Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24П-096 76530000-7 - Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з промислово-геофізичних та прострілювально-вибухових робіт, в тому числі при супроводі КРС ); (Лот №1 - ДК 021:2015 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з промислово-геофізичних та прострілювально-вибухових робіт, в тому числі при супроводі КРС); Лот №2 - ДК 021:2015 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з промислово-геофізичних та прострілювально-вибухових робіт, в тому числі при супроводі КРС); Лот №3 - ДК 021:2015 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з промислово-геофізичних та прострілювально-вибухових робіт, в тому числі при супроводі КРС))
Очікувана вартість
209 990 290,00 UAH
UA-2024-03-21-005695-a ● 08ba40a5c4ff41f8b819a89b51d5bf0b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Євгенія Соколова +380444612937 yevheniia.sokolova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2024 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 209 990 290,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76530000-7: Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт
Тендерна документація
21 березня 2024 12:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2024 12:23 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx | |
21 березня 2024 12:23 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx | |
21 березня 2024 12:23 |
ТД_24П-096_Послуги супроводу КРС 3 Лоти.docx | |
21 березня 2024 12:23 |
Додаток 7 до тендерної документації_послуг_18.05.xlsx | |
21 березня 2024 12:23 |
Погоджений проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 29 березня 2024 13:22
Дата відповіді: 01 квітня 2024 10:21
Доброго дня!
Наша компанія зацікавлена брати участь у закупівлях «Послуги з проведення внутрішньо-свердловинних робіт», проте до проєкту Договору виникли питання. Просимо надати роз’яснення пунктів договору: 1)Пунктом 1.11 визначений термін «Порушення з вини Виконавця», чому відсутній термін «Порушення з вини Замовника»? 2)Пунктами 5.10 та 5.11 передбачається двозмінний режим роботи загону, прохання прояснити, як в такому разі буде проводитися мобілізація персоналу на свердловину, час проїзду до об’єкта робіт входить до робочого часу персоналу, таким чином треба прибувати на свердловину як мінімум за 8-10 годин до початку робіт, для забезпечення відпочинку однієї зміни працівників. Цей період часу буде враховуватися при поданні замовлення? 3) Пунктом 5.26 читко визначена процедура компенсації у випадку настання Ускладнення/Аварії під час ГДРС, що сталася з вини Виконавця і зовсім по іншому, пунктом 5.27 описана процедура у випадку припинення технологічного процесу, виникнення Ускладнення/Аварії під час ГДРС, що сталася з вини Замовника. Чому така кардинальна різниця? 4)Чому жодним пунктом Договору не конкретизована відповідальність сторони Замовника? 5) Дивно виглядає Пункт 6.2.3. У будь-який час до закінчення надання Послуг, припинити дію Договору, виплативши Виконавцю плату за надану належним чином та прийняту частину Послуг, шляхом розірвання Договору в односторонньому порядку. Просимо роз’яснити що мається на увазі «У будь-який час»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваші питання.
Відповідаємо на них у запитуваному порядку.
1) Договір сформований із врахуванням особливостей процесу надання послуг і максимально деталізовано описує пов’язані із зоною відповідальності Виконавця процеси для уникнення непорозумінь у майбутньому. Договір містить розділи, які описують, в т.ч. відповідальність Замовника.
2) Робота у цілодобовому режимі передбачає надання послуг без переривання процесів на виробничих об’єктах замовника. Як це повинно бути організовано Виконавцем залишається у зоні відповідальності Виконавця. Час переїзду враховується при наданні Замовлення.
3) Алгоритм компенсації збитків Замовником також деталізовано у договорі. Як мінімум, це відображається у відповідному акті на аварію/Ускладнення за результатом роботи комісії.
4) В договорі визначені обов’язки замовника і якщо замовник такі порушує, то виконавець має право не приступати до надання послуг по замовленню, відповідно це аргументувавши. Замовник надає підготовлену свердловину, яку виконавець перед наданням послуг перевіряє та приступає до надання послуг. В подальшому в разі виникнення нештатних ситуацій/ускладнень/ аварій визначена чітка процедура, фінальною частиною якої формується акт про аварію, у якому визначається винна сторона та способи компенсації збитків.
5) У будь-який час – у випадку виникнення непередбачуваних обставин, при яких замовник більше не буде замовляти послуги згідно з договором. У разі виникнення таких обставин, виконавець буде попереджений про намір розірвання договору належним чином.
Дякуємо за Ваші питання.
Відповідаємо на них у запитуваному порядку.
1) Договір сформований із врахуванням особливостей процесу надання послуг і максимально деталізовано описує пов’язані із зоною відповідальності Виконавця процеси для уникнення непорозумінь у майбутньому. Договір містить розділи, які описують, в т.ч. відповідальність Замовника.
2) Робота у цілодобовому режимі передбачає надання послуг без переривання процесів на виробничих об’єктах замовника. Як це повинно бути організовано Виконавцем залишається у зоні відповідальності Виконавця. Час переїзду враховується при наданні Замовлення.
3) Алгоритм компенсації збитків Замовником також деталізовано у договорі. Як мінімум, це відображається у відповідному акті на аварію/Ускладнення за результатом роботи комісії.
4) В договорі визначені обов’язки замовника і якщо замовник такі порушує, то виконавець має право не приступати до надання послуг по замовленню, відповідно це аргументувавши. Замовник надає підготовлену свердловину, яку виконавець перед наданням послуг перевіряє та приступає до надання послуг. В подальшому в разі виникнення нештатних ситуацій/ускладнень/ аварій визначена чітка процедура, фінальною частиною якої формується акт про аварію, у якому визначається винна сторона та способи компенсації збитків.
5) У будь-який час – у випадку виникнення непередбачуваних обставин, при яких замовник більше не буде замовляти послуги згідно з договором. У разі виникнення таких обставин, виконавець буде попереджений про намір розірвання договору належним чином.
Невідповідність в обсягах робіт і кошторисах
Дата подання: 30 березня 2024 14:00
Дата відповіді: 02 квітня 2024 11:48
В тендерній документації в Технічному завданні в лотах 2 і 3 відсутній метод НГК. також НГК відсутній в кошторисі до лоту 3. Прохання привести наведені обсяги робіт і кошториси у відповідність до фактично необхідного технічного завдання.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за вашу зацікавленість до закупівлі АТ «Укргазвидобування». Разом з цим, роз’яснюємо, що в технічному завданні відображені методи промислово-геофізичних досліджень, які застосовуються, в т.ч. при контролі за розробкою. При цьому, для виконання поставлених цілей в оприлюдненій закупівлі пріоритетним є проведення вимірів саме методом 2ННК.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 24П-096 Лот №2 - ДК 021:2015 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги з промислово-геофізичних та прострілювально-вибухових робіт, в тому числі при супроводі КРС) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 57 236 355,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 572 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 та п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1717090.65 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель. |
Позиції
1 посл
Послуги з промислово-геофізичних та прострілювально-вибухових робіт, в тому числі при супроводі КРС
ДК 021:2015: 76530000-7 — Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Кудрявська 26/28 (свердловини Полтавської, Харківської, Дніпропетровської та Сумської областей)
Дата доставки:
01 вересня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання - передачі наданих Послуг та отримання оригіналу рахунку Підрядника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Карпатське управління геофізичних робіт |
57 230 000,00
UAH з ПДВ
|
57 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Карпатське управління геофізичних робіт #00138827 |
Переможець |
57 230 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 11:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 16:07
|
Договір УГВ258_13_24 від 08.05.2024р.pdf | укладений |
08 травня 2024 16:05
|