Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби)
Очікувана вартість
7 066 612,93 UAH
UA-2024-05-09-010827-a ec45d4c02a2c42f881856ff807567772
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

380442801536 igboiko@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
380442801536
igboiko@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2024 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2024 16:00
Очікувана вартість: 7 066 612,93 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 16:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 травня 2024 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 13:04
ТД (Нова редакція) 2.docx
24 травня 2024 13:04
Перелік змін 2.docx
22 травня 2024 08:46
ТД (Нова редакція) 1.docx
22 травня 2024 08:46
Перелік змін 1.docx
17 травня 2024 21:30
ТД (Нова редакція).docx
17 травня 2024 21:30
Перелік змін.docx
09 травня 2024 16:33
ТД.docx
24 травня 2024 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 21:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2024 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 13:04
ТД (Нова редакція) 2.docx
24 травня 2024 13:04
Перелік змін 2.docx
22 травня 2024 08:46
ТД (Нова редакція) 1.docx
22 травня 2024 08:46
Перелік змін 1.docx
17 травня 2024 21:30
ТД (Нова редакція).docx
17 травня 2024 21:30
Перелік змін.docx
09 травня 2024 16:33
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 травня 2024 09:52
Дата відповіді: 13 травня 2024 13:44
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним. В зв'язку з вищезазначеним просимо вас прибрати дискримінаційну вимогу з Додатку №3 Тендерної документації, а саме: копія діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням сфери застосування запропонованої продукції (з додатком, в разі його наявності) встановлені діючим законодавством
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Щодо оплати раніше укладених договорів
Дата подання: 10 травня 2024 10:17
Дата відповіді: 13 травня 2024 15:49
"Шановний" замовник, навіщо ви проводите нові процедури якщо, ви ще не розрахувались по минулих закупівлях з постачальниками. Скільки вже можно людям голови дурити, у вас купа судів з вимогами погасити заборгованість за раніше поставлений товар.
Відповідь: Шанований Учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
замовник
Дата подання: 10 травня 2024 11:40
Дата відповіді: 13 травня 2024 15:51
Ми також звертались з цим питанням, до замовника в минулому році. Ще й досі повністю не розрахувались. Замовник намагається всіляко зам'яти цей факт.
Відповідь: Шанований Учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
ЛОТ 2 Емаль НЦ
Дата подання: 13 травня 2024 15:18
Дата відповіді: 15 травня 2024 11:38
Доброго дня, вже декілька поспіль років емаль НЦ відпускається в тарі 2 кг. а не 2,5 кг. Прохання внести зміни в ТД та вказати фасування 2 кг.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
ЛОТ 3
Дата подання: 14 травня 2024 11:04
Дата відповіді: 15 травня 2024 14:12
"Емаль антикорозійна 2,8 кг чорна з молотковим ефектом" - шановний замовник, фарба з молотковим ефектом в тарі 2,8 кг, відсутня на ринку України. Наймасовіша тара 2 л., внесіть будь-ласка зміни в ТД.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
ЛОТ 2
Дата подання: 14 травня 2024 15:33
Дата відповіді: 15 травня 2024 14:15
"Грунтівка під акрилову фарбу сіра NOVOL PROTECT 300 4+1MS 1,0+0,25л" - Шановний замовник, вже третій рік поспіль дана позиція у даного виробника відпускається окремо: окремо грунт, окремо затверджувач. Вся інформація з цього питання у Вас є. Внесіть будь ласка зміни.
Відповідь: Постачання товару повинно виконуватись в комплекті (в співвідношенні: грунт NOVOL PROTECT 300 1,0л + затверджувач H5520 0,25л) незалежно від того як виробник даної продукції виробляє та реалізує дану продукцію.
Щодо оплати раніше укладених договорів
Дата подання: 14 травня 2024 16:42
Дата відповіді: 17 травня 2024 09:06
Замовник, роз'ясніть потенційним учасникам справжні умови оплати по всіх ваших закупівлях: товар завозиш, оплати нема, в кращому випадку через рік, за допомогою позовів та судів.....
Відповідь: Шанований Учаснику, відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. При цьому дане звернення Учасника не стосується тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 21:21
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:31
Пунктом 1.4.  вказано, що Постачальник надає Покупцю податкову накладну за поставлений Товар у встановлений законодавством термін. Згідно п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX «Про внесення змін до розділу ХХ «Прикінцеві положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування» (далі – Закон № 2876) підрозділ 2 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ доповнено пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшено строки реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податкових накладних / розрахунків коригування, встановлені пунктом 201.10 статті 201 ПК. Нові строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування становлять: для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, – до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, – до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені. Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: б) дата відвантаження товарів. Відповідно до п. 187.7. ст.187 Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Враховуючи вище викладене, прошу виключити вимогу щодо надання податкових накладних або підтвердити можливість коригування вказаного пункту договору із переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.

