Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо в талонах (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)
Очікувана вартість
787 035,00 UAH
UA-2024-08-15-011333-a 9315799f787f4132a85d8081708404ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Костенко

+380934785224 a.kostenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Андрій Костенко
+380934785224
a.kostenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2024 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2024 00:00
Очікувана вартість: 787 035,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

15 серпня 2024 20:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2024 20:19
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
15 серпня 2024 20:19
Оголошення.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №7 Лист згода на обробку персональних даних.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №12 Проєкт Договору_дизельне пальне_лот_2.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №2 Форма цінової пропозиції.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №11 Проєкт Договору_бензин А95 талони_лот_1.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
15 серпня 2024 20:19
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дизельне паливо в талонах (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 522 135,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 610,68 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 серпня 2024 13:59
Закінчення: 26 серпня 2024 14:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12300 л
Дизельне паливо в талонах (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 серпня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. У разі проведення оплати за партію Товару на умовах часткової попередньої оплати остаточний розрахунок за партію поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання відповідного Акту приймання Товару, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або ОТРИМУВАЧА. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" 484 620,00
UAH з ПДВ
484 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" 498 150,00
UAH з ПДВ
498 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" 520 290,00
UAH з ПДВ
520 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2024 10:47
Електронний підпис
30 серпня 2024 14:20
Електронний підпис
30 серпня 2024 14:20
Довідка (13).zip.p7s
30 серпня 2024 14:20
Довідка (12).zip.p7s
30 серпня 2024 14:20
Довідка (13).zip
30 серпня 2024 14:20
Довідка (12).zip
29 серпня 2024 16:07
Електронний підпис
29 серпня 2024 16:07
ДОВІДКА ДПС.pdf.p7s
29 серпня 2024 16:07
ДОВІДКА ДПС.pdf
23 серпня 2024 19:53
Електронний підпис
23 серпня 2024 19:53
Електронний підпис
23 серпня 2024 19:53
4. Витяг ПДВ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
3. Витяг ЄДР 02.07.24.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
17.1 ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
12.4 ГЛ СІМ БАД.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
12.3 ГЛ МИГРОЛ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
11. ФІН ЗВІТНІСТЬ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
12.2 ГЛ ГЛУСКО РІТЕЙЛ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
Довідка (9).zip.p7s
23 серпня 2024 19:53
6.1 ДОДАТОК 9 АНКЕТА.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
12.1 ТЕХ УМОВИ ЛОТ 2.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
7.1 КОД ДОСТУПУ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
17. ДОВІДКА ЕМІТЕНТ.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
12. ТЕХ УМОВИ ЛОТ 1.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
Довідка (6).zip.p7s
23 серпня 2024 19:53
Витяг.pdf.p7s
23 серпня 2024 19:53
card_files_2440876.zip.p7s
23 серпня 2024 18:46
12.4 ГЛ СІМ БАД.pdf
23 серпня 2024 18:46
12. ТЕХ УМОВИ ЛОТ 1.pdf
23 серпня 2024 18:46
3. Витяг ЄДР 02.07.24.pdf
23 серпня 2024 18:46
12.1 ТЕХ УМОВИ ЛОТ 2.pdf
23 серпня 2024 18:46
Довідка (6).zip
23 серпня 2024 18:46
7.1 КОД ДОСТУПУ.pdf
23 серпня 2024 18:46
12.2 ГЛ ГЛУСКО РІТЕЙЛ.pdf
23 серпня 2024 18:46
11. ФІН ЗВІТНІСТЬ.pdf
23 серпня 2024 18:46
13.2 ПАСПОРТ ЯКОСТІ ДТ-Л.pdf
23 серпня 2024 18:46
Довідка (9).zip
23 серпня 2024 18:46
card_files_2440876.zip
23 серпня 2024 18:46
17.1 ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ.pdf
23 серпня 2024 18:46
9. ДОВІДКА ПЕРЕЛІК АЗС.pdf
23 серпня 2024 18:46
12.3 ГЛ МИГРОЛ.pdf
23 серпня 2024 18:46
6.1 ДОДАТОК 9 АНКЕТА.pdf
23 серпня 2024 18:46
Витяг.pdf
23 серпня 2024 18:46
17. ДОВІДКА ЕМІТЕНТ.pdf
23 серпня 2024 18:46
4. Витяг ПДВ.pdf
23 серпня 2024 18:46
Файл підпису.p7s
23 серпня 2024 18:46
10.2 ВИДАТКОВА ДСНС до 364.pdf

Публічні документи

05 вересня 2024 16:54
Електронний підпис
05 вересня 2024 16:45
Установчі ОП ПДВ .pdf
05 вересня 2024 16:45
Довіреність нова КІО ОП.pdf
05 вересня 2024 16:45
00206B43597F240815101430.pdf
05 вересня 2024 16:45
00206B43597F240815101414.pdf
03 вересня 2024 11:57
Електронний підпис
03 вересня 2024 11:52
ДОВІДКИ ВИПРАЛЕНО.pdf
03 вересня 2024 11:31
ТзОВ ОККО ПОСТАЧ.pdf
03 вересня 2024 10:14
ДОВІДКИ ВИПРАЛЕНО.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 Ф2. 1кв. 2024.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 Ф2. 1кв. 2024 Кв.2.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 Ф2. 1кв. 2024 Кв.1.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 Ф1. 1кв. 2024.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 Ф1. 1кв. 2024 Кв.2.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 Ф1. 1кв. 2024 Кв.1.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 1-м, 2-м. рік 2023.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 1-м, 2-м. рік 2023 Кв.2.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 1-м, 2-м. рік 2023 Кв.1.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 1-м, 2-м. рік 2022.pdf
03 вересня 2024 10:14
3500 1-м, 2-м. рік 2022 Кв.2.pdf
23 серпня 2024 13:09
Електронний підпис
23 серпня 2024 13:09
Електронний підпис
23 серпня 2024 12:56
Витяг МВС КІО.p7s
23 серпня 2024 12:56
Установчі ОП ПДВ .pdf
23 серпня 2024 12:56
Якісні ДП-З 2023 ОП.pdf
23 серпня 2024 12:56
окко-постач.pdf
23 серпня 2024 12:56
Аб 14 п 47 Особливості.pdf
23 серпня 2024 12:56
Опис.pdf
23 серпня 2024 12:56
Ліцензійний договір.pdf
23 серпня 2024 12:56
Файл підпису МВС ССС.p7s
23 серпня 2024 12:56
Витяг МВС КІО.pdf
23 серпня 2024 12:56
00206B43597F240815101430.pdf
23 серпня 2024 12:56
Корупція КІО.zip
23 серпня 2024 12:56
Витяг МВС ССС.pdf
23 серпня 2024 12:56
80098_Атестат 06.05.2022.pdf
23 серпня 2024 12:56
00206B43597F240815101414.pdf
23 серпня 2024 12:56
ТзОВ ОККО-ПОСТАЧ.pdf
23 серпня 2024 12:56
ДП літо 2024.7z
23 серпня 2024 12:56
80098_сфера 06.05.2022.pdf
23 серпня 2024 12:56
Аналогічний 2022 95 та дп.7z
23 серпня 2024 12:56
ISO 9001.pdf
23 серпня 2024 12:56
Корупція ССС.zip
23 серпня 2024 12:56
ISO 14001.pdf
23 серпня 2024 12:56
Корупція ОП.zip
23 серпня 2024 12:56
ДФС 16.08.24.pdf
23 серпня 2024 12:56
ОККО-ПОСТАЧ_рах.pdf.zip
23 серпня 2024 12:56
Якісні ДП-З 2023 ОП.pdf
23 серпня 2024 12:56
ДП літо 2024.7z

Публічні документи

22 серпня 2024 11:17
Електронний підпис
22 серпня 2024 10:59
договір зберігання ПК.zip
22 серпня 2024 10:56
Сфера 30.12.2021.pdf
22 серпня 2024 10:56
10271_Атестат 30.12.2021.pdf
22 серпня 2024 10:56
аналогічні договори.zip
22 серпня 2024 10:56
Витяг ДФС.zip
22 серпня 2024 10:56
S0100115 Ф1. Баланс1240908.pdf
22 серпня 2024 10:56
Витяг МВС Директор.pdf
22 серпня 2024 10:56
Файл підпису.p7s
22 серпня 2024 10:56
Гар лист ПК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"

ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
#43012009
Відхилено 484 620,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2024 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2024 12:04
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
#39263391
Переможець 498 150,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2024 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2024 12:27

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - У складі пропозиції Учасника не надано сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи»; - У складі пропозиції Учасника не надано довідку з інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання (повне найменування, ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактний телефон). 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 11 Розділу І Додатку 10 до оголошення про проведення прощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», Учасник надає сканований оригінал/копія документу виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи»; - Відповідно до пункту 12 Додатку 1 до оголошення про проведення прощеної закупівлі Учасник надає довідку з інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання (повне найменування, ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактний телефон). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи»; - Довідку з інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання (повне найменування, ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактний телефон).

