Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з виготовлення облікової документації на об’єкти культурної спадщини
Очікувана вартість
215 000,00 UAH
UA-2024-06-04-000411-a ● 49df7cbd66af4f2599f30dc6d73eb605
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44573674 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, Україна, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,129 |
Контактна особа: |
Місько Тарас Володимирович 0334223628 urist.taras@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2024 08:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 215 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92520000-2: Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лот №1
Дата подання: 04 червня 2024 22:24
Дата відповіді: 05 червня 2024 14:45
Шановний замовник. На нашу думку даний комплекс може бути розділений не згідно постанови Української РСР від 24 серпня 1963 р. № 970, а по іншим складовим. Наприклад розділити браму від мурів, будинок від Дзвіниці. Облікова документація для того і розробляється, щоб розбити на комплекс споруд для ефективного використання. Це дозволить проводить реставраційні роботи окремо на мури (можливо по ділянкам розбити), браму, собор, дзвінницю, будинок.
Тому важаємо доцільно мати досвід виготовлення облікової документації на комплекс споруд. І саме головне що потрібно Замовнику - це супровід документації при розгляді в МКІП
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля по лоту №1 - послуг з виготовлення облікової документації на об’єкти культурної спадщини «Комплекс Успенського собору, ХІІ-ХVII ст.: Свято-Успенський собор, Будинок з дзвіницею, Мури з брамами» здійснюється відповідно до Закону України «Про охорону культурної спадщини», наказу Міністерства культури України від 11.03.2013 р. № 158 "Про затвердження Порядку обліку об’єктів культурної спадщини».
Облікова документація по лоту №1 виготовляється на об’єкти культурної спадщини в тій конфігурації, характеристиках, з якими вони взяті на державний облік з присвоєними охоронними номерами відповідно до постанови УРСР від 24.08.1963 №970.
Супровід облікової документації в МКІП, передбачено умовами Договорів, якими передбачено обов’язок Виконавця забезпечити погодження облікової документації в органах охорони культурної спадщини
Облікова документація по лоту №1 виготовляється на об’єкти культурної спадщини в тій конфігурації, характеристиках, з якими вони взяті на державний облік з присвоєними охоронними номерами відповідно до постанови УРСР від 24.08.1963 №970.
Супровід облікової документації в МКІП, передбачено умовами Договорів, якими передбачено обов’язок Виконавця забезпечити погодження облікової документації в органах охорони культурної спадщини
Оплата. Срок виконання
Дата подання: 05 червня 2024 22:55
Дата відповіді: 07 червня 2024 11:00
Згідно Договору пункт 2.3. Оплата здійснюється шляхом виплати 100 % від договірної ціни, що становить __________ грн. (_______________ гривень 00 копійок), після отримання Замовником погодженої облікової документації органом охорони культурної спадщини (облдержадміністрація, МКІП) на підставі акту здачі-приймання наданих послуг зі сроком виконання 30 липня..
Зазначаємо, що облікову документацію МКІП не погоджує! Тільки після підписання та подання місцевим органом охорони до МКІП, документація буде подана на "Експертну комісія з питань обліку об'єктів культурної спадщини". Деякі облікові розглядаються роками!
Тому пункт 3.4 не можливо виконати належним чином та у повному обсязі!
Просимо відкоригувати дані пункти договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація, в тому числі проект договору на закупівлю послуг з виготовлення облікової документації на об’єкти культурної спадщини розроблялася з врахуванням наказу Міністерства культури України від 11.03.2013 р. № 158 "Про затвердження Порядку обліку об’єктів культурної спадщини».
За змістом пунктів 1.2, 3.4 Порядку обліку об’єктів культурної спадщини, встановлено, що примірник облікової документація передається для подальшого розгляду до Науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, Консультативних рад органів охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських державних (військових) адміністрацій (далі - Консультативна рада) та/або Експертній комісії з питань обліку об’єктів культурної спадщини, яка є консультативно-дорадчим орган з питань обліку об’єктів культурної спадщини при Міністерстві культури та інформаційної політики України (МКІП).
Тому, підстав для внесення змін до проектів договору не має
За змістом пунктів 1.2, 3.4 Порядку обліку об’єктів культурної спадщини, встановлено, що примірник облікової документація передається для подальшого розгляду до Науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, Консультативних рад органів охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських державних (військових) адміністрацій (далі - Консультативна рада) та/або Експертній комісії з питань обліку об’єктів культурної спадщини, яка є консультативно-дорадчим орган з питань обліку об’єктів культурної спадщини при Міністерстві культури та інформаційної політики України (МКІП).
Тому, підстав для внесення змін до проектів договору не має
Внесення до Державного реєстру
Дата подання: 05 червня 2024 23:05
Дата відповіді: 07 червня 2024 11:00
Додатково хочемо зазначити, що обєкти які перебувають на державному обліку згідно НАКАЗУ (розділу VIII. "Перегляд списків (переліків) об’єктів культурної спадщини, які взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності Законом" ) вносяться до Державного реєстру автоматично (за поданням місцевого органу Охорони). Так зробила Закарпатська, Черкаська та інші областя!
Тільки коли вносяться зміни до назв, розбиття на елементи і т.д,, розробляється НОВА ОБЛІКОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ.
Прийміть до УВАГИ! Краще виготовити охоронні договори (згідно змін 2024) на дані обєкти та визначити межі та режими використання території. науково-проєктною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділом VIII Порядку обліку культурної спадщини, затвердженого наказом Міністерства культури України від 11.03.2013 р. № 158, не передбачено автоматичне внесення об’єктів культурної спадщини до Державного реєстру.
Це вбачається із змісту п.8.2 Порядку обліку культурної спадщини, відповідно до якого нерухомі об’єкти культурної спадщини, включені до списків (переліків) пам’яток всесоюзного, республіканського чи місцевого значення, до вирішення питання про їх включення (невключення) до Реєстру вважаються пам’ятками культурної спадщини відповідно національного чи місцевого значення.
Згідно приписів п.8.3., 8.4 Порядку для вирішення питання про занесення (незанесення) до Реєстру нерухомих об’єктів культурної спадщини, включених до списків (переліків) пам’яток, зазначених у пункті 8.2 цього розділу, уповноважені органи забезпечують проведення перегляду цих списків (переліків). Перегляд списків (переліків) здійснюється згідно з процедурою, визначеною у розділах IV та V цього Порядку.
Процедура, визначена розділами IV та V цього Порядку саме визначає необхідність виготовлення облікової документації.
Крім того, зазначаємо, що про відсутність облікової документації на об’єкти культурної спадщини, яка є предметом оголошеного тендеру, також зазначено в листах Волинської обласної військової адміністрації, в якому орган охорони культурної спадщини звернув увагу Володимирської міської ради на необхідності виготовлення даної документації
Це вбачається із змісту п.8.2 Порядку обліку культурної спадщини, відповідно до якого нерухомі об’єкти культурної спадщини, включені до списків (переліків) пам’яток всесоюзного, республіканського чи місцевого значення, до вирішення питання про їх включення (невключення) до Реєстру вважаються пам’ятками культурної спадщини відповідно національного чи місцевого значення.
Згідно приписів п.8.3., 8.4 Порядку для вирішення питання про занесення (незанесення) до Реєстру нерухомих об’єктів культурної спадщини, включених до списків (переліків) пам’яток, зазначених у пункті 8.2 цього розділу, уповноважені органи забезпечують проведення перегляду цих списків (переліків). Перегляд списків (переліків) здійснюється згідно з процедурою, визначеною у розділах IV та V цього Порядку.
Процедура, визначена розділами IV та V цього Порядку саме визначає необхідність виготовлення облікової документації.
Крім того, зазначаємо, що про відсутність облікової документації на об’єкти культурної спадщини, яка є предметом оголошеного тендеру, також зазначено в листах Волинської обласної військової адміністрації, в якому орган охорони культурної спадщини звернув увагу Володимирської міської ради на необхідності виготовлення даної документації
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з виготовлення облікової документації на об’єкт культурної спадщини: Костел Іоакима і Анни, 1752 р. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 200,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Послуги з виготовлення облікової документації на об’єкт культурної спадщини: Костел Іоакима і Анни, 1752 р.
ДК 021:2015: 92520000-2 — Послуги музеїв та послуги зі збереження історичних пам’яток і будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, Володимир, Україна, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,129
Дата доставки:
30 липня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2024 08:50 |
додаток 4-1 тендерна пропозиція до лоту №2.docx |
04 червня 2024 08:50 |
Додаток 3 -1 проект договору до лоту №2.docx |
04 червня 2024 08:50 |
Додаток 2-1 техн завдання до лоту №2.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Науково-дослідна установа "Центр пам'яткоохоронних досліджень" |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Науково-дослідна установа "Центр пам'яткоохоронних досліджень" #32969960 |
Переможець |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 червня 2024 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 08:15
|
од-2.pdf | укладений |
28 червня 2024 08:15
|