Пункти 1.4 та 5.2 Додатку 6 тендерної документації оголошення від 09.05.2024
№ UA-2024-05-09-010827-a затверджені основними умовами договорів, які використовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» в своїй діяльності.
При цьому п. 5.2. Додатку 6 тендерної документації, передбачає не тільки обов’язок Постачальника зареєструвати відповідно до чинного законодавства податкові накладні (або розрахунки коригування до податкових накладних), а й санкції до випадків, коли реєстрація податкових накладних Постачальника зупиняється. Ці застереження в проекті договору є суттєвими, тому внесення змін в цій частині є неможливим і недоцільним.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 21:21
Дата відповіді: 17 травня 2024 10:08
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.

Крім того, У проєкті договору Замовника Додатку 6 тендерної документації за оголошенням
від 09.05.2024 № UA-2024-05-09-010827-a чітко деталізовані умови форс-мажору.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 21:31
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:31
Пунктом 5.2. вказаний обов'язок Постачальника   надати Покупцю податкову накладну та за порушення такого зобов'язання вказана відповідальність до Постачальника Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові. Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Враховуючи вище викладене, прошу привести пункт договору у відповідність до положень ПК України або підтвердити таку можливість із переможцем закупівлі на етапі укладання договору. 
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.

Пункти 1.4 та 5.2 Додатку 6 тендерної документації оголошення від 09.05.2024
№ UA-2024-05-09-010827-a затверджені основними умовами договорів, які використовуються ПрАТ «АК «Київводоканал» в своїй діяльності.
При цьому п. 5.2. Додатку 6 тендерної документації, передбачає не тільки обов’язок Постачальника зареєструвати відповідно до чинного законодавства податкові накладні (або розрахунки коригування до податкових накладних), а й санкції до випадків, коли реєстрація податкових накладних Постачальника зупиняється. Ці застереження в проекті договору є суттєвими, тому внесення змін в цій частині є неможливим і недоцільним.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:08
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:40
пунктом 6.1. вказано, що  Якість Товару, що постачається за даним Договором, повинна відповідати стандартам і ДСТУ та підтверджуватися документами, які передбачені п. 1.3 Договору. В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції або підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі на етапі укладання договору. 6.1. Якість Товару, що постачається за даним Договором, повинна відповідати стандартам/ ДСТУ/ТУ та підтверджуватися документами, які передбачені п. 1.3 Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації зазначено «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета» закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»
У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ.
Проект договору залишається без змін.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:18
Дата відповіді: 17 травня 2024 10:09
Пунктом 6.6. вказано, що  При несвоєчасному усуненні дефектів та недоліків або заміні Товару, виявлених при прийманні Товару/партії Товару або протягом терміну придатності, Постачальник сплачує Покупцю договірний штраф у розмірі 20 % від вартості Товару, поставленого з дефектами та недоліками, за кожний день затримки усунення таких дефектів та недоліків або заміні Товару. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання, що сплачується одноразово. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання. Відповідно санкція у пункті вказана некоректно, та значно перевищує розмір можливої заподіяної шкоди. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 6.6. При несвоєчасному усуненні дефектів та недоліків або заміні Товару, виявлених при прийманні Товару/партії Товару або протягом терміну придатності, Постачальник сплачує Покупцю договірний штраф у розмірі 20 % від вартості Товару, поставленого з дефектами та недоліками.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:22
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:50
Пунктом  7.2. вказано, що Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність: - за несвоєчасну поставку партії Товару сплачує Покупцеві неустойку у розмірі 0,1% від вартості не поставленої у строк партії Товару за кожний день прострочення поставки партії Товару; - за кожні 5 (п’ять) календарних днів прострочення поставки партії Товару Постачальник додатково сплачує Покупцеві штраф у розмірі 5 (п’яти) % від вартості не поставленої у строк  партії Товару; - за кожні 6 (шість) календарних днів прострочення поставки партії Товару, Постачальник додатково до передбачених вище неустойки та штрафу, сплачує Покупцю договірний штраф в розмірі 20 % від загальної вартості Договору. Умови договору мають базуватись на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція вказана у пункті 7.2. договору є дуже великою, що в деяких випадках може значно перевищувати розмір потенціально заподіяній шкоді Замовнику. Обсяг зобов’язань Постачальника значно перевищує обсяг зобов’язань у Замовника за договором, окрім цього у Постачальника відсутні механізми захисту своїх прав за договором. Положення Постачальника  за договором є вразливим та обмеженим у правах, а великий розмір санкції  до того ж ще і пригнічує становище Постачальника. Враховуючи вище викладене, прошу привести розмір санкцій вказаний у пункті 7.2. у відповідність до принципів розумності та справедливості та викласти у наступній редакції: 7.2. Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:31
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:51
Пунктом 11.12. вказано, що  Постачальник не пізніше дати укладання Договору повинен внести забезпечення виконання Договору у вигляді застави,  яка сплачується ним на рахунок Покупця. Умовами тендерної документації договір застави не передбачено. Статтею 547. ЦК України, вказано,  що Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання вчиняється у письмовій формі. Правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним. Прошу включити до тендерної документації проєкт договір застави для ознайомлення або підтвердити можливість укладання  такого договору із переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.

Відповідно до пункту 9, частини 1, статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Стаття 27 Закону більше детально забезпечення виконання договору.
Згідно зі статтею 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Так, Розділом 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯД Додатку 6 тендерної документації та пунктом 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю тендерної документації вже передбачені умови застави, а саме Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (учасника-переможця), застава залишається у кредитора (замовника) на його рахунку з моменту подання банку першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю, з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання договору про закупівлю, але не раніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Договір укладається між Замовником та постачальником (переможцем закупівлі) в письмовій формі. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін відповідно до пункту 11.1. розділу 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Додатку 6 тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з тим, що всі умови проекту договору передбачені та дотримані в Додатку 6, питання щодо внесення змін чи включення договору застави є недоцільним за відсутністю потреби в дублюванні тих самих умов.
Тому твердження Учасника щодо нікчемності проекту договору укладеного з недодержанням письмової форми є безпідставним, оскільки договори Замовника завжди укладаються в письмовій формі з дотриманням всіх норм Закону.
проєкт
Дата подання: 16 травня 2024 22:44
Дата відповіді: 17 травня 2024 13:51
У пункті 11.12 вказані умови неповернення коштів внесені Постачальником як забезпечення  виконання за договором. Однією з підстав є умова: невиконання або неналежне виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань відповідно до Договору.  Таке формулювання не містить конкретики щодо порушених зобов'язань. Постачальник може надати до прикладу, паспорти якості на іншу партію товару. Вказане порушення не несе істотної шкоди Замовнику та може бути виправлене за один день. Проте, відповідно до умов пункту, при таких обставинах Замовник має право стягнути усю суму внесених коштів. Наведений приклад яскраво демонструє перевищений розмір відповідальності за заподіяну шкоду Замовнику. Прошу внести зміни у пункт договору та деталізувати умови неповернення забезпечення. Пропоную викласти у наступній редакції: 11.12. Постачальник не пізніше дати укладання Договору повинен внести забезпечення виконання Договору у вигляді застави,  яка сплачується ним на рахунок Покупця. Розмір забезпечення виконання Договору становить 1 % вартості Договору (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону). Реквізити Покупця для зарахування коштів: рахунок за стандартом ІВАN UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», вул. Хрещатик, 7/11, м. Київ, 01001, МФО 305749, код ЄДРПОУ 14352406, одержувач – Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», код ЄДРПОУ 03327664, призначення платежу - забезпечення виконання Договору № ___________________________________ від ______________________. Валютою забезпечення виконання Договору є гривня. Покупець повертає забезпечення виконання Договору: 1) після виконання Договору; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (Постачальника), застава залишається у кредитора (Покупця) на його рахунку з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання Договору з моменту подання банку першої письмової вимоги Покупцем, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: 1)  відмова Постачальника від виконання прийнятих на себе зобов’язань з поставки товару відповідно до Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо на Ваше звернення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При проведенні закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі ‒ Особливості), Господарським кодексом України (далі – ГК України), Цивільним кодексом України (далі – ЦК України) та іншими нормативно-правовими актами.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що Замовник до складу тендерної документації обов'язково включає проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку зміни його умов.
Законодавство не містить визначення проєкту договору про закупівлю. Водночас загальний порядок укладення господарських договорів визначений у статті 181 ГКУ. Аналіз норм ГКУ дає можливість стверджувати, що, у розумінні ГКУ, проєкт договору про закупівлю - це документ, готовий до підписання сторонами.
При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). Вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукатимуть того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. Вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови.
Ураховуючи викладене, Замовник вважає, що проект договору не потребує внесення змін до нього.

Відповідно до пункту 9, частини 1, статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю - це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Стаття 27 Закону більше детально забезпечення виконання договору.
Згідно зі статтею 546 ЦКУ виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. Так, Розділом 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯД Додатку 6 тендерної документації та пунктом 6 Забезпечення виконання договору про закупівлю розділу VІ. Результати торгів та укладання Договору про закупівлю тендерної документації вже передбачені умови застави, а саме Якщо порушення зобов'язання сталося з вини боржника (учасника-переможця), застава залишається у кредитора (замовника) на його рахунку з моменту подання банку першої письмової вимоги Замовником, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
1) невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
2) відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю;
3) дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю, з правом розпорядження та користування повною сумою забезпечення виконання договору про закупівлю, але не раніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Договір укладається між Замовником та постачальником (переможцем закупівлі) в письмовій формі. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін відповідно до пункту 11.1. розділу 11. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Додатку 6 тендерної документації.
Таким чином, у зв’язку з тим, що всі умови проекту договору передбачені та дотримані в Додатку 6, питання щодо внесення змін чи включення договору застави є недоцільним за відсутністю потреби в дублюванні тих самих умов.
Тому твердження Учасника щодо нікчемності проекту договору укладеного з недодержанням письмової форми є безпідставним, оскільки договори Замовника завжди укладаються в письмовій формі з дотриманням всіх норм Закону.
щодо фасування
Дата подання: 18 травня 2024 11:29
Дата відповіді: 21 травня 2024 09:56
Шановний Замовнику, по позиції 2 Лоту 5 зазначено Ступінь перетирання, мкм, не більше - 25. При цьому вказуєте фасування не менше 2,8 кг та не більше 3,5 кг. Зауважимо, що продукція, яка насправді має зазначений вами ступінь перетиру фасується у меншу тару, а саме 2,3 кг та 2,5 кг. Тож, просимо внести зміни в документацію та вказати по позиції 2 Лоту 5 або Ступінь перетирання, мкм, не більше 35, або фасування у тару не менше 2 кг та не більше 3,5 кг. Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію Замовником будуть внесені відповідні зміни.
автофарба
Дата подання: 23 травня 2024 10:36
Дата відповіді: 24 травня 2024 10:34
Шановний замовник, повідомляємо вам, що на даний час на ринку України майже відсутня Емаль акрилова для металу в тарі 1л, тобто так щоб підтвердити всі ваші вимоги (тара, колір, асортимент) не існує одного виробника з усім переліком продукції який би гарантував вам пезперебійне постачання даного товару на протязі року. Найпошириніша тара на дану продукцію 0,75 -0,8 л. Тому пропонуємо Вам визначити тару на дану продукцію (найпоширинішу) від 0,75 - 1 л. Також просимо уточнити, на всяк випадок, мається на увазі двокомпонентна фарба чи одно компонентна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо на Ваше звернення:
Замовнком було проведено коригування технічних характеристик предмета закупівлі на тару 0,75л.
Емаль акрилова для металу повинна бути двокомпонентною.
Разом з тим Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію в частині фасування.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Департамент експлуатації водопровідного господарства
Статус: Активний
Очікувана вартість: 2 790 839,81 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 27 908,40 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до умов тендерної документації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 83000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до умов тендерної документації

Позиції

791.2 кг
ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби): фарби (44810000-1 – Фарби)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
3986 шт
ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби): фарби (ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
154.9 л
ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби): фарби (ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби)
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до умов тендерної документації

Сума забезпечення: 83000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до умов тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" 2 577 225,85
UAH з ПДВ
2 577 225,85
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 червня 2024 11:13
Електронний підпис
29 травня 2024 11:00
Електронний підпис
29 травня 2024 11:00
Електронний підпис
29 травня 2024 10:57
Електронний підпис
29 травня 2024 10:57
Електронний підпис
29 травня 2024 10:47
СЕС ПФ-266.PDF
29 травня 2024 10:47
Лист відгук.pdf
29 травня 2024 10:47
Тех специфікація ЛОТ 1.pdf
29 травня 2024 10:47
tikkurila-temacoat-rm-40-тех опис.pdf
29 травня 2024 10:47
Декларація ПФ.pdf
29 травня 2024 10:47
Декларація Церезіт.pdf
29 травня 2024 10:47
BG 2625.zip
29 травня 2024 10:47
Декларація Кнауф.pdf
29 травня 2024 10:47
сертифікат Ендотерм.pdf
29 травня 2024 10:47
рапід сіра.pdf
29 травня 2024 10:47
СЕС Рапід зм. 4.PDF
29 травня 2024 10:47
Свідотство ПДВ.pdf
29 травня 2024 10:47
Траффик білий Кансай.pdf
29 травня 2024 10:47
ДСЕЕ 24.3-30012591-010-2010 ПФ-115.PDF
29 травня 2024 10:47
Довідка ст 17.pdf
29 травня 2024 10:47
Комерційна ЛОТ 1.pdf
29 травня 2024 10:47
007 Протокол 2020-3.pdf
29 травня 2024 10:47
Тех паспорт на авто.jpg
29 травня 2024 10:47
Пояснення щодо СЕС.pdf
29 травня 2024 10:47
Опис_зміна Статуту.pdf
29 травня 2024 10:47
Аналог договір.pdf
29 травня 2024 10:47
Фарба інтер'єрна.pdf
29 травня 2024 10:47
Декларація тіккуріла.pdf
29 травня 2024 10:47
СЕС Tikkurila.pdf
29 травня 2024 10:47
005 Протокол 2007-1.pdf
29 травня 2024 10:47
СЕС ендотерм.pdf
29 травня 2024 10:47
Договір перевезення.pdf
29 травня 2024 10:47
СТАТУТ 2023.pdf
29 травня 2024 10:47
СЕС Бетонконтакт Knauf.pdf
29 травня 2024 10:47
СЕС продукція ЕП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"
#32851360
Очікує рішення 2 577 225,85
UAH з ПДВ
29 травня 2024 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2024 15:52

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" по Лотам 1 – 5 1) Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації по закупівлі згідно з ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби (фарби) учасником на підтвердження фінансової спроможності надається довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами: Учасником ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" у складі його тендерних пропозицій по Лотам 1 – 5 не надано довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами згідно з вимогами до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" по Лотам 1 – 5 необхідно завантажити в електрону систему закупівель: • довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.

Документи

03 червня 2024 09:17
Електронний підпис