Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби)
Очікувана вартість
7 066 612,93 UAH
UA-2024-05-09-010827-a ● ec45d4c02a2c42f881856ff807567772
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327664 |
Вебсайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна 380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 7 066 612,93 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
24 травня 2024 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2024 13:04 |
ТД (Нова редакція) 2.docx | |
24 травня 2024 13:04 |
Перелік змін 2.docx | |
22 травня 2024 08:46 |
ТД (Нова редакція) 1.docx | |
22 травня 2024 08:46 |
Перелік змін 1.docx | |
17 травня 2024 21:30 |
ТД (Нова редакція).docx | |
17 травня 2024 21:30 |
Перелік змін.docx | |
09 травня 2024 16:33 |
ТД.docx |
24 травня 2024 13:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 травня 2024 13:04 |
ТД (Нова редакція) 2.docx
|
|||||||||
24 травня 2024 13:04 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 08:46 |
ТД (Нова редакція) 1.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 08:46 |
Перелік змін 1.docx
|
|||||||||
17 травня 2024 21:30 |
ТД (Нова редакція).docx
|
|||||||||
17 травня 2024 21:30 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
09 травня 2024 16:33 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 травня 2024 09:52
Дата відповіді: 13 травня 2024 13:44
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним.
В зв'язку з вищезазначеним просимо вас прибрати дискримінаційну вимогу з Додатку №3 Тендерної документації, а саме:
копія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери застосування запропонованої продукції (з додатком, в разі його наявності) встановлені діючим законодавством
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо оплати раніше укладених договорів
Дата подання: 10 травня 2024 10:17
Дата відповіді: 13 травня 2024 15:49
"Шановний" замовник, навіщо ви проводите нові процедури якщо, ви ще не розрахувались по минулих закупівлях з постачальниками. Скільки вже можно людям голови дурити, у вас купа судів з вимогами погасити заборгованість за раніше поставлений товар.
Відповідь: Шанований Учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
замовник
Дата подання: 10 травня 2024 11:40
Дата відповіді: 13 травня 2024 15:51
Ми також звертались з цим питанням, до замовника в минулому році. Ще й досі повністю не розрахувались. Замовник намагається всіляко зам'яти цей факт.
Відповідь: Шанований Учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
ЛОТ 2 Емаль НЦ
Дата подання: 13 травня 2024 15:18
Дата відповіді: 15 травня 2024 11:38
Доброго дня, вже декілька поспіль років емаль НЦ відпускається в тарі 2 кг. а не 2,5 кг. Прохання внести зміни в ТД та вказати фасування 2 кг.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
ЛОТ 3
Дата подання: 14 травня 2024 11:04
Дата відповіді: 15 травня 2024 14:12
"Емаль антикорозійна 2,8 кг чорна з молотковим ефектом" - шановний замовник, фарба з молотковим ефектом в тарі 2,8 кг, відсутня на ринку України. Наймасовіша тара 2 л., внесіть будь-ласка зміни в ТД.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
ЛОТ 2
Дата подання: 14 травня 2024 15:33
Дата відповіді: 15 травня 2024 14:15
"Грунтівка під акрилову фарбу сіра NOVOL PROTECT 300 4+1MS 1,0+0,25л" - Шановний замовник, вже третій рік поспіль дана позиція у даного виробника відпускається окремо: окремо грунт, окремо затверджувач. Вся інформація з цього питання у Вас є. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь: Постачання товару повинно виконуватись в комплекті (в співвідношенні: грунт NOVOL PROTECT 300 1,0л + затверджувач H5520 0,25л) незалежно від того як виробник даної продукції виробляє та реалізує дану продукцію.
Щодо оплати раніше укладених договорів
Дата подання: 14 травня 2024 16:42
Дата відповіді: 17 травня 2024 09:06
Замовник, роз'ясніть потенційним учасникам справжні умови оплати по всіх ваших закупівлях: товар завозиш, оплати нема, в кращому випадку через рік, за допомогою позовів та судів.....
Відповідь: Шанований Учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 21:21
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:31
Пунктом 1.4. вказано, що Постачальник надає Покупцю податкову накладну за поставлений Товар у встановлений законодавством термін.
Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК.
Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять:
для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до п. 187.7. ст.187 Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Враховуючи вище викладене, прошу виключити вимогу щодо надання податкових накладних або підтвердити можливість коригування вказаного пункту договору із переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Пункти 1.4 та 5.2 Додатку 6 тендерної документації оголошення від 09.05.2024
№ UA-2024-05-09-010827-a затверджені основними умовами договорів, які використовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» в своїй діяльності.
При цьому п. 5.2. Додатку 6 тендерної документації, передбачає не тільки обов’язок Постачальника зареєструвати відповідно до чинного законодавства податкові накладні (або розрахунки коригування до податкових накладних), а й санкції до випадків, коли реєстрація податкових накладних Постачальника зупиняється. Ці застереження в проекті договору є суттєвими, тому внесення змін в цій частині є неможливим і недоцільним.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Пункти 1.4 та 5.2 Додатку 6 тендерної документації оголошення від 09.05.2024
№ UA-2024-05-09-010827-a затверджені основними умовами договорів, які використовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» в своїй діяльності.
При цьому п. 5.2. Додатку 6 тендерної документації, передбачає не тільки обов’язок Постачальника зареєструвати відповідно до чинного законодавства податкові накладні (або розрахунки коригування до податкових накладних), а й санкції до випадків, коли реєстрація податкових накладних Постачальника зупиняється. Ці застереження в проекті договору є суттєвими, тому внесення змін в цій частині є неможливим і недоцільним.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 21:21
Дата відповіді: 17 травня 2024 10:08
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Крім того, У проєкті договору Замовника Додатку 6 тендерної документації за оголошенням
від 09.05.2024 № UA-2024-05-09-010827-a чітко деталізовані умови форс-мажору.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Крім того, У проєкті договору Замовника Додатку 6 тендерної документації за оголошенням
від 09.05.2024 № UA-2024-05-09-010827-a чітко деталізовані умови форс-мажору.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 21:31
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:31
Пунктом 5.2. вказаний обов'язок Постачальника надати Покупцю податкову накладну та за порушення такого зобов'язання вказана відповідальність до Постачальника
Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові.
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Враховуючи вище викладене, прошу привести пункт договору у відповідність до положень ПК України або підтвердити таку можливість із переможцем закупівлі на етапі укладання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Пункти 1.4 та 5.2 Додатку 6 тендерної документації оголошення від 09.05.2024
№ UA-2024-05-09-010827-a затверджені основними умовами договорів, які використовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» в своїй діяльності.
При цьому п. 5.2. Додатку 6 тендерної документації, передбачає не тільки обов’язок Постачальника зареєструвати відповідно до чинного законодавства податкові накладні (або розрахунки коригування до податкових накладних), а й санкції до випадків, коли реєстрація податкових накладних Постачальника зупиняється. Ці застереження в проекті договору є суттєвими, тому внесення змін в цій частині є неможливим і недоцільним.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Пункти 1.4 та 5.2 Додатку 6 тендерної документації оголошення від 09.05.2024
№ UA-2024-05-09-010827-a затверджені основними умовами договорів, які використовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» в своїй діяльності.
При цьому п. 5.2. Додатку 6 тендерної документації, передбачає не тільки обов’язок Постачальника зареєструвати відповідно до чинного законодавства податкові накладні (або розрахунки коригування до податкових накладних), а й санкції до випадків, коли реєстрація податкових накладних Постачальника зупиняється. Ці застереження в проекті договору є суттєвими, тому внесення змін в цій частині є неможливим і недоцільним.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:08
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:40
пунктом 6.1. вказано, що Якість Товару, що постачається за даним Договором, повинна відповідати стандартам і ДСТУ та підтверджуватися документами, які передбачені п. 1.3 Договору.
В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо.
ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ.
Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції або підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі на етапі укладання договору.
6.1. Якість Товару, що постачається за даним Договором, повинна відповідати стандартам/ ДСТУ/ТУ та підтверджуватися документами, які передбачені п. 1.3 Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета» закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»
У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ.
Проект договору залишається без змін.
У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ.
Проект договору залишається без змін.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:18
Дата відповіді: 17 травня 2024 10:09
Пунктом 6.6. вказано, що При несвоєчасному усуненні дефектів та недоліків або заміні Товару, виявлених при прийманні Товару/партії Товару або протягом терміну придатності, Постачальник сплачує Покупцю договірний штраф у розмірі 20 % від вартості Товару, поставленого з дефектами та недоліками, за кожний день затримки усунення таких дефектів та недоліків або заміні Товару.
Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання, що сплачується одноразово. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. Відповідно санкція у пункті вказана некоректно, та значно перевищує розмір можливої заподіяної шкоди. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
6.6. При несвоєчасному усуненні дефектів та недоліків або заміні Товару, виявлених при прийманні Товару/партії Товару або протягом терміну придатності, Постачальник сплачує Покупцю договірний штраф у розмірі 20 % від вартості Товару, поставленого з дефектами та недоліками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:22
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:50
Пунктом 7.2. вказано, що Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність:
- за несвоєчасну поставку партії Товару сплачує Покупцеві неустойку у розмірі 0,1% від вартості не поставленої у строк партії Товару за кожний день прострочення поставки партії Товару;
- за кожні 5 (п’ять) календарних днів прострочення поставки партії Товару Постачальник додатково сплачує Покупцеві штраф у розмірі 5 (п’яти) % від вартості не поставленої у строк партії Товару;
- за кожні 6 (шість) календарних днів прострочення поставки партії Товару, Постачальник додатково до передбачених вище неустойки та штрафу, сплачує Покупцю договірний штраф в розмірі 20 % від загальної вартості Договору.
Умови договору мають базуватись на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція вказана у пункті 7.2. договору є дуже великою, що в деяких випадках може значно перевищувати розмір потенціально заподіяній шкоді Замовнику. Обсяг зобов’язань Постачальника значно перевищує обсяг зобов’язань у Замовника за договором, окрім цього у Постачальника відсутні механізми захисту своїх прав за договором. Положення Постачальника за договором є вразливим та обмеженим у правах, а великий розмір санкції до того ж ще і пригнічує становище Постачальника. Враховуючи вище викладене, прошу привести розмір санкцій вказаний у пункті 7.2. у відповідність до принципів розумності та справедливості та викласти у наступній редакції:
7.2. Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність:
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:31
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:51
Пунктом 11.12. вказано, що Постачальник не пізніше дати укладання Договору повинен внести забезпечення виконання Договору у вигляді застави, яка сплачується ним на рахунок Покупця. Умовами тендерної документації договір застави не передбачено. Статтею 547. ЦК України, вказано, що Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі.
Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним. Прошу включити до тендерної документації проєкт договір застави для ознайомлення або підтвердити можливість укладання такого договору із переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Відповідно до пункту 9, частини 1, статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Стаття 27 Закону більше детально забезпечення виконання договору.
Згідно зі статтею 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Так, Розділом 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯД Додатку 6 тендерної документації та пунктом 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю тендерної документації вже передбачені умови застави, а саме Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (учасника-переможця), застава залишається у кредитора (замовника) на його рахунку з моменту подання банку першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю, з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання договору про закупівлю, але не раніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Договір укладається між Замовником та постачальником (переможцем закупівлі) в письмовій формі. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін відповідно до пункту 11.1. розділу 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Додатку 6 тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з тим, що всі умови проекту договору передбачені та дотримані в Додатку 6, питання щодо внесення змін чи включення договору застави є недоцільним за відсутністю потреби в дублюванні тих самих умов.
Тому твердження Учасника щодо нікчемності проекту договору укладеного з недодержанням письмової форми є безпідставним, оскільки договори Замовника завжди укладаються в письмовій формі з дотриманням всіх норм Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Відповідно до пункту 9, частини 1, статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Стаття 27 Закону більше детально забезпечення виконання договору.
Згідно зі статтею 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Так, Розділом 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯД Додатку 6 тендерної документації та пунктом 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю тендерної документації вже передбачені умови застави, а саме Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (учасника-переможця), застава залишається у кредитора (замовника) на його рахунку з моменту подання банку першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю, з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання договору про закупівлю, але не раніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Договір укладається між Замовником та постачальником (переможцем закупівлі) в письмовій формі. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін відповідно до пункту 11.1. розділу 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Додатку 6 тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з тим, що всі умови проекту договору передбачені та дотримані в Додатку 6, питання щодо внесення змін чи включення договору застави є недоцільним за відсутністю потреби в дублюванні тих самих умов.
Тому твердження Учасника щодо нікчемності проекту договору укладеного з недодержанням письмової форми є безпідставним, оскільки договори Замовника завжди укладаються в письмовій формі з дотриманням всіх норм Закону.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:44
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:51
У пункті 11.12 вказані умови неповернення коштів внесені Постачальником як забезпечення виконання за договором. Однією з підстав є умова: невиконання або неналежне виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань відповідно до Договору. Таке формулювання не містить конкретики щодо порушених зобов'язань. Постачальник може надати до прикладу, паспорти якості на іншу партію товару. Вказане порушення не несе істотної шкоди Замовнику та може бути виправлене за один день. Проте, відповідно до умов пункту, при таких обставинах Замовник має право стягнути усю суму внесених коштів. Наведений приклад яскраво демонструє перевищений розмір відповідальності за заподіяну шкоду Замовнику.
