Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бахіли утеплені, вид 2 та/або вид 5 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
185 598 000,00 UAH
UA-2024-04-12-009361-a e5ffc378682946d38e4170c32bd011f3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 185 598 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 25 тис. пар
Лот 2: 25 тис. пар
Лот 3: 50 тис. пар

Тендерна документація

12 квітня 2024 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 15:18
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
12 квітня 2024 15:18
Оголошення.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №11 Проект договору.docx
12 квітня 2024 15:18
TS_Bahili_utepleni_30122023.pdf
12 квітня 2024 15:18
Розрахунок Бахіли зимові 1.xlsx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
12 квітня 2024 15:18
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 15 квітня 2024 13:45
Дата відповіді: 16 квітня 2024 17:39
Проект договору, який знаходиться в Додатку 11, не містить в собі умов, які надають можливість Постачальнику при формуванні кожної партії товару не витримувати пропорційність за розмірами встановленими ростовкою Міністерства оборони України, але з гарантованим подальшим дотриманням ростовки за розмірами сумарно за усіма партіями. Повідомляємо про те, що Постачальнику доцільніше і зручніше виготовляти та поставляти бахіли утеплені вид 2 та\або вид 5 не витримуючи пропорційність розмірів, встановлених ростовкою для окремої партії товару. Враховуючи вищезазначене, просимо доповнити шостий розділ Проекту договору пунктом, який дозволить Постачальнику не витримувати пропорційність за розмірами встановленими ростовкою Міністерства оборони України при формуванні кожної партії товару, при умові подальшого дотримання Постачальником ростовки за розмірами сумарно за усіма партіями товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку №3 передбачено строки постачання, згідно яких вся продукція має бути поставленою до 31.08.2024 року. Таким чином за даною закупівлею постачання відбуваються в межах однієї заявки на постачання.
Акт на один з видів
Дата подання: 15 квітня 2024 13:46
Дата відповіді: 16 квітня 2024 17:41
Доброго дня! Відповідно Додатку 8 тендерної документації, переможець повинен надати замовнику Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил, про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна документація зазначена у ДОДАТКУ №3 до Оголошення). В Додатку 3 зазначено предмет закупівлі: Бахіли утеплені, вид 2 та/або вид 5 за ТС A01XJ.80735-424:2023 (01). Просимо Вашого роз’яснення, виходячи з того, що предметом закупівлі є бахіли у виді 2 та/або 5, чи може переможець завантажити Акт на один із видів бахіл (на власний розсуд)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. У випадку, якщо предмет постачання виготовляється за однією технічною специфікацією Міністерства оборони України та відрізняється виключно за видом (кольором) виробу, дозволяється надання акту відповідності на товар за одним із видів (кольорів) за такою технічною специфікацією.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000064 ● e1d53e36699f4fd3890a83ca43bdf261
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-04-12-009361-a 12.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:45:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бахіл утеплених, вид 2 та/або вид 5 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-12-009361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Міністерство оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:22:49

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000064 (UA-2024-04-12-009361-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?


Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.

Додатки:

Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Бахіли утеплені, вид 2 та/або вид 5 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;

Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.


Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бахіли утеплені, вид 2 та/або вид 5 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 46 399 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 231 997,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 квітня 2024 12:31
Закінчення: 24 квітня 2024 13:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25000 пар
Бахіли утеплені, вид 2 та/або вид 5 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 серпня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» 43 350 000,00
UAH з ПДВ
37 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 46 399 500,00
UAH з ПДВ
46 399 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 46 350 000,00
UAH з ПДВ
46 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ "Олександра" 46 176 000,00
UAH з ПДВ
46 176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛЮКС ПРО" 46 350 000,00
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 46 399 500,00
UAH з ПДВ
46 399 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 46 399 500,00
UAH з ПДВ
37 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-СТАЛЬ" 46 399 500,00
UAH з ПДВ
46 399 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІК" 46 399 500,00
UAH з ПДВ
46 399 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 10:16
Електронний підпис
30 квітня 2024 10:15
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf.p7s
30 квітня 2024 10:15
ЛИСТ-ВІДГУК.PDF.p7s
30 квітня 2024 10:13
ЛИСТ-ВІДГУК.PDF
30 квітня 2024 10:13
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.pdf
23 квітня 2024 19:28
Електронний підпис
23 квітня 2024 19:28
01-ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 квітня 2024 19:28
01-ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
23 квітня 2024 19:27
46-СТАТУТ новий 05.12.23.PDF
23 квітня 2024 19:27
46-СТАТУТ новий 05.12.23.PDF.p7s
23 квітня 2024 19:27
26-ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.zip
23 квітня 2024 19:27
41-ВИТЯГ 07.03.2024.pdf
23 квітня 2024 19:27
33-НАКАЗ № 3 від 07.12.2023.PDF.p7s
23 квітня 2024 19:27
42-Витяг платника пдв.pdf
23 квітня 2024 19:27
32-ВИПИСКА.PDF.p7s
23 квітня 2024 19:27
37-РІШЕННЯ №1 від 05.12.23.PDF
23 квітня 2024 19:27
41-ВИТЯГ 07.03.2024.pdf.p7s
23 квітня 2024 19:27
33-НАКАЗ № 3 від 07.12.2023.PDF
23 квітня 2024 19:27
32-ВИПИСКА.PDF
23 квітня 2024 19:27
45-ОПИС НОВИЙ 06.12.23.PDF
23 квітня 2024 19:27
45-ОПИС НОВИЙ 06.12.23.PDF.p7s
23 квітня 2024 19:27
42-Витяг платника пдв.pdf.p7s

Публічні документи

02 травня 2024 15:48
Електронний підпис
26 квітня 2024 22:08
Електронний підпис
23 квітня 2024 17:28
Електронний підпис
23 квітня 2024 17:28
Електронний підпис
23 квітня 2024 17:27
цінова лот 2.pdf
23 квітня 2024 13:35
Електронний підпис
23 квітня 2024 13:35
Електронний підпис
23 квітня 2024 13:35
1.8 Анкета.pdf
23 квітня 2024 13:35
1.2 Дилерський договір.pdf
23 квітня 2024 13:35
10.3 ДовідкаТОВ.zip
23 квітня 2024 13:35
10.7 Довідка ДПС.pdf
23 квітня 2024 13:35
10.2 Довідка Тарасова.zip

Публічні документи

14 травня 2024 14:13
Електронний підпис
14 травня 2024 14:11
4. Ліцензія
14 травня 2024 14:11
3. Акт відповідності
14 травня 2024 14:11
2. Цінова після аукціону
14 травня 2024 14:11
1. Наказ повноваження
10 травня 2024 11:54
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:32
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:16
Електронний підпис
23 квітня 2024 23:11
Статут.pdf
23 квітня 2024 23:11
10. Ліцензія.pdf
23 квітня 2024 23:11
8. Анкета.pdf
23 квітня 2024 23:11
6. Лист-гарантія.pdf
23 квітня 2024 23:11
5. Лист-згода.pdf
23 квітня 2024 23:11
1. Цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

23 квітня 2024 23:30
4.3 Відгук до договору 286-3-23-97.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань Сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні.

23 квітня 2024 23:11
4.2 Договір 286 3 23 97 10022023.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань Сил оборони, дозволяється такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначати як конфіденційні.

Публічні документи

23 квітня 2024 10:20
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:20
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:20
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:20
Електронний підпис
23 квітня 2024 10:19
1. Ліцензіювання.pdf
23 квітня 2024 10:19
30. Доручення Гумен С.В..pdf
23 квітня 2024 10:19
27. Протокол № 1.pdf.p7s
23 квітня 2024 10:19
29. Наказ 97-к.pdf
23 квітня 2024 10:19
28. Наказ №1.pdf
23 квітня 2024 10:19
29. Наказ 97-к.pdf.p7s
23 квітня 2024 10:19
1. Ліцензіювання.pdf.p7s
23 квітня 2024 10:19
27. Протокол № 1.pdf
23 квітня 2024 10:19
28. Наказ №1.pdf.p7s
23 квітня 2024 10:19
Цінова бахіли лот 2.pdf
23 квітня 2024 10:19
Цінова бахіли лот 2.pdf.p7s

Конфіденційні документи

23 квітня 2024 10:19
8. Відгук від замовника, що підтверджує належне виконання договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
7. Додаткова угода №2 до аналогічного договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
5. Аналогічний договір з усіма додатками зазначеними у договорі.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
6. Додаткова угода №1 до аналогічного договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
6. Додаткова угода №1 до аналогічного договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
7. Додаткова угода №2 до аналогічного договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
8. Відгук від замовника, що підтверджує належне виконання договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

23 квітня 2024 10:19
5. Аналогічний договір з усіма додатками зазначеними у договорі.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформація, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

Публічні документи

23 квітня 2024 16:47
Електронний підпис
23 квітня 2024 16:47
Електронний підпис
23 квітня 2024 16:32
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf.p7s
23 квітня 2024 16:32
Д.10_5 Витяг.zip
23 квітня 2024 16:32
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
23 квітня 2024 16:32
Д.6 Лист-гарантія.pdf
23 квітня 2024 16:32
Д.4_1 Довідка про досвід.pdf
23 квітня 2024 16:32
Д.6 Лист-гарантія.pdf.p7s
23 квітня 2024 16:32
Д.10_3 Довідка ХЗЗІЗ.zip
23 квітня 2024 16:32
Д.10_2 Довідка директор.zip
23 квітня 2024 16:32
Д.1_2 Довідка виробник.pdf

Публічні документи

23 квітня 2024 18:53
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:53
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:52
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:52
Електронний підпис
23 квітня 2024 18:52
Виписка Вектор.pdf
23 квітня 2024 18:52
Довідка ТОВ.zip
23 квітня 2024 18:52
Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2024 18:52
Довідка Директор.zip

Публічні документи

06 травня 2024 17:53
Електронний підпис
06 травня 2024 16:32
Електронний підпис
06 травня 2024 16:24
doc00104420240506155825.pdf
06 травня 2024 16:24
ТОВ МІК.pdf
06 травня 2024 16:24
Статут_МІК_2024.pdf
06 травня 2024 16:24
Довідка Шустова.zip
06 травня 2024 16:24
Довідка Рябов.zip
06 травня 2024 16:24
Довідка МІК.zip
06 травня 2024 16:24
Довідка ДПС до 04.05.pdf
06 травня 2024 16:24
Витяг-2850950-Рябов-2024-05-01.pdf
06 травня 2024 16:24
Анкета Додаток 9.pdf
30 квітня 2024 09:50
Електронний підпис
30 квітня 2024 09:48
Довідка аналог. дог.pdf
30 квітня 2024 09:48
Відгук Юкаторг.pdf
23 квітня 2024 14:46
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:46
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:45
2.1. витяг_мік_03.04.24.pdf.p7s.zip
23 квітня 2024 14:45
Довідка ДПС до 28.04.pdf
23 квітня 2024 14:45
5. Довіреність Шустова.pdf
23 квітня 2024 14:45
9. Рік 2023 Ф1. Баланс163736.pdf
23 квітня 2024 14:45
Витяг-2456873-Рябов-2024-04-01.pdf
23 квітня 2024 14:45
8.2. ВН до договору.pdf
23 квітня 2024 14:45
Довідка МІК.zip
23 квітня 2024 14:45
Довідка Шустова.zip
23 квітня 2024 14:45
8.4. ВН до договору 378.pdf
23 квітня 2024 14:45
8.6. ВН дог 358.pdf
23 квітня 2024 14:45
5.6. Статут_МІК_2024.pdf
23 квітня 2024 14:45
5.3. Протокол.pdf
23 квітня 2024 14:45
ТОВ МІК.pdf
23 квітня 2024 14:45
Довідка Рябов.zip
23 квітня 2024 14:45
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
23 квітня 2024 14:45
4. Анкета Додаток 9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

ПП ВКФ "Олександра"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛЮКС ПРО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-СТАЛЬ"

ТОВ "МІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком»
#44832979
Відхилено 37 499 999,00
UAH з ПДВ
01 травня 2024 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 10:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
#39243307
Відхилено 37 500 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2024 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 11:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛЮКС ПРО"
#45331150
Відхилено 39 000 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2024 19:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 10:17
ПП ВКФ "Олександра"
#23574413
Переможець 46 176 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2024 10:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 10:33

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "Поділля Трейдком" не надано 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. 2) інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно п. 2 Додатку 4 до Оголошення. 3) сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості згідно п. 7 розділу 1 Додаток 10 до Оголошення 4) Сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень згідно п. 8 розділу 1 Додаток 10 до Оголошення ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. 2) інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно п. 2 Додатку 4 до Оголошення. 3) сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (який можна отримати за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login). У разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості згідно п. 7 розділу 1 Додаток 10 до Оголошення 4) Сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень згідно п. 8 розділу 1 Додаток 10 до Оголошення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» #44832979

№ рішення у справі

65/61-р/к

Дата рішення у справі

23.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасника не надано документи, що підтверджують виконання аналогічного(их) договору(ів). Для усунення невідповідностей потрібно надати: - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Бахіли утеплені» або інше взуття згідно до переліків, визначених Наказом  Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року.

Документи

06 травня 2024 15:05
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ «ЕКОЛЮКС ПРО» не надав: 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. 2) інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно п.2 Додатку 4 до Оголошення. 3) сканований оригінал/копія документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку.), передбачений пунктом 5 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс. 4) інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура), передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення 5) довідка ДПС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, передбачений пунктом 7 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення 6) оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21), передбачений пунктом 8 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. 2) інформацію про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю згідно п.2 Додатку 4 до Оголошення. 3) сканований оригінал/копія документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку), передбачений пунктом 5 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс. 4) інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, передбачений пунктом 6 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення 5) довідка ДПС про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, передбачений пунктом 7 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення 6) оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 10.12.2021р №794/21, передбачений пунктом 8 Розділу 1 Додатку №10 до оголошення.

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ПП ВКФ "Олександра" надано цінову пропозицію яка не відповідає формі згідно Додатку №2 до Оголошення, а саме Учасник не зазначив виробника. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : Скановану форму «Цінова пропозиція» згідно ДОДАТКУ №2 до Оголошення із зазначенням ВИРОБНИКА.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2024 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВКФ "Олександра"
#23574413
46 176 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2024 15:15
ДУ 2 Дог №217 05-24-РМ.pdf зміни до договору
01 жовтня 2024 15:12
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2024 18:07
ДУ 1 Дог №217 05-24-РМ.pdf зміни до договору
20 серпня 2024 10:43
Електронний підпис укладений
21 травня 2024 17:14
Договір №217 05-24-РМ від 20.05.2024.pdf укладений
21 травня 2024 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 217/05-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 217/05-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бахіли утеплені, вид 2 та/або вид 5 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 25000 пара 1 847,04
UAH з ПДВ