Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 380678292877 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 664 612,04 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
26 квітня 2024 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 14:27 |
Перелік змін 26.04.24.docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Тендерна документація 4251 (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 4 (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 3 (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 2 (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 4 до ТД. Проект договору Лот 1 (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 3 до ТД. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 2 до ТД. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (Нова редакція 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 14:27 |
Додаток 1 до ТД. Нова редакція 26.04.24.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-28-000006 ● 0bb96dcb081c4028af536768c15f5431
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2024 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2024 № 29-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.05.2024 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-04-23-001956-a від 23.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 09:33:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Кондиціонери з монтажем, кондиціонери мобільні, спліт-система з монтажем, фільтри ячейкові, панелі для плоскої установки фільтрів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-23-001956-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-31 15:44:27
Пояснення та документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2024-04-23-001956-a)
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 28.05.2024 у межах здійснення моніторингу № UA-M-2024-05-28-000006 закупівлі за предметом ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери з монтажем, кондиціонери мобільні, спліт-система з монтажем, фільтри ячейкові, панелі для плоскої установки фільтрів), оголошення № UA-2024-04-23-001956-a.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з врахуванням площі приміщень, де необхідно встановити кліматичне обладнання, згідно вимог законодавства, відповідно до наявної потреби Замовника для підтримання мікроклімату в приміщеннях згідно з вимогами охорони праці; для забезпечення стабільних кліматичних робочих температурних діапазонів експлуатації (охолодження) інформаційно-телекомунікаційного обладнання; для підтримання в приміщеннях лабораторій температури +20 ÷ +25°С, регламентованої методиками проведення хімічних аналізів, паспортами та інструкціями з експлуатації приладів; для забезпечення комфортних параметрів мікроклімату на робочому місці оператора промислових кранів різного призначення.
Підставою для закупівлі та дотримання вище перерахованих норм є:
- Санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень ДСН 3.3.6.042-99 (ПОСТАНОВА N 42 від 01.12.99 м. Київ);
- ст. 6 і 13 Закону про охорону праці;
- розділ IIV Колективного договору КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
2. Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з врахуванням з ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. Нами як Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості з врахуванням послуг монтажу/демонтажу на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та цінові пропозиції (Додаток 2).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Кондиціонери з монтажем, кондиціонер мобільний |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 386 313,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 33 863,14 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
2 975 725,20
UAH з ПДВ
|
2 975 725,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМІКС-КОМПЛЕКС" |
3 042 533,95
UAH з ПДВ
|
3 042 533,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Промтехгруп" |
3 147 994,80
UAH з ПДВ
|
3 147 994,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Переможець |
2 975 725,20
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 16:54
|
Договір 4493-ДЗЗ-24 від 22.05.2024.pdf | укладений |
22 травня 2024 16:54
|