-291:2020 (01), Вид 2.
Відповідно до протоколу №143 від 01.11.2024 року переможцем торгів по лоту- З: Куртка костюму утеплювача ТС A0lXJ.30655-291:2020 (01), Вид 2, за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 -Індивідуальне обмундирування визнано ТОВ «ТЕКСТИЛЬ- КОНТАКТ.
ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка" не погоджується з рішенням замовника щодо визнання ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ переможцем у зв'язку з наступними невідповідностями в протоколі випробувань, наданому ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ, №213-Л/23 від 03.08.2023 з додатком:
- відповідно до затвердженого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення збройних сил України Обсягу перевірки куртки костюма утеплювача на відповідність вимогам ТС A0lXJ.30655-291:2020 (01), у готовому предметі перевіряються Основний матеріал (трикотажне ворсове начісне полотно типу «фліс») за показником – начісування (лицьова/зворотня). Однак, в протоколі випробувань, наданому ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ, №213-Л/23 від 03.08.2023 з додатком відсутній данні що до перевірки за показником
– начісування, що є порушення вимог тендерної документації замовника та вищевказаного нормативного документа Міністерства оборони України (далі МОУ).
- показник основного матеріалу (трикотажне ворсове начісне полотно типу
«фліс») (готовий виріб) Розривальне зусилля по довжині (за петельним стовпчиками) визначено за методикою перевірки показників ДСТУ EN ISO13934- 1:2018, але, відповідно до п 3.1.7.1. таблиці 3 п.4 ТС A0lXJ.30655-291:2020 (01) показник Розривальне зусилля по довжині (за петельним стовпчиками) повинен визначатися за методикою перевірки показників ГОСТ 8847-87, що є невідповідністю з вимогами тендерної документації замовника та зазначеним нормативним документом МОУ.

показник основного матеріалу (трикотажне ворсове начісне полотно типу «фліс») (готовий виріб) Гігроскопічність, визначено за методикою перевірки показників ДСТУ ГОСТ 21790:2008, разом з тим відповідно до п 3.1.7.1. таблиці 3 п.7 ТС A0lXJ.30655-291:2020 (01) показник Розривальне зусилля по довжині (за петельним стовпчиками) повинен визначатися за методикою перевірки показників ДСТУ ГОСТ 3816:2009 що є невідповідністю з вимогами тендерної документації замовника та зазначеним нормативним документом МОУ;
- зі змісту протоколу не можливо встановити за якою методикою перевірялися показники основного матеріалу (трикотажне ворсове начісне полотно типу «фліс») (готовий виріб) Стійкість фарбування до мокрого тертя, та додаткового матеріалу (матеріалнакладок) (готовий виріб) - поліамідна тканина - Сировинний склад, що є також невідповідністю з вимогами тендерної документації замовника та нормативним документам МОУ.
Вважаємо, що надані протоколи випробувань не відповідають вимогам оголошення та нормативним документам Міністерства оборони України, що є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем та відхилити пропозицію ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ.



Директор
ТОВ ТК «Лісова казка» Старик А.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2024 12:22
Шановний Учаснику!
По Вашій вимозі, щодо невідповідностей в протоколі випробувань, наданому ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ, №213-Л/23 від 03.08.2023 року, який визнано переможцем закупівлі відповідно до протоколу №143 від 01.11.2024 року, повідомляємо наступне:
- відповідно до вимог ТС A01XJ.30655-291:2020 (01) (надалі ТС), згідно якого проводилась перевірка технічних характеристик предмету закупівлі, відсутнє поняття показника «начісування» для визначення якості матеріалу виробу. Обсяг перевірки зсилається саме на Технічну специфікацію, згідно якої в преамбулі пункту 3.1.7.1 ТС зазначено, що лицьова та зворотня поверхня матеріалу повинна бути начісною з антипілінгом, що є характерною ознакою оздоблення поверхні трикотажного полотна. В Додатку до протоколу №213-Л/23 від 3.08.2023 р., який надавався переможцем в тендерній пропозиції, відповідність даної характеристики поверхні матеріалу (лицьової та зворотної) зазначена та відповідає Технічній специфікації.
- Стосовно методик розривального зусилля по довжині (за петельними стовпчиками) та показника гігроскопічність, повідомляємо, що ГОСТ 8847-87 та ДСТУ ГОСТ 3816:2009 станом на даний момент є не діючими в Україні. Також згідно п. 3.4 Методи контролю за якістю ТС A01XJ.30655-291:2020 (01) дозволяється здійснювати перевірку відповідності предмета вимогам цієї ТС Міноборони у випробувальних лабораторіях, акредитованих на технічну компетентність та незалежність, за зіставними методами випробувань, що передбачені у національних або міжнародних стандартах, за умови, що встановлені результати будуть зазначені у визначених цією ТС Міноборини одиницях вимірювань.
Отже, всі випробування в протоколах переможця, проведені за діючим, зіставними методиками, результати яких обчислені в визначених ТС Міноборони одиницях вимірювання.
Із вмісту протоколу можна встановити, що методика випробування стійкості пофарбування до мокрого тертя основного матеріалу (з готового виробу) проводилось за тією самою методикою, що і до сухого тертя згідно ДСТУ ISO 105-X12:2009, а сировинний склад додаткового матеріалу (матеріалу накладок) з готового виробу за тим самим методом, що і Сировинний склад основного матеріалу (з готового виробу) згідно ДСТУ 4057-2001. Таким чином всі випробування в протоколах переможця, проведені за методиками визначеними Технічною Специфікацією та відповідають вимогам ТС.

Документи подані скаржником

29 жовтня 2024 17:37
Вимога.pdf
29 жовтня 2024 17:37
Вимога.pdf.asice.zip

Документи подані скаржником

05 листопада 2024 16:19
Вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4 клас 7, відповідно до ТС A01XJ.33387-422:2023 (01)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 330 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 жовтня 2024 15:40
Закінчення: 21 жовтня 2024 16:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1800 шт
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4 клас 7, відповідно до ТС A01XJ.33387-422:2023 (01)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 листопада 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцять) календарних днів з дати поставки товару на адресу державного замовника та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2024 16:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УЖГОРОДСЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 3 153 600,00
UAH з ПДВ
2 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" 2 682 072,00
UAH з ПДВ
2 574 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" 2 786 400,00
UAH з ПДВ
2 574 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" 2 808 000,00
UAH з ПДВ
2 575 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 2 682 072,00
UAH з ПДВ
2 682 072,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 2 844 072,00
UAH з ПДВ
2 844 072,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 2 872 800,00
UAH з ПДВ
2 872 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «КОЙОТ» 3 276 007,20
UAH з ПДВ
2 937 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 2 970 000,00
UAH з ПДВ
2 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 3 317 436,00
UAH з ПДВ
3 317 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2024 16:28
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:49
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:47
Цінова пропозиція УШФ.pdf
18 жовтня 2024 10:54
Електронний підпис
18 жовтня 2024 10:52
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2024 10:51
статут_ПрАТ_2023-1-33.pdf
18 жовтня 2024 10:51
Витяг ПДВ ПрАТ УШФ.pdf
18 жовтня 2024 10:51
Виписка з ЄДР ПрАТ УШФ.pdf
18 жовтня 2024 10:51
Висновок СЕЕ на КЛП 1_2.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2024 16:15
Електронний підпис
30 жовтня 2024 17:17
Установчі.rar
30 жовтня 2024 17:17
Щодо зміни ціни.jpg
30 жовтня 2024 17:17
Довіреність Штих С.С..PDF
29 жовтня 2024 16:30
Файл підпису.p7s
29 жовтня 2024 16:30
Довідка (9).zip
29 жовтня 2024 16:30
Довідка (7).zip
29 жовтня 2024 16:30
Витяг.pdf
28 жовтня 2024 18:02
Електронний підпис
28 жовтня 2024 17:59
КЛП та видаткові копія.pdf
28 жовтня 2024 17:59
КЛП 1.PDF
18 жовтня 2024 13:26
Електронний підпис
18 жовтня 2024 13:26
Електронний підпис
18 жовтня 2024 13:17
паспорт, ІНН.PDF
18 жовтня 2024 13:17
ISO ДСТУ.jpg
18 жовтня 2024 13:17
ІSO Анг.jpg
18 жовтня 2024 13:17
Статут та опис.rar
18 жовтня 2024 13:17
КЛП.rar
18 жовтня 2024 13:17
КЛП.pdf
18 жовтня 2024 13:17
АКТ 2.png
18 жовтня 2024 13:17
Установчі.rar
18 жовтня 2024 13:17
Довідки.rar
18 жовтня 2024 13:17
КЛП_Версахем.pdf
18 жовтня 2024 13:17
АКТ 1.png
18 жовтня 2024 13:17
ІSO Укр.jpg

Публічні документи

18 жовтня 2024 14:22
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:22
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:05
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:05
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:05
14. Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2024 14:05
13. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2024 14:05
1.1. Цінова КЛП тип 1.pdf
18 жовтня 2024 14:05
14. Витяг ПДВ.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:05
1.1. Цінова КЛП тип 1.pdf.p7s

Конфіденційні документи

18 жовтня 2024 14:22
8. Аналогічний договір 63 з накладними та відгуком.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерством оборони України

