Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108955 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталя Губіна +380577275359 tenderupo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 25 175 190,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
09 травня 2024 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2024 16:37 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
09 травня 2024 16:37 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція .doc | |
09 травня 2024 16:37 |
Тендерна документація паливо.doc | |
09 травня 2024 16:37 |
Додаток № 4 Документи від переможця .doc | |
09 травня 2024 16:37 |
Додаток № 2 Технічні характеристики.doc | |
09 травня 2024 16:37 |
Додаток № 3 Документи від учасника.doc | |
09 травня 2024 16:37 |
Додаток № 6 Лист згода щодо персональних даних.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-23-000015 ● 2f85de030a0a43f89b55e8f5b38376a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2024 № 160
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 23.09.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.09.2024 № 160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
12 UA-2024-05-09-010913-a 09.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 11:49:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо» (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-09-010913-a (ЛОТ 1 та ЛОТ 2) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, з метою забезпечення безперебійної роботи службового автотранспорту Замовника, Учасник повинен мати не менше 10 АЗС (власних/орендованих/партнерських) в м. Харкові та не менше ніж по одній АЗС в таких населених пунктах Харківської області: м. Балаклія, м. Богодухів, м. Дергачі, м. Нова Водолага, м. Мерефа, м. Первомайськ, м. Ізюм, м. Зміїв, м. Лозова. Допускається розташування АЗС Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від адміністративних меж вказаних населених пунктів Харківської області (відстань визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу). Перелік вказаних АЗС, на яких буде здійснюватися заправка службового автотранспорту Замовника, подається Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації;
Відповідно до пункту 9 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) у кожній області України (окрім окупованих територій та територій де ведуться активні бойові дії), що підтверджується Учасником шляхом подання довідки в довільній формі з посиланням на сайт Учасника, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Разом з цим, згідно з пунктом 11 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Поряд з цим, згідно з пунктом 12 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням наявності ПММ (бензин, дизельне паливо) по кожній запропонованій АЗС, із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано довідки в який відсутнє АЗС в населеному пункті Харківської області - м.Дергачі.
Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано Довідку від 13.05.2024 № 0503/17-2, в які зазначена інформація про АЗС по м.Харкову та по м.Дергачі за однією адресою, а саме: вул. Клочківська, 317-А.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги пунктів 4, 9, 11, 12 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, в частині надання в вищезазначених довідках АЗС, яке розташоване в населеному пункті Харківської області - м.Дергачі?
3. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації.
В тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНКАМ ФІНАНС» надано довідку 09.02.2024 № 0203/17-П «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», у Харківської області» де в графі «Підстава користування (власна/арендова на/партнерська тощо), № та дата відповідного договору» зазначено договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ.
Проте, зазначений договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ підтверджує використання та зберігання товару, що вимагалось пунктом 6 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, а саме: Право зберігання Товару, що переданий Замовнику по придбаним паливним/смарт-карткам або скретч-карткам має бути підтверджене Договорами використання або зберігання товару укладеними між учасником та запропонованими учасником АЗС до повного використання Товару. Зазначені договори повинні містити опис паливних/смарт-карток або скретч-карток (в залежності від обраного Лоту).
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» виконано вимоги пунктом 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації Замовника, в частині надання копій документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 16:46:47
Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-010913-a (ЛОТ 1 та ЛОТ 2)
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих в Україні Держстандартів, а саме:
- товар «Бензин А-95» повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»
- товар «Дизельне паливо» повинен відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 2015 «Паливо
дизельне Євро. Технічні умови».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну щодо середніх цін на паливо на території Харківської області (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами) (рапорт ініціатора закупівлі додається).
При цьому УПО Харківської області є структурним підрозділом Національної поліції України та проводить фінансування закупівель за рахунок власних коштів (кошти, отримані від здійснення господарської діяльності підприємства). Для здійснення закупівель товарів, послуг та робіт бюджетні кошти Управління не отримує та не використовує.
