Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельно-монтажні роботи» код CPV за ДК 021:2015:45300000-0 (лот № 1 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла V110 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Новицького та Незалежної України, м. Запоріжжя», лот № 2 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла К48 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Олександра Говорухи та Культурної, м. Запоріжжя», лот № 3 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла S23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Карпенка-Карого та Виробничої, м. Запоріжжя», лот № 4 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла V94 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиці Патріотична та бульвару Центрального, м. Запоріжжя», лот № 5 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Н23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Василя Сергієнко та Сорочинської, м. Запоріжжя», лот № 6 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла H62 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Сергієнка та Героїв 93 бригади, м. Запоріжжя», лот №7 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла S85 сенсорної частини системи, розташоване на перетині проспекту Моторобудівників та вулиці Сікорського, м. Запоріжжя», лот №8 - Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла А73 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Шкільної та Запорізької, м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
5 960 639,92 UAH
UA-2024-09-04-013131-a ● 8d22966f00b74bb1a3e95386bc29225b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями" |
Код ЄДРПОУ: | 13620112 |
Місцезнаходження: | 69065, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А |
Контактна особа: |
Гуржій Олена Валентинівна 380982695652 olenagurzij95@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 20:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 960 639,92 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
26 вересня 2024 22:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 22:10 |
Перелік змін 26.09.2024.docx | |
26 вересня 2024 22:10 |
Нова ред. 26.09.2024 ТД будівництво нових вузлів.docx | |
25 вересня 2024 20:17 |
Перелік змін 25.09.2024.docx | |
24 вересня 2024 20:40 |
Перелік змін 24.09.2024.docx | |
23 вересня 2024 20:29 |
Перелік змін 23.09.2024.docx | |
19 вересня 2024 18:19 |
Перелік змін 19.09.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит на роз'яснення стосовно заповнення довідок згідно п 1.2. Додатку 1
Дата подання: 12 вересня 2024 14:51
Дата відповіді: 15 вересня 2024 20:14
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
просимо надати роз'яснення стосовно заповнення Таблиці 2 з Додатку 1, в якому вигляді та яку саме інформацію має зазначити участник у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" у випадку залучення фахівців з субпідрядних організацій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, Ваш запит на роз’яснення розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
У випадку залучення фахівців субпідрядної організації, у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" зазначити додатково «Субпідряд».
Дякуємо за звернення.»
У випадку залучення фахівців субпідрядної організації, у графі "Стаж роботи на підприємстві, років" зазначити додатково «Субпідряд».
Дякуємо за звернення.»
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 12 вересня 2024 14:53
Дата відповіді: 15 вересня 2024 20:23
Шановний Замовнику,
Згідно умов тендерної документації, учасник має право залучати субпідрядників, для виконання робіт, що є предметом тендерної документації
Згідно п.1.2 Додатку 1, учасник має надати Довідку з інформацією та документами на її підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для виконання зобов’язання згідно предмету закупівлі та мають необхідні знання та досвід у вигляді двох таблиць.
1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник
2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.
З урахуванням вищезазначеного просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни у тендерну документацію, щодо:
1)Зазначити у формі довідки Таблиця 1 “За штатом, або субпідрядної організації»
2)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 1- інформацію щодо документів, які мають бути надати учасником щодо фахівців у штаті або щодо фахівців що будуть залучені як субпідрядні організації
3)Додати у тендерну документацію Додаток 1, пояснення до таблиці 2 інформацію стосовно переліку документів які мають бути надані учасником у випадку залучення субпідрядних організацій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, Ваш запит на роз’яснення розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне:
«1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник.»
Якщо це фахівці субпідрядної організації: наказ про прийом на роботу або скан-копію трудової книжки, де зазначено що фахівець значиться у штаті субпідрядної організації.
«2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.»
У випадку залучення субпідрядних організацій, на підтвердження наявності таких фахівців надаються ті ж документи, що якби вони були в штаті підрядника:
- копії наказів про прийом на роботу або скан-копії трудових книжок, де зазначено що робітник/фахівець значиться у штаті субпідрядної організації) в яких має бути:
-копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В;
-копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті;
-копії документа про проходження медогляду.
