Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5л)
Очікувана вартість
126 000 000,00 UAH
UA-2024-06-06-012004-a ● 6b7ddf9078e3494bbad51271e0588e55
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Вебсайт: | https://dotua.org/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Владислав Павленко +380975621706 v.pavlenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2024 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 126 000 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-06-06-012004-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО", Код ЄДРПОУ:22364091
Дата подання: 24 червня 2024 14:19
Оскарження дискваліфікації ПІІ ТзОВ "АКВА-ЕКО"
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скасована
Дата: 24 червня 2024 14:31
Причина: Завантажено документ без підпису. Скарга буде завантажена повторно
Номер вимоги: UA-2024-06-06-012004-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО", Код ЄДРПОУ:22364091
Дата подання: 24 червня 2024 14:31
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2024 17:21
Шановний учаснику! Вдячні за ваше звернення.
Повідомляємо, що згідно з пунктом 20 додатку 1 Оголошення встановлено вимогу щодо надання сканованої копії документу, що підтверджує можливість використання тари (бутля/пляшки, у тому числі ковпачка або кришки) в харчовій промисловості: сертифікат (-и) відповідності або висновок (-и) санітарно-епідеміологічного експертизи.
Тобто, учасники мали можливість надати не тільки висновок ДСЕЕ, а і сертифікат відповідності. При цьому, наразі сертифікати відповідності видаються органами з оцінки відповідності.
Зазначена вимога не передбачала можливості надання протоколу випробувань.
Крім того, вимога передбачала необхідність надання документа саме на бутель або пляшку. У зв’язку з цим, завантаження протоколу випробувань не може вважатись належним виконанням вимог Оголошення.
Зазначена практика підтверджується також і рішеннями АМКУ, наприклад рішення № 1483-р/пк-пз від 24.01.2024 (додається) за процедурою закупівлі № UA-2023-11-27-005560-a.
Стосовно пропозиції ПрАТ "НОВОМОСКОВСЬКИЙ ЗАВОД МІНВОДИ" зауважимо, що в архівній папці «Сертифікати відповідності.zip» файли «ГЗ ПЕТ бутылка 1» та «ГЗ ПЕТ бутылка 2» міститься висновок ДСЕЕ від 04.03.2020 № 12.2-18-1/4287 щодо PET пляшки.
Також зазначимо, що згідно з частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Тож у випадку виникнення запитань щодо вимог Оголошення при підготовці пропозиції, рекомендуємо звертатись протягом періоду уточнення задля отримання відповіді або внесення відповідних змін до оголошення.
Повідомляємо, що згідно з пунктом 20 додатку 1 Оголошення встановлено вимогу щодо надання сканованої копії документу, що підтверджує можливість використання тари (бутля/пляшки, у тому числі ковпачка або кришки) в харчовій промисловості: сертифікат (-и) відповідності або висновок (-и) санітарно-епідеміологічного експертизи.
Тобто, учасники мали можливість надати не тільки висновок ДСЕЕ, а і сертифікат відповідності. При цьому, наразі сертифікати відповідності видаються органами з оцінки відповідності.
Зазначена вимога не передбачала можливості надання протоколу випробувань.
Крім того, вимога передбачала необхідність надання документа саме на бутель або пляшку. У зв’язку з цим, завантаження протоколу випробувань не може вважатись належним виконанням вимог Оголошення.
Зазначена практика підтверджується також і рішеннями АМКУ, наприклад рішення № 1483-р/пк-пз від 24.01.2024 (додається) за процедурою закупівлі № UA-2023-11-27-005560-a.
Стосовно пропозиції ПрАТ "НОВОМОСКОВСЬКИЙ ЗАВОД МІНВОДИ" зауважимо, що в архівній папці «Сертифікати відповідності.zip» файли «ГЗ ПЕТ бутылка 1» та «ГЗ ПЕТ бутылка 2» міститься висновок ДСЕЕ від 04.03.2020 № 12.2-18-1/4287 щодо PET пляшки.
Також зазначимо, що згідно з частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Тож у випадку виникнення запитань щодо вимог Оголошення при підготовці пропозиції, рекомендуємо звертатись протягом періоду уточнення задля отримання відповіді або внесення відповідних змін до оголошення.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2: ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5л) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 84 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 840000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії або у вигляді депозиту на рахунок замовника у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю. |
Аукціон
Позиції
20000000 кг
Вода питна бутильована до 1,5л
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО" |
80 400 000,00
UAH з ПДВ
|
77 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" |
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
78 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА-ЕКО" #22364091 |
Відхилено |
77 880 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2024 20:30
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" #05391057 |
Переможець |
78 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:34
|
ДУ №3 від 14.11.2024 до Дог.№ 93-06-24-ХП від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:22
|
ДУ №3 від 14.11.2024 до Дог.№ 93-06-24-ХП від 28.06.2024 (1).pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2024 20:33
|
ДУ № 2 від 20.08.2024 до Дог.№ 93-06-24-ХП від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2024 18:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2024 13:32
|
ДУ №1 від 15.08.2024 до Дог.№ 93-06-24-ХП від 28.06.2024.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2024 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 16:33
|
Договір № 93-06-24-ХП від 28.06.2024р..pdf | укладений |
28 червня 2024 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №1. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 93/06-24-ХП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни не є змінами до істотних умов договору. Публікація здійснюється з метою дотримання принципів публічності та прозорості. Детальний опис змін наведено в додатковій угоді №2. Підстава «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала б предмету додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 93/06-24-ХП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 93/06-24-ХП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |