Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штани вітровологозахисні зимові, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
114 555 840,00 UAH
UA-2024-03-26-012383-a c610cea18a884966b2ef5414edf86de8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2024 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 114 555 840,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 16 тис. шт
Лот 2: 15 тис. шт
Лот 3: 25 тис. шт

Тендерна документація

26 березня 2024 18:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2024 18:05
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
26 березня 2024 18:05
new_shvvz.pdf
26 березня 2024 18:05
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
26 березня 2024 18:05
Оголошення.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
26 березня 2024 18:05
Розрахунок Штани ВВЗ зимові вид 1 (1).xlsx
26 березня 2024 18:05
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
26 березня 2024 18:05
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №11 Проект договору.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
26 березня 2024 18:05
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність Додатку 3 проекту договору Порядку №375
Дата подання: 29 березня 2024 14:00
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:16
Додатком 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення) визначений порядок приймання товару за якістю, який повинен ПОВНІСТЮ відповідати Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України (затв. Наказом МОУ№ 375 від 19.07.2017 р.), далі – Порядок №375. Проте п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору містить невідповідності, що суперечать Порядку №375, доказом чого є наступне: Пунктом 7.3. Додатку 3 до Проекту договору ПРИЙМАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРУ розділений на 2 етапи (чого не передбачено Порядком №375 !): 1-й етап: перевірка зразків товару у випробувальній лабораторії; 2-й етап: технічний огляду товару. Згідно п.7.3.2. Додатку 3 до Проекту договору 1й етап - це перевірка ЗРАЗКІВ у Випробувальній лабораторії. 2-й етап (технічний огляд) визначений п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору та передбачає, зокрема: «У разі виявлення дефектів (несправності тощо), пред’явлена партія не приймається та повертається на виробництво для усунення недоліків. Після усунення несправності та виявлених невідповідностей постачальник ПОВТОРНО пред’являє партію Товару для проведення ПРИЙМАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ товару за якістю у порядку, передбаченому цим Договором.» Тобто, всупереч Порядку №375 після усунення недоліків Постачальник повинен знову здійснювати 1-й етап та замовляти випробування зразків ?! Цього не передбачено Порядком №375 ! З метою приведення Додатку №11 Оголошення у відповідність до вимог Порядку №375 вимагаємо внести наступні зміни: Останні два абзаци в п.7.3.3. Додаток 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення): «Після усунення несправності та виявлених невідповідностей ПОСТАЧАЛЬНИК повторно пред’являє партію Товару для проведення технічного огляду товару у порядку, передбаченому цим пунктом. Повторний технічний огляд товару здійснюється після письмового повідомлення ЗАМОВНИКА та Центрального управління ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про усунення невідповідності Товару та готовність партії до здачі.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Згідно Наказу Міністерства оборони України №465 від 19.12.2020 року уповноваженим органом з приймання продукції речового забезпечення визначено Центральне управління контролю якості. Додаток №3 до проекту договору розробляється за погодженням з уповноваженим органом за приймання продукції. Замовник звернеться з питання погодження відповідних змін до Додатку №3.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-23-000038 ● cc26e2bb91404bf983e727d116839cc2
  • Статус: завершено ● Дата: 21 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2024 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.04.2024 № 86

Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10
UA-2024-03-26-012383-a
26.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 17:08:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі штанів вітровологозахисних зимових, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 18:37:34

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000038 (UA-2024-03-26-012383-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.



Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Штани вітровологозахисні зимові, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;
2. Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.




Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-03 14:58:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі штанів вітровологозахисних зимових, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-012383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 12.04.2024 №12.04.24-9 про розгляд пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» було прийнято рішення про її відхилення з підстав передбачених підпунктом 1, пункту 13, статті 14 Закону, а саме відсутність в складі пропозиції гарантійного листа в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3.
Надати обґрунтовані пояснення, інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-08 18:22:15

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-23-000038 (UA-2024-03-26-012383-a)

1. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 12.04.2024 №12.04.24-9 про розгляд пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ» було прийнято рішення про її відхилення з підстав передбачених підпунктом 1, пункту 13, статті 14 Закону, а саме відсутність в складі пропозиції гарантійного листа в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до Технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно ДОДАТКУ №3. Надати обґрунтовані пояснення, інформацію щодо підстав відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТОП ГВАРДІАН ФОРМ».