Прошу внести зміни у пункт договору та деталізувати умови неповернення забезпечення. Пропоную викласти у наступній редакції:
11.12. Постачальник не пізніше дати укладання Договору повинен внести забезпечення виконання Договору у вигляді застави, яка сплачується ним на рахунок Покупця.
Розмір забезпечення виконання Договору становить 1 % вартості Договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
Реквізити Покупця для зарахування коштів: рахунок за стандартом ІВАN UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», вул. Хрещатик, 7/11, м. Київ, 01001, МФО 305749, код ЄДРПОУ 14352406, одержувач – Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», код ЄДРПОУ 03327664, призначення платежу - забезпечення виконання Договору № ___________________________________ від ______________________.
Валютою забезпечення виконання Договору є гривня.
Покупець повертає забезпечення виконання Договору: 1) після виконання Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (Постачальника), застава залишається у кредитора (Покупця) на його рахунку з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання Договору з моменту подання банку першої письмової вимоги Покупцем, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1) відмова Постачальника від виконання прийнятих на себе зобов’язань з поставки товару відповідно до Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Відповідно до пункту 9, частини 1, статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Стаття 27 Закону більше детально забезпечення виконання договору.
Згідно зі статтею 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Так, Розділом 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯД Додатку 6 тендерної документації та пунктом 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю тендерної документації вже передбачені умови застави, а саме Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (учасника-переможця), застава залишається у кредитора (замовника) на його рахунку з моменту подання банку першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю, з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання договору про закупівлю, але не раніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Договір укладається між Замовником та постачальником (переможцем закупівлі) в письмовій формі. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін відповідно до пункту 11.1. розділу 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Додатку 6 тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з тим, що всі умови проекту договору передбачені та дотримані в Додатку 6, питання щодо внесення змін чи включення договору застави є недоцільним за відсутністю потреби в дублюванні тих самих умов.
Тому твердження Учасника щодо нікчемності проекту договору укладеного з недодержанням письмової форми є безпідставним, оскільки договори Замовника завжди укладаються в письмовій формі з дотриманням всіх норм Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
Відповідно до пункту 9, частини 1, статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Стаття 27 Закону більше детально забезпечення виконання договору.
Згідно зі статтею 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Так, Розділом 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯД Додатку 6 тендерної документації та пунктом 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю тендерної документації вже передбачені умови застави, а саме Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (учасника-переможця), застава залишається у кредитора (замовника) на його рахунку з моменту подання банку першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю, з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання договору про закупівлю, але не раніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Договір укладається між Замовником та постачальником (переможцем закупівлі) в письмовій формі. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін відповідно до пункту 11.1. розділу 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Додатку 6 тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з тим, що всі умови проекту договору передбачені та дотримані в Додатку 6, питання щодо внесення змін чи включення договору застави є недоцільним за відсутністю потреби в дублюванні тих самих умов.
Тому твердження Учасника щодо нікчемності проекту договору укладеного з недодержанням письмової форми є безпідставним, оскільки договори Замовника завжди укладаються в письмовій формі з дотриманням всіх норм Закону.
щодо фасування
Дата подання: 18 травня 2024 11:29
Дата відповіді: 21 травня 2024 09:56
Шановний Замовнику, по позиції 2 Лоту 5 зазначено Ступінь перетирання, мкм, не більше - 25. При цьому вказуєте фасування не менше 2,8 кг та не більше 3,5 кг. Зауважимо, що продукція, яка насправді має зазначений вами ступінь перетиру фасується у меншу тару, а саме 2,3 кг та 2,5 кг. Тож, просимо внести зміни в документацію та вказати по позиції 2 Лоту 5 або Ступінь перетирання, мкм, не більше 35, або фасування у тару не менше 2 кг та не більше 3,5 кг.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію Замовником будуть внесені відповідні зміни.
автофарба
Дата подання: 23 травня 2024 10:36
Дата відповіді: 24 травня 2024 10:34
Шановний замовник, повідомляємо вам, що на даний час на ринку України майже відсутня Емаль акрилова для металу в тарі 1л, тобто так щоб підтвердити всі ваші вимоги (тара, колір, асортимент) не існує одного виробника з усім переліком продукції який би гарантував вам пезперебійне постачання даного товару на протязі року. Найпошириніша тара на дану продукцію 0,75 -0,8 л. Тому пропонуємо Вам визначити тару на дану продукцію (найпоширинішу) від 0,75 - 1 л.
