Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Хмельницька обл., Нетішин, |
Контактна особа: |
Головатюк Віта Ігорівна 380384263826 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2024 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 35 834 400,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
міститься, як у Додатку 3.1 (Технічна специфікація до предмета закупівлі «Будинок для
тимчасового проживання» Лот 1), так і у Додатку 3.2 (Технічна специфікація до предмета
закупівлі «Будинок для тимчасового проживання» Лот 2), тобто вимоги до товару, викладені у
файлі «Додаток №3.1.1 до ТД - ТС до предмета закупівлі_PS» стосуються товару, що
закуповується окремо по кожному із наявних лотів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000059 ● 70f0834dcc274b10acde1798d35b50fa
- Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2024-07-26-008154-a 26.07.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:07:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будинок для тимчасового проживання: Лот №1 Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-26-008154-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 16:12:13
Будинок для тимчасового проживання: Лот №1 Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2024-07-26-008154-a
Закупівля за номером UA-2024-07-26-008154-a «Будинок для тимчасового проживання: Лот №1 Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини); Лот №2 Будинок для тимчасового проживання (код 44210000-5 згідно ДК 021:2015 – Конструкції та їх частини)» (код ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» на підставі заходів від 22.02.2024 № 0.КС.2060.ЗХ-24.СМР), а саме: закупівля здійснюється з метою придбання першочергових ТМЦ на виконання заходів «З нового будівництва комплексу будинків для тимчасового проживання працівників (для забезпечення проживання персоналу, задіяного при споруджені енергоблоків Хмельницької АЕС) на території центру ділових зустрічей і представницького центру місій OSART.
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: направлено запити на ФОП Куліченко О. В. (від 04.06.2024 №61-6237/11752), ТОВ «УДАЙ» (від 05.06.2024 №61-6240/1148), ТОВ «К'Ю БЛОК» (від 19.06.2024 №61-6851/12864), ТОВ «АРМ-ЕКО» (від 05.06.2024 №61-6231/11849), БлокМодуль (від 12.07.2024 №61-7852//14706), ТМ «Українська Мрія» (від 12.07.2024 №61-7851/14705). Інтернет ресурси не застосовувались, оскільки предмет закупівлі має індивідуальні технічні характеристики. За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційні довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі від 18.07.2024 (додається) та від 18.07.2024 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку № 3.1.1 №ТДПЗ(т).71.00165-2024 від 25.07.2024 «Будинок для тимчасового проживання (тип А)».
Додатки: 1. Інформаційні довідки визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 18.07.2024 на 7 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Будинок для тимчасового проживання |
Опис предмету закупівлі: |
Детально згідно з Додатком №3.1.1 "Технічна специфікація до предмета закупівлі"
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 12 798 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 63 990,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплату за поставлену партію Товару Покупець здійснює таким чином: 80% від вартості поставленої Постачальником партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Оплату за поставлену партію Товару Покупець здійснює таким чином: 20% від вартості поставленої партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати здійснення Постачальником монтажу товару (обладнання). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 20 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2024 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "К'Ю-БЛОК" |
12 625 942,80
UAH
|
11 750 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМБ Захід" |
12 094 000,00
UAH
|
11 749 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМБ Захід" #44899572 |
Рішення скасоване |
11 749 000,00
UAH
|
27 серпня 2024 16:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМБ Захід" #44899572 |
Відхилено |
11 749 000,00
UAH
|
27 серпня 2024 16:07
|
|
ТОВ "К'Ю-БЛОК" #44698465 |
Переможець |
11 750 000,00
UAH
|
11 вересня 2024 10:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2024 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 15:56
|
Дог 53-124-01-24-23790 К'Ю БЛОК.pdf | укладений |
23 вересня 2024 15:50
|