Канцелярські товари
Сума
192 510 UAH
UA-P-2024-03-27-008660-a 802f32bc40a349a08cb7459b86443983
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 березня 2024 14:13
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42788347
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49005, вул. Лук'яненка Левка, буд. 39/41
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про організатора закупівлі

5. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #32835966
7. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, 49000, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

9. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари , Папір А4 500 арк. (80 г/м.кв.) - 805 пачка, Скоби № 10 - 400 пачка, Клей-олівець 15 г. - 40 штука, Клей ПВА 100 мл. з ковпачком - 40 штука, Картонні папки з зав'язками - 300 штука, Швидкозшивач карт. А4 - 1000 штука, Файл А4 +30 мкм глянц. - 50 пачка, Скотч прозорий 12мм*30мм - 35 штука, Скотч прозорий 48мм*90мм - 25 штука, Коректор 8 мл. - 50 штука, Скріпки № 25 мм 100 шт. - 200 пачка, Скріпки № 50 мм - 100 пачка, Папка-реєстратор А4 70 мм - 50 штука, Конверт DL СКЛ 75/самоклеючий зі стрічкою/110х220 - 500 штука, Конверт С6 СКЛ 75/самоклеючий зі стрічкою/114х162 - 2000 штука

10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30199200-2 — Конверти, поштові листівки та неілюстровані поштові листівки

11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 192 510 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 192510 UAH

13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію

14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

27 березня 2024 14:14
Електронний підпис
27 березня 2024 14:13
Технічні вимоги канцтовари.docx
27 березня 2024 14:13
Заявка.pdf
27 березня 2024 14:13
Проект договору (канц.товари).doc
27 березня 2024 14:13
Заявка Центральне УСЗН ДМР.docx

Інформація про організацію та проведення закупівлі

Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.

Найменування ЦЗО: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ ЦЗО: 32835966
Термін надання відповіді ЦЗО до: 01 квітня 2024
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО: 01 квітня 2024
Документи
01 квітня 2024 15:25
Електронний підпис
01 квітня 2024 15:24
Електронний підпис