Підрядник на етапі подачі має подбати про ресурс, який планує залучити для виконання робіт, а не після того, як виграє тендер – це спричиняє затягування та зрив реалізації бюджетних проектів.
Дякуємо за звернення.»
«1)Проте щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 1 у ТД не зазначено які саме документи на підтвердження наявності фахівців має подати учасник.»
Якщо це фахівці субпідрядної організації: наказ про прийом на роботу або скан-копію трудової книжки, де зазначено що фахівець значиться у штаті субпідрядної організації.
«2) щодо фахівців, що вимагаються згідно Таблиці 2 у формі таблиці зазначено, що дані фахівці можуть бути або в штаті/або залучені субпідрядні організації ( «За штатом, або субпідрядної організації», проте у переліку документів, що вимагаються на підтвердження наявності таких фахівців не зазначені документи, що має надати учасник у випадку залучення субпідрядних організацій.»
У випадку залучення субпідрядних організацій, на підтвердження наявності таких фахівців надаються ті ж документи, що якби вони були в штаті підрядника:
- копії наказів про прийом на роботу або скан-копії трудових книжок, де зазначено що робітник/фахівець значиться у штаті субпідрядної організації) в яких має бути:
-копії посвідчення з електробезпеки 4 група до 1000В;
-копії посвідчення з безпечного виконання робіт з інструментом та пристроями на висоті;
-копії документа про проходження медогляду.
Підрядник на етапі подачі має подбати про ресурс, який планує залучити для виконання робіт, а не після того, як виграє тендер – це спричиняє затягування та зрив реалізації бюджетних проектів.
Дякуємо за звернення.»
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 5 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Н23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Василя Сергієнко та Сорочинської, м. Запоріжжя» |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 054 732,91 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 547,33 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена в національній валюті України – гривні. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, посилання на ID цієї закупівлі, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією (подається у складі тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Комісійна винагорода та відшкодування витрат, пов’язаних зі здійсненням операцій за гарантіями, утримуються з учасника (принципала) і замовником (бенефіціаром) не відшкодовуються. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5273 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – у формі банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у паперовому та/або електронному вигляді на умовах грошового забезпечення (покриття) в розмірі, передбаченому цією тендерною документацією, з дотриманням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх нормативних документів банку-гаранта. Строк забезпечення виконання договору – не менше строку дії договору на закупівлю. До оригіналу банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Аукціон
Позиції
1 роб
Лот № 5 – Будівельно-монтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво зони відеоспостереження вузла Н23 сенсорної частини системи, розташоване на перетині вулиць Василя Сергієнко та Сорочинської, м. Запоріжжя»
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, перетин вулиць Василя Сергієнко та Сорочинської
Дата доставки:
30 листопада 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Замовником виконаних робіт проводиться за рахунок бюджетних коштів шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський раунок Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів від дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (далі акт КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі довідка КБ-3) та інших документів, що підтверджують виконання робіт (та їх складових) за цим Договором. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2024 22:10 |
Нова ред.26.09.24 Лот №5 вузол H23 Дод. 2-5 Технічна частина (2).docx |
26 вересня 2024 22:10 |
Нова ред.26.09.24 Лот №5 вузол H23 Дод. 2-5 Технічна частина (2).docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
742 505,67
UAH з ПДВ
|
495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю багатопрофільна фірма "Експрес, Лтд" |
811 333,14
UAH з ПДВ
|
494 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю багатопрофільна фірма "Експрес, Лтд" #25490442 |
Очікує рішення |
494 900,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 16:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2024 22:31 |
Кінець періоду оскарження: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В Технічних частинах тендерної документації - Додаток 2-1, Додаток 2-2, Додаток 2-3, Додаток 2-4, Додаток 2-5, Додаток 2-6, Додаток 2-7, Додаток 2-8 до тендерної документації (вузли V110, K48, S23, V94, Н23, H62, S85 та A73) виявлено недостовірність наданої інформації та підготовлених документів для проведення Закупівлі № UA-2024-09-04-013131-a, необхідної для оновлення матеріально-технічних цінностей, устаткування. Станом на 03.10.2024 року Закупівля знаходиться на етапі «Кваліфікація». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
03 жовтня 2024 22:31
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2024 22:31
|
ПР №67 від 03.10.2024 відміна (неможл.усун.поруш).docx |