Також просимо уточнити, на всяк випадок, мається на увазі двокомпонентна фарба чи одно компонентна?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо на Ваше звернення:
Замовнком було проведено коригування технічних характеристик предмета закупівлі на тару 0,75л.
Емаль акрилова для металу повинна бути двокомпонентною.
Разом з тим Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині фасування.
Замовнком було проведено коригування технічних характеристик предмета закупівлі на тару 0,75л.
Емаль акрилова для металу повинна бути двокомпонентною.
Разом з тим Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині фасування.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5 – Департамент експлуатації каналізаційного господарства |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 2 191 004,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 21 910,04 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Позиції
1600 л
ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби): фарби (44810000-1 – Фарби)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
14700 кг
ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби): фарби (44810000-1 – Фарби)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
щодо блиску
Дата подання: 14 травня 2024 17:28
Дата відповіді: 16 травня 2024 14:40
Шановний Замовнику, по Лоту 5 позиції 3 фарба фасадна Вами у назві вказано "матова", натомість у характеристиках зазначається Міра глянцю: шовковисто-матова. Просимо внести зміни в документацію і виправити в характеристиках ступінь блиску на матовий у форматі "Міра глянцб: матова".
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
в'язкість
Дата подання: 14 травня 2024 17:31
Дата відповіді: 16 травня 2024 14:40
Шановний Замовнику! Додатком 4 документації по ЛОТу 5 передбачено по позиції 2 Умовна в'язкість ВЗ-246 з соплом 4мм чорна – 80, інші кольори - 80-120. Проте дані показники, очевидно, характерні для ГОСТу. У зв'язку з чим, були актуальні для виробництва фарби у відповідності до сукупності показників зазначених у ГОСТі. Наразі в Україні ГОСТ6465-76 визнаний не чинним та не діє. Відповідно всі виробники лакофарбових матеріалів виготовляють фарбу у відповідності до власних ТУ. Виробництво фарби з показниками в'язкості вище, аніж зазначено в ГОСТі та у тендерній документації за сукупністю показників в ТУ виробника може забезпечувати кращу якість фарби.
Таким чином, Замовник встановивши верхню межу показника в'язкості позбавляє Учасників пропонувати продукцію кращої якості за сукупністю технічних характеристик.
Разом з тим, повідомляємо , що продукція з зазначеним Вами показником у вказаному діапазоні буде досить рідкою, тобто фарба при нанесенні на вертикальні поверхні буде стікати та утворювати патьоки.
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни до Додатку 4 по ЛОТу 5 та прибрати верхню межу показника умовної в'язкості , встановивши вимогу «не менше 80 с для всіх кольорів».
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
в'язкість
Дата подання: 14 травня 2024 17:32
Дата відповіді: 16 травня 2024 14:40
Шановний Замовнику! Додатком 4 документації по ЛОТу 5 передбачено по позиції 13 Умовна в'язкість ВЗ-246 з соплом 4мм чорна – не менше 60, інші кольори - 80-120. Проте дані показники, очевидно, характерні для ГОСТу. У зв'язку з чим, були актуальні для виробництва фарби у відповідності до сукупності показників зазначених у ГОСТі. Наразі в Україні ГОСТ6465-76 визнаний не чинним та не діє. Відповідно всі виробники лакофарбових матеріалів виготовляють фарбу у відповідності до власних ТУ. Виробництво фарби з показниками в'язкості вище, аніж зазначено в ГОСТі та у тендерній документації за сукупністю показників в ТУ виробника може забезпечувати кращу якість фарби.
Таким чином, Замовник встановивши верхню межу показника в'язкості позбавляє Учасників пропонувати продукцію кращої якості за сукупністю технічних характеристик.
Разом з тим, повідомляємо , що продукція з зазначеним Вами показником у вказаному діапазоні буде досить рідкою, тобто фарба при нанесенні на вертикальні поверхні буде стікати та утворювати патьоки.
Виходячи з вищенаведеного, просимо внести зміни до Додатку 4 по ЛОТу 3 та прибрати верхню межу показника умовної в'язкості , встановивши вимогу «не менше 60 с для всіх кольорів».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" |
1 561 194,00
UAH з ПДВ
|
1 561 194,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Переможець |
1 561 194,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2024 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2024 15:53
|