2. Вимогами п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що з метою забезпечення безперебійної роботи службового автотранспорту Замовника, Учасник повинен мати не менше 10 АЗС (власних/орендованих/партнерських) в м. Харкові та не менше ніж по одній АЗС в таких населених пунктах Харківської області: м. Балаклія, м. Богодухів, м. Дергачі, м. Нова Водолага, м. Мерефа, м. Первомайськ, м. Ізюм, м. Зміїв, м. Лозова. Допускається розташування АЗС Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від адміністративних меж вказаних населених пунктів Харківської області (відстань визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу). Перелік вказаних АЗС, на яких буде здійснюватися заправка службового автотранспорту Замовника, подається Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/17-2 від 13 травня 2024 р., в якій Учасник пропонує, зокрема, для заправлення транспорту Замовника, який дислокується у м. Дергачі Харківської області, АЗС за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317-А. При цьому вимогами вищевказаного пункту тендерної документації допускається розташування АЗС Учасника на відстані не більше 10-ти кілометрів від адміністративних меж населених пунктів Харківської області. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що АЗС ANP за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317-А знаходиться на відстані 6,5 км. від адміністративної межі м. Дергачі Харківської області. Дана відстань визначена на підставі даних спідометру транспортного засобу, який рухається від адміністративної межі м. Дергачі (50.0837529, 36.1511369) по трасі Т2103 – вул. Клочківська до АЗС ANP за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, 317-А (скріншоти з інтернет-ресурсу www.google.com/maps. додаються).
Таким чином, вимоги п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації були виконані Учасником в повному обсязі, підстав для відхилення його тендерної пропозиції в цій частині не було.
Вимогами п. 9 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) у кожній області України (окрім окупованих територій та територій де ведуться активні бойові дії), що підтверджується Учасником шляхом подання довідки в довільній формі з посиланням на сайт Учасника, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/П від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС» та довідку Вих. № 0503/К від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС». Ці обидві довідки містять інформацію, що вимагалася вищевказаним пунктом тендерної документації.
Вимогами п. 11 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/К від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», яка містить всю необхідну інформацію.
Вимогами п. 12 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням наявності ПММ (бензин, дизельне паливо) по кожній запропонованій АЗС, із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
На виконання цієї вимоги Учасником надано в складі його тендерної пропозиції довідку Вих. № 0503/П від 13 травня 2024 р. «ПЕРЕЛІК АЗС, що відпускають паливо в Україні за талонами (паливними/смарт- і скретч-картками), наданими товариством з обмеженою відповідальністю «ІНКАМ ФІНАНС», яка містить всю необхідну інформацію.
Таким чином, вимоги п. 4, 9, 11, 12 Додатку № 2 до тендерної документації були виконані Учасником в повному обсязі, оскільки умовами тендерної документації допускається розташування АЗС Учасника поза межами населених пунктів, на відстані не більше 10-ти кілометрів від їх адміністративних меж. Відповідно підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині не було.
3. Вимогами п. 6 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що право зберігання Товару, що переданий Замовнику по придбаним паливним/смарт-карткам або скретч-карткам має бути підтверджене Договорами використання або зберігання товару укладеними між учасником та запропонованими учасником АЗС до повного використання Товару. Зазначені договори повинні містити опис паливних/смарт-карток або скретч-карток (в залежності від обраного Лоту).
На виконання даної вимоги Учасником в складі його тендерної пропозиції надано копію договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ, що підтверджує право зберігання товару, укладеного між ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД», в користуванні якого перебувають запропоновані Учасником АЗС та Учасником. Зазначений договір містить опис паливних/смарт-карток та скретч-карток.
Вимогами п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у Таблиці 1 цього Додатку № 2 до тендерної документації.
На виконання даної вимоги Учасником в складі його тендерної пропозиції надано копію договору від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ, укладеного між ТОВ «НОВАКС ТРЕЙД та Учасником, в якому визначені права та обов’язки сторін у взаємовідносинах по зберіганню пального, дорученню на зняття зі зберігання пального та відпуску пального довіреним особам на АЗС визначеним в Додатку 2 до вказаного договору.
Таким чином, зазначений договір від 29.09.2023 № ДЗБ23-03/ІФ підтверджує наявність партнерських відносин між Учасником з мережею АЗС, щодо кожної АЗС зазначеної Учасником у довідці Вих. № 0503/17-2 від 13 травня 2024 р., яка подана у складі тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, вимоги п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації були виконані Учасником в повному обсязі, підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника в цій частині не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про неможливість усунення порушень. В зв’язку з достроковим розірванням договорів від 28.05.2024 № 183 (ЛОТ 1) та від 28.05.2024 № 184 (ЛОТ 2) усунення порушень зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-09-010913-a (ЛОТ 1 та ЛОТ 2) неможливе.
2024-10-23 17:40:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-95, дизельне паливо |
Опис предмету закупівлі: |
в паливних/смарт-картках
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 13 836 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 69 182,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 1 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" |
14 797 500,00
UAH з ПДВ
|
14 797 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" #40308189 |
Переможець |
14 797 500,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 09:51
|
Додаткова угода № 1 Дог. № 183.PDF | укладений |
15 жовтня 2024 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 08:59
|
Договір №183 смарт.PDF | укладений |
31 травня 2024 08:58
|