Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) 
Очікувана вартість
897 750 000,00 UAH
UA-2024-04-09-012463-a 88717e3c8e05444f9b95d364172187fe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2024 18:00
Очікувана вартість: 897 750 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 40 тис. пар
Лот 2: 10 тис. пар
Лот 3: 100 тис. пар
Лот 4: 100 тис. пар
Лот 5: 100 тис. пар

Тендерна документація

09 квітня 2024 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 18:16
Оголошення.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
09 квітня 2024 18:16
TS_cherevyky_z_vysokymy_bertsyamy_zymovi_2022.pdf
09 квітня 2024 18:16
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №11 Проект договору.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
09 квітня 2024 18:16
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
09 квітня 2024 18:16
Розрахунок Черевики зимові.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Легалізація в Україні документів наданих фірмою-нерезидентом
Дата подання: 11 квітня 2024 12:49
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:20
Доброго дня. Підкажіть ,будь ласка, на яку документацію у складі пропозиції фірма-нерезидент(Польща) має накладати апостиль ? Автентичний переклад цих документів ,підписаний особою, уповноваженою на підписання пропозиції та печаткою Учасника буде наданий. Але в ТД ми не знайшли інформації щодо вимагань накладення апостилю на документацію нерезидента. Підкажіть ,будь ласка, на які документи має накладатись і чи має це робити? Заздалегідь дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання.
Відповідно до п. 15 Оголошення усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані Учасником у складі пропозиції українською або іншою мовою разом з перекладом. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, Учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник. Переклад має бути підписаний або засвідчений особою, уповноваженою на підписання пропозиції та/або професійним перекладачем, яким здійснено такий переклад, та може бути засвідчений печаткою Учасника та/або бюро перекладів (у разі її використання), або нотаріально засвідченим. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Також повідомляємо, що в Оголошенні про спрощену закупівлю відсутні вимоги щодо накладання апостилю на документи нерезидента. Таким чином документи учасника мають відповідати вимогам п. 15 Оголошення.
Зміна періоду поставки
Дата подання: 12 квітня 2024 16:27
Дата відповіді: 15 квітня 2024 17:26
Шановний замовнику! Ми, як виробник взуття, маємо бажання прийняти участь у даній закупівлі. Але враховуючи, що цикл виробництва займає певний час, виготовлення продукції за Лотом 1 та Лотом 2 можливе лише при збільшенні періоду постачання. У такі короткі терміні можливе постачання продукції лише тим виробником, який має виготовлений товар у повному об’ємі на складі. Просимо Вас, внести зміни до тендерної документації, а саме: період поставки предмету закупівлі за Лотом 1 по 30.08.2024 року та період поставки предмету закупівлі за Лотом 2 по 30.09.2024 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Повідомляємо, що ДП "Державний оператор тилу" здійснює процедури закупівлі в межах визначених термінів постачання згідно заявки Командування Сил Логістики Збройних Сил України. У зв'язку з чим повідомляємо, що Замовник звернеться з відповідним питанням до уповноваженого органу та у випадку погодження до оголошення будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000044 ● d03335d4dd204e15bddaebbca242b158
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-04-09-012463-a 09.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:41:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного)»  (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-09-012463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:26:45

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000044 (UA-2024-04-09-012463-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.

3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


Додатки:

Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного)»;

Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.


Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) 
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 650 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 128 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 квітня 2024 15:02
Закінчення: 22 квітня 2024 15:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 пар
Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного) 
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" 25 649 400,00
UAH з ПДВ
25 649 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 21 499 800,00
UAH з ПДВ
21 499 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 25 650 000,00
UAH з ПДВ
25 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко" 25 650 000,00
UAH з ПДВ
25 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2024 19:36
Електронний підпис
08 травня 2024 19:35
лист дот 2.pdf
08 травня 2024 19:35
лист ГУР.pdf
08 травня 2024 19:35
220-61-733.pdf
08 травня 2024 19:35
220-61-495.pdf
03 травня 2024 16:42
Електронний підпис
03 травня 2024 16:40
Лист ДОТ.pdf
03 травня 2024 16:40
Довідка щодо ліцензії.pdf
29 квітня 2024 11:35
Електронний підпис
19 квітня 2024 12:50
Електронний підпис
19 квітня 2024 12:50
Електронний підпис
19 квітня 2024 12:48
3. гарантійний лист.pdf
19 квітня 2024 12:48
7. додаток 7.pdf
19 квітня 2024 12:48
8. додаток 9.pdf
19 квітня 2024 12:48
установчі.rar
19 квітня 2024 12:48
6. додаток 6.pdf
19 квітня 2024 12:48
9. додаток 10.rar
19 квітня 2024 12:48
5. додаток 5.pdf
19 квітня 2024 12:48
1. додаток 2.pdf

