Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм спеціальний зимовий, вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
213 912 000,00 UAH
UA-2024-04-03-012386-a 3c87f5c7b3a14b109704caca3d82b4ed
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 213 912 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 6 тис. к-тів
Лот 2: 10 тис. к-тів
Лот 3: 20 тис. к-тів
Лот 4: 14 тис. к-тів

Тендерна документація

03 квітня 2024 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 18:07
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
03 квітня 2024 18:07
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №11 Проект договору.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
03 квітня 2024 18:07
Розрахунок Костюм спеціальний зимовий, вид 3 2.xlsx
03 квітня 2024 18:07
Оголошення.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
03 квітня 2024 18:07
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
03 квітня 2024 18:07
TO_Kostum_specialniy_Zymoviy.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність Додатку 3 проекту договору Порядку №375
Дата подання: 05 квітня 2024 09:07
Дата відповіді: 05 квітня 2024 12:08
Додатком 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення) визначений порядок приймання товару за якістю, який повинен ПОВНІСТЮ відповідати Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України (затв. Наказом МОУ№ 375 від 19.07.2017 р.), далі – Порядок №375. Проте п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору містить невідповідності, що суперечать Порядку №375, доказом чого є наступне: Пунктом 7.3. Додатку 3 до Проекту договору ПРИЙМАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРУ розділений на 2 етапи (чого не передбачено Порядком №375 !): 1-й етап: перевірка зразків товару у випробувальній лабораторії; 2-й етап: технічний огляду товару. Згідно п.7.3.2. Додатку 3 до Проекту договору 1й етап - це перевірка ЗРАЗКІВ у Випробувальній лабораторії. 2-й етап (технічний огляд) визначений п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору та передбачає, зокрема: «У разі виявлення дефектів (несправності тощо), пред’явлена партія не приймається та повертається на виробництво для усунення недоліків. Після усунення несправності та виявлених невідповідностей постачальник ПОВТОРНО пред’являє партію Товару для проведення ПРИЙМАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ товару за якістю у порядку, передбаченому цим Договором.» Тобто, всупереч Порядку №375 після усунення недоліків Постачальник повинен знову здійснювати 1-й етап та замовляти випробування зразків ?! Цього не передбачено Порядком №375 ! З метою приведення Додатку №11 Оголошення у відповідність до вимог Порядку №375 вимагаємо внести наступні зміни: Останні два абзаци в п.7.3.3. Додаток 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення): «Після усунення несправності та виявлених невідповідностей ПОСТАЧАЛЬНИК повторно пред’являє партію Товару для проведення технічного огляду товару у порядку, передбаченому цим пунктом. Повторний технічний огляд товару здійснюється після письмового повідомлення ЗАМОВНИКА та Центрального управління ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про усунення невідповідності Товару та готовність партії до здачі.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Згідно Наказу Міністерства оборони України №465 від 19.12.2020 року уповноваженим органом з приймання продукції речового забезпечення визначено Центральне управління контролю якості. Додаток №3 до проекту договору розробляється за погодженням з уповноваженим органом за приймання продукції. Замовник звернеться з питання погодження відповідних змін до Додатку №3.
Щодо строку надання документу про форс-мажор
Дата подання: 08 квітня 2024 17:02
Дата відповіді: 09 квітня 2024 17:46
Пунктом 10.7 проекту Договору визначений строк надання документу про форс-мажор: "Такий документ надається іншій Стороні протягом 10 (десяти) робочих днів з дня ВИНИКНЕННЯ таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище." Початок перебігу цього строку потребує змін, тому, що якщо форс-мажор триває більше 10 днів неможливо надати сертифікат (висновок) ТППУ в якому буде визначена тривалість форс-мажору, наприклад 20 днів. Тому просимо вказане речення п.10.7 проекту Договору викласти в наступній редакції "Такий документ надається іншій Стороні не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня закінчення таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище" .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Початок перебігу строку настання форс-мажорних обставин визначається у відповідному Сертифікаті ТПП Україні (чи його територіальному відділенні). ЗАМОВНИК згідно умов Договору не застосовуватиме штрафні санкції за період, який буде визначеним в сертифікаті.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000055 ● 6429a45931144677bcdad1b38d4653c9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-03-012386-a 03.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:36:01

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів спеціальних зимових, вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-012386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотом 1 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
4. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 16:16:42

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000055 (UA-2024-04-03-012386-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договорів за лотом 1 виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?


Зазначені документи були надані Учасником через електронну систему закупівель відповідно до пунктів 1, 4 Додатку № 1 до Оголошення у складі документів пропозиції.


3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?


Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


4. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.


Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.


Додатки:

Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм спеціальний зимовий, вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;

Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.



Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-21 16:17:41

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів спеціальних зимових, вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-012386-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність пропозицій учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ТОП-ТЕКС» вимогам підпункту 5 пункту 1 додатку 10 та пункту 1 додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі: щодо надання сканованого оригіналу/копії документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку.
Позаяк, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості
№ ВР-002472635 Патрікей Р.О. видавався 03.04.2024, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено 03.04.2024 о 18:07.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-23 15:18:12

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000055 (UA-2024-04-03-012386-a)

1. На підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність пропозицій учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ТОП-ТЕКС» вимогам підпункту 5 пункту 1 додатку 10 та пункту 1 додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі: щодо надання сканованого оригіналу/копії документу датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing що службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної спрощеної закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Позаяк, Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості № ВР-002472635 Патрікей Р.О. видавався 03.04.2024, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено 03.04.2024 о 18:07.

Відповідність пропозицій учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ТОП-ТЕКС» вимогам підпункту 5 пункту 1 додатку 10 та пункту 1 додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено з огляду на наступне.

Електронна система закупівель (далі – ЕСЗ) надає технічну можливість завантажувати документи у будь-який час доби протягом визначеного строку для подання пропозиції Учасника з моменту оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) і така можливість для Учасника не прив’язана до режиму робочого часу Замовника.

В загальному розумінні датою є календарний час події, яка складається з числа місяця, місяця та року. Дата у такому форматі відображення охоплює фізичні параметри астрономічної доби, яка починається з 00 год. 00 хв. і завершується через 24 години.

Відтак, дата оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначається астрономічною добою, що в часових рамках продовжує діяти після фіксації конкретного часу (в год. і хв.) оприлюднення такого Оголошення.

У п. 5 додатку 10 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не конкретизується вимога щодо конкретного часу доби отримання документа, що вимагається. Відтак, Замовник не може вимагати підтвердження часу отримання такого документа.

Відповідно до пункту 17 розділу IV Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року №207 результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу. Отже, система ІАС забезпечує формування Витягу у будь-який час доби одразу ж після надходження запиту ініціатора. Учасник після оприлюднення Оголошення самостійно визначає час і дату звернення із запитом про отримання вказаного Витягу.

Учасник завантажує в ЕСЗ документи у складі своєї пропозиції після оприлюднення Оголошення.

Таким чином, учасник завантажив Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості № ВР-002472635 від 03.04.24, який відповідав вимогам підпункту 5 пункту 1 додатку 10 до Оголошення.

В той же час, Замовник не встановлював відповідність документа «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості № ВР-002472635 Патрікей Р.О. від 03.04.2024» вимогам пункту 1 Додатку 1 до Оголошення, оскільки за вимогами пункту 1 Додатку 1 до Оголошення надання такого документа не вимагалося.


Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Костюм спеціальний зимовий, вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 59 895 360,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 299 476,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 квітня 2024 13:38
Закінчення: 12 квітня 2024 14:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14000 комп
Костюм спеціальний зимовий, вид 3 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 липня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко" 59 895 360,00
UAH з ПДВ
59 895 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІК" 59 194 800,00
UAH з ПДВ
59 194 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 59 736 600,00
UAH з ПДВ
59 736 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 59 824 800,00
UAH з ПДВ
59 824 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" 59 895 360,00
UAH з ПДВ
59 895 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 59 895 360,00
UAH з ПДВ
59 895 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2024 20:10
Електронний підпис
11 квітня 2024 20:08
Лист-гарантія.pdf
11 квітня 2024 20:08
Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2024 20:08
Виписка.PDF

Публічні документи

22 квітня 2024 13:19
Електронний підпис
22 квітня 2024 13:18
КСЗ.pdf
22 квітня 2024 13:17
ТОВ МІК.pdf
22 квітня 2024 13:17
Статут_МІК_2024.pdf
22 квітня 2024 13:15
Довідка Шустова.zip
22 квітня 2024 13:15
Довідка Рябов.zip
22 квітня 2024 13:15
Довідка МІК.zip
22 квітня 2024 13:15
Довідка ДПС до 28.04.pdf
22 квітня 2024 13:15
Витяг-2456873-Рябов-2024-04-01.pdf
22 квітня 2024 13:15
Анкета Додаток 9.pdf
18 квітня 2024 10:48
Електронний підпис
18 квітня 2024 10:44
8.6. ВН дог 358.pdf
18 квітня 2024 10:44
8.4. ВН до договору 378.pdf
18 квітня 2024 10:44
8.2. ВН до договору.pdf
18 квітня 2024 10:44
8. Довідка аналог. дог.pdf
11 квітня 2024 15:45
Електронний підпис
11 квітня 2024 15:43
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:54
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:54
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:53
Довідка МІК.zip
11 квітня 2024 14:53
Довідка Рябов.zip
11 квітня 2024 14:53
5. Довіреність Шустова.pdf
11 квітня 2024 14:53
9. Рік 2023 Ф1. Баланс163736.pdf
11 квітня 2024 14:53
13. Працівники.pdf
11 квітня 2024 14:53
Довідка ДПС до 12.04.pdf
11 квітня 2024 14:53
Витяг-2456873-Рябов-2024-04-01.pdf
11 квітня 2024 14:53
8.2. ВН до договору.pdf
11 квітня 2024 14:53
2.1. витяг_мік_18.03.2024.pdf.p7s.zip
11 квітня 2024 14:53
8.4. ВН до договору 378.pdf
11 квітня 2024 14:53
8.6. ВН дог 358.pdf
11 квітня 2024 14:53
5.6. Статут_МІК_2024.pdf
11 квітня 2024 14:53
Довідка Шустова.zip
11 квітня 2024 14:53
5.3. Протокол.pdf
11 квітня 2024 14:53
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
11 квітня 2024 14:53
4. Анкета Додаток 9.pdf
11 квітня 2024 14:53
ТОВ МІК.pdf

Публічні документи

11 квітня 2024 18:59
Електронний підпис
11 квітня 2024 18:59
Електронний підпис
11 квітня 2024 18:58
Довідка (2).zip
11 квітня 2024 18:58
Витяг-2507140-Гижий-2024-04-10.pdf
11 квітня 2024 18:58
28.Довідка_корупція_ТОВ.pdf
11 квітня 2024 18:58
Довідка (3).zip
11 квітня 2024 18:58
3.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
2.Витяг з ЄДР.pdf
11 квітня 2024 18:58
19.Звіт.Копія.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
2.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
7.Статут.pdf
11 квітня 2024 18:58
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf
11 квітня 2024 18:58
4.Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2024 18:58
23.Лист-гарантія.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
20.Квитанція.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
8.Опис до статуту.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
19.Звіт.Копія.pdf
11 квітня 2024 18:58
8.Опис до статуту.pdf
11 квітня 2024 18:58
33.Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
4.Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
6.Наказ на директора2.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
6.Наказ на директора2.pdf
11 квітня 2024 18:58
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf.p7s
11 квітня 2024 18:58
20.Квитанція.pdf
11 квітня 2024 18:58
23.Лист-гарантія.pdf
11 квітня 2024 18:58
3.Виписка з ЄДР.pdf
11 квітня 2024 18:58
33.Довідка.pdf
11 квітня 2024 18:58
7.Статут.pdf.p7s

Конфіденційні документи

11 квітня 2024 18:58
15.Договір 212ВОЗ2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

11 квітня 2024 18:58
15.Договір 212ВОЗ2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

11 квітня 2024 18:58
14.Договір 7ВОЗ2024.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

11 квітня 2024 18:58
14.Договір 7ВОЗ2024.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

Публічні документи

11 квітня 2024 20:50
Електронний підпис
11 квітня 2024 20:50
Електронний підпис
11 квітня 2024 20:48
9. Договір №286_3_23_314.pdf
11 квітня 2024 20:48
2. Витяг з ЄДР.pdf
11 квітня 2024 20:48
24. Довідка ДПС.pdf
11 квітня 2024 20:48
21 Довідка.zip
11 квітня 2024 20:48
25. Наказ антикорупція.pdf
11 квітня 2024 20:48
3. Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2024 20:48
2. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
11 квітня 2024 20:48
4. Рішення.pdf
11 квітня 2024 20:48
18. Анкета.pdf
11 квітня 2024 20:48
20 Довідка (1).zip
11 квітня 2024 20:48
16. Лист-гарантія.pdf
11 квітня 2024 20:48
4. Наказ.pdf
11 квітня 2024 20:48
13. Звіт ЄСВ.zip.p7s
11 квітня 2024 20:48
9. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
11 квітня 2024 20:48
9. Договір №286_3_23_310.pdf
11 квітня 2024 20:48
13. штатний розпис.pdf
11 квітня 2024 20:48
13. Звіт ЄСВ.zip

Публічні документи

11 квітня 2024 14:57
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:57
Електронний підпис
11 квітня 2024 14:57
Витяг МВС.pdf.p7s
11 квітня 2024 14:57
Довідка ДПС.pdf.p7s
11 квітня 2024 14:57
Статут_pdf.pdf.p7s
11 квітня 2024 14:57
Довідка НАЗК (ФО).zip.p7s
11 квітня 2024 14:57
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf
11 квітня 2024 14:57
Довідка НАЗК (ФО).zip
11 квітня 2024 14:57
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf.p7s
11 квітня 2024 14:57
Довідка НАЗК (ЮО).zip
11 квітня 2024 14:57
Витяг МВС.pdf
11 квітня 2024 14:57
Довідка НАЗК (ЮО).zip.p7s
11 квітня 2024 14:57
Статут_pdf.pdf
11 квітня 2024 14:57
Довідка ДПС.pdf

Конфіденційні документи

11 квітня 2024 14:57
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

11 квітня 2024 14:57
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

11 квітня 2024 14:57
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

11 квітня 2024 14:57
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

Публічні документи

11 квітня 2024 22:49
Електронний підпис
11 квітня 2024 22:49
Електронний підпис
11 квітня 2024 22:48
12_Анкета.pdf
11 квітня 2024 22:48
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.zip
11 квітня 2024 22:48
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
11 квітня 2024 22:48
5. Лист від виробника.pdf.p7s
11 квітня 2024 22:48
5. Лист від виробника.pdf
11 квітня 2024 22:48
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
11 квітня 2024 22:48
13_Довідка корупція.zip
11 квітня 2024 22:48
13_Довідка корупція (2).zip
11 квітня 2024 22:48
2_ Виписка Колтрейн.pdf
11 квітня 2024 22:48
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf.p7s
11 квітня 2024 22:48
15_Довідка податки.pdf.p7s
11 квітня 2024 22:48
15_Довідка податки.pdf
11 квітня 2024 22:48
12_Анкета.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко"

ТОВ "МІК"

ТОВ "ГРІН-МОДА"

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІК"
#30105738
Переможець 59 194 800,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 15:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 15:58

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність виконання аналогічного(их) договору(ів). Для усунення невідповідностей потрібно надати: - довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Костюм спеціальний зимовий» або інше обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом  Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року.

Документи

19 квітня 2024 15:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2024 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІК"
#30105738
59 194 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2024 15:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 16:57
Договір №168 04-24-РМ від 26.04.2024.pdf укладений
29 квітня 2024 16:09