Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
163 587 000,00 UAH
UA-2024-04-04-012046-a e63c0f52f40f4273806d2d570574f24b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2024 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2024 18:00
Очікувана вартість: 163 587 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 15 тис. шт
Лот 2: 15 тис. шт
Лот 3: 20 тис. шт

Тендерна документація

04 квітня 2024 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 17:34
Додаток №11 Проект договору.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
04 квітня 2024 17:34
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
04 квітня 2024 17:34
ТС КВВЗ тип 2 .pdf
04 квітня 2024 17:34
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
04 квітня 2024 17:34
Розрахунок Куртка ВВЗ зимова тип 2 вид 1 2.xlsx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
04 квітня 2024 17:34
Оголошення.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
04 квітня 2024 17:34
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність Додатку 3 проекту договору Порядку №375
Дата подання: 05 квітня 2024 09:08
Дата відповіді: 05 квітня 2024 12:08
Додатком 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення) визначений порядок приймання товару за якістю, який повинен ПОВНІСТЮ відповідати Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України (затв. Наказом МОУ№ 375 від 19.07.2017 р.), далі – Порядок №375. Проте п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору містить невідповідності, що суперечать Порядку №375, доказом чого є наступне: Пунктом 7.3. Додатку 3 до Проекту договору ПРИЙМАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРУ розділений на 2 етапи (чого не передбачено Порядком №375 !): 1-й етап: перевірка зразків товару у випробувальній лабораторії; 2-й етап: технічний огляду товару. Згідно п.7.3.2. Додатку 3 до Проекту договору 1й етап - це перевірка ЗРАЗКІВ у Випробувальній лабораторії. 2-й етап (технічний огляд) визначений п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору та передбачає, зокрема: «У разі виявлення дефектів (несправності тощо), пред’явлена партія не приймається та повертається на виробництво для усунення недоліків. Після усунення несправності та виявлених невідповідностей постачальник ПОВТОРНО пред’являє партію Товару для проведення ПРИЙМАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ товару за якістю у порядку, передбаченому цим Договором.» Тобто, всупереч Порядку №375 після усунення недоліків Постачальник повинен знову здійснювати 1-й етап та замовляти випробування зразків ?! Цього не передбачено Порядком №375 ! З метою приведення Додатку №11 Оголошення у відповідність до вимог Порядку №375 вимагаємо внести наступні зміни: Останні два абзаци в п.7.3.3. Додаток 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення): «Після усунення несправності та виявлених невідповідностей ПОСТАЧАЛЬНИК повторно пред’являє партію Товару для проведення технічного огляду товару у порядку, передбаченому цим пунктом. Повторний технічний огляд товару здійснюється після письмового повідомлення ЗАМОВНИКА та Центрального управління ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про усунення невідповідності Товару та готовність партії до здачі.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Згідно Наказу Міністерства оборони України №465 від 19.12.2020 року уповноваженим органом з приймання продукції речового забезпечення визначено Центральне управління контролю якості. Додаток №3 до проекту договору розробляється за погодженням з уповноваженим органом за приймання продукції. Замовник звернеться з питання погодження відповідних змін до Додатку №3.
Щодо строку надання документу про форс-мажор
Дата подання: 08 квітня 2024 17:02
Дата відповіді: 09 квітня 2024 17:46
Пунктом 10.7 проекту Договору визначений строк надання документу про форс-мажор: "Такий документ надається іншій Стороні протягом 10 (десяти) робочих днів з дня ВИНИКНЕННЯ таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище." Початок перебігу цього строку потребує змін, тому, що якщо форс-мажор триває більше 10 днів неможливо надати сертифікат (висновок) ТППУ в якому буде визначена тривалість форс-мажору, наприклад 20 днів. Тому просимо вказане речення п.10.7 проекту Договору викласти в наступній редакції "Такий документ надається іншій Стороні не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня закінчення таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище" .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Початок перебігу строку настання форс-мажорних обставин визначається у відповідному Сертифікаті ТПП Україні (чи його територіальному відділенні). ЗАМОВНИК згідно умов Договору не застосовуватиме штрафні санкції за період, який буде визначеним в сертифікаті.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000067 ● 491377d7a89f463e8408d91477e30475
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-04-012046-a 04.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:38:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі курток вітровологозахисних зимових (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-04-012046-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, при проведення спрощеної закупівлі, не скористався своїм правом та не встановив вимоги щодо забезпечення пропозиції учасника та виконання договору про закупівлю?
3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
4. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору), розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Чи планує Державний оператор тилу здійснювати передоплати за укладеним договором/ укладеними договорами?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:11:21

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000067 (UA-2024-04-04-012046-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.


Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.


Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.


3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?


Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


4. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору), розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Чи планує Державний оператор тилу здійснювати передоплати за укладеним договором/ укладеними договорами?


Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.



Додатки:

Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі « Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) »;

Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.

Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 65 434 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 327 174,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2024 11:16
Закінчення: 15 квітня 2024 11:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20000 шт
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 липня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 65 334 000,00
UAH з ПДВ
64 978 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 64 980 000,00
UAH з ПДВ
64 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 65 334 000,00
UAH з ПДВ
65 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2024 13:02
Електронний підпис
02 травня 2024 13:02
2. Цінова л1_.pdf
01 травня 2024 17:37
Електронний підпис
01 травня 2024 17:36
АКТ КВВЗ ТТ.pdf
24 квітня 2024 11:06
Електронний підпис
24 квітня 2024 11:06
Лист від лабораторії.pdf
19 квітня 2024 09:53
Електронний підпис
12 квітня 2024 20:02
Електронний підпис
12 квітня 2024 20:02
Електронний підпис
12 квітня 2024 20:02
2. Цінова л1.pdf
12 квітня 2024 20:02
2. Цінова л3.pdf
12 квітня 2024 20:02
6. Лист-гарантія.pdf
12 квітня 2024 20:02
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
12 квітня 2024 20:02
1.1. Довідка ліцензія.pdf
12 квітня 2024 20:02
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf

Конфіденційні документи

19 квітня 2024 09:53
4.2. договір 132.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України містить чутливу до розголошення інформацію

19 квітня 2024 09:53
4.2. видаткова 132.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України містить чутливу до розголошення інформацію

19 квітня 2024 09:53
4.1. договір 131.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України містить чутливу до розголошення інформацію

19 квітня 2024 09:53
4.1. видаткова 131.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України містить чутливу до розголошення інформацію

Публічні документи

08 травня 2024 09:01
Електронний підпис
08 травня 2024 08:58
Акт перевіркт КВВЗ.pdf
07 травня 2024 09:36
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:26
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:20
Додаток 9 Анкета.pdf
12 квітня 2024 14:20
Довідка працівники.pdf
12 квітня 2024 14:20
Довідка ліцензування.pdf
12 квітня 2024 14:20
Виписка ЄДР.pdf
12 квітня 2024 14:20
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf
12 квітня 2024 14:20
Банкрутство ОЛТЕКС 08.04.pdf

Публічні документи

14 квітня 2024 16:06
Електронний підпис
14 квітня 2024 16:06
Електронний підпис
14 квітня 2024 16:03
24. Довідка ДПС.pdf
14 квітня 2024 16:03
21 Довідка.zip
14 квітня 2024 16:03
25. Наказ антикорупція.pdf
14 квітня 2024 16:03
3. Витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2024 16:03
2. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
14 квітня 2024 16:03
18. Анкета.pdf
14 квітня 2024 16:03
4. Рішення.pdf
14 квітня 2024 16:03
20 Довідка (1).zip
14 квітня 2024 16:03
16. Лист-гарантія.pdf
14 квітня 2024 16:03
4. Наказ.pdf
14 квітня 2024 16:03
2. Витяг з ЄДР.pdf
14 квітня 2024 16:03
13. Звіт ЄСВ.zip.p7s
14 квітня 2024 16:03
9. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
14 квітня 2024 16:03
9. Договір №286_3_23_310.pdf
14 квітня 2024 16:03
9. Договір №286_3_23_314.pdf
14 квітня 2024 16:03
9. Договір №286_3_23_315.pdf
14 квітня 2024 16:03
13. штатний розпис.pdf
14 квітня 2024 16:03
13. Звіт ЄСВ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Рішення скасоване 64 978 800,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 14:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 12:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
#40432475
Відхилено 64 978 800,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 15:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
Переможець 64 980 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 18:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 14:57

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ТОП-ТЕКС" не надав 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно пункту 1 Додатку 4 до Оголошення 2) Учасником наданий документ передбачений пунктом 5 розділу 1 вимог до учасника в частині комплаєнс Додатку 10 до ДАТОВАНИЙ ДО оприлюднення оголошення ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : 1) інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно пункту 1 Додатку 4 до Оголошення 2) сканований оригінал/копія документу ДАТОВАНОГО ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку.

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ОЛТЕКС" надав довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, а саме Учасник не зазначив ціну договорів. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : довідку в довільній формі(на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ЦІНУ ДОГОВОРУ, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2024 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
64 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2024 10:12
Договір №205 05-24-РМ від 10.05.2024.pdf укладений
13 травня 2024 10:11