Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптери FPV)
Очікувана вартість
24 897 000,00 UAH
UA-2024-04-15-004456-a ● 39b55e66d5d7402290d2ff66029f9f3d
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37591637 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Першотравнева, 2 |
Контактна особа: |
Нечаєва Анастасія Олександрівна +380617874488 upns.zmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2024 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 24 897 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Тендерна документація
15 квітня 2024 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 12:01 |
Тендерна документація.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Квадрокоптери FPV 10 дюймові |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 14 680 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 146 800,00 UAH без ПДВ |
Позиції
734 од
Квадрокоптери FPV 10 дюймові
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Шкільна, 1а
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється на підставі оформлених належним чином видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін протягом 20 банківських днів з дня отримання Покупцем фінансування на предмет даного Договору на свій рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Технічні характеристики FPV 10"
Дата подання: 19 квітня 2024 16:46
Дата відповіді: 22 квітня 2024 08:40
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на не віповідність технічних характеристик польотного контролера та електродвигунів до вимог стосовно максимальної висоти польоту з корисним навантаженням та максимальної протяжність маршруту з корисним навантаженням на крейсерський швидкості. Дані технічні характеристики не виконувати дані вимоги. Рекомендуємо змінити польотний контролер 50 А на min 55А та електродвигуни 2812 на 3115 або вказати в ТД вираз «не гірший», а не «еквівалент» для можливості запропонувати Вам даний товар з покращеними показниками
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях
закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 3 статті 23 Закону У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Документація замовника не містить визначення терміну "не гірші", що дає можливість замовнику тлумачити дане положення, застосовуючи суб’єктивні критерії оцінки на власний розсуд, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника з незалежних від нього підстав, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. Разом з тим, згідно рішення АМКУ №25630-р/пк-пз від 15.11.2021 дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, яким передбачено недискриминація учасників, а також права, пов'язані з їх участю в процедурі закупівлі, та принципи недискриминації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадії закупівлі, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 3 статті 23 Закону У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Документація замовника не містить визначення терміну "не гірші", що дає можливість замовнику тлумачити дане положення, застосовуючи суб’єктивні критерії оцінки на власний розсуд, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника з незалежних від нього підстав, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання. Разом з тим, згідно рішення АМКУ №25630-р/пк-пз від 15.11.2021 дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, яким передбачено недискриминація учасників, а також права, пов'язані з їх участю в процедурі закупівлі, та принципи недискриминації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадії закупівлі, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 12:20 |
Кінець періоду оскарження: | 03 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 03 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся Згідно частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
22 квітня 2024 12:20
|
Електронний підпис |
22 квітня 2024 11:59
|
Протокол уповноваженої особи |