Конфіденційні документи

19 квітня 2024 12:48
4.1. досвід.pdf

Обґрунтування конфіденційності

аналогічний договір укладено з Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань Сил оборони

Публічні документи

19 квітня 2024 19:16
Електронний підпис
19 квітня 2024 19:16
Електронний підпис
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л1.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л5.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л4.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л2.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Цінова л3.pdf
19 квітня 2024 19:16
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
19 квітня 2024 19:16
1.1. Довідка ліцензія.pdf
19 квітня 2024 19:16
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 квітня 2024 19:16
6. Лист-гарантія.pdf
19 квітня 2024 19:16
2. Дилерський лист.pdf

Публічні документи

17 травня 2024 09:34
Електронний підпис
17 травня 2024 09:33
5. Ліцензіювання.pdf.p7s
17 травня 2024 09:33
3. Наказ №1.pdf.p7s
17 травня 2024 09:33
2. Протокол № 1.pdf.p7s
17 травня 2024 09:33
5. Ліцензіювання.pdf
17 травня 2024 09:33
4. Акт Черевики Зимові.pdf
17 травня 2024 09:33
3. Наказ №1.pdf
17 травня 2024 09:33
2. Протокол № 1.pdf
29 квітня 2024 11:31
Електронний підпис
29 квітня 2024 11:31
5. Ліцензіювання.pdf.p7s
29 квітня 2024 11:30
3. Наказ №1.pdf.p7s
29 квітня 2024 11:30
2. Протокол № 1.pdf.p7s
29 квітня 2024 11:30
5. Ліцензіювання.pdf
29 квітня 2024 11:30
4. Акт Черевики Зимові.pdf
29 квітня 2024 11:30
3. Наказ №1.pdf
29 квітня 2024 11:30
2. Протокол № 1.pdf
19 квітня 2024 10:21
Електронний підпис
19 квітня 2024 10:21
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:44
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:44
Електронний підпис
18 квітня 2024 15:44
29. Наказ 97-к.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
1. Ліцензіювання.pdf
18 квітня 2024 15:44
1. Ліцензіювання.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
27. Протокол № 1.pdf
18 квітня 2024 15:44
28. Наказ №1.pdf
18 квітня 2024 15:44
28. Наказ №1.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
29. Наказ 97-к.pdf
18 квітня 2024 15:44
27. Протокол № 1.pdf.p7s
18 квітня 2024 15:44
30. Доручення Гумен С.В..pdf

Конфіденційні документи

18 квітня 2024 15:44
6. Додаткова угода №1 до аналогічного договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
6. Додаткова угода №1 до аналогічного договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
8. Відгук від замовника, що підтверджує належне виконання договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
5. Аналогічний договір з усіма додатками зазначеними у договорі.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
5. Аналогічний договір з усіма додатками зазначеними у договорі.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
7. Додаткова угода №2 до аналогічного договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
8. Відгук від замовника, що підтверджує належне виконання договору.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

18 квітня 2024 15:44
7. Додаткова угода №2 до аналогічного договору.pdf

Обґрунтування конфіденційності

інформаці опрелюднення якої суперечить інтересам націрнальної безпеки та оборони

Публічні документи

19 квітня 2024 20:51
Електронний підпис
19 квітня 2024 20:49
Виписка.PDF
19 квітня 2024 20:49
Витяг ПДВ.pdf
19 квітня 2024 20:49
Лист-гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 21 499 800,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 17:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 09:47
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
#33309435
Рішення скасоване 25 649 400,00
UAH з ПДВ
14 травня 2024 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 10:51
ТОВ "Українська промислова компанія "Крок"
#33309435
Відхилено 25 649 400,00
UAH з ПДВ
14 травня 2024 16:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
Переможець 25 650 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2024 18:25

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ ""ТОП-ТЕКС" не надав інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно п. 1 Додатку 4 до Оголошення.

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" визначив довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) як КОНФІДЕНЦІЙНУ, що є невідповідністю згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ конфіденційно згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення.

Документи

14 травня 2024 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2024 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
25 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2024 17:42
ДУ 1 до Дог №224 05-24-РМ.pdf зміни до договору
27 травня 2024 17:39
Електронний підпис укладений
27 травня 2024 17:37
Договір №224 05-24-РМ від 23.05.2024.pdf укладений
27 травня 2024 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 224/05-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Черевики з високими берцями зимові (18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного)  10000 пара 2 563,80
UAH з ПДВ