Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ПК-24Т_0280_ВО) Дахова система кондиціювання повітря
Очікувана вартість
70 499 940,00 UAH
UA-2024-07-16-008309-a ● 75db066da95f486f8d85cf582b46da31
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сорокін Сергій Сергійович 380443091557 sorokin.s.s@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2024 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 70 499 940,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-16-009817-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
(ПК-24Т_0280_ВО) ДК 021:2015 - 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання повітря).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 42512000-8
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 499 940,00 грн без ПДВ (сімдесят мільйонів чотириста дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот сорок гривень 00 копійок), в т.ч.:
Лот 1 - 35 249 970,00 грн без ПДВ (тридцять п'ять мільйонів двісті сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок);
Лот 2 - 35 249 970,00 грн без ПДВ (тридцять п'ять мільйонів двісті сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.07.2024 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Лот 1 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок);
Лот 2 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок).
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Сергій СОРОКІН
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
(ПК-24Т_0280_ВО) ДК 021:2015 - 42510000-4 – Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання повітря).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 42512000-8
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 499 940,00 грн без ПДВ (сімдесят мільйонів чотириста дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот сорок гривень 00 копійок), в т.ч.:
Лот 1 - 35 249 970,00 грн без ПДВ (тридцять п'ять мільйонів двісті сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок);
Лот 2 - 35 249 970,00 грн без ПДВ (тридцять п'ять мільйонів двісті сорок дев'ять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.07.2024 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Лот 1 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок);
Лот 2 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок).
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Сергій СОРОКІН
Тендерна документація
25 липня 2024 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2024 15:26 |
ТД_Зміни2.docx | |
25 липня 2024 15:26 |
Перелік змін 2.doc | |
25 липня 2024 15:26 |
Додаток 5. Проект договору_Зміни.docx | |
18 липня 2024 17:52 |
ТД_Зміни1.docx | |
18 липня 2024 17:52 |
Перелік змін 1.doc | |
16 липня 2024 17:12 |
Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі кондиц.docx | |
16 липня 2024 17:12 |
Обгрунтованння технічних та якісних характеристик кондиц.docx | |
16 липня 2024 17:12 |
ТД.docx | |
16 липня 2024 17:12 |
Оголошенння.doc | |
16 липня 2024 17:12 |
Додаток 5. Проект договору.docx |
25 липня 2024 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 липня 2024 15:26 |
ТД_Зміни2.docx
|
||||||
25 липня 2024 15:26 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||
25 липня 2024 15:26 |
Додаток 5. Проект договору_Зміни.docx
|
||||||
18 липня 2024 17:52 |
ТД_Зміни1.docx
|
||||||
18 липня 2024 17:52 |
Перелік змін 1.doc
|
||||||
16 липня 2024 17:12 |
Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі кондиц.docx
|
||||||
16 липня 2024 17:12 |
Обгрунтованння технічних та якісних характеристик кондиц.docx
|
||||||
16 липня 2024 17:12 |
ТД.docx
|
||||||
16 липня 2024 17:12 |
Оголошенння.doc
|
||||||
16 липня 2024 17:12 |
Додаток 5. Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо подовження терміну подання тендерної пропозиції
Дата подання: 17 липня 2024 12:07
Дата відповіді: 18 липня 2024 17:47
Шановний Замовнику! У зв’язку з ситуацією на даний час з постійним вимкненням електроенергії в Україні, що спричинило за собою збій в комп’ютерній системі та мережі інтернет, необхідністю оформлення банківської гарантії, що ускладнюється через постійні повітряні тривоги, звертаємося з вимогою про подовження терміну подання тендерної пропозиції, як мінімум на 10 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Щодо договірного забезпечення
Дата подання: 17 липня 2024 19:05
Дата відповіді: 18 липня 2024 17:48
Шановний Замовнику! У зв'язку з тим фактом що Постачальник зобов'язаний за власний рахунок виготовити та поставити товар у відсрочку 45 календарних днів, вимога щодо забезпечення договору у розмірі 5% а це майже 4 300 000,00 грн. є дуже затратною.
У зв'язку з передбаченими штрафними санкціями за несвоєчасну поставку та не виконання договору просимо вас або прибрати або зменшити до 1% забезпечення договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, Ваше звернення щодо зменшення відсотку договірного забезпечення буде розглянуто у відповідності до порядку узгодження, який діє на підприємстві та, в разі отримання позитивного результату, будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.»
Щодо термінів поставки товару
Дата подання: 17 липня 2024 19:10
Дата відповіді: 18 липня 2024 17:48
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що дахові системи кондиціювання всіх виробників виготовляються на базі комплектуючих ЄС термін поставки яких сягає більше 16 тижнів, також зважаючи на відключення світла постійні обстріли вважаємо термін поставки 60 к.д. дискримінаційною вимогою або такою що призведе до штрафних санкцій з боку замовника до постачальника.
У зв'язку з чим просимо Вас подовжити термін поставки до 90 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, у зв’язку з обмеженим терміном виконання капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів вносити зміни до терміну постачання продукції вважаємо не доцільним. Дякуємо за звернення.»
Щодо технічних характеристик
Дата подання: 17 липня 2024 19:20
Дата відповіді: 18 липня 2024 17:49
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши технічну документацію зверули увагу на те, що в комплект поставки має входити перетворювач.
