Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
247 782 080,00 UAH
UA-2024-03-08-004885-a 1059a0a691e743679f3088182d2db02b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 березня 2024 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 247 782 080,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна
Лот 1: 50 тис. к-тів
Лот 2: 44 тис. к-тів
Лот 3: 40 тис. к-тів

Тендерна документація

14 березня 2024 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 14:51
Додаток №11 Проект договору (зі змінами).docx
14 березня 2024 14:51
Порівняльна таблиця змін.docx
14 березня 2024 11:47
Ростовка КЛП 134К (IIІ квартал).xlsx
08 березня 2024 12:57
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
08 березня 2024 12:57
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
08 березня 2024 12:57
Оголошення.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
08 березня 2024 12:57
ТС Костюм літній польовий.pdf
08 березня 2024 12:57
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
14 березня 2024 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 березня 2024 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 14:51
Додаток №11 Проект договору (зі змінами).docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №11 Проект договору.docx
14 березня 2024 14:51
Порівняльна таблиця змін.docx
14 березня 2024 11:47
Порівняльна таблиця змін.docx
14 березня 2024 11:47
Ростовка КЛП 134К (IIІ квартал).xlsx
08 березня 2024 12:57
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
08 березня 2024 12:57
Інформаційна довідка щодо змін в закупівлях.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
08 березня 2024 12:57
Оголошення.docx
08 березня 2024 12:57
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
08 березня 2024 12:57
ТС Костюм літній польовий.pdf
08 березня 2024 12:57
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-08-004885-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 08 березня 2024 14:08
Dimensional grid
for this tender is missing. Please provide.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2024 10:24
Місце постачання та розподіл за розмірами в межах ІІІ кварталу 2024 року будуть надані додатково у межах укладеного договору, але не пізніше ніж за 60 календарних днів до кінцевого строку постачання першої партії (Додаток №3).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-10-000026 ● b3708fcdd51047a89fdff2d0f8786fa3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2024 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2024 № 75

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-03-08-004885-a 08.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-16 17:17:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-19 14:27:56

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
Щодо визначення очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом від 18.02.2020 року №275 та Наказу питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони», із застосуванням методу порівняння ринкових цін, а саме інформації в електронній системі Prozorro.



Додатки:
1. Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;
2. Протокол робочої групи №03.03.24-1 від 03.03.2024 року.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 17:15:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 18:24:01

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)

1. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно Наказу Міністерства оборони України від 02.11.2021р. №344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднений на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації «Костюм літній польовий (тип 1)» ТС A01XJ.33387-422:2023 (01). Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.
https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення виконання договору.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-22 14:57:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7» за лотом № 1, яка становить 1 617,18 грн. за од. позаяк ідентичний товар за лотом № 3 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 1 594,50 грн за од., що на 22,68 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 18:36:56

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)

1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7» за лотом № 1, яка становить 1 617,18 грн. за од. позаяк ідентичний товар за лотом № 3 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 1 594,50 грн за од., що на 22,68 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО



Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 09:40:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), з наступник питань.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-25 18:33:39

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)

1. Чи зверталось державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару «Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7» за лотом № 1, яка становить 1 617,18 грн. за од. позаяк ідентичний товар за лотом № 3 Замовник закупляє в того ж учасника за ціною 1 594,50 грн за од., що на 22,68 грн. за од. є дешевше ніж по лоту № 1. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО



Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-26 10:41:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі костюмів літніх польових (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-08-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), позаяк державним підприємством Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» не надано відповідь на поставлені питання 25.04.2024:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 18:14:50

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-04-10-000026 (ID: UA-2024-03-08-004885-a)

Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Додатку 11 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Проекту договору) та умов укладених договорів за результатами закупівлі, розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА, вказаний у розділі 16 цього Договору, а у випадку здійснення ЗАМОВНИКОМ передоплати - на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Просимо надати інформацію чи здійснював Державний оператор тилу передню оплату за укладеним договором/ укладеними договорами? У разі здійснення такої попередньої оплати просимо надати інформацію щодо її розміру та строку надання.

Попередня оплата за укладеними договорами не здійснювалася.


Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 81 361 280,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 406 806,40 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.   Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.   Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.   Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.   Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).   Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.    Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.   Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.    Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:   • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);   • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;   • можливості часткової сплати суми гарантії.    Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313    Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.   Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:   1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;   2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;   3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;   4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 813612.8 UAH

Аукціон

Початок: 21 березня 2024 14:47
Закінчення: 21 березня 2024 16:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

44000 комп
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 серпня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.   Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.   Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.   Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.   Розмір забезпечення пропозиції: 1% від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі).   Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є  резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.    Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.   Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії.    Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:   • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);   • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;   • можливості часткової сплати суми гарантії.    Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24,  код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313    Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам оголошення), відхиляється Замовником.   Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:   1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;   2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;   3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;   4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.

Сума забезпечення: 813612.8 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2024 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" 72 378 240,00
UAH з ПДВ
70 180 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС" 72 357 120,00
UAH з ПДВ
67 999 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД" 74 804 400,00
UAH з ПДВ
68 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 81 008 400,00
UAH з ПДВ
81 008 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 79 155 120,00
UAH з ПДВ
79 155 120,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТУСМО" 80 124 000,00
UAH з ПДВ
80 124 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС" 81 312 000,00
UAH з ПДВ
81 312 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 81 359 520,00
UAH з ПДВ
81 359 520,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ГРІН-МОДА" 76 998 240,00
UAH з ПДВ
76 998 240,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС" 80 079 120,00
UAH з ПДВ
80 079 120,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС" 72 600 000,00
UAH з ПДВ
67 793 193,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 81 361 280,00
UAH з ПДВ
81 361 280,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" 78 936 000,00
UAH з ПДВ
78 936 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" 80 520 000,00
UAH з ПДВ
80 520 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 81 058 560,00
UAH з ПДВ
81 058 560,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД" 81 180 000,00
UAH з ПДВ
81 180 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" 81 359 520,00
UAH з ПДВ
81 359 520,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2024 00:39
Електронний підпис
25 березня 2024 17:02
Електронний підпис
20 березня 2024 19:02
Електронний підпис
20 березня 2024 19:00
Електронний підпис
20 березня 2024 17:25
Електронний підпис
20 березня 2024 17:25
Електронний підпис
20 березня 2024 17:23
16. Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 17:23
24 Довідка ДПС.pdf
20 березня 2024 17:23
20 Довідка.zip
20 березня 2024 17:23
21 Довідка (1).zip
20 березня 2024 17:23
25. Наказ антикорупція.pdf
20 березня 2024 17:23
3. Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2024 17:23
18. Анкета.pdf
20 березня 2024 17:23
2. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
20 березня 2024 17:23
4. Рішення.pdf
20 березня 2024 17:23
4. Наказ.pdf
20 березня 2024 17:23
2. Витяг з ЄДР.pdf
20 березня 2024 17:23
13. Звіт ЄСВ.zip.p7s
20 березня 2024 17:23
9. ДОГОВІР N 286323 322.pdf
20 березня 2024 17:23
9. Договір №286_3_23_310.pdf
20 березня 2024 17:23
9. Договір №286_3_23_314.pdf
20 березня 2024 17:23
9. Договір №286_3_23_315.pdf
20 березня 2024 17:23
9. Аналогічний договір_326.pdf
20 березня 2024 17:23
13. штатний розпис.pdf
20 березня 2024 17:23
13. Звіт ЄСВ.zip
20 березня 2024 17:23
14. Накази на працівників.pdf
20 березня 2024 17:23
ГАРАНТІЯ 729.pdf.p7s.p7s
20 березня 2024 17:23
ГАРАНТІЯ 729.pdf
20 березня 2024 17:23
Dokumenti Bank.pdf
20 березня 2024 17:23
Dokumenti Bank.pdf.p7s.p7s
20 березня 2024 17:23
7. Гарантійний лист_Лот_2.pdf

Публічні документи

20 березня 2024 21:57
Електронний підпис
20 березня 2024 21:54
д.1.6 Цінова.pdf
20 березня 2024 21:54
д.1.8 д.4.1.6 Відгук 3078 2023.pdf
20 березня 2024 21:54
д.1.10 д.6 Лист- гарантія д.6.pdf
20 березня 2024 21:54
д.1.8 д.4.1.7 Відгук 3005.pdf
20 березня 2024 21:54
д.1.8 д.4.1.8 Відгук 3075.pdf
20 березня 2024 21:54
Guarantee lot 2.zip