Публічні документи

18 жовтня 2024 12:51
Електронний підпис
18 жовтня 2024 12:51
Електронний підпис
18 жовтня 2024 12:45
КЛП Крок.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Довідка п .47.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
НАЗК Блонський Д.Ю..pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Паспорт Карпишин Ю.А..pdf
18 жовтня 2024 12:45
СЕС костюм.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Опис до статуту 22.02.24.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
НАЗК юр.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Довідка ст.236.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Статут КСГ 22.02.24.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Наказ Карпишин 7 -К.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
МВС Карпишин.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
код Карпишин новий.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
код Карпишин новий.pdf
18 жовтня 2024 12:45
ВИТЯГ з ЄДР 05.10.24 КСГ.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Опис до статуту 22.02.24.pdf
18 жовтня 2024 12:45
ВИТЯГ з ЄДР 05.10.24 КСГ.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Довідка п .47.pdf
18 жовтня 2024 12:45
НАЗК юр.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Протокол випробувань.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Довідка ст.236.pdf
18 жовтня 2024 12:45
назк ФІЗ.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Наказ Карпишин 7 -К.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Протокол маркування.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
СЕС костюм.pdf
18 жовтня 2024 12:45
назк ФІЗ.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Протокол маркування.pdf
18 жовтня 2024 12:45
МВС Карпишин.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Акт відповідності КЛП.pdf
18 жовтня 2024 12:45
Довідка ДФС.pdf
18 жовтня 2024 12:45
НАЗК Блонський Д.Ю..pdf
18 жовтня 2024 12:45
Статут КСГ 22.02.24.pdf.p7s
18 жовтня 2024 12:45
Довідка ДФС.pdf.p7s

Публічні документи

18 жовтня 2024 14:36
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:35
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Витяг ПДВ.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Аналогічний договір.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Витяг з ЄДР 14.10.24.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Аналогічний договір.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Статут ТОП-ТЕКС_2024.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Виписка ТОП-ТЕКС 05.03.24.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Витяг з ЄДР 14.10.24.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Опис_ТОП-ТЕКС.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Опис_ТОП-ТЕКС.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Технічні вимоги.pdf
18 жовтня 2024 14:35
Технічні вимоги.pdf.p7s
18 жовтня 2024 14:35
Висновок СЕЕ КЛП тип 1.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2024 14:57
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:57
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:53
цінова лот 3.pdf
18 жовтня 2024 14:53
витяг пдв гвард.форм.pdf
18 жовтня 2024 14:53
Виписка з ЄДР_240813_111302.pdf
18 жовтня 2024 14:53
рішення Калюжний.pdf
18 жовтня 2024 14:53
Статут.pdf
18 жовтня 2024 14:53
згода з договором.pdf

Публічні документи

04 листопада 2024 10:11
Електронний підпис
29 жовтня 2024 16:34
Електронний підпис
25 жовтня 2024 15:43
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:58
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:58
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:57
Цінові.pdf
18 жовтня 2024 14:54
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:54
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:23
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Витяг платника ПДВ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Довідка КЛП.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Паспорт Дмитренка.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_ШВВЗ_Т2,В1.zip.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Довідка ККУ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_КВВЗ_Т2_В1.zip
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_ККУ_вид_2.zip.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_КЛП_Т1.zip
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_ККУ_вид_2.zip
18 жовтня 2024 14:23
Довідка КВВЗ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Технічні вимоги ШВВЗ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Довідка КВВЗ.pdf.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_ШВВЗ_Т2,В1.zip
18 жовтня 2024 14:23
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Досвід довідка.pdf.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Довідка ККУ.pdf.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_КВВЗ_Т2_В1.zip.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Технічні вимоги ККУ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Довідка КЛП.pdf.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Довідка ШВВЗ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Досвід довідка.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Технічні вимоги КВВЗ.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Технічні вимоги КЛП.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Т_0950_КЛП_Т1.zip.asice.zip
18 жовтня 2024 14:23
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2024 14:23
Довідка ШВВЗ.pdf.asice.zip

Публічні документи

14 жовтня 2024 13:04
Електронний підпис
14 жовтня 2024 13:01
Виписка з ЄДР.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довiдка довкілля.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довiдка маркування.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довiдка місце поставки.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка ІПН.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка НАЗК 20.05.2024.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка банкрутство.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка дитяча праця.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка санкції 1.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка санкції 2.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Довідка санкції 3.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Договір СБУ завірений.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Лист про виробника.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Опис.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Паспорт.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Статут.pdf
14 жовтня 2024 13:01
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2024 14:10
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:10
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:08
14. Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2024 14:08
13. Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2024 14:08
13. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
18 жовтня 2024 14:08
11. Статут завірений.pdf
18 жовтня 2024 14:08
7. Рішення.pdf
18 жовтня 2024 14:08
8. Паспорт.pdf
18 жовтня 2024 14:08
15. Довідка ДПС.pdf
18 жовтня 2024 14:08
7. Наказ.pdf
18 жовтня 2024 14:08
5. Видаткові накладні.pdf
18 жовтня 2024 14:08
1. Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2024 14:08
18. Лист виробника КЛП.pdf
18 жовтня 2024 14:08
16. Протокол КЛП тип 1.pdf
18 жовтня 2024 14:08
20. АКТ КЛП тип 1.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2024 10:16
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:28
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:28
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:27
7. Статут нова редакція.pdf
18 жовтня 2024 14:27
1. Погоджені ТВ.pdf
18 жовтня 2024 14:27
10. Витяг з ЄДР 08.10.024.pdf
18 жовтня 2024 14:27
19. ГЛ виробника.pdf
18 жовтня 2024 14:27
18. ГЛ відповідність.pdf
18 жовтня 2024 14:27
17. Протоколи КЛП (тип 1).pdf
18 жовтня 2024 14:27
22. Висновок ДСЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УЖГОРОДСЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

