Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦЗВ-24Т_182_ВО: Рейки рамні, хрестовини, рейки хрестовини, контррейки (Лот № 1 – Рейки рамні (34940000-8 – залізничне обладнання); Лот № 2 – Хрестовини (34940000-8 – залізничне обладнання); Лот № 3 – Рейки хрестовини (34940000-8 – залізничне обладнання); Лот № 4 – Контррейки (34940000-8 – залізничне обладнання)
Очікувана вартість
845 014 189,97 UAH
UA-2024-06-11-007980-a ● 714ddff1faf8478e8c3f0883501a114f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 845 014 189,97 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Тендерна документація
14 червня 2024 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2024 14:37 |
Зміни від 14.06.2024.docx | |
14 червня 2024 14:37 |
Додаток № 7 (Лоти № 1, 2) (нова редакція від 14.06.2024).docx | |
14 червня 2024 14:37 |
Додаток № 7 (Лот № 4) (нова редакція від 14.06.2024).docx | |
14 червня 2024 14:37 |
Додаток № 7 (Лот № 3) (нова редакція від 14.06.2024).docx | |
14 червня 2024 14:37 |
182_24_ВО Рейки рамні, хрестовини, рейки хрестовини (нова редакція від 14.06.2024).docx |
14 червня 2024 14:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2024 14:37 |
Зміни від 14.06.2024.docx
|
|||
14 червня 2024 14:37 |
Додаток № 7 (Лоти № 1, 2) (нова редакція від 14.06.2024).docx
|
|||
14 червня 2024 14:37 |
Додаток № 7 (Лот № 4) (нова редакція від 14.06.2024).docx
|
|||
14 червня 2024 14:37 |
Додаток № 7 (Лот № 3) (нова редакція від 14.06.2024).docx
|
|||
14 червня 2024 14:37 |
182_24_ВО Рейки рамні, хрестовини, рейки хрестовини (нова редакція від 14.06.2024).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо замовника внести наступні зміни до договору Лот № 1,2
Дата подання: 12 червня 2024 09:55
Дата відповіді: 14 червня 2024 14:29
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-06-11-007980-a. Подання пропозицій до 19.06.2024.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору поставки (ТД) Лоти №1,2:
п.2.8 - викласти в наступній редакції :
ПОСТАЧАЛЬНИК, за наявності його вини, зобов’язуються за свій рахунок та власними силами усунути недоліки або замінити неякісний ТОВАР.
п. 4.1.1. - Викласти в наступній редакції:
При постачанні ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК укладає договір перевезення від станції відправлення в межах України, до станції призначення, що зазначається в рознарядках ПОКУПЦЯ.
У перевізному документі (залізнична накладна) мають бути зазначені: сторони договору (найменування ПОКУПЦЯ, ПОСТАЧАЛЬНИКА), номер та дата Договору, відповідно до якого прямує вантаж (ТОВАР).
Вантажовідправником ТОВАРУ може бути третя особа, зазначена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
п. 4.2. - Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом __ (________) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки згідно рознарядки ПОКУПЦЯ.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
п. 5.9. – Виключити
п. 6.2. – Виключити
п. 7.9. – Включити:
У випадку прострочення оплати за ТОВАР, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання ТОВАРУ на строк не більше строку прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку ТОВАРУ з цієї причини.
п. 9.10 – Викласти в наступній редакції:
У разі, якщо до ПОКУПЦЯ за виконання цього Договору, будуть застосовані донарахування (штрафні санкції) контролюючими або правоохоронними органами з питань, що пов’язані з трансфертним ціноутворенням (у тому числі, недекларування, неповне декларування операцій у Звіті про контрольовані операції, невідповідність операцій принципу «витянутої руки»), ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний залучити ПОСТАЧАЛЬНИКА в якості третьої особи для розгляду негативних наслідків в судовому порядку. Вказана в цьому пункті вимога ПОКУПЦЯ може бути пред’явлена ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом трьох років з моменту застосування до ПОКУПЦЯ цих донарахувань (штрафних санкцій).
п. 9.11 - Виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до проекту Договору.
Звертаємось до замовника внести наступні зміни в Лот №3
Дата подання: 12 червня 2024 10:00
Дата відповіді: 14 червня 2024 14:29
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-06-11-007980-a. Подання пропозицій до 19.06.2024.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору поставки (ТД) Лоти №3:
п.2.8 - викласти в наступній редакції :
ПОСТАЧАЛЬНИК, за наявності його вини, зобов’язуються за свій рахунок та власними силами усунути недоліки або замінити неякісний ТОВАР.
п. 4.1.1. - Викласти в наступній редакції:
При постачанні ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК укладає договір перевезення від станції відправлення в межах України, до станції призначення, що зазначається в рознарядках ПОКУПЦЯ.
