Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор
Очікувана вартість
29 673 500,00 UAH
UA-2024-07-04-010698-a 847b8fc9b0f9436da3c222f1b68f5ee8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Євгенійович

+380502287232 oficerzakupok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Денис Євгенійович
+380502287232
oficerzakupok@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2024 20:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2024 00:00
Очікувана вартість: 29 673 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Тендерна документація

04 липня 2024 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2024 20:47
Оголошення Цукор 2.0.docx
04 липня 2024 20:47
Додаток №3_цукор.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Цукор
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 491 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 455,00 UAH з ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20000 кг
Цукор
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Дата доставки: 20 серпня 2024
40000 кг
Цукор
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Дата доставки: 20 вересня 2024
40000 кг
Цукор
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Дата доставки: 30 жовтня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП" 3 444 000,00
UAH з ПДВ
3 444 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 липня 2024 18:50
Електронний підпис
17 липня 2024 18:49
IMG_0007.jpg
17 липня 2024 18:49
1 док переможця цукор.zip
15 липня 2024 14:58
Електронний підпис
15 липня 2024 14:58
про працівників.pdf.p7s
15 липня 2024 14:57
про працівників.pdf
12 липня 2024 16:58
Електронний підпис
12 липня 2024 16:57
23 мед книжки.pdf.p7s
12 липня 2024 16:57
12 експлуатаційний.pdf.p7s
12 липня 2024 16:57
35 установчі.pdf.p7s
12 липня 2024 16:57
22 про працівників.pdf.p7s
12 липня 2024 16:57
42 довідка.pdf.p7s
12 липня 2024 16:57
36 антикорупційна.pdf.p7s
12 липня 2024 16:57
29 накладна (1).pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
31 відгук (1).pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
46 перс дані.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
1 про перс дані.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
36 рішення.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
45 про відомості.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
30 платіжне.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
13 потужності.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
2 про об'єднання.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
0 цінова лот 7 львів.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
39 про ліцензію.pdf.p7s
12 липня 2024 16:56
37 про згоду.pdf.p7s
12 липня 2024 16:55
12 експлуатаційний.pdf
12 липня 2024 16:55
22 про працівників.pdf
12 липня 2024 16:55
0 цінова лот 7 львів.pdf
12 липня 2024 16:55
26 тех паспорта авто.pdf
12 липня 2024 16:55
21 лист орендодовець.pdf
12 липня 2024 16:55
37 про згоду.pdf
12 липня 2024 16:55
39 про ліцензію.pdf
12 липня 2024 16:55
46 перс дані.pdf
12 липня 2024 16:55
30 платіжне.pdf
12 липня 2024 16:55
1 про перс дані.pdf
12 липня 2024 16:55
29 накладна (1).pdf
12 липня 2024 16:55
45 про відомості.pdf
12 липня 2024 16:55
36 рішення.pdf
12 липня 2024 16:55
23 мед книжки.pdf
12 липня 2024 16:55
24 про автотранспорт.pdf
12 липня 2024 16:55
42 довідка.pdf
12 липня 2024 16:55
31 відгук (1).pdf
12 липня 2024 16:55
35 установчі.pdf
12 липня 2024 16:55
36 антикорупційна.pdf
12 липня 2024 16:55
3 про дотримання норм.pdf
12 липня 2024 16:55
13 потужності.pdf
12 липня 2024 16:55
2 про об'єднання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

IMG_0007.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
Переможець 3 444 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2024 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2024 14:03

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за лотом 7: 1. На вимогу п.п 1.2 пункту 1 додатку 4 «Кваліфікаційні вимоги» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надав не в повному обсязі сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не вказавши стаж роботи на підприємстві даних працівників.. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника».

Документи

16 липня 2024 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2024 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
3 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2024 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2024 12:28
№_150_ПЗ_від_19_07_2024_цукор_ДУ_№_2_штріх.pdf зміни до договору
13 серпня 2024 12:28
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2024 17:04
№_150_ПЗ_від_19_07_2024_цукор_ДУ_№_1_штрих.pdf зміни до договору
31 липня 2024 17:03
Електронний підпис укладений
19 липня 2024 11:00
№ 150 -ПЗ від 19 07.2024 цукор (штрих).pdf укладений
19 липня 2024 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: № 150-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 150-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Цукор 20000 кілограм 33,36
UAH з ПДВ
Цукор 40000 кілограм 33,36
UAH з ПДВ
Цукор 40000 кілограм 33,36
UAH з ПДВ