ТОВ "ВЕРСАХЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"

ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВ «КОЙОТ»

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ТОВ "АнВа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УЖГОРОДСЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"
#00309140
Відхилено 2 340 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2024 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2024 12:29
ТОВ "ВЕРСАХЕМ"
#40808523
Переможець 2 574 270,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2024 12:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 12:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 3 Додатку 1, учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції повинно бути надано: «1. Оригінал довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування 2. Належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Належним чином завірені копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами: 3.1. накладні (або акти приймання-передачі товару); 3.2. оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування інформації, що не підлягає розголошенню (місцезнаходження, персональні дані посадових осіб)» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. 2) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме частини 1 пункту 4 Додатку 1, учасником на підтвердження повноваження на підписання документів пропозиції та/або договору в складі тендерної пропозиції повинно бути надано: «- для посадової особи або представника учасника закупівлі – юридичної особи: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи (представника) учасника на підписання документів;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано протокол на призначення керівника №1/2015 від 21.04.2015 року, який зазначений в наказі на призначення директора №32/к від 21.04.2105 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в оголошенні про проведення Закупівлі відповідно до вимог пункту 3 та частини 1 пункту 4 Додатку 1. У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.

Документи

28 жовтня 2024 11:08
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме пункту 3 Додатку 1, учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції повинно бути надано: «1. Оригінал довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного виконаного в повному обсязі), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування 2. Належним чином завірену копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Належним чином завірені копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами: 3.1. накладні (або акти приймання-передачі товару); 3.2. оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. Невиконання або виконання аналогічного договору не в повному обсязі є невідповідністю та підставою для відхилення пропозиції, у разі обґрунтованого пояснення про невиконання договору у повному обсязі, учасник буде вважатися таким, що відповідає вимогам оголошення. У разі надання аналогічних договорів з оборонними замовниками, необхідно дотримуватись приховування інформації, що не підлягає розголошенню (місцезнаходження, персональні дані посадових осіб)» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Договір про закупівлю товарів №147 від 26.03.2024 року (КЛП.pdf ). Дана копія договору не завірена належним чином відповідно до вимог підпункту 2 пункту 3 Додатку 1. 2) Згідно вимог частини 1 пункту 4 Додатку 1 до Оголошення, Учасник повинен надати наступні документи: «- для посадової особи або представника учасника закупівлі – юридичної особи: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи (представника) учасника на підписання документів»; Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано наступні підтверджуючі документи: «протокол від 2016 р.PDF» та «Наказ.PDF». Також, згідно вимог пункту 7 Додатку 1 до Оголошення, Учасником було надано Статут підприємства з усіма додатками та змінами (надалі - Статут) (документ «статут версахем.PDF»). Згідно підпункту «ф» пункту 5.3. Статуту, рішення про надання згоди на вчинення Товариством правочину якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймається виключно Загальними зборами Учасників. Згідно зазначених вище вимог, для підтвердження повноважень посадової особи Учасника, необхідно надати: - Довідку про вартість чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу та Копію Балансу підприємства та звіту про фінансові результати за попередній квартал поточного року у вигляді електронних документів – скан-копій з відмітками про прийняття фінансової звітності відповідним органом або; - Рішення Загальних зборів Учасників, щодо надання повноважень посадовій особі Учасника вчиняти значні правочини від імені товариства та укласти договір з Замовником у разі перемоги в Закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в оголошенні про проведення Закупівлі відповідно до вимог підпункту 2 пункту 3 Додатку 1 та частини 1 пункту 4 Додатку 1. У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.

Документи

29 жовтня 2024 12:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2024 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРСАХЕМ"
#40808523
2 574 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2024 12:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2025 08:35
Електронний підпис укладений
05 листопада 2024 12:22
КостюмЛітн_д896_2574180,00.pdf укладений
05 листопада 2024 12:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 574 180,00
UAH з ПДВ