У перевізному документі (залізнична накладна) мають бути зазначені: сторони договору (найменування ПОКУПЦЯ, ПОСТАЧАЛЬНИКА), номер та дата Договору, відповідно до якого прямує вантаж (ТОВАР).
Вантажовідправником ТОВАРУ може бути третя особа, зазначена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
п. 4.2. - Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом __ (________) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки згідно рознарядки ПОКУПЦЯ.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
п. 5.9. – Виключити
п. 6.2. – Виключити
п. 7.9. – Включити:
У випадку прострочення оплати за ТОВАР, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання ТОВАРУ на строк не більше строку прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку ТОВАРУ з цієї причини.
п. 9.10 – Викласти в наступній редакції:
У разі, якщо до ПОКУПЦЯ за виконання цього Договору, будуть застосовані донарахування (штрафні санкції) контролюючими або правоохоронними органами з питань, що пов’язані з трансфертним ціноутворенням (у тому числі, недекларування, неповне декларування операцій у Звіті про контрольовані операції, невідповідність операцій принципу «витянутої руки»), ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний залучити ПОСТАЧАЛЬНИКА в якості третьої особи для розгляду негативних наслідків в судовому порядку. Вказана в цьому пункті вимога ПОКУПЦЯ може бути пред’явлена ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом трьох років з моменту застосування до ПОКУПЦЯ цих донарахувань (штрафних санкцій).
п. 9.11 - Виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до проекту Договору.
Звертаемось до замовника з проханням внести наступни зміни до договору Лот №4
Дата подання: 12 червня 2024 10:03
Дата відповіді: 14 червня 2024 14:29
Шановні панове!
Закупівля UA-2024-06-11-007980-a. Подання пропозицій до 19.06.2024.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Договору поставки (ТД) Лоти №4:
п.2.8 - викласти в наступній редакції :
ПОСТАЧАЛЬНИК, за наявності його вини, зобов’язуються за свій рахунок та власними силами усунути недоліки або замінити неякісний ТОВАР.
п. 4.1.1. - Викласти в наступній редакції:
При постачанні ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК укладає договір перевезення від станції відправлення в межах України, до станції призначення, що зазначається в рознарядках ПОКУПЦЯ.
У перевізному документі (залізнична накладна) мають бути зазначені: сторони договору (найменування ПОКУПЦЯ, ПОСТАЧАЛЬНИКА), номер та дата Договору, відповідно до якого прямує вантаж (ТОВАР).
Вантажовідправником ТОВАРУ може бути третя особа, зазначена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
п. 4.2. - Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом __ (________) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки згідно рознарядки ПОКУПЦЯ.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
п. 5.9. – Виключити
п. 6.2. – Виключити
п. 7.9. – Включити:
У випадку прострочення оплати за ТОВАР, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право затримати постачання ТОВАРУ на строк не більше строку прострочки оплати, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відповідальності за несвоєчасну поставку ТОВАРУ з цієї причини.
п. 9.10 – Викласти в наступній редакції:
У разі, якщо до ПОКУПЦЯ за виконання цього Договору, будуть застосовані донарахування (штрафні санкції) контролюючими або правоохоронними органами з питань, що пов’язані з трансфертним ціноутворенням (у тому числі, недекларування, неповне декларування операцій у Звіті про контрольовані операції, невідповідність операцій принципу «витянутої руки»), ПОКУПЕЦЬ зобов’язаний залучити ПОСТАЧАЛЬНИКА в якості третьої особи для розгляду негативних наслідків в судовому порядку. Вказана в цьому пункті вимога ПОКУПЦЯ може бути пред’явлена ПОСТАЧАЛЬНИКУ протягом трьох років з моменту застосування до ПОКУПЦЯ цих донарахувань (штрафних санкцій).
п. 9.11 - Виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затвердженої в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. У разі прийняття позитивного рішення будуть внесені зміни до проекту Договору.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3. рейки хрестовини |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 38 621 529,97 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 193 107,65 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 193107.65 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 4 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Позиції
13 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р50 марки 1/9 (проект 449)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
165 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/11 (проект 1740)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
2 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/11 (проект 359)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
9 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/11 (проект 302)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
11 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/6 (проект 477)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
44 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/6 (проект 755)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
109 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/9 (проект 2215)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
4 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/9 (проект 367)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
13 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/9 (проект 388)
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
6 шт
Рейка хрестовини з контррейкою типу Р65 марки 1/11 (проект 302.00-04(05))
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" |
38 621 528,00
UAH
|
38 621 528,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" #14367980 |
Переможець |
38 621 528,00
UAH
|
01 липня 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2024 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 12:45
|
ЦЗВ-05-01024-01(2).pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 12:38
|
ЦЗВ-05-01024-01(1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2024 09:43
|
ЦЗВ-05-01024-01.pdf | укладений |
17 липня 2024 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01024-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-01024-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |