Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2024 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 19 724 139,48 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
— марку поліетилену, з якого виготовлена оболонка (сертифікат відповідності матеріалу, стійкого до впливу атмосферної корозії для оболонок НМ);
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000013 ● 343d1a2005c84276925c30a96435da19
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-08-29-008713-a 29.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 09:19:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Труби 426-1020, гаряче деформовані, труби та коліна попередньоізольовані, комплекти ізоляції стиків, рукава, відводи, муфти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-08-29-008713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-05 13:39:22
Пояснення, інформація та документи у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2024-08-29-008713-a
Відповідно до запиту Замовнику на пояснення під час здійснення моніторингу № UA-M-2024-10-28-000013 процедури закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби 426-1020, гарячедеформовані, труби та коліна попередньоізольовані, комплекти ізоляції стиків, рукава, відводи, муфти)», оголошення № UA-2024-08-29-008713-a повідомляємо наступне:
1. Відповідно до частини другої статті 22 Закону Замовник самостійно визначає необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» для проведення ремонтних робіт на тепломеханічних об’єктах виходячи із механічних властивостей та характеристик міцності даного виду труб, які відповідають розрахункам, нормативним та експлуатаційним документам.
2. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з врахуванням з ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 5 – Відводи |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 455 031,56 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 44 550,32 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
2. Згідно Технічного опису та/або характеристики товар зовнішній діаметр по позиціях №9, №14 має відповідати ДСТУ ГОСТ 17375:2003 , в якому передбачено відповідні діаметри, а не ГОСТ 17375 .
2) В тендерну документацію будуть внесені зміни
Виготовлені методами гарячого штампування або протяжки із зовнішніми діаметрами – 25 і 50 мм, товщинами стінки – 3,2 і 4 мм відповідно.
Матеріал - СТ20 (відповідно до ДСТУ 7809:2015 (ГОСТ 1050-88)).
Виконання 2 згідно ДСТУ ГОСТ 17375:2003
Фізико-механічні характеристики матеріалу (сталь 20), маркування і пакування відводів - у відповідності до технічних умов за ДСТУ ГОСТ 17380:2003 (пункт 1.3, таб.2; розділ 4).
Зовнішній діаметр та товщина стінки нестандартні для ДСТУ ГОСТ 17375:2003 але допустимі до виготовлення згідно пунктів 4.2 та 4.3 зазначеного стандарту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 вересня 2024 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАСТА-ЛІСКІ ТРУБОДЕТАЛЬ" |
2 784 394,00
UAH з ПДВ
|
2 599 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
4 175 616,72
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інтерекст LTD" |
3 945 604,80
UAH з ПДВ
|
3 945 604,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАСТА-ЛІСКІ ТРУБОДЕТАЛЬ" #31724621 |
Переможець |
2 599 950,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2024 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 16:57
|
Договір № 4655-ДЗЗ-24 від 21.10.2024 (1).pdf | укладений |
21 жовтня 2024 16:57
|