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275: У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій,
повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином пропозиція учасника відхилена у зв’язку відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури.




Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Штани вітровологозахисні зимові, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 51 141 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 255 705,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 квітня 2024 14:47
Закінчення: 04 квітня 2024 15:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25000 шт
Штани вітровологозахисні зимові, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 30 червня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 51 141 000,00
UAH з ПДВ
51 141 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 50 766 000,00
UAH з ПДВ
50 766 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 49 975 500,00
UAH з ПДВ
49 975 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 50 625 000,00
UAH з ПДВ
50 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТУСМО" 51 090 000,00
UAH з ПДВ
50 834 295,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС" 51 140 999,00
UAH з ПДВ
50 885 294,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 51 127 500,00
UAH з ПДВ
51 127 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2024 19:30
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:30
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:29
2. Цінова л3.pdf
03 квітня 2024 19:29
2. Цінова л1.pdf
03 квітня 2024 19:29
2. Цінова л2.pdf
03 квітня 2024 19:29
1.1. Довідка ліцензія.pdf
03 квітня 2024 19:29
6. Лист-гарантія.pdf
03 квітня 2024 19:29
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 квітня 2024 19:29
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf

Публічні документи

09 квітня 2024 13:49
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:46
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:46
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:40
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:40
Електронний підпис

Конфіденційні документи

03 квітня 2024 14:39
8.1.1 Договір МОУ КЛП (тип 1) 15тис. (№286-3-23-430 від 14.12.23) з ДУ 1, накл, оплата, відгук.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України

Публічні документи

03 квітня 2024 21:26
Електронний підпис
03 квітня 2024 21:26
Електронний підпис
03 квітня 2024 12:29
Електронний підпис
03 квітня 2024 12:29
Електронний підпис
03 квітня 2024 12:27
21. Довідка.zip
03 квітня 2024 12:27
24. Довідка ДПС.pdf
03 квітня 2024 12:27
25. Наказ антикорупція.pdf
03 квітня 2024 12:27
20. Довідка (1).zip
03 квітня 2024 12:27
18. Анкета.pdf
03 квітня 2024 12:27
3. Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2024 12:27
16. Лист-гарантія.pdf
03 квітня 2024 12:27
2. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
03 квітня 2024 12:27
4. Рішення.pdf
03 квітня 2024 12:27
4. Наказ.pdf
03 квітня 2024 12:27
2. Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2024 12:27
13. Звіт ЄСВ.zip.p7s
03 квітня 2024 12:27
9. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
03 квітня 2024 12:27
9. Договір №286_3_23_310.pdf
03 квітня 2024 12:27
9. Договір №286_3_23_314.pdf
03 квітня 2024 12:27
9. Договір №286_3_23_315.pdf
03 квітня 2024 12:27
13. штатний розпис.pdf
03 квітня 2024 12:27
13. Звіт ЄСВ.zip

Публічні документи

03 квітня 2024 17:13
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:13
Електронний підпис
03 квітня 2024 17:11
Анкета.pdf
03 квітня 2024 17:11
Лист-згода на ОПД.pdf
03 квітня 2024 17:11
Лист-гарантія.pdf
03 квітня 2024 17:11
статут.pdf
03 квітня 2024 17:11
Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2024 17:11
Рішення учасника.pdf
03 квітня 2024 17:11
file (1).pdf
03 квітня 2024 17:11
Наказ на директора.pdf
03 квітня 2024 17:11
Опис до статуту.pdf
03 квітня 2024 17:11
Аналогічний договір 92.pdf
03 квітня 2024 17:11
Аналогічний договір 361.pdf
03 квітня 2024 17:11
Аналогічний договір 428.pdf
03 квітня 2024 17:11
Виписка.pdf
03 квітня 2024 17:11
Аналогічний договір 368.pdf
03 квітня 2024 17:11
Аналогічний договір 260.pdf
03 квітня 2024 17:11
Технічна специфікація.pdf
03 квітня 2024 17:11
Цінова пропозиція.pdf
03 квітня 2024 17:11
ГЛ лот 3.pdf

Публічні документи

03 квітня 2024 18:56
Електронний підпис
03 квітня 2024 18:56
Електронний підпис
03 квітня 2024 18:56
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
03 квітня 2024 18:56
Анкета.pdf.p7s
03 квітня 2024 18:56
ЄСВ за 4 кв 2023 Козак..pdf.p7s
03 квітня 2024 18:56
Довідка ДПІ.pdf.p7s
03 квітня 2024 17:25
Довідка НАЗК юр особа.zip
03 квітня 2024 17:25
ЄСВ за 4 кв 2023 Козак..pdf
03 квітня 2024 17:25
Анкета.pdf
03 квітня 2024 17:25
ЕСВ 4 КВ 2023 ПРОФІ-ТЕКС.pdf
03 квітня 2024 17:25
Довідка щодо ліцензії.pdf
03 квітня 2024 17:25
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2024 17:25
Довідка ДПІ.pdf
03 квітня 2024 17:25
Довідка НАЗК фіз особа.zip

Конфіденційні документи

03 квітня 2024 18:56
Аналогічний Договор Козак накл 3 конф.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерством оборони України

03 квітня 2024 17:25
Аналогічний Договор Козак накл 3 конф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Міністерством оборони України

Публічні документи

03 квітня 2024 19:09
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:09
Електронний підпис
03 квітня 2024 19:08
Довідка (7).zip
03 квітня 2024 19:08
Довідка (6).zip
03 квітня 2024 19:08
Витяг-2466917-Гижий-2024-04-02.pdf
03 квітня 2024 19:08
28.Довідка_корупція_ТОВ.pdf
03 квітня 2024 19:08
20.Квитанція.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
2.Витяг з ЄДР.pdf
03 квітня 2024 19:08
7.Статут.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
8.Опис до статуту.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
7.Статут.pdf
03 квітня 2024 19:08
2.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
3.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
23.Лист-гарантія.pdf
03 квітня 2024 19:08
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf
03 квітня 2024 19:08
4.Витяг ПДВ.pdf
03 квітня 2024 19:08
4.Витяг ПДВ.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
23.Лист-гарантія.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
19.Звіт.Копія.pdf
03 квітня 2024 19:08
33.Довідка.pdf
03 квітня 2024 19:08
8.Опис до статуту.pdf
03 квітня 2024 19:08
6.Наказ на директора2.pdf
03 квітня 2024 19:08
20.Квитанція.pdf
03 квітня 2024 19:08
6.Наказ на директора2.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
19.Звіт.Копія.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
3.Виписка з ЄДР.pdf
03 квітня 2024 19:08
33.Довідка.pdf.p7s
03 квітня 2024 19:08
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf.p7s

Конфіденційні документи

03 квітня 2024 19:08
14.Договір 103ВОЗ-2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

03 квітня 2024 19:08
14.Договір 103ВОЗ-2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військова частина 3078 Національної гвардії України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

ТОВ "ТУСМО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"

ТОВ "ГРІН-МОДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
Переможець 49 975 500,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2024 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
49 975 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2024 17:24
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2024 17:51
ДУ 1 до Дог №144 04-24-РМ від 25.04.2024.pdf зміни до договору
26 квітня 2024 17:00
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 16:21
Договір №144 04-24-РМ від 18.04.2024.pdf укладений
19 квітня 2024 16:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Штани вітровологозахисні зимові, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 25000 штука 1 999,02
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 144/04-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Штани вітровологозахисні зимові, вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 25000 штука 1 999,02
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2024 — 30 вересня 2024
Сума оплати за договором: 49 975 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 329 250,00 UAH)