Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В |
Контактна особа: |
Цехмейструк Наталія Миколаївна 380976010391 tender.skoraja103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
Тендерна документація
02 квітня 2024 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 16:01 |
ТД_дизельне паливо.docx | |
02 квітня 2024 16:01 |
Проект договору (Додаток 5).docx | |
02 квітня 2024 16:01 |
Вимоги п. 47 (Додаток 3).docx | |
02 квітня 2024 16:01 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx | |
02 квітня 2024 16:01 |
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx | |
02 квітня 2024 16:01 |
Технічні характеристики (Додаток 4).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000032 ● 2e90e8b6717f4450a871ed9d1ab16492
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024
№ 37-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-04-02-009946-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 17:06:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-009946-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п. 3 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій, імперативно вимагалось надання, довідки про наявність в учасника автозаправних станцій на території Житомирської області з інформацією відповідно до встановленої таблиці (адреса АЗС, власник АЗС, режим роботи АЗС, номера телефонів АЗС, № ліцензії у користуванні або у власності та ін).
Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «АРМЕРІЯ ОЙЛ» вимогам п. 3 Додатку № 4 до тендерної документації по Лоту № 11, а саме: наявність в учасника автозаправних станцій за місцезнаходженням ППБ та ПТБ БЕМД, КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР, що розташовані в смт. Лугини, при тому, що надана учасником, у складі тендерної пропозиції, довідка не містить вказану інформацію та відповідно не містить інформацію зазначену Замовником у встановленій таблиці (адреса АЗС, власник АЗС, режим роботи АЗС, номера телефонів АЗС, № ліцензії у користуванні або у власності та ін.)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:12:33
пояснення на запит
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, ст.8 Закону та п.23 Особливостей по закупівлі № UA-2024-04-02-009946-a за кодом ДК 021:2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо) повідомляємо наступне:
1. На підставі доповідної записки головного механіка для забезпечення безперебійної роботи бригад екстреної медичної допомоги в Житомирській області оголошено закупівлю на придбання дизельного палива. Кількість пального, яке необхідно придбати визначалася відповідно аналізу витрат за попередній період.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось на підставі зареєстрованих нормативних актів (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо). Встановлення технічних та якісних характеристик для закупівлі дизельного палива замовник керувався вимогами визначеними в національному стандарті ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» (далі – ДСТУ), який набув чинності у відповідності до Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» та який прийнятий з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Визначення очікуваної вартості розраховувалось на підставі рекомендацій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275). Розрахунок здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару на офіційному сайті Мінфіну, та подано запит цінових пропозицій до потенційних учасників.
2. Відповідно до Тендерної документації у п. 3 Додатку 4 Замовником вимагалось надати Довідку щодо наявності автозаправних станцій на території Житомирської області з інформацією відповідно до таблиці: по Лоту №11- Дизельне паливо для ППБ та ПТБ БЕМД* КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР**, що розташовані у м. Олевськ та смт. Лугини наявність автозаправних станцій на відстані до 10 км від місця знаходження ППБ та ПТБ БЕМД** де місце розташування визначено - 11000, Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Промислова, 26.
На підтвердження пропозиції вимогам тендерної документації по закупівлі учасником надано «Довідка відстань від місця знаходження відділень ЕМД до мережі автозаправних станцій» де зазначено: Адреса АЗС – АЗС 40 м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 148; власник АЗС – ТОВ «ВНП»; режим роботи АЗС – цілодобово; Номера телефонів АЗС (актуальні) – 067-116-11-36; № ліцензії – 06170314202300053; у користуванні або у власності (№, дата та строк дії договору)¹ - №ДЗБ-001від 01.10.2023, строк дії до 31.12.2024 з пролонгацією; Відстань 2, км – 3,0 км. Даною довідкою підтверджено запитувану інформацію, що вимагалась замовником.
Тендерну документацію КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради» розроблено відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час періоду уточнень на адресу замовника питань, вимог щодо тендерної документації по даній закупівлі не надходило.
Документи що додаються:
1. Доповідна визначення технічних та інших характеристик закупівлі.
2. Документи визначення очікуваної вартості закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-14 16:33:24
Додатково
Додатково наказ про притягнення до відповідальності
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради були вжиті заходи в частині зобов’язання здійснення заходів щодо недопущення в подальшому виявлених порушень при розгляді тендерних пропозицій дотримуватись норм чинного законодавства. Проведено засідання робочої групи затвердженої наказом КНП «ЦЕМД та МК»ЖОР від 08.11.2021 року №122 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та призначення уповноважених осіб» де розглянуто та обговорено Висновок Держаудитслужби в Житомирській області (Протокол додається). Наказом КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР від 13.05.2024 року № 157 « Про вжиття заходів на виконання Висновку Держаудитслужби в Житомирській області» зобов’язано уповноважену особу Цехмейструк Н.М. в подальшому не допускати порушень під час розгляду тендерних пропозицій та дотримуватись норм чинного законодавства в сфері державних закупівель, а також направити на курси підвищення кваліфікації. (Наказ додається).
2024-05-14 14:10:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення уповноваженої особи до матеріальної відповідальності.
2024-05-14 16:52:15
Оскарження в суді
Опис: | Додатково наказ про притягнення до відповідальності |
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Документи:
14 травня 2024 16:39
|
Електронний підпис |
14 травня 2024 16:38
|
Наказ про притягнення до відповідальності уповноважену особу.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №3 - Дизельне паливо для ППБ та ПТБ БЕМД* КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР**,що розташовані у м. Коростень, м. Малин та смт. Чоповичі |
Опис предмету закупівлі: |
* ППБ та ПТБ БЕМД – пункти постійного та пункти тимчасового базування бригад екстреної медичної допомоги
** КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР – Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 242 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 210,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 207 500,00
UAH з ПДВ
|
1 175 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМЕРІЯ ОЙЛ" |
1 186 800,00
UAH з ПДВ
|
1 174 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМЕРІЯ ОЙЛ" #44618933 |
Переможець |
1 174 380,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 13:40
|
Договір № СК03-00183 від 22.04.2024 (Лот № 3).pdf | укладений |
22 квітня 2024 13:39
|