Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Очікувана вартість
31 650 000,00 UAH
UA-2024-04-22-011374-a 5dfccd09df0d4d579772f6fc471f07bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 31 650 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 75 тис. шт
Лот 2: 75 тис. шт
Лот 3: 150 тис. шт
Лот 4: 200 тис. шт

Тендерна документація

22 квітня 2024 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 16:33
TS_Sharf_truba_zymovyy_357.pdf
22 квітня 2024 16:33
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №11 Проект договору.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
22 квітня 2024 16:33
Оголошення.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000081 ● d1e66a24e8c441adb1f9ac67a9b42bee
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-04-22-011374-a 22.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:54:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-22-011374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, при проведення спрощеної закупівлі, не скористався своїм правом та не встановив вимоги щодо забезпечення пропозиції учасника та виконання договору про закупівлю?
3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:03:15

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000081 (UA-2024-04-22-011374-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.


Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.


2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.


Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.


Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.


Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.


3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?


Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Додатки:

Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу) »;

Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.



Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:34:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-22-011374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем
ТОВ «Інтерскай» уточненої Форми «Цінової пропозиції» від 09.05.2024
№ 090524-2 за лотом № 1 (файл «Цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf»), де зазначена сума 3 798 000,00 грн (з ПДВ), яка не відповідає його ціні за лотом № 1 сформованої за результатом аукціону – 3 801 262,50 грн (з ПДВ).
2. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем
ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»» уточненої Форми «Цінової пропозиції» від 12.05.2024 № 1-12/05/24 за лотом № 3 (файл «1. Уточнена Цінова пропозиція.pdf»), де зазначена сума 7 797 600,00 грн (з ПДВ), яка не відповідає ціні за лотом № 3 сформованої за результатом аукціону – 7 800 000,00 грн (з ПДВ).
3. Чи звертався Державний оператор тилу до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «Інтерскай» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» за лотом № 2, яка становить 42,50 грн. за од. (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 42,20 грн за од. (без ПДВ), що на 0,30 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1.
4. Чи звертався ДОТ до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» за лотом № 3, яка становить 43,32 грн. за од (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє у ТОВ «Інтерскай» за ціною 42,20 грн за од. без ПДВ.
5. Чи звертався Замовник до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» за лотом № 4, яка становить 46,25 грн. за од (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє у ТОВ «Інтерскай» за ціною 42,20 грн за од. (без ПДВ).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-23 15:13:18

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000081 (UA-2024-04-22-011374-a)

1. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем ТОВ «Інтерскай» уточненої Форми «Цінової пропозиції» від 09.05.2024 № 090524-2 за лотом № 1 (файл «Цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf»), де зазначена сума 3 798 000,00 грн (з ПДВ), яка не відповідає його ціні за лотом № 1 сформованої за результатом аукціону – 3 801 262,50 грн (з ПДВ).


Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.


2. Надати пояснення щодо не відповідності поданої переможцем ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»» уточненої Форми «Цінової пропозиції» від 12.05.2024 № 1-12/05/24 за лотом № 3 (файл «1. Уточнена Цінова пропозиція.pdf»), де зазначена сума 7 797 600,00 грн (з ПДВ), яка не відповідає ціні за лотом № 3 сформованої за результатом аукціону – 7 800 000,00 грн (з ПДВ).


Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.

3. Чи звертався Державний оператор тилу до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «Інтерскай» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» за лотом № 2, яка становить 42,50 грн. за од. (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 42,20 грн за од. (без ПДВ), що на 0,30 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.

Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.

Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.

4. Чи звертався ДОТ до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» за лотом № 3, яка становить 43,32 грн. за од (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє у ТОВ «Інтерскай» за ціною 42,20 грн за од. без ПДВ.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.

Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.

Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.



5. Чи звертався Замовник до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «Перше швейне підприємство «Козак»» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» за лотом № 4, яка становить 46,25 грн. за од (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє у ТОВ «Інтерскай» за ціною 42,20 грн за од. (без ПДВ).

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.

Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.

Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.

Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.



Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 747 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 23 737,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 травня 2024 11:40
Закінчення: 01 травня 2024 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

75000 шт
Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 жовтня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2024 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ" 3 825 000,00
UAH з ПДВ
3 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ ШВЕЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗАК" 4 036 500,00
UAH з ПДВ
4 036 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка" 4 420 500,00
UAH з ПДВ
4 420 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 4 743 000,00
UAH з ПДВ
4 743 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2024 17:36
Електронний підпис
09 травня 2024 17:07
Електронний підпис
09 травня 2024 12:00
Електронний підпис
30 квітня 2024 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2024 09:30
Електронний підпис
13 травня 2024 19:02
Електронний підпис
12 травня 2024 23:05
Електронний підпис
12 травня 2024 23:01
Електронний підпис
12 травня 2024 22:58
Електронний підпис
12 травня 2024 22:47
Електронний підпис
12 травня 2024 22:45
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:44
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:44
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:02
1. Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2024 22:02
Виписка ЄДРПОУ.PDF
30 квітня 2024 22:02
Статут+опис.PDF
30 квітня 2024 22:02
Витяг (ПДВ).pdf
30 квітня 2024 22:02
Баланс 2023.PDF
30 квітня 2024 22:02
Аналогічний договір..pdf
30 квітня 2024 22:02
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 квітня 2024 18:13
Електронний підпис
30 квітня 2024 18:12
Довідка ДФС.zip
30 квітня 2024 18:12
Витяг МВС.zip
30 квітня 2024 18:12
4_2 Фінансовий звіт 2023.pdf

Публічні документи

30 квітня 2024 22:12
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:12
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:11
13_Довідка (5).zip.p7s
30 квітня 2024 22:11
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD_1.zip
30 квітня 2024 22:11
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
30 квітня 2024 22:11
14_Довідка (6).zip.p7s
30 квітня 2024 22:11
15_Довідка податкова.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
12_Анкета.pdf
30 квітня 2024 22:11
2_ Виписка Колтрейн.pdf
30 квітня 2024 22:11
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
13_Довідка (5).zip
30 квітня 2024 22:11
12_Анкета.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
14_Довідка (6).zip
30 квітня 2024 22:11
15_Довідка податкова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСКАЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ ШВЕЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗАК"

ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка"

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ"
#42397024
Переможець 3 825 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2024 12:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2024 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ"
#42397024
3 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2024 15:45
Договір №216 05-24-РМ від 15.05.2024.pdf укладений
16 травня 2024 15:43
Договір №215 05-24-РМ від 15.05.2024.pdf укладений
16 травня 2024 15:39