Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички зимові, вид 2, Рукавички зимові, вид 3 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Очікувана вартість
202 537 074,00 UAH
UA-2024-04-02-011709-a d68534e4fb1b43fb8092a65c9e794c7f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2024 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 202 537 074,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 25 тис. шт
Лот 2: 65 тис. шт
Лот 3: 65 тис. шт
Лот 4: 100 тис. шт
Лот 5: 168,7 тис. шт

Тендерна документація

02 квітня 2024 17:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 17:57
Розрахунок Рукавички зимові вид 2 1.xlsx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
02 квітня 2024 17:57
Розрахунок Рукавички зимові вид 3 1.xlsx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №11 Проект договору.docx
02 квітня 2024 17:57
TS_rukavychky_zymovi_361.pdf
02 квітня 2024 17:57
Оголошення.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
02 квітня 2024 17:57
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
02 квітня 2024 17:57
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Рукавички зимові, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 31 071 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 155 356,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 квітня 2024 12:47
Закінчення: 11 квітня 2024 13:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

65000 шт
Рукавички зимові, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 30 810 000,00
UAH з ПДВ
30 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»" 31 071 300,00
UAH з ПДВ
31 071 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" 31 071 300,00
UAH з ПДВ
31 071 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2024 14:07
Електронний підпис
10 квітня 2024 12:47
Цінова лот 1 РЗ.pdf
10 квітня 2024 12:47
Цінова лот 5 РЗ.pdf
10 квітня 2024 12:47
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf
10 квітня 2024 12:47
Довідка ліцензування.pdf
10 квітня 2024 12:47
Банкрутство ОЛТЕКС 08.04.pdf
10 квітня 2024 12:47
Цінова лот 3 РЗ.pdf
10 квітня 2024 12:47
Виписка ЄДР.pdf
10 квітня 2024 12:47
Додаток 9 Анкета.pdf

Публічні документи

23 квітня 2024 15:46
Електронний підпис
23 квітня 2024 15:41
Рукавички зимові, вид 3.pdf
23 квітня 2024 15:41
Рукавички зимові, вид 2.pdf
23 квітня 2024 15:41
ТОВ СУПЕРФОРМ.pdf
23 квітня 2024 15:39
Рішення та наказ.pdf
23 квітня 2024 15:39
Довідка.zip
23 квітня 2024 15:39
Довідка (1).zip
23 квітня 2024 15:39
Відсутність ліцензії.pdf
19 квітня 2024 14:30
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:29
Довідка аналог. дог.pdf
19 квітня 2024 14:29
Відгук Юкаторг.pdf
10 квітня 2024 16:21
Електронний підпис
10 квітня 2024 16:21
Електронний підпис
10 квітня 2024 16:14
4) Анкета згідно Дод. 9.pdf
10 квітня 2024 16:14
5) Рішення та наказ.pdf
10 квітня 2024 16:14
3) Витяг_пдв_суперформ.pdf
10 квітня 2024 16:14
6) Статут СУПЕРФОРМ.pdf
10 квітня 2024 16:14
ТОВ СУПЕРФОРМ.pdf
10 квітня 2024 16:14
Довідка.zip
10 квітня 2024 16:14
12) Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2024 16:14
Довідка (1).zip

Публічні документи

10 квітня 2024 22:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 22:28
Електронний підпис
10 квітня 2024 22:27
2. Довідка ліцензія.pdf
10 квітня 2024 22:27
11. Гарантія додаток 3.pdf
10 квітня 2024 22:27
15. vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.zip
10 квітня 2024 22:27
11. Гарантія додаток 3.pdf.p7s
10 квітня 2024 22:27
8. Лист від виробника.pdf.p7s
10 квітня 2024 22:27
17. Довідка НАЗК (2).zip
10 квітня 2024 22:27
2. Довідка ліцензія.pdf.p7s
10 квітня 2024 22:27
12. Лист-гарантія дод. 6.pdf
10 квітня 2024 22:27
16. Довідка НАЗК.zip
10 квітня 2024 22:27
8. Лист від виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"

ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"
#30435050
Відхилено 30 810 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2024 15:34
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"
#45161306
Переможець 31 071 300,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 09:58

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "СУПЕРФОРМ" не надано інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) згідно пункту 1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); - копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); - сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). * під аналогічним договором слід розуміти договір за предметом закупівлі цього оголошення «Рукавички зимові» або інше обмундирування згідно до переліків, визначених Наказом  Міністерства оборони України №232 від 29.04.2016 року

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "«СУПЕРФОРМ»"
#45161306
31 071 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2025 13:38
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2024 16:52
ДУ 1 до Дог_174.04-24-РМ.pdf зміни до договору
04 липня 2024 16:51
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 10:29
DERZhAVNYI KONTRAKT DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 174-04-24-RM.pdf укладений
01 травня 2024 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 174/04-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 31 067 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 177 900,00 UAH)