Публічні документи

19 березня 2024 17:12
Електронний підпис
19 березня 2024 17:10
Наказ Ніколаєва.pdf.p7s
19 березня 2024 17:10
Корупція Ніколаєва.pdf.p7s
19 березня 2024 17:10
Bankivs'ka garantiya 775 Lot 2.pdf.p7s
19 березня 2024 17:10
Корупція ТОВ Фармінко.pdf.p7s
19 березня 2024 17:10
Dokumenti Bank.pdf.p7s
19 березня 2024 17:09
Наказ Ніколаєва.pdf
19 березня 2024 17:09
Dokumenti Bank.pdf.p7s.p7s
19 березня 2024 17:09
Корупція Ніколаєва.pdf
19 березня 2024 17:09
Корупція ТОВ Фармінко.pdf
19 березня 2024 17:09
Інтро Прай-Фармінко КЛП.pdf
19 березня 2024 17:09
Dokumenti Bank.pdf
19 березня 2024 17:09
Bankivs'ka garantiya 775 Lot 2.pdf
19 березня 2024 17:09
Виписка з ЄДР Фарминко.pdf
19 березня 2024 17:09
Bankivs'ka garantiya 775 Lot 2.pdf.p7s.p7s

Публічні документи

20 березня 2024 17:16
Електронний підпис
20 березня 2024 17:16
Електронний підпис
20 березня 2024 17:11
4.1 Статут нова редакція.pdf
20 березня 2024 17:11
13_2. Довідка ф.о..zip
20 березня 2024 17:11
13_7 Довідка ДПС скан.pdf
20 березня 2024 17:11
13_7 Довідка ДПС.pdf
20 березня 2024 17:11
13_3. Довідка юр.о..zip
20 березня 2024 17:11
10. Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 17:11
13_5 Витяг МВС.zip
20 березня 2024 17:11
Гарантія 115674-GL-97-30.rar

Публічні документи

20 березня 2024 17:21
Електронний підпис
20 березня 2024 17:21
Електронний підпис
20 березня 2024 17:21
13. Працівники.pdf
20 березня 2024 17:21
5. Довіреність Шустова.pdf
20 березня 2024 17:21
9. Рік 2023 Ф1. Баланс163736.pdf
20 березня 2024 17:21
Витяг МВС Рябов.rar
20 березня 2024 17:21
ТОВ МІК.pdf
20 березня 2024 17:21
Довідка МІК.zip
20 березня 2024 17:21
8.2. ВН до договору.pdf
20 березня 2024 17:21
2.1. витяг_мік_18.03.2024.pdf.p7s.zip
20 березня 2024 17:21
8.4. ВН до договору 378.pdf
20 березня 2024 17:21
8.6. ВН дог 358.pdf
20 березня 2024 17:21
Довідка Рябов.zip
20 березня 2024 17:21
5.6. Статут_МІК_2024.pdf
20 березня 2024 17:21
5.3. Протокол.pdf
20 березня 2024 17:21
8.1. Аналогічний договір.pdf
20 березня 2024 17:21
3. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
20 березня 2024 17:21
Довідка ДПС ДОТ до 23.03.pdf
20 березня 2024 17:21
Витяг МВС Шустова.rar
20 березня 2024 17:21
Довідка Шустова.zip
20 березня 2024 17:21
4. Анкета Додаток 9.pdf

Публічні документи

20 березня 2024 18:14
Електронний підпис
20 березня 2024 18:14
Електронний підпис
20 березня 2024 18:13
Довідка (20).zip
20 березня 2024 18:13
Довідка (23).zip
20 березня 2024 18:13
ТУСМО (8).pdf.asice
20 березня 2024 18:13
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2024 18:13
статут.pdf
20 березня 2024 18:13
Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2024 18:13
Довідка ДПС.pdf
20 березня 2024 18:13
Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 18:13
Протокол та наказ на АКП.pdf
20 березня 2024 18:13
ТУСМО (8) (1).pdf
20 березня 2024 18:13
Виписка.pdf
20 березня 2024 18:13
Рішення учасника.pdf
20 березня 2024 18:13
Згода на ОПД.pdf
20 березня 2024 18:13
Наказ на директора.pdf
20 березня 2024 18:13
Анкета.pdf
20 березня 2024 18:13
Опис до статуту.pdf
20 березня 2024 18:13
Аналогічний договір 92.pdf
20 березня 2024 18:13
Аналогічний договір 361.pdf
20 березня 2024 18:13
Аналогічний договір 428.pdf
20 березня 2024 18:13
Аналогічний договір 368.pdf
20 березня 2024 18:13
Аналогічний договір 260.pdf
20 березня 2024 18:13
Техопис.pdf
20 березня 2024 18:13
Цінова лот 2.pdf
20 березня 2024 18:13
Guarantee_29_lot_2.zip
20 березня 2024 18:13
ГЛ лот 2.pdf

Публічні документи

20 березня 2024 17:28
Електронний підпис
20 березня 2024 17:28
Електронний підпис
20 березня 2024 17:26
Довіреність Буркиця №355.7z
20 березня 2024 17:26
лист згода.pdf
20 березня 2024 17:26
Банківська Ліцензія.7z
20 березня 2024 17:26
Наказ Буркиця.7z
20 березня 2024 17:26
Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 17:26
Лист здійснення БД.7z
20 березня 2024 17:26
Витяг НР.7z
20 березня 2024 17:26
Договір 82 від 21.09.2023.pdf
20 березня 2024 17:26
Копія Витягу ПДВ.pdf
20 березня 2024 17:26
Лист для клієнтів.7z
20 березня 2024 17:26
Гарантія № 1880-24.7z
20 березня 2024 17:26
Цінова пропозиція лот 2.pdf

Публічні документи

20 березня 2024 14:49
Електронний підпис
20 березня 2024 14:49
Електронний підпис
20 березня 2024 14:47
БГ ДОТ КЛП лот 2.zip

Публічні документи

20 березня 2024 18:20
Електронний підпис
20 березня 2024 18:20
Електронний підпис
20 березня 2024 18:19
11.Цінова пропозиція.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
11.Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2024 18:19
29.Довідка_не є банкрутом.pdf
20 березня 2024 18:19
Витяг-2399015-Гижий-2024-03-19.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
19.Звіт.Копія.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
33.Довідка.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
28.Довідка_корупція_ТОВ.pdf
20 березня 2024 18:19
Довідка(1).zip
20 березня 2024 18:19
20.Квитанція.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
Витяг-2399015-Гижий-2024-03-19.pdf
20 березня 2024 18:19
23.Лист-гарантія.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
117686-Т-0681.rar
20 березня 2024 18:19
33.Довідка.pdf
20 березня 2024 18:19
Довідка.zip
20 березня 2024 18:19
Витяг-2399015-Гижий-2024-03-19.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
7.Статут.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
4.Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
5.Рішення про директора.pdf
20 березня 2024 18:19
10.Довідка про виробника.pdf
20 березня 2024 18:19
3.Виписка з ЄДР.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
7.Статут.pdf
20 березня 2024 18:19
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf
20 березня 2024 18:19
4.Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2024 18:19
19.Звіт.Копія.pdf
20 березня 2024 18:19
17.S1499201 Квитанція №2_1.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
8.Опис до статуту.pdf
20 березня 2024 18:19
2.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
6.Наказ на директора2.pdf
20 березня 2024 18:19
2.Витяг з ЄДР.pdf
20 березня 2024 18:19
8.Опис до статуту.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
20.Квитанція.pdf
20 березня 2024 18:19
3.Виписка з ЄДР.pdf
20 березня 2024 18:19
6.Наказ на директора2.pdf.p7s
20 березня 2024 18:19
23.Лист-гарантія.pdf

Конфіденційні документи

20 березня 2024 18:19
15.Договір 212ВОЗ2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військовою частиною 3078 Національної гвардії України

20 березня 2024 18:19
14.Договір 7ВОЗ2024.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військовою частиною 3078 Національної гвардії України

20 березня 2024 18:19
15.Договір 212ВОЗ2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військовою частиною 3078 Національної гвардії України

20 березня 2024 18:19
14.Договір 7ВОЗ2024.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Договір з Військовою частиною 3078 Національної гвардії України

Публічні документи

20 березня 2024 17:29
Електронний підпис
20 березня 2024 17:27
Витяг-2373950-Стужук-2024-03-14.pdf
20 березня 2024 17:27
Довідка корупція Стужук.pdf
20 березня 2024 17:27
Цінова пропозиція лот 1.pdf
20 березня 2024 17:27
Довідка корупція ОЛТЕКС.pdf
20 березня 2024 17:27
Довідка ліцензування.pdf
20 березня 2024 17:27
Додаток 9 Анкета.pdf
20 березня 2024 17:27
Довідка працівники.pdf
20 березня 2024 17:27
Договір 429 ОЛТЕКС МО КЛП.pdf
20 березня 2024 17:27
Довідка виробник.pdf
20 березня 2024 17:27
Виписка ЄДР.pdf
20 березня 2024 17:27
Цінова пропозиція лот 3.pdf
20 березня 2024 17:27
Цінова пропозиція лот 2.pdf
20 березня 2024 17:27
Статут ОЛТЕКС 2023.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 17:57
Електронний підпис
26 березня 2024 17:57
Акт №412 від 14.03.2024_КЛП.pdf.p7s
26 березня 2024 17:57
Акт №412 від 14.03.2024_КЛП.pdf
26 березня 2024 13:46
Електронний підпис
20 березня 2024 18:25
Електронний підпис
20 березня 2024 18:25
Електронний підпис
20 березня 2024 18:23
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
20 березня 2024 18:23
Анкета.pdf.p7s
20 березня 2024 18:23
ЄСВ за 4 кв 2023 Козак..pdf.p7s
20 березня 2024 18:23
Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
20 березня 2024 18:23
ЕСВ 4 КВ 2023 ПРОФІ-ТЕКС.pdf.p7s
20 березня 2024 18:05
ЄСВ за 4 кв 2023 Козак..pdf
20 березня 2024 18:05
Довідка щодо ліцензії.pdf
20 березня 2024 18:05
Анкета.pdf
20 березня 2024 18:05
МВС витяг про несуд 140324.rar
20 березня 2024 18:05
ЕСВ 4 КВ 2023 ПРОФІ-ТЕКС.pdf
20 березня 2024 18:05
Довідка щодо виробника.pdf
20 березня 2024 18:05
ДовідкаНАЗК юр 140324.zip
20 березня 2024 18:05
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2024 18:05
ДовідкаНАЗК фіз. 140324.zip
20 березня 2024 18:05
Цінова пропозиція Лот 2.pdf
20 березня 2024 18:05
16 0301 9544 2024.7z

Конфіденційні документи

20 березня 2024 18:23
Аналогічний Договор Козак накл 3 конф.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України

20 березня 2024 18:05
Аналогічний Договор Козак накл 3 конф.pdf

Обґрунтування конфіденційності

договір з Міністерством оборони України

Публічні документи

20 березня 2024 16:08
Електронний підпис
20 березня 2024 16:08
Електронний підпис
20 березня 2024 16:07
Д.10_3 Довідка ТОВ ХЗЗІЗ.zip
20 березня 2024 16:07
Д.10_2 Довідка директор.zip
20 березня 2024 16:07
Д.1_5 Довідка виробник.pdf
20 березня 2024 16:07
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf.p7s
20 березня 2024 16:07
Д.6 Лист-гарантія.pdf.p7s
20 березня 2024 16:07
Д.1_3 Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2024 16:07
Д.4_1 Довідка про досвід.pdf
20 березня 2024 16:07
Д.1_1 Довідка ліцензія.pdf
20 березня 2024 16:07
Д.6 Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 16:07
Д.10_5 Витяг.zip
20 березня 2024 16:07
Д.1_5 Довідка виробник.pdf.p7s
20 березня 2024 16:07
Д.1_1 Довідка ліцензія.pdf.p7s
20 березня 2024 16:07
Д.1_2 Витяг ЄДР 17.01.24.pdf
20 березня 2024 16:07
Д.4_1 Лист-пояснення.pdf
20 березня 2024 16:07
Гарантія 737 - Лот 2.zip

Публічні документи

20 березня 2024 19:46
Електронний підпис
20 березня 2024 19:46
Електронний підпис
20 березня 2024 19:45
2. Цінова л2.pdf
20 березня 2024 19:45
2. Цінова л1.pdf
20 березня 2024 19:45
2. Цінова л3.pdf
20 березня 2024 19:45
Гарантія 115779-GL-54-74.rar
20 березня 2024 19:45
Гарантія 115779-GL-54-72.rar
20 березня 2024 19:45
Гарантія 115779-GL-54-73.rar
20 березня 2024 19:45
4.2. TOP TEKS 0 Zvit MP 1 F1 4 kv 2023.pdf
20 березня 2024 19:45
6. Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 19:45
4.1. договір 132.pdf
20 березня 2024 19:45
1.2. Виписка ТОП-ТЕКС 05.03.24.pdf
20 березня 2024 19:45
1.1. Довідка ліцензія.pdf
20 березня 2024 19:45
4.1. договір 131.pdf
20 березня 2024 19:45
1.3. витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 березня 2024 19:45
4.1. видаткова д131.pdf
20 березня 2024 19:45
4.1. видаткова д132.pdf
20 березня 2024 19:45
Гарантія 115779-GL-54-73.rar

Публічні документи

20 березня 2024 17:54
Електронний підпис
20 березня 2024 17:54
Електронний підпис
20 березня 2024 17:53
10.7 Довідка ДПС.pdf
20 березня 2024 17:53
4.3 Довідка працівники.pdf
20 березня 2024 17:53
10.2 Довідка Тарасова Є.Г..zip
20 березня 2024 17:53
1.2 Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2024 17:53
4.1 Довідка аналогічній.pdf
20 березня 2024 17:53
10.3 Довідка ТОВ ЕТ.zip
20 березня 2024 17:53
1.1 Виписка ЄДР.pdf
20 березня 2024 17:53
1.12 Анкета.pdf
20 березня 2024 17:53
цінова лот 2.pdf
20 березня 2024 17:53
BG 1227.zip
20 березня 2024 17:53
Довідка ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

20 березня 2024 17:53
4.1.4 Копія Договору 286-3-23-6.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

20 березня 2024 17:53
4.1.2 Копія Договору 286-3-23-81.pdf

Обґрунтування конфіденційності

не розголошення чутливої інформації

Публічні документи

20 березня 2024 17:06
Електронний підпис
20 березня 2024 17:06
Електронний підпис
20 березня 2024 17:05
Витяг з ЄДР від 15.03.24.pdf
20 березня 2024 17:05
Fwd_Гарантія_20.03.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід договір 1.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Довідка О.Б.zip
20 березня 2024 17:05
Баланс 2023р. з кв 2.pdf
20 березня 2024 17:05
Анкета.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
ВП Лубни за 4 кв 2023 .pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід накладні 2.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід акти 2.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід дод. угода 1.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Витяг платника ПДВ.pdf
20 березня 2024 17:05
Щодо банкрутства.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід договір 3.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.2.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід акти 1.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід акти 3.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.4 .pdf
20 березня 2024 17:05
ВП Коростень за 4 кв 2023.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід договір 3.pdf
20 березня 2024 17:05
ВП Лубни за 4 кв 2023 .pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.3 .pdf
20 березня 2024 17:05
Довідка О.М.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід дод. угода 1.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід накладні 3.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід договір 2.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Баланс 2023р. з кв 2.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід договір 1.pdf
20 березня 2024 17:05
Довідка О.В.zip
20 березня 2024 17:05
ВП ТК Стиль за 4 кв 2023.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід договір 2.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід накладні 1.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід накладні 3.pdf
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.1.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Повноваження директора.pdf
20 березня 2024 17:05
Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 17:05
Витяг з ЄДР від 15.03.24.pdf
20 березня 2024 17:05
Цінова пропозиція-ЛОТ 2.pdf
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.2.pdf
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.1.pdf
20 березня 2024 17:05
Анкета.pdf
20 березня 2024 17:05
Щодо банкрутства.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід акти 3.pdf
20 березня 2024 17:05
Лист-гарантія.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
ТК за 4 кв 2023 ч.3 .pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Довідка Т-К.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід акти 1.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід накладні 1.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід дод.угода 2.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід накладні 2.pdf
20 березня 2024 17:05
Досвід акти 2.pdf.asice.zip
20 березня 2024 17:05
Досвід дод.угода 2.pdf
20 березня 2024 17:05
Витяг платника ПДВ.pdf.asice.zip

Публічні документи

20 березня 2024 18:10
Електронний підпис
20 березня 2024 18:10
Електронний підпис
20 березня 2024 18:09
Довідка про ліцензію.pdf
20 березня 2024 18:09
Довідка корупція.zip
20 березня 2024 18:09
Статут_pdf.pdf
20 березня 2024 18:09
Довідка корупція (ЮО).zip
20 березня 2024 18:09
Довідка корупція (ЮО).zip.p7s
20 березня 2024 18:09
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
20 березня 2024 18:09
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf.p7s
20 березня 2024 18:09
Довідка корупція.zip.p7s
20 березня 2024 18:09
Виписка з ЄДР_01.09.23.pdf
20 березня 2024 18:09
Статут_pdf.pdf.p7s
20 березня 2024 18:09
Витяг з ЄДР.pdf
20 березня 2024 18:09
Довідка про ліцензію.pdf.p7s
20 березня 2024 18:09
Цінова пропозиція ЛОТ 2.pdf
20 березня 2024 18:09
Гарантійний лист ЛОТ 2.pdf.p7s
20 березня 2024 18:09
Гарантійний лист ЛОТ 2.pdf

Конфіденційні документи

20 березня 2024 18:09
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

20 березня 2024 18:09
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

20 березня 2024 18:09
Аналогічний договір Костюм літній польовий з документами.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

20 березня 2024 18:09
Аналогічний договір Сорочки поло з документами на приймання-передачу продукції.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Файл містить інформацію, оприлюднення якої суперечить інтересам національної безпеки та оборони

Публічні документи

20 березня 2024 15:20
Електронний підпис
20 березня 2024 15:20
Електронний підпис
20 березня 2024 15:20
Витяг-2369045-Тихий-2024-03-13.pdf.p7s
20 березня 2024 15:20
12. Відгук до договору 175.pdf
20 березня 2024 15:20
Витяг-2369045-Тихий-2024-03-13.pdf
20 березня 2024 15:20
11. Відгук до договору 63.pdf
20 березня 2024 15:20
25. Договір оренди.pdf
20 березня 2024 15:20
13. Баланс 2020-2022.pdf.p7s
20 березня 2024 15:20
15. Єдиний податок 2023 рік.pdf
20 березня 2024 15:20
21. Лист-гарантія.pdf.p7s
20 березня 2024 15:20
3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 березня 2024 15:20
21. Лист-гарантія.pdf
20 березня 2024 15:20
13. Баланс 2020-2022.pdf
20 березня 2024 15:20
public_doc (1).p7s
20 березня 2024 15:20
2. Виписка ТОВ ФОРМ ТРЕИД.pdf
20 березня 2024 15:20
Довідка (1).zip
20 березня 2024 15:20
3. Витяг ПДВ.pdf
20 березня 2024 15:20
public_doc (1).pdf
20 березня 2024 15:20
Довідка.zip
20 березня 2024 15:20
Guarantee _115353_GL-88_20_Lot2_813 612,80.zip

Конфіденційні документи

20 березня 2024 15:20
9. Аналогічний договір 63 з накладними.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з міністерством оборони України

20 березня 2024 15:20
10. Аналогічний договір 175 з накладними.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Договір з міністерством оборони України

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ТУСМО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ФОРМТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ГРІН-МОДА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВИД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
#45110047
Переможець 67 793 193,00
UAH з ПДВ
26 березня 2024 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:58

Вимога про усунення невідповідностей

у складі прпозиції Учасника відсутній лист-згода на обробку персональних даних відповідно до п.11 Додатку №1 до Оголошення. Для усунення невідповідностей потрібно надати сканований Лист-згоду на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” згідно ДОДАТКУ №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2024 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"
#45110047
67 793 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2024 17:57
Договір №125_04-24-РМ від 12.04.2024.pdf укладений
16 квітня 2024 16:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) 44000 комплект 1 540,74
UAH з ПДВ