Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Шаповал Юрій Михайлович 380503833050 Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 30 125 373,25 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Тендерна документація
06 березня 2024 18:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 18:43 |
Зміни до Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю костюму Нафтовик 06.03.2024.docx | |
06 березня 2024 18:43 |
ТД костюми Нафтовик 06.03.2024.doc |
06 березня 2024 18:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2024 18:43 |
Зміни до Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю костюму Нафтовик 06.03.2024.docx
|
|||
06 березня 2024 18:43 |
ТД костюми Нафтовик 06.03.2024.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 22 березня 2024 16:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000006 ● d6aacd8a10d24a30a38be4fd72d7e872
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40
UA-2024-03-01-010765-a 01.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 12:05:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Спеціальний робочий одяг: Лот1 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм для захисту від нафти і нафтопродуктів (18132000-3 Літній одяг) (літній "Нафтовик")-3 723 комплекти); Лот 2 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм для захисту від нафти і нафтопродуктів (18132000-3 Літній одяг) (літній "Нафтовик")-2 940 комплектів); Лот 3 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм для захисту від нафти і нафтопродуктів (18132000-3 Літній одяг) (літній "Нафтовик")-3 100 комплектів)» ДК 021:2015 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-01-010765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору, шляхом надання Замовнику оригіналу банківської гарантії на суму 5% (п’ять відсотки) від суми договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-19 16:25:51
Пояснення по закупівлі
1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість пропонується надати наступні пояснення:
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- наказом ПАТ «Укрнафта» від 02.11.2023 р. №2023 р. №535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 22836311 від 11.01.2024 р.) та шляхом запиту цін у більш ніж 700 потенційних постачальників шляхом направлення електронних повідомлень.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ «БІКО» (КП від 18.01.2024р.);
- ТОВ «Пелта» (КП від 16.01.2024р.);
- ТОВ «LEGIO» (КП від 24.01.2024р.);
- ВКФ «Вікторія»» (КП № 16 від 29.01.2024р);
- ТОВ «Версахем» (від 18.01.2024р);
- ТОВ «Ультрасейфеті» (КП №995/24 від 24.01.24р.);
- ПП «МАЙБО» (КП від 24.01.2024р.);
- ПП «Арттекс» (КП № 9 від 24.01.2024р.);
- ТОВ «Тех-Стиль» (КП від 16.01.2024р.);
- ТОВ «УМТК-ТРЕЙД» (КП №01/26 від 17.01.2024р.
За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 37 099 400,00 грн. без ПДВ.
8 лютого 2024 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-08-013432-a, яка не відбулася у зв’язку з відхиленням усіх учасників на підставі абзацу 2 пункту 44 Особливостей, зважаючи на невідповідність тендерних пропозицій умовам технічної специфікації.
Враховуючи досвід попередньої закупівлі, при повторному формуванні очікуваної вартості, було прийнято рішення щодо зниження її до рівня пропозицій учасників, які відповідають основним технічним характеристикам товару. При визначенні вартості по лотам бралось до уваги строки поставки, місця поставки, інфляційні процеси, наявність тканини в Україні та вартість її контрактації для завезення з-за кордону, що дало можливість повторно визначити очікувану вартість закупівлі в розмірі 30 125 373,25 грн. без ПДВ.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
2. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо оприлюднення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено.
3. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов розділу 6 тендерної документації в частині забезпечення виконання договору, шляхом надання Замовнику оригіналу банківської гарантії на суму 5% (п’ять відсотки) від суми договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
По Лоту 1 рішення про визначення переможця прийнято 09.04.2024 р.. Договір знаходиться в процесі укладання.
По Лоту 2 рішення про визначення переможця прийнято 19.03.2024 р.. Договір укладено 02.04.2024 р. - наявний в електронній системі закупівель. Забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії №116414/GL-77/15 від 29.03.2024 р. надається.
По Лоту 3 рішення про визначення переможця прийнято 20.03.2024 р.. Договір укладено 02.04.2024 р. - наявний в електронній системі закупівель. Забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії №116414/GL-77/16 від 29.03.2024 р. надається.
- _1.1_Аналітична таблиця по формуванню ОВ Костюм Нафтовик 01.03.2024.xlsx
- _7.1_КП УМТК уточнена (3).pdf
- _8_КП Тех-Стиль.pdf
- _9_КП АРТТЕКС.PDF
- _10_КП Майбо.pdf
- _11_КП Ультрасейфеті.pdf
- _12_КП Версахем.PDF
- _13_КП Вікторія.pdf
- _14_ КП_LEGIO.pdf
- _15.1_КП Пелта (1).docx
- _16_КП БІКО.pdf
- 1. Підтвердження моніторингу на Смарттендер.png
- 2. Скрін запити на комерційну.png
- 3. Скрін запити на комерційну.png
- 4. Скрін запити на комерційну.png
- Guarantee_116414_GL-77_15.7z
- Guarantee_116414_GL-77_16.7z
- Re щодо надання комерційної пропозиції на костюми Нафтовик для Укрнафта УМТК трейд.msg
- КП Нафтовик уточнена УМТК ТРЕЙД 3400 (003).pdf
- щодо надання комерційної пропозиції на костюми Нафтовик для Укрнафта УМТК трейд.msg
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Костюм для захисту від нафти і нафтопродуктів (літній "Нафтовик")-2 940 комплектів) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 613 988,20 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 43 069,94 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 17:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» |
6 607 650,00
UAH
|
5 897 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" |
8 085 000,00
UAH
|
8 041 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" |
8 526 000,00
UAH
|
8 526 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» |
8 550 402,00
UAH
|
8 550 402,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ТЕКСТИЛЬ ГРУП" |
8 592 150,00
UAH
|
8 524 971,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕЛТА" |
8 613 800,00
UAH
|
8 055 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІК" |
8 527 764,00
UAH
|
8 527 764,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВЕРТ-МЕДІА" |
7 815 549,00
UAH
|
5 898 784,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
8 477 049,00
UAH
|
8 054 825,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕСТ-ТЕКСТ" |
9 359 049,00
UAH
|
9 359 049,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» #44832979 |
Відхилено |
5 897 000,00
UAH
|
18 березня 2024 09:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВЕРТ-МЕДІА" #39837891 |
Відхилено |
5 898 784,40
UAH
|
18 березня 2024 16:39
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" #40465034 |
Відхилено |
8 041 000,00
UAH
|
19 березня 2024 09:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
8 054 825,00
UAH
|
19 березня 2024 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2024 16:19
|
46.12 Протокол визначення переможця УМТК Трейд Лот 2.pdf | укладений |
27 серпня 2024 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 15:00
|
ДУ 1081 (002).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 17:13
|
Договір 13.1081 МТР УМТК ТРЕЙД Нафтовик Лот 2.pdf | укладений |
02 квітня 2024 17:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості по технічним характеристикам |
Номер договору про закупівлю: | 13/1081-МТР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |