Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Алмазний інструмент різний Лот №1 – Алмазні круги, надфіль, бруски, головка Лот №2 – Олівці алмазні, голки, паста алмазна, головки.
Очікувана вартість
710 955,77 UAH
UA-2024-05-03-005401-a cb0c57fe19ce4f1f8a623502a66c27ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Володимирівна

380952500291 tender133.1@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Володимирівна
380952500291
tender133.1@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2024 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 710 955,77 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14810000-2: Абразивні вироби


14810000-2 Абразивні вироби

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Опис предмету закупівлі:
Лот №2 – Олівці алмазні, голки, паста алмазна, головки.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 106 981,52 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 534,91 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

177 од
Олівці алмазні, голки, паста алмазна, головки.
ДК 021:2015: 14810000-2 — Абразивні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 листопада 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості товару протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму, Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару остаточний розрахунок 50% вартості Товару протягом 10 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інструмент-сервіс" 77 495,00
UAH
77 495,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2024 11:54
Електронний підпис
21 травня 2024 11:54
Структура власності.pdf.p7s
21 травня 2024 11:54
Витяг 11.04.2024.pdf.p7s
21 травня 2024 11:54
Наказ про директора.pdf.p7s
21 травня 2024 11:54
Лист - погодження.pdf.p7s
21 травня 2024 11:43
Фін. звітність РІК 2023.pdf
10 травня 2024 14:55
Електронний підпис
10 травня 2024 14:55
Електронний підпис
10 травня 2024 14:43
Наказ про директора.pdf
10 травня 2024 14:43
Витяг 11.04.2024.pdf
10 травня 2024 14:43
Структура власності.pdf
10 травня 2024 14:43
Наказ про директора.pdf
10 травня 2024 14:43
Структура власності.pdf
10 травня 2024 14:43
Витяг 11.04.2024.pdf
10 травня 2024 14:43
Лист - погодження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Інструмент-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Інструмент-сервіс"
#30452961
Переможець 77 495,00
UAH
31 травня 2024 15:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 травня 2024 11:33

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, ПП «Інстумент-сервіс» За результатами конкурсу № UA-2024-05-03-005401-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2024-05-03-005401-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Алмазний інструмент різний» Лот №2 – Олівці алмазні, голки, паста алмазна, головки. 1. Невідповідність Відсутність документального підтвердження наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Відповідно до Додатку 1, пункту 7: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасником було надано фінансову звітність за 2024 рік. На виконання кваліфікаційного критерію учасник повинен надати підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com

Документи

31 травня 2024 15:30
Рішення ВО №82.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2024 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інструмент-сервіс"
#30452961
77 495,00
UAH
Документи

Документи

31 травня 2024 15:30
Рішення ВО №82.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
164.docx укладений
15 грудня 2024 17:50