Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
25 175 190,00 UAH
UA-2024-05-09-010913-a 2be0d3469b454b1cb6f633f1ba124f23
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Губіна

+380577275359 tenderupo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108955
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20
Контактна особа: Наталя Губіна
+380577275359
tenderupo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2024 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 25 175 190,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:37

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимога
Дата подання: 13 травня 2024 09:52
Дата відповіді: 16 травня 2024 17:05
Просимо прибрати дискримінаційні умови щодо надання документів перевірки на АЗС, щo пiдтвepджують здiйcнeння кoнтpoлю якocтi нa зaпpoпoнoвaних AЗC нaфтoпpoдуктiв мoбiльнoю лaбopaтopiєю: Потенційний учасник має партнерські договори, які не є власником АЗС, а отже не можуть надати документи перевірки АЗС, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС нафтопродуктів мобільною лабораторією. Потенційний учасник не може витребувати юридичні документи у третіх сторін. Але для підтвердження якості палива, що поставляється Замовникам – учасник має документи, що підтверджують здійснення контролю якості на нафтопродуктів, а саме Потенційний учасник направляє паливо на аналіз. Вимагаючи в учасників документів перевірки на АЗС, щo пiдтвepджують здiйcнeння кoнтpoлю якocтi нa зaпpoпoнoвaних AЗC нaфтoпpoдуктiв мoбiльнoю лaбopaтopiєю – Замовник встановлює обмежувальну вимогу. Потенційний учасник регулярно направляє паливо до акредитованої лабораторії, отримує протоколи випробувань, та може надати документи на підтвердження якості нафтопродуктів випробувальною лабораторією, але учасник не є власником або орендарем АЗС, а працює на умовах партнерських договорів, а отже не може надати документи на здiйcнeння кoнтpoлю якocтi нaфтoпpoдуктiв мoбiльнoю лaбopaтopiєю. Встановлена вимога обмежує потенційних учасників, які працюють на умовах партнерства. Рішення АМКУ №12648-р/пк-пз від 14.08.2023 щодо закупівлі UA-2023-07-27-011274-a
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 10 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості Товару на запропонованих в технічній специфікації Учасником АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Запропоновані Вами протоколи випробувань жодним чином не підтвердять точність роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок на АЗС.
Щодо скретч-карток
Дата подання: 13 травня 2024 10:13
Дата відповіді: 16 травня 2024 17:37
Просимо надати роз'яснення, що замовник має на увазі під "скретч-картками"?Просимо додатидо тендерної документації еквівалентні бланки дозволи для надання можливості прийняти участь у закупівлі більшої кількості учасників.
Відповідь: Пунктом 5.2. проекту договору, який наведений в додатку № 5 до тендерної документації визначено, що скретч-картка – є документом встановленого зразка та форми, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача на одержання певної кількості та певної марки пального на АЗС, що обслуговують скретч-картки Постачальника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-23-000015 ● 2f85de030a0a43f89b55e8f5b38376a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2024 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.09.2024 № 160
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 23.09.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.09.2024 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2024-05-09-010913-a 09.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 11:49:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо» (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-09-010913-a (ЛОТ 1 та ЛОТ 2) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, з метою забезпечення безперебійної роботи службового автотранспорту Замовника, Учасник повинен мати не менше 10 АЗС (власних/орендованих/партнерських) в м. Харкові та не менше ніж по одній АЗС в таких населених пунктах Харківської області: м. Балаклія, м. Богодухів, м. Дергачі, м. Нова Водолага, м. Мерефа, м. Первомайськ, м. Ізюм, м. Зміїв, м. Лозова. Допускається розташування АЗС Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від адміністративних меж вказаних населених пунктів Харківської області (відстань визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу). Перелік вказаних АЗС, на яких буде здійснюватися заправка службового автотранспорту Замовника, подається Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації;
Відповідно до пункту 9 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) у кожній області України (окрім окупованих територій та територій де ведуться активні бойові дії), що підтверджується Учасником шляхом подання довідки в довільній формі з посиланням на сайт Учасника, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Разом з цим, згідно з пунктом 11 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Поряд з цим, згідно з пунктом 12 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням наявності ПММ (бензин, дизельне паливо) по кожній запропонованій АЗС, із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано довідки в який відсутнє АЗС в населеному пункті Харківської області - м.Дергачі.
Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано Довідку від 13.05.2024 № 0503/17-2, в які зазначена інформація про АЗС по м.Харкову та по м.Дергачі за однією адресою, а саме: вул. Клочківська, 317-А.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги пунктів 4, 9, 11, 12 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, в частині надання в вищезазначених довідках АЗС, яке розташоване в населеному пункті Харківської області - м.Дергачі?
3. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації.
В тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано довідку 09.02.2024 № 0203/17-П «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», у Харківської області» де в графі «Підстава користування (власна/арендова на/партнерська тощо), № та дата відповідного договору» зазначено договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ.
Проте, зазначений договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ підтверджує використання та зберігання товару, що вимагалось пунктом 6 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, а саме: Право зберігання Товару, що переданий Замовнику по придбаним паливним/смарт-карткам або скретч-карткам має бути підтверджене Договорами використання або зберігання товару укладеними між учасником та запропонованими учасником АЗС до повного використання Товару. Зазначені договори повинні містити опис паливних/смарт-карток або скретч-карток (в залежності від обраного Лоту).
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, в частині надання копій документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-27 16:46:47

Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-010913-a (ЛОТ 1 та ЛОТ 2)

1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих в Україні Держстандартів, а саме:
- товар «Бензин А-95» повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»
- товар «Дизельне паливо» повинен відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 2015 «Паливо
дизельне Євро. Технічні умови».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну щодо середніх цін на паливо на території Харківської області (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) (рапорт ініціатора закупівлі додається).
При цьому УПО Харківської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти, отримані від здійснення господарської діяльності підприємства). Для здійснення закупівель товарів, послуг та робіт бюджетні кошти Управління не отримує та не використовує.

2. Вимогами п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що з метою забезпечення безперебійної роботи службового автотранспорту Замовника, Учасник повинен мати не менше 10 АЗС (власних/орендованих/партнерських) в м. Харкові та не менше ніж по одній АЗС в таких населених пунктах Харківської області: м. Балаклія, м. Богодухів, м. Дергачі, м. Нова Водолага, м. Мерефа, м. Первомайськ, м. Ізюм, м. Зміїв, м. Лозова. Допускається розташування АЗС Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від адміністративних меж вказаних населених пунктів Харківської області (відстань визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу). Перелік вказаних АЗС, на яких буде здійснюватися заправка службового автотранспорту Замовника, подається Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/17-2 від 13 травня 2024 р., в якій Учасник пропонує, зокрема, для заправлення транспорту Замовника, який дислокується у м. Дергачі Харківської області, АЗС за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317-А. При цьому вимогами вищевказаного пункту тендерної документації допускається розташування АЗС Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від адміністративних меж населених пунктів Харківської області. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що АЗС ANP за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317-А знаходиться на відстані 6,5 км. від адміністративної межі м. Дергачі Харківської області. Дана відстань визначена на підставі даних спідометру транспортного засобу, який рухається від адміністративної межі м. Дергачі (50.0837529, 36.1511369) по трасі Т2103 – вул. Клочківська до АЗС ANP за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317-А (скріншоти з інтернет-ресурсу www.google.com/maps. додаються).
Таким чином, вимоги п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації були виконані Учасником в повному обсязі, підстав для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині не було.

Вимогами п. 9 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) у кожній області України (окрім окупованих територій та територій де ведуться активні бойові дії), що підтверджується Учасником шляхом подання довідки в довільній формі з посиланням на сайт Учасника, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/П від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС» та довідку Вих. № 0503/К від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС». Ці обидві довідки містять інформацію, що вимагалася вищевказаним пунктом тендерної документації.
Вимогами п. 11 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/К від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», яка містить всю необхідну інформацію.
Вимогами п. 12 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням наявності ПММ (бензин, дизельне паливо) по кожній запропонованій АЗС, із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/П від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», яка містить всю необхідну інформацію.
Таким чином, вимоги п. 4, 9, 11, 12 Додатку № 2 до тендерної документації були виконані Учасником в повному обсязі, оскільки умовами тендерної документації допускається розташування АЗС Учасника поза межами населених пунктів, на відстані не більше 10-ти кілометрів від їх адміністративних меж. Відповідно підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині не було.

3. Вимогами п. 6 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що право зберігання Товару, що переданий Замовнику по придбаним паливним/смарт-карткам або скретч-карткам має бути підтверджене Договорами використання або зберігання товару укладеними між учасником та запропонованими учасником АЗС до повного використання Товару. Зазначені договори повинні містити опис паливних/смарт-карток або скретч-карток (в залежності від обраного Лоту).
На виконання даної вимоги Учасником в складі його тендерної пропозиції надано копію договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ, що підтверджує право зберігання товару, укладеного між ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД», в користуванні якого перебувають запропоновані Учасником АЗС та Учасником. Зазначений договір містить опис паливних/смарт-карток та скретч-карток.

Вимогами п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації.
На виконання даної вимоги Учасником в складі його тендерної пропозиції надано копію договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ, укладеного між ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД та Учасником, в якому визначені права та обов’язки сторін у взаємовідносинах по зберіганню пального, дорученню на зняття зі зберігання пального та відпуску пального довіреним особам на АЗС визначеним в Додатку 2 до вказаного договору.
Таким чином, зазначений договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ підтверджує наявність партнерських відносин між Учасником з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у довідці Вих. № 0503/17-2 від 13 травня 2024 р., яка подана у складі тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.

Таким чином, вимоги п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації були виконані Учасником в повному обсязі, підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині не було.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про неможливість усунення порушень. В зв’язку з достроковим розірванням договорів від 28.05.2024 № 183 (ЛОТ 1) та від 28.05.2024 № 184 (ЛОТ 2) усунення порушень зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-09-010913-a (ЛОТ 1 та ЛОТ 2) неможливе.

2024-10-23 17:40:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-95, дизельне паливо
Опис предмету закупівлі:
в паливних/смарт-картках
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 836 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 69 182,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150000 л
Бензин А-95
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, автозаправні станції на території Харківської області, автозаправні станції на території Харківської області
Дата доставки: 31 грудня 2024
100000 л
Дизельне паливо
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, автозаправні станції на території Харківської області, автозаправні станції на території Харківської області
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 1 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" 14 797 500,00
UAH з ПДВ
14 797 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 травня 2024 16:40
Електронний підпис
22 травня 2024 16:40
тарєєв мвс_vid_2024-05-10.pdf
22 травня 2024 16:40
тарєєв МВС_vid_2024-05-10.p7s
22 травня 2024 16:40
Тареев кор.10,05,2024.pdf
22 травня 2024 16:40
Тареев кор 10,05,2024.p7s
22 травня 2024 16:40
Кирил кор.pdf.p7s
22 травня 2024 16:40
Кирил кор.pdf
22 травня 2024 16:40
довідка пп.12 п.47.pdf
22 травня 2024 16:40
Довідка кор ИФ.pdf.p7s
22 травня 2024 16:40
Довідка кор ИФ.pdf
22 травня 2024 16:40
абз14 п 47 перем_укл дог1.pdf
21 травня 2024 16:25
Електронний підпис
21 травня 2024 16:25
Рішення засновника №60.pdf
21 травня 2024 14:47
Електронний підпис
15 травня 2024 08:23
Електронний підпис
15 травня 2024 08:23
Електронний підпис
15 травня 2024 08:23
талони_зразки 95,ДП.pdf
14 травня 2024 14:58
Електронний підпис
14 травня 2024 14:58
Електронний підпис
14 травня 2024 14:58
пдв_витяг.pdf
14 травня 2024 14:58
АЗС_АГЗС Х-о27 - 2.pdf
14 травня 2024 14:58
статут_опис.pdf
14 травня 2024 14:58
досвід_довідка ан.дог.pdf
14 травня 2024 14:58
ліцензія.pdf
14 травня 2024 14:58
директор_рішення.pdf
14 травня 2024 14:58
уповноважении〓_наказ.pdf
14 травня 2024 14:58
ЛОТ1 проєкт_договору.pdf
14 травня 2024 14:58
АЗС_АГЗС Х-о27.pdf
14 травня 2024 14:58
статут.pdf
14 травня 2024 14:58
ЛОТ2 проєкт_договору.pdf
14 травня 2024 14:58
ЛОТ1 пропозиція.pdf
14 травня 2024 14:58
власники_учасника.pdf
14 травня 2024 14:58
дп_л_паспорт_якості.pdf
14 травня 2024 14:58
дп_л_декларація.pdf
14 травня 2024 14:58
контроль_якості.pdf
14 травня 2024 14:58
талони_зразки 95,ДП.pdf
14 травня 2024 14:58
директор_наказ.pdf
14 травня 2024 14:58
ЛОТ2 пропозиція.pdf
14 травня 2024 14:58
ЛОТ1 проєкт_договору.pdf
14 травня 2024 14:58
ЛОТ1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС"
#40308189
Переможець 14 797 500,00
UAH з ПДВ
22 травня 2024 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 13:25

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі його тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. В порушення вказаних вимог у складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку від 13.05.2024 № 0507/2, в якій відсутня інформація щодо засновника учасника. Таким чином, вказана вище довідка не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.

Документи

22 травня 2024 16:22
Довідка НАЗК
22 травня 2024 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2024 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС"
#40308189
14 797 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2024 16:22
Довідка НАЗК
22 травня 2024 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2024 09:51
Додаткова угода № 1 Дог. № 183.PDF укладений
15 жовтня 2024 09:50
Електронний підпис укладений
31 травня 2024 08:59
Договір №183 смарт.PDF укладений
31 травня 2024 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2024 — 14 жовтня 2024
Сума оплати за договором: 10 698 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 783 033,34 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін