Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів
Очікувана вартість
219 333,16 UAH
UA-2024-04-15-010041-a 9e3c98f533de467785b284252b452e7b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шевелєва

+380504871363 o.shevelieva@grmu.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кропивницька філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
Код ЄДРПОУ: 45068116
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Тарковського Арсенія, будинок 67
Контактна особа: Ольга Шевелєва
+380504871363
o.shevelieva@grmu.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2024 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 219 333,16 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги з проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3 - Послуги з проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів (Олександрія)
Опис предмету закупівлі:
Згідно технічних вимог Замовника
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 666,65 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 133,33 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 квітня 2024 14:00
Закінчення: 25 квітня 2024 14:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 посл
Обов`язковий технічний контроль автотранспорту категорії М1
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія
Дата доставки: 31 травня 2025
2 посл
Обов`язковий технічний контроль автотранспорту категорії М2
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія
Дата доставки: 31 травня 2025
9 посл
Обов`язковий технічний контроль автотранспорту категорії N1
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія
Дата доставки: 31 травня 2025
1 посл
Обов`язковий технічний контроль автотранспорту категорії N2
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, місто Олександрія
Дата доставки: 31 травня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ" 21 405,00
UAH з ПДВ
18 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОМОТОДІАГНОСТИКА" 25 500,00
UAH з ПДВ
18 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2024 12:44
Електронний підпис
01 травня 2024 18:52
Електронний підпис
01 травня 2024 18:52
Опитувальник (юр).pdf.asice.zip
23 квітня 2024 10:44
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:44
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:43
Договори оренди.pdf.asice.zip
23 квітня 2024 10:43
Гарантійний лист.pdf.asice.zip
23 квітня 2024 10:43
Витяг МВС.zip
23 квітня 2024 10:43
Проект договору.pdf.asice.zip
23 квітня 2024 10:43
Опитувальник ЮО.pdf.asice.zip
23 квітня 2024 10:43
Довідка корупція.zip

Публічні документи

02 травня 2024 11:04
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:41
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:41
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:39
10додаток 2.1..PDF
23 квітня 2024 14:39
4 акредитація АД.pdf
23 квітня 2024 14:39
21опитувальник.PDF
23 квітня 2024 14:39
18 ПДВ.PDF
23 квітня 2024 14:39
3 атестат АМД.PDF
23 квітня 2024 14:39
7 право підпису.PDF
23 квітня 2024 14:39
22захист довкілля.PDF
23 квітня 2024 14:39
14 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
23 квітня 2024 14:39
17 єдиний.PDF
23 квітня 2024 14:39
15гарантійний лист.PDF
23 квітня 2024 14:39
5реєстр ОТК.PDF
23 квітня 2024 14:39
19лист-довідка.PDF
23 квітня 2024 14:39
16 виписка.PDF
23 квітня 2024 14:39
23 додаток 1.PDF
23 квітня 2024 14:39
11додаток 2.2..PDF
23 квітня 2024 14:39
Довідка(7).zip
23 квітня 2024 14:39
Довідка(6).zip
23 квітня 2024 14:39
12довідка агрес.PDF
23 квітня 2024 14:39
8 рішення засновників.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"

ТОВ "АВТОМОТОДІАГНОСТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"
#40646984
Переможець 18 525,00
UAH з ПДВ
06 травня 2024 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 14:28

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно розгляду пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ" (код ЄДРПОУ 40646984) є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Невідповідність : Згідно вимог частини1 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення закупівлі, - Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме інформацію та документи про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також документи та інформацію, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до документації;; Також Замовником сформований чіткий перелік документів (Додаток 2), які Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї пропозиції, серед яких зокрема: - Опитувальник учасника (згідно з Додатком 5 або Додатком 5.1) Учасником надано такий документ, але в закупівлі кінцевий строк подання пропозицій – 24.04.24 р.; пропозиція контрагентом подана 23.04.24 р. з Опитувальником, в якому кінцевим бенефіціарним власником зазначено Мічуду Н.В. і, відповідно, з наданням інформації яка стосувалася зазначеної особи. В той же день (23.04.24 р.) у контрагента відбулася зміна кінцевого бенефіціарного власника з часткою 100% на Марченко Євгенія Анатолійовича. Таким чином, на дату розкриття пропозиції, остання містила недостовірну інформацію стосовно структури власності та кінцевого бенефіціарного власника контрагента. Вимога про усунення невідповідностей: Згідно вимог частини 1 розділу ІІІ документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення закупівлі, та згідно з переліком, наведеним у Додатку 2 до документації вимагається надання певного переліку документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк 24 години: Оновлений Опитувальник учасника (згідно з Додатком 5) з достовірними свіжими даними щодо кінцевого бенефіціарного власника контрагента.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2024 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕРТАЙМ"
#40646984
18 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2024 15:32
ТОВ Вінтертайм (18525,00).pdf укладений
10 травня 2024 15:30