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - У складі пропозиції Учасника надано Гарантійний лист про власника (емітента) талонів, який не відповідає вимогам п. 12 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не містить інформацію про МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН; - У складі пропозиції Учасника надано Гарантійний лист про виробника товару, який не відповідає вимогам п. 3 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не містить інформацію про ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ, ВІДПОВІДНІСТЬ ТОВАРУ НОРМАТИВНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - У складі пропозиції Учасника надано Лист-гарантію від ТОВ «ОККО-Драйв» та ТОВ «ОККО Лайт», який не відповідає вимогам п. 1 Додатку 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме не містить інформацію про НАЗВУ (БРЕНД) під якою працюють АЗС та зразків талонів номіналом 20 літрів; - У складі пропозиції не надано Лист-згоду згідно п. 7 Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - У складі пропозиції Учасника надано сканований оригінал/копію довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, яка не відповідає вимогам п.10 ч. 1 Додатку № 10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме видана раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - У складі пропозиції Учасника надано скан заповненої форми “Форма цінової пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зміст якої не відповідає вимогам, а саме надана Щодо ЛОТУ №_1 «Автомобільний бензин А-95 в талонах (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)». - У складі пропозиції Учасника не фінансову звітністю відповідно до вимог Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - У складі пропозиції надано зразки талонів номіналом 5, 10 та 15 літрів. Разом з тим, додатком 3 документації передбачено поставку у талонах номіналом 10 та 20 літрів. 2) Перелік інформації та/ документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку з інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання (ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ, ЄДРПОУ, МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН); - Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреси), року виготовлення товару, ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ, ВІДПОВІДНІСТЬ ТОВАРУ НОРМАТИВНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ; - Для підтвердження здійснення заправлення автотранспорту суб'єктом господарювання який має ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним в зазначеній у пропозиції мережі АЗС, учасник у складі пропозиції надає оригінал листа гарантії від субʼєкта господарювання (партнера), який має відповідні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та безпосередньо здійснює відпуск (заправку автотранспорту) палива через зазначені у довідці АЗС, з гарантією здійснення заправлення автотранспорту за талонами, що пропонуються учасником, на зазначених АЗС. Лист повинен містити НАЗВУ (БРЕНД) під якою працюють АЗС, місцезнаходження кожної АЗС (адресу) та зразок талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС; - СКАНОВАНИЙ ЛИСТ-ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. - СКАН ЗАПОВНЕНОЇ ФОРМИ “ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЯ” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо Лоту №2 «Дизельне паливо в талонах (Нафта і дистиляти – 09130000-9 ДК 021:2015)». - Підтвердити Наявність фінансової спроможності наданням ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ УЧАСНИКА ЗА 2023 РІК АБО ОСТАННІЙ ПРОМІЖНИЙ ПЕРІОД 2024 РОКУ (з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2)), щоб підтвердити фінансову спроможність на суму не менше 30 % очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). - Надати Зразок талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС номіналом 10 та 20 літрів. Посилання на вимоги тендерної документації: 1) Пункт 12 Додатку 1 тендерної документації: довідку з інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання (повне найменування, ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактний телефон). 2) Довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про виробника товару (із зазначенням його найменування та адреси), року виготовлення товару, гарантійний термін зберігання, відповідність товару нормативній документації. 3) Згідно з пунктом 1 Додатку 4 тендерної документації лист повинен містити назву (бренд) під якою працюють АЗС, місцезнаходження кожної АЗС (адресу) та зразок талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на зазначених АЗС. 4) Згідно з пунктом 7 додатку 1 тендерної документації сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 5) Згідно з додатком 10 до тендерної документації: Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 6) Згідно з пунктом 8 додатку 1 до тендерної документації скан заповненої форми “Форма цінової пропозиція” згідно ДОДАТКУ №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 7) Згідно з пунктом 3 додатку 4 тендерної документації для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2). Такою фінансовою звітністю для юридичних осіб є: фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати». 8) Згідно з пунктом 12.2 додатку 1 тендерної документації: 12.2. Зразок талонів, за якими буде здійснюватися відпуск палива на АЗС.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2024 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
#39263391
498 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2024 17:12
ДУ №1 до Договору №121 09-24-ПММ від 12.09.2024.pdf зміни до договору
13 вересня 2024 17:08
Електронний підпис укладений
12 вересня 2024 18:58
Договір №121 09-24-ПММ від 12.09.2024.pdf укладений
12 вересня 2024 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 121/09-24-ПММ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML