Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки та планшети
Очікувана вартість
885 000,00 UAH
UA-2024-04-08-008225-a ● 7f11a7ba1b594068a5fb885e56c2b4cc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ № 33 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23553428 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДУ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Половнікова Ірина 0993355748 irina.polovnikova27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 885 000,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
08 квітня 2024 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 14:49 |
ТД планшети_ ноутбук Ліцей №33.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки
Дата подання: 08 квітня 2024 15:22
Дата відповіді: 08 квітня 2024 15:34
Шановний замовнику,уточніть будь-ласка термін поставки до якого числа ?
Відповідь: Шановний учасник, термін постачання визначений умовами тендерної документації та оголошенням, що розміщене в електронній системі закупівель, а саме - З дати укладання договору до 31.12.2024 року (поставка товару здійснюється за заявкою Замовника)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Планшети |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 800,00 UAH без ПДВ |
Позиції
30 шт
Планшети
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцять) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. | Пiсляоплата | 100 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Внесення змін до документації.
Дата подання: 10 квітня 2024 17:11
Дата відповіді: 10 квітня 2024 17:26
Шановний замовнику,
З метою виправлення некоректних параметрів у тендерній документації, вимагаємо внести відповідні зміни, а саме:
1. До технічних параметрів, у відповідності до Закону України "про публічні закупівлі" та можливості пропонувати аналоги обладнання, необхідно вказати "не менше/не більше" чи "не гірше". Інакше це призведе до нівелювання можливості конкуренції в торгах, що має наслідки для Замовника. Наприклад: "вага - 491г" - некоректний параметр, необхідно замінити на "вага, г - не більше 491".
2. Авторизаційний лист від виробника має стандартизований формат, який передбачає включення у нього Замовника, Учасника та обладнання, і не передбачає вказання предмету закупівлі. Необхідно прибрати цю вимогу.
3. Виробники та дистрибьютори обладнання "планшети" не надають персонального менеджера у сервісі. Сервісна підтримка уніфікована, тому надати "ПІБ відповідальної особи" не можливо фізично. Необхідно прибрати цю вимогу.
4. Вимога "Документ підтверджуючий статус Учасника як партнера Microsoft або зазначити у довідці довільної форми пряме посилання на сайт Microsoft де буде відображено (підтверджено), що Учасник є надійним партнером оригінальної продукції Microsoft в Україні" - може мати відношення до лоту "ноутбуки", але не має жодного відношення до лоту "планшети". Необхідно конкретизувати дану вимогу як таку, що відносить виключно до лоту "ноутбуки".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно ознайомтесь з вимогами тендерної документації, відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Внесення змін - 2
Дата подання: 10 квітня 2024 17:40
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:48
Шановний Замовнику,
За вашою порадою вивчили документацію повторно, та бачимо що п.2, 3 нашого попереднього звернення залишаються некоректними, без змін. А саме:
Додаток 2, п.2: "2 Для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, планшету та операційної системи Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб’ютора. Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, НАЗВУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі."
Додаток 2, п.3: 3 Довідка в довільній формі про наявність власного сервісного центру учасника або із зазначенням відомостей про авторизований сервісний центр виробника/офіційного представника виробника щодо гарантійного обслуговування запропонованого товару та зазначенням його гарантійного строку. Довідка повинна містити наступні відомості: конт. тел, адресу, ел. пошту та його графік роботи, а також (ПІБ ТА КОНТ. ТЕЛ.) ОСОБИ, ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ЗА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ТОВАРУ ДО ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, зазначені вимоги тендерної документації жодним чином не призводять до дискримінації. У замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій