Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
13 693 000,00 UAH
UA-2024-07-02-001748-a 4df3058e18e54c7692a9c9bde9f1960a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Володимирівна

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Володимирівна
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2024 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2024 15:00
Очікувана вартість: 13 693 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


09130000-9 Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Опис предмету закупівлі:
Дизельне паливо (Євро 5) (літнє та зимове)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 8 010 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 050,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 12 липня 2024 13:30
Закінчення: 12 липня 2024 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

180000 кг
Дизельне паливо (Євро 5) (літнє та зимове)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок проводиться замовником наступним чином: передплата 100% від вартості Товару на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Договору та отримання від Постачальника рахунку-фактури. Аванс 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2024 10:24
Догов_р на дизель 26.06.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2024 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АПСТАРТ ПЛЮС 7 999 200,00
UAH
7 999 200,00
UAH
Документи
ТОВ БРИДЖ ТРЕЙД 8 010 000,00
UAH
8 010 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 липня 2024 14:00
Електронний підпис
11 липня 2024 13:58
6. Витяг ЄДР_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АПСТАРТ ПЛЮС

ТОВ БРИДЖ ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АПСТАРТ ПЛЮС
#44512564
Рішення скасоване 7 999 200,00
UAH
26 липня 2024 11:19
ТОВ АПСТАРТ ПЛЮС
#44512564
Відхилено 7 999 200,00
UAH
26 липня 2024 11:19
ТОВ БРИДЖ ТРЕЙД
#44810185
Відхилено 8 010 000,00
UAH
31 липня 2024 11:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2024 10:51

Документи

22 липня 2024 12:26
Рішення ВО №132.docx

Документи

26 липня 2024 11:19
Рішення ВО №139.docx

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ПАТ "Бридж Трейд" За результатами конкурсу №UA-2024-07-02-001748-а Ваша пропозиція є наступною найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі №UA-2024-07-02-001748-а відсутні у складі поданих учасником документів: «Нафта і дистиляти» Лот 2 – Дизельне паливо (Євро 5) (літнє та зимове) 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 1:« Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2022-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 3-х договорів). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання: Лот 1 - бензину; Лот 2 – дизельного палива.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати довідку згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2022-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 3-х договорів). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання: Лот 2 – дизельного палива 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 2: «Додатково надаються листи-відгуки принаймні від 2-х контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору та/або копії видаткових накладних та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше ніж 30% від загальної вартості закупівлі для кожного лота окремо.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати додатково листи-відгуки принаймні від 2-х контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору та/або копії видаткових накладних та/або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше ніж 30% від загальної вартості закупівлі для кожного лота окремо. 3. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності документів щодо якості Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 5: «Сканована копія паспортів якості на наявні в Учасника партії палива відповідно до лотів, в яких приймається участь із підписами уповноваженої особи організації та скріплені печаткою (кожен аркуш).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати скановані копії паспортів якості на наявні в Учасника партії палива відповідно до лотів, в яких приймається участь із підписами уповноваженої особи організації та скріплені печаткою (кожен аркуш) 4. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 10: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 30% від вартості поданої пропозиції. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати на підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 30% від вартості поданої пропозиції. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

31 липня 2024 11:47
Рішення ВО №141.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій