Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
192 510,00 UAH
UA-2024-04-01-009955-a ● 43a043f82dc747c3869d4ffd6b9477dc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Тетяна Мананкова +380938544454 czomanankova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42788347 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 192 510,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 962,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
805 пачка
Папір А4 500 арк. (80 г/м.кв.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
400 пачка
Скоби № 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
40 штука
Клей-олівець 15 г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
40 штука
Клей ПВА 100 мл. з ковпачком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
300 штука
Картонні папки з зав'язками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1000 штука
Швидкозшивач карт. А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 пачка
Файл А4 +30 мкм глянц.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
35 штука
Скотч прозорий 12мм*30мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
25 штука
Скотч прозорий 48мм*90мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штука
Коректор 8 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
200 пачка
Скріпки № 25 мм 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
100 пачка
Скріпки № 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
50 штука
Папка-реєстратор А4 70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
500 штука
Конверт DL СКЛ 75/самоклеючий зі стрічкою/110х220
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30199200-2 — Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки
2000 штука
Конверт С6 СКЛ 75/самоклеючий зі стрічкою/114х162
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Левка Лук’яненка, буд. 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30199200-2 — Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 16:35 |
Тендерна документація.docx | |
01 квітня 2024 16:35 |
Додаток 6 Проєкт договору.doc | |
01 квітня 2024 16:35 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-01-009955-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 22 квітня 2024 15:10
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
23 квітня 2024 14:00
Учасником в складі документів тендерної пропозиції надано лише технічну специфікацію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, з обов'язковим зазначенням згоди з умовами встановленими в Додатку 4 до тендерної документації та порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
А саме інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку №4 до Документації НЕ НАДАНО.
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
А саме інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку №4 до Документації НЕ НАДАНО.
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСТЕОН" |
143 199,30
UAH з ПДВ
|
142 233,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
144 804,60
UAH з ПДВ
|
142 872,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
145 878,60
UAH з ПДВ
|
144 671,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСТЕОН" #42704450 |
Відхилено |
142 233,30
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:36
|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Відхилено |
142 872,60
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 10:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
144 671,10
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 11:42
|
ДУ №1 від 30.04.2024.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 11:31
|
Договір 31_04_2024 від 30.04.2024.pdf | укладений |
30 квітня 2024 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Продовжено термін постачання товарів до 31.05.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 31/04/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |