Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02012214 |
Вебсайт: | https://sytenko.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Пушкінська 80, Київський район |
Контактна особа: |
Котлярова Тетяна Анатоліївна +380988492936 QueenTenderTanya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 23:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 750 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
10 серпня 2024 22:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2024 22:03 |
Змінене Оголошення Лот 1 та Лот 2 .doc | |
10 серпня 2024 22:03 |
Змінена ТД Лот 1 та Лот 2 .docx | |
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 3 Лот 1 та Лот 2 Проект договору.docx | |
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 1 до ТД Лот 1 та Лот 2 для Переможця docx.docx | |
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 1 до ТД Лот 1 та Лот 2 Учасника кваліф криткрії.docx | |
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 2 МТВ 2 лоти.docx | |
10 серпня 2024 22:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.docx |
10 серпня 2024 22:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
Змінене Оголошення Лот 1 та Лот 2 .doc
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
Змінена ТД Лот 1 та Лот 2 .docx
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 3 Лот 1 та Лот 2 Проект договору.docx
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 1 до ТД Лот 1 та Лот 2 для Переможця docx.docx
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 1 до ТД Лот 1 та Лот 2 Учасника кваліф криткрії.docx
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
Змінений Додаток 2 МТВ 2 лоти.docx
|
|||
10 серпня 2024 22:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-14-000054 ● 38a1fec9705e4853a87c9fdb34515d67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.10.2024 № 182
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 14.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2024 № 182
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2024-08-07-011807-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 16:10:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «33140000-3 - Медичні матеріали. Штучні суглоби та пристрої для лікування переломів - 6 найменувань» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-07-011807-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку виданою 06.08.2024р.
3.На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку станом на 05.08.2024р.
4. На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформацію про те, що учасник-переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Під раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, мається на увазі Договори, що укладені після 01.10.2020 р. Однак переможець надав довідку де не зазначена її дата видачі. Даний документ підписаний за допомогою кваліфікованого електронного підпису 16.08.2024. В даній довідці він підтверджує необхідну інформацію, але тільки протягом останніх трьох років.
5. Згідно затвердженої тендерної документації документи повинні бути викладені іноземною мовою, та мати автентичний переклад на українську мову. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 завантажені документи які не мають перекладу. Надати пояснення, для підтвердження якої вимоги Замовника надані дані документи?
6. Яким документом переможця підтверджується виробник продукції, який має загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років?
Яким документом наданим переможцем підтверджується позитивний досвід імплантації не менше ніж 90% від встановлених імплантантів та не потребують повторного ревізійного втручання протягом не менше 10 років? Документи повинні були наведені стосовно усіх компонентів комбінації запропонованого імплантанту.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 16:14:39
Надаємо відповідь пояснення 22.10.2024р.
Надаємо пояснення відповідь на питання запиту Моніторингу:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь. Замовник визначав очікувану вартість закупівлі моніторячи ринок товару в інтернеті та по ціновим пропозиціям (Додаток в файлах до Пояснення).
2. На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення (07.08.2024р.) про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку виданою 06.08.2024р.
3.На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення (07.08.2024р.) про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку станом на 05.08.2024р.
Відповідь на пункт 2 і пункт 3 запиту Моніторингу.
Вимоги, про які йдеться в запиті мова, визначені Додатком 1 до ТД для Переможця і є підтверджуючими документами що подаються Переможцем (саме так зазначено у Додатку).
Пункт 47 Особливостей, на які в запиті посилається Держаудитслужба :
• не визначає ані виду, ані порядку, ані способу яким учасник торгів повинен здійснити декларування відсутності перелічених в пункті підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції;
• не містить вимоги щодо надання Документу під назвою - Довідка/Витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України;
• стосується ВИКЛЮЧНО розгляду документів які подаються УЧАСНИКАМИ торгів під час подання тендерної документації, тобто на стадії яка передує процедурі визначення Переможця - тобто є обмеженою у застосуванні в часі;
• передбачає здійснення перевірки поданих учасниками документів на предмет прийняття рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах у відповідності з п.47 Особливостей, що ще раз підтверджує обмеження застосування зазначеного пункту певним етапом - прийняття рішення про відмову учасника в процедурі закупівлі (тобто до визначення будь якого учасника Переможцем);
• не визначає порядку здійснення уповноваженою особою перевірки документів учасників ЯКІ СТАЛИ ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТОРГІВ.
Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", наданий Диденко Л. дійсно містить дату формування документу 05.08, що:
відповідає умовам визначеним «ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскільки як самостійно так і у сукупності з інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень (яка отримана уповноваженою особою під час перевірки документів на підтвердження участі в закупівлі) є декларуванням того, що під час подання тендерної пропозиції вона не відносилась до жодної з категорій осіб визначених п.п. 5,6 п.47 Особливостей, а саме:
не є особою визначеною п.п. 5, в т.ч.: фізичною особою, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
не є особою визначеною п.п.6, а тому числі керівником учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
і на момент здійснення перевірки щодо прийняття рішення про відмову учасника в процедурі закупівлі не повинна відповідати положенням Додатку 1 до ТД для Переможця, оскільки не є Переможцем.
Уповноваженою особою здійснювалась перевірка поданих Диденко Л. документів на предмет прийняття рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах у відповідності до п.47 Особливостей і не було знайдено підстав для відхилення тендерної пропозицію учасника процедури закупівлі оскільки жодний з перелічених підпунктів пункту 47 Особливостей нею порушено не було.
Уповноважена особа вважає, що застосування критеріїв оцінки Переможця на стадії перевірки документів на предмет прийняття рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах у відповідності з п.47 Особливостей є передчасним, а застосування до учасника вимог визначених для Переможця перелік яких зазначено у Додатку № 1 є порушенням прав учасника.
4.На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформацію про те, що учасник-переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Під раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, мається на увазі Договори, що укладені після 01.10.2020 р. Однак переможець надав довідку де не зазначена її дата видачі. Даний документ підписаний за допомогою кваліфікованого електронного підпису 16.08.2024. В даній довідці він підтверджує необхідну інформацію, але тільки протягом останніх трьох років.
Відповідь. Інформація надана Учасником саме про Договори укладені після 01.10.2020р . В тендерній документації не вимагалося перелічити всі договори з цієї дати. Також в тендерній документації було зазначено, що договорів з Замовником може і не бути взагалі.
5. Згідно затвердженої тендерної документації документи повинні бути викладені іноземною мовою, та мати автентичний переклад на українську мову. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 завантажені документи які не мають перекладу. Надати пояснення, для підтвердження якої вимоги Замовника надані дані документи?
Відповідь. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 надані копії документів с частковим перекладом на українську мову ( деякі дані з Свідоцтва, у тому числі про місцезнаходження виробника є комерційною таємницею Учасника).
Це реєстраційне свідоцтво на ендопротези з зазначеною датою видачи 2005 рік, що підтверджує досвід роботи виробника більше 15 років.
6.1. Яким документом переможця підтверджується виробник продукції, який має загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років?
Відповідь. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 Реєстраційне свідоцтво на ендопротези з зазначеною датою видачи 2005 рік, що підтверджує досвід роботи виробника більше 15 років.
6.2. Яким документом наданим переможцем підтверджується позитивний досвід імплантації не менше ніж 90% від встановлених імплантантів та не потребують повторного ревізійного втручання протягом не менше 10 років? Документи повинні були наведені стосовно усіх компонентів комбінації запропонованого імплантанту. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Відповідь.
Додаткова вимога до Ендопротези кульшового суглоба безцементні повністю звучить так :
До закупівлі тотальних ендопротезів кульшового суглоба безцементного допускається продукція виробників, які мають загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років, що підтверджується європейськими, або американськими, або українськими сертифікатами відповідності, або сертифікатами відповідності країни виробника, або Наявність публікації даних про позитивний досвід імплантації відповідних ендопротезів в міжнародних Реєстрах, коли не менше ніж 90% від встановлених імплантантів не потребують повторного ревізійного втручання протягом не менше 10 років. Дані повинні бути наведені стосовно усіх компонентів комбінації запропонованого імплантанту (стегнового, ацетабулярного компоненту, пари тертя тощо). Це має бути підтверджено копією витягу з відповідного міжнародного Реєстру, що завірена безпосередньо виробником продукції, або офіційним представником компанії-виробника в Україні.
Дозволяє Учаснику підтвердження документом на вибір, або один документ або інший. Тобто передбачено надання підтвердження Учасником одним з перелічених способів.
Відповідь. Інформація надана в пропозиції учасника, в файлі - Сертифікати_декларації_інструкціі Лот1.pdf
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-22 16:25:03
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо Додаток до Пояснення на Запит.
- Цінові пропозиції ендопротезів
- додатково перевірили витяг
- Електронний підпис
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-11-12 16:15:10
Роз'яснення щодо висновку
Замовник аргументовано не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі, порушення викладені у ньому вважає безпідставними та не огрунттованими.
Просимо об’єктно розглянути та врахувати аргументовані заперечення Замовника.
- Аргументовані заперечення до висновку.pdf
- Аргументовані заперечення до висновку_1.doc
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Діденко Олена Миколаївна |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Діденко Олена Миколаївна #3072018780 |
Переможець |
190 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2024 12:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2024 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 07:51
|
Протокол ендо та інструмент на два Лоти.pdf | укладений |
23 серпня 2024 07:49
|
3314 Лот 2 комплект інстум 190 000 від 23 08 24р.pdf | укладений |
23 серпня 2024 07:49
|