Маючи багаторічний досвід виготовлення та поставки систем кондиціювання, вважаємо що вбудований перетворювач у систему кондиціювання не є робочим варіантом, тому що дуже залежить від зовнішньої температури, та при тих вимогах що заявлені може дуже часто виходити з ладу, що в свою чергу призведе до колосальних збитків. Так при вбудованому перетворювачі ціна відповідає середньоринковій.
Якщо розглядати виносний перетворювач, тобто підвагонний це самий робочий варіант та працюючий, що при ваших вимогах сможе забезпечувати безвідказну роботу.
При цьому ціна за такий комплект сягає на 30% більше ніж заявлена у тендері.
Тобто оголошуючи процедуру закупівлі за такою ціною замовник ціленаправлено хоче закупити кондиціонери що будуть дешевші при збільшеному відсотку відмови.
У зв'язку з цим просимо передивитись умови тендерної документації та виділити закупівлю перетворювача в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, у відповідності до умов, викладених в Додатку 1 до тендерної документації, перетворювач напруги повинен бути включений до комплекту постачання дахової системи кондиціювання повітря, що в свою чергу не зобов’язує постачальника пропонувати варіант виконання з вбудованим перетворювачем напруги. Дякуємо за звернення.»
Щодо договірного забезпечення
Дата подання: 18 липня 2024 12:42
Дата відповіді: 18 липня 2024 17:49
Шановний Замовнику, ми, як потенційні учасники закупівлі, знаходячись у прифронтовому місті Харкові, де слабка економіка та енергетика, незважаючи на труднощі працюємо та виробляємо високотехнологічну продукцію. Виробництво за власні (кредитні) кошти для поставки кондиціонерів у воєнний час – важка задача, тому 5% договірного забезпечення лягає непосильним тягарем. Просимо Вашої підтримки підприємств-виробників в цей важкий час – скасувати, або зменшити до 1% забезпечення договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, Ваше звернення щодо зменшення відсотку договірного забезпечення буде розглянуто у відповідності до порядку узгодження, який діє на підприємстві та, в разі отримання позитивного результату, будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.»
Щодо умов оплати
Дата подання: 18 липня 2024 12:44
Дата відповіді: 18 липня 2024 17:49
Шановний Замовнику, наше підприємство зберігає низьку ціну на кондиціонери, тому зменшувати оплату через 45 днів до 85% не має можливості. Просимо змінити умови оплати:
90% - через 45 днів після реєстрації податкової накладної;
10% - через 45 днів після підписання Акту пусконалагоджувальних робіт.
Відповідь: «Шановний учаснику, Ваше звернення щодо зміни умов оплати буде розглянуто у відповідності до порядку узгодження, який діє на підприємстві та, в разі отримання позитивного результату, будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.»
Звернення
Дата подання: 01 серпня 2024 15:37
Дата відповіді: 02 серпня 2024 15:25
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ», предмет закупівлі Дахова система кондиціювання повітря, повинна містити в комплектації в тому числі : перетворювач напруги живлення.
Наше підприємство є багаторічним виробником перетворювачів напруги і має повну постановку на виробництво згідно вимог АТ «Укрзалізниця».
Повідомляємо Вам, що перетворювач, що застосовується у даній системі – це статичний перетворювач напруги на 19 кВт, що є окремим автономним виробом, та надзвичайно важливим вузлом в електричній схемі роботи пасажирського вагона.
В досвіді минулих років, дані статичні перетворювачі напруги, закуповувалися як окремі вироби, з обов’язковим наданням документів, що підтверджують завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT), за участі представників АТ «Укрзалізниця».
Об’єднуючи в одну номенклатурну позицію, вироби різні за змістом і призначенням, Замовник звужує коло потенційних учасників, та ризикує придбати неякісний товар за завищеною ціною. Така закупівля містить знаки прихованої, тому звертаємося до Вас із ВИМАГОЮ винести перетворювач напруги в окремий лот, із зазначенням повного переліку технічних характеристик, яким повинен відповідати даний прилад.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику, у відповідності до умов, викладених в Додатку 1 тендерної документації, перетворювач напруги повинен бути включений до комплекту постачання дахової системи кондиціювання повітря, що передбачає виконання або з вбудованим або з виносним перетворювачем напруги. Зазначене формулювання забезпечує більш широке коло потенційних учасників закупівлі. Тому внесення відповідних змін до тендерної документації вважаємо не доцільним.. Дякуємо за звернення»
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Дахова система кондиціювання повітря |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 35 249 970,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 352 499,70 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Лот 2 - 1 057 499,10 грн (один мільйон п'ятдесят сім тисяч чотириста дев'яносто дев'ять гривень 10 копійок) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1057499.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Лот №2: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 4% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. |
Аукціон
Позиції
21 комп
Дахова система кондиціювання повітря
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 90 |
Надання послуг | Відповідно умов Договору (Додаток 5 до тендерної документації). | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 10 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2024 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАННЯ» |
35 249 970,00
UAH
|
34 890 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СВП "Квазар" |
35 249 970,00
UAH
|
35 249 970,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
МІЖНАРОДНИЙ КОНСОРЦІУМ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАННЯ» #23753877 |
Відхилено |
34 890 000,00
UAH
|
26 серпня 2024 13:25
|
|
ТОВ "СВП "Квазар" #36177373 |
Відхилено |
35 249 970,00
UAH
|
10 вересня 2024 12:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 12:29
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій