Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання офісних приміщень та прилеглої території АТ «СЕНС БАНК»
Очікувана вартість
42 302 137,56 UAH
UA-2024-03-01-008501-a 185c0c38675a444385137c93d8e01a1e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худотепла Наталія

380666364353 nkhudoteplaya@sensebank.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК"
Код ЄДРПОУ: 23494714
Вебсайт: https://sensebank.com.ua/
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Васильківська, 100
Контактна особа: Худотепла Наталія
380666364353
nkhudoteplaya@sensebank.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2024 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2024 17:00
Очікувана вартість: 42 302 137,56 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Тендерна документація

08 березня 2024 18:49
ОНОВЛЕНИЙ Додаток 1.2. Специфікація.xlsx
08 березня 2024 18:49
ОНОВЛЕНА_ТД_Клінінг_Ua.docx
01 березня 2024 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2024 14:54
ТД_Клінінг_Ua.docx
01 березня 2024 14:54
Додаток 1.2. Специфікація.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду роботи на ринку
Дата подання: 06 березня 2024 10:51
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:30
Доброго дня, відповідно до тендерної документації для підтвердження досвіду роботи на ринку по Лоту 1 учасник має надати не менше двох договорів, до яких виставлено ще ряд вимог, які значно звужують коло учасників. Спеціалізоване законодавство, яким регулюються відносини закупівель, замовниками яких є державні підприємства, установи, організації, а також юридичні особи у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, встановлює, що наявність досвіду виконання аналогічного договору може підтверджуватись одним договором, а тому вимога про надання саме двох договорів зі специфічними критеріями є дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та для підтвердження досвіду роботи на ринку по Лоту 1 встановити достатнім наявність одного договору. Враховуючи сукупність інших вимог до аналогічного договору, які є в тендерній документації, це забезпечить для Вас можливість вибрати надавача послуг, який надавав аналогічний обсяг послуг, та збільшити конкуренцію, бо прийняти участь зможуть більше учасників. Адже саме для цього проводиться закупівля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! АТ «СЕНС БАНК» (далі – Банк) як незамовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для закупівлі товарів/робіт/послуг, у тому числі для закупівлі 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісних приміщень та прилеглої території АТ «СЕНС БАНК»), використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 та наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Норми Інструкції не містять обмеження щодо встановлення вимог до учасників закупівель та документів, які подають учасники у складі своєї пропозиції, а тому їх встановлення Банком не суперечить вимогам Інструкції.
Крім того, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі»:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
Зокрема Стаття 16 Закону не містить вимоги зобов’язання Замовника приймати підтвердження наявності досвіду Учасника на підставі одного договору.
Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру, а саме надання копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років строком дії кожний не менше 1-го року (без комерційної частини), додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів, зумовлена тим, що згідно адресної програми, відповідно до Додатку 1.2. Специфікація, що міститься в матеріалах закупівлі, кількість об’єктів Замовника складає 138 об’єктів, що розташовані в 22 з 24 областях України (в планах відкриття відділень також в Донецькій області). Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Дякуємо за запитання.
Досвід
Дата подання: 06 березня 2024 12:13
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:33
Шановник Замовнику, згідно вимог ТД стосовно Лоту 1 Учасники повинні надати на підтвердження наявності досвіду надання аналогічних послуг, довідку та відповідні договори (у кількості не менше 2-х за останні 5 років, строком дії не менше року) про надання послуг на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу надмірною, та такою що дискримінує учасників. Замовник вимагає територіальне покриття 95% території України, такий досвід має дуже обмежена кількість постачальників, оскільки Замовники, які мають розгалуджену мережу об'єктів по всій Україні, як правило не обирають для надання послуг по всій мережі одного підрядника, відповідно прийняти участь у закупівлі зможе дуже обмежене коло учасників. Наша компанія має успішний досвід надання послуг прибирання об'єктів із розгалудженою мережею у не менш ніж 3-х областях, та загальну кількість об'єктів не менше 20. Просимо внести відповідні зміни у ТД, а саме зменшити кількість областей в яких надавались послуги та надати можливість прийняти участь компаніям, які мають досвід надання послуг прибирання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
Досвід
Дата подання: 07 березня 2024 11:03
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:37
Шановний Замовнику! Згідно кваліфікаційних критеріїв для Учасників за ЛОТом 1 Учасник закупівлі має підтвердити в довідці, що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки виконати всі перелічені умови одночасно зможе дуже обмежена кількість учасників. Просимо внести зміни у ТД, а саме: виключити вимоги щодо кількості областей, кількості адрес в кожній області та кількості об’єктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно Статті 16. Закону «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Вважаючи, що АТ «СЕНС БАНК» відноситься до системно важливих банків та є установою, однією із найбільш розгалуженою мережею відділень, Банк вважає за потрібним вживання превентивних заходів щодо потенційних ризиків нормального функціонування банківської установи в умовах воєнного стану, тому Замовник більш конкретно зазначає деякі вимоги до закупівлі, зокрема наявність підтвердженого досвіду роботи на ринку по предмету тендеру з наданням копій договорів, не менше 2 договорів від різних клієнтів за останні 5 років, строком дії кожний не менше 1-го року, додатково по Лоту 1 - що послуги з прибирання за договорами (не менше 2-х) здійснювалися на об’єктах з територіальним розгалуженням не менше ніж у 22 областях України та не менше 2 (двох) адрес в кожній області. Загальна кількість об’єктів за договорами має бути не менше 110 об’єктів.
З огляду на зазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію.
Відповідно умов Тендерної документації передбачено 3 Лоти: ЛОТ 1 Об’єкти по Україні; ЛОТ 2 ІКЦ; ЛОТ 3 ТЦ «Квадрат», м. Київ.
Учасник може обрати будь який Лот (або декілька Лотів) для участі.
Дякуємо за запитання.
Забезпечення витратними матеріалами
Дата подання: 11 березня 2024 15:36
Дата відповіді: 12 березня 2024 12:48
Згідно п. 20 розділу 1 Технічних вимог передбачено: " 20. заповнювати диспенсери в санвузлах витратними матеріалами, які Замовник закуповує окремо/проводити заміну сміттєвих пакетів за потреби і т.ін. та вчасно інформувати директора чи контролера відділення про закінчення витратних матеріалів для їх для вчасного замовлення" Просимо уточнити які витратні матеріали замовник закуповує окремо? Чи входять до переліку цих матеріалів сміттєві пакети для кошиків в санвузлах, кухнях та офісних приміщеннях ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до умов Тендерної документації (Додаток 2) витратними матеріалами для співробітників (рідке мило, освіжувачі повітря, сміттєві пакети, в т.ч. для кошиків в санвузлах, кухнях та офісних приміщеннях, туалетний папір, паперові рушники та ін.) забезпечує Замовник, проте миючі засоби, що використовуються Виконавцем при прибиранні (в процесі надання послуг) входять у вартість прибирання. Дякуємо за запитання.
умови договору
Дата подання: 12 березня 2024 13:43
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:35
Доброго дня. Шановний замовник, вважаємо умову ТД щодо "Відкриття поточного рахунку в АТ «Сенс Банк» для здійснення розрахунків за договором, укладеним в рамках цієї закупівлі, в разі якщо на момент проведення закупівлі рахунок не був відкритим", такою,що не відноситься до предмету закупівлі. Крім того,фактично, Замовник відмовлятиме в укладенні договору учасникам, які не є клієнтами Банку Замовника. Просимо внести відповідні зміни до ТД. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що на етапі проведення тендеру відкриття поточного рахунка не є обов'язковою умовою. Відкриття рахунку передбачене для переможця при внесенні реквізитів в договір.
робочі дні
Дата подання: 12 березня 2024 15:58
Дата відповіді: 12 березня 2024 17:14
Добрий день. Калькуляцією передбачено "Ціна за 1 м.кв. (прибирання проводиться в роб дні з 7:00 до 9:00 години або з 18:00 до 20:00 год, в залежності від графіка роботи обєкта)". Чи вірно ми розумієм що якщо обєкт працює 7 днів на тиждень відповідно і ціну за 1 кв м треба розраховувати виходячі з такої ж кількості робочих днів на тиждень, тобто 7 днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, так, при розрахунку ціни за 1 м.кв. необідно брати до уваги режим роботи відділення, який зазначений в Додатку 1.2. Специфікація до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. ІКЦ
Опис предмету закупівлі:
Прибирання офісних приміщень та прилеглої території Інформаційно-консультаційних центрів закритого типу АТ «СЕНС БАНК» по Україні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 445 990,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 229,95 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 березня 2024 11:04
Закінчення: 20 березня 2024 11:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 р
Регламентні послуги з прибирання приміщення. Зазначити вартість за одиницю виміру (за 1 рік).
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2026
2 р
Додаткові послуги згідно планово-розрахункового обсягу. Зазначити вартість за одиницю виміру (за 1 рік).
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2026

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Вартість Регламентних послуг оплачується Замовником щомісячно на підставі підписаного рахунка та Акта приймання-передачі наданих послуг протягом 20-ти робочих днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та Додаткових послуг протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунка та Акта приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2024 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД» 399 363,00
UAH з ПДВ
296 363,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чистий світ технології" 327 511,20
UAH з ПДВ
296 297,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" 441 976,32
UAH з ПДВ
378 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 434 010,96
UAH з ПДВ
434 010,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІН ТОН" 414 225,60
UAH з ПДВ
378 777,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 383 349,60
UAH з ПДВ
376 659,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 410 208,00
UAH з ПДВ
377 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2024 16:50
Електронний підпис
19 березня 2024 16:50
Електронний підпис
19 березня 2024 16:49
Електронний підпис
19 березня 2024 16:49
Електронний підпис
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx.p7s
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx
19 березня 2024 16:49
Тендерна пропозиція.docx.p7s
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf
19 березня 2024 16:49
нью йоркер дог.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf
19 березня 2024 16:49
_Модельний статут__1.pdf.p7s
19 березня 2024 16:49
Виписка_1.pdf.p7s

Публічні документи

19 березня 2024 14:39
Електронний підпис
19 березня 2024 14:38
4 Статут ЧСТ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:38
16. 4 2 АТ АЛЬФА-БАНК 2020.pdf.p7s
19 березня 2024 14:38
9 Довідка банкрутство.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
16. 6 Проект Договору.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
4 Опис ЧСТ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
16. 3 Декларация ЧСТ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
14 довідка санкції.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
16. 5 Довідка мат база.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
18 Відповідність ТЗ.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
16. 6 Довідка персонал.pdf.p7s
19 березня 2024 14:37
16. 4 1 Приват з ЧСТ 20516746.pdf.p7s
19 березня 2024 14:34
16. 4 2 АТ АЛЬФА-БАНК 2020.pdf
19 березня 2024 14:34
16. 5 Довідка мат база.pdf
19 березня 2024 14:34
16. 4 1 Приват з ЧСТ 20516746.pdf
19 березня 2024 14:34
16. 6 Довідка персонал.pdf
19 березня 2024 14:34
17. 3 ВИПИСКА Фасіліті ФМ.pdf
19 березня 2024 14:34
16. 3 Декларация ЧСТ.pdf
19 березня 2024 14:34
4 Статут ЧСТ.pdf
19 березня 2024 14:34
11 Довідка офшорні зони.pdf
19 березня 2024 14:34
14 довідка санкції.pdf
19 березня 2024 14:34
4 Опис ЧСТ.pdf
19 березня 2024 14:34
16. 6 Проект Договору.pdf
19 березня 2024 14:34
9 Довідка банкрутство.pdf
19 березня 2024 14:34
18 Відповідність ТЗ.pdf

Публічні документи

23 квітня 2024 18:31
Електронний підпис
23 квітня 2024 17:26
Електронний підпис
09 квітня 2024 17:45
Електронний підпис
09 квітня 2024 14:25
Електронний підпис
19 березня 2024 16:46
Електронний підпис
19 березня 2024 16:46
Електронний підпис
19 березня 2024 13:41
Електронний підпис
19 березня 2024 13:41
Електронний підпис
19 березня 2024 13:37
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2024 13:37
опис 2_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
опис 1_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
Витяг з ЄДР.pdf
19 березня 2024 13:37
Статут.pdf
19 березня 2024 13:37
Витяг несудимість.pdf
19 березня 2024 13:37
протокол 1_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
договір РБА 1.pdf
19 березня 2024 13:37
Відомрсті з ЄДРПОУ.pdf
19 березня 2024 13:37
протокол 2_ Ауріс.pdf
19 березня 2024 13:37
договір_ІКЦ_підписаний.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка про провочин.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка про спец заходи.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка не податки.pdf
19 березня 2024 13:37
Лист про антикорупцію.pdf
19 березня 2024 13:37
сертифікат АУРІС ISO 45001.pdf
19 березня 2024 13:37
Договір РБА 2.pdf
19 березня 2024 13:37
сертифікат АУРІС ISO 9001.pdf
19 березня 2024 13:37
Договір Вестас.pdf
19 березня 2024 13:37
Договір ДТЕК.pdf
19 березня 2024 13:37
Ауріс -презентація.pdf
19 березня 2024 13:37
Довідка не банкрут.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 10:57
Електронний підпис
19 березня 2024 10:54
1.22. ДД №6.pdf
19 березня 2024 10:53
1.7. ДД №4.pdf
19 березня 2024 10:53
1.41. ДУ№2_Дог№394_ІНВАЙТ.pdf
19 березня 2024 10:53
1.42. Договір.pdf
19 березня 2024 10:53
1.15. Додаток 3.pdf
19 березня 2024 10:53
23. Мийні засоби.pdf
19 березня 2024 10:53
31. Протокол.pdf
19 березня 2024 10:53
1.9. ДД №6 Додаток 3.pdf
19 березня 2024 10:53
1.18. ДД №2.pdf
19 березня 2024 10:53
20. Форма двірника (1).jpg
19 березня 2024 10:53
27. Проект договору Лот 2.pdf
19 березня 2024 10:53
26. Декларація.pdf
19 березня 2024 10:53
1.5. ДД №2.pdf
19 березня 2024 10:53
1.23. ДД №7.pdf
19 березня 2024 10:53
18. Кофі леді.pdf
19 березня 2024 10:53
1.17. ДД №1.pdf
19 березня 2024 10:53
1.28. Договір - північ - 73.pdf
19 березня 2024 10:53
1.29. ДУ - північ.pdf
19 березня 2024 10:53
1.32. Договір - центр - 72.pdf
19 березня 2024 10:53
1.6. ДУ 3 30.08.2018.pdf
19 березня 2024 10:53
1.3. DD1 part2.pdf
19 березня 2024 10:53
21. Форма двірника (2).jpg
19 березня 2024 10:53
2. Довідка про МТБ.pdf
19 березня 2024 10:53
1.10. ДД №6-2.pdf
19 березня 2024 10:53
1.36. Дог№42_ІНВАЙТ.PDF
19 березня 2024 10:53
1.11. ДД №6-3.pdf
19 березня 2024 10:53
1.37. Дог№10_ІНВАЙТ.pdf
19 березня 2024 10:53
1.13. Договір 2019 + Додаток 1.pdf
19 березня 2024 10:53
22. Інвентар.pdf
19 березня 2024 10:53
1.2. DD1 part 1.pdf
19 березня 2024 10:53
1.16. Додатки 4-8.pdf
19 березня 2024 10:53
1.33. ДУ - центр.pdf
19 березня 2024 10:53
1.26. Допка №2 8-171.pdf
19 березня 2024 10:53
1.21. ДД №5.pdf
19 березня 2024 10:53
1.30. Договір - схід - 71.pdf
19 березня 2024 10:53
1.4. DD1 part3.pdf
19 березня 2024 10:53
1.39. Дог№394_ІНВАЙТ.pdf
19 березня 2024 10:53
4. Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2024 10:53
1.35. ДУ№1_Дог№87_Інвайт.PDF
19 березня 2024 10:53
19. Форма прибиральників.pdf
19 березня 2024 10:53
1.34. Дог№87_ІНВАЙТ.PDF
19 березня 2024 10:53
1.8. ДД №5.pdf
19 березня 2024 10:53
1.14. Додаток 2.pdf
19 березня 2024 10:53
14. Довідка щодо санкцій.pdf
19 березня 2024 10:53
1.19. ДД №3.pdf
19 березня 2024 10:53
1.20. ДД №4.pdf
19 березня 2024 10:53
1.40. ДУ№1_Дог№394_ІНВАЙТ.PDF
19 березня 2024 10:53
1. Довідка про досвід.pdf
19 березня 2024 10:53
1.27. Договір.pdf
19 березня 2024 10:53
1.12. ДД №6-4.pdf
19 березня 2024 10:53
1.31. ДУ - схід.pdf
19 березня 2024 10:53
1.1. Договір 272-18.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 15:57
Електронний підпис
19 березня 2024 15:57
Електронний підпис
19 березня 2024 15:45
9. п. 44 Особливостей.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
9. п. 44 Особливостей.pdf
19 березня 2024 15:45
8. Витяг Клін Тон 23.02.24.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
22. мвс.zip
19 березня 2024 15:45
20. довідка документи.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
23. презентація Klin Ton.pdf
19 березня 2024 15:45
15. ісо.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
6. декларація.pdf
19 березня 2024 15:45
14. Накази 19 чол.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
5. Додаток 1.1.pdf
19 березня 2024 15:45
22. мвс.zip.p7s
19 березня 2024 15:45
16. довідка мтб.pdf
19 березня 2024 15:45
8. Витяг Клін Тон 23.02.24.pdf
19 березня 2024 15:45
10. Буча, відгук, акти всі.pdf
19 березня 2024 15:45
4. ст. 17 зведена.pdf
19 березня 2024 15:45
26. довідка про єдр.pdf
19 березня 2024 15:45
6. декларація.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
26. довідка про єдр.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
4. ст. 17 зведена.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
14. Накази 19 чол.pdf
19 березня 2024 15:45
20. довідка документи.pdf
19 березня 2024 15:45
5. Додаток 1.1.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
16. довідка мтб.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
15. ісо.pdf
19 березня 2024 15:45
21. персональні Рябцун.pdf
19 березня 2024 15:45
23. презентація Klin Ton.pdf.p7s
19 березня 2024 15:45
2. довідка субпідрядники.pdf
19 березня 2024 15:45
30. довідка про обмеження.pdf
19 березня 2024 15:45
21. персональні Рябцун.pdf.p7s

Публічні документи

23 квітня 2024 14:59
Електронний підпис
23 квітня 2024 14:54
Електронний підпис
19 березня 2024 16:01
Електронний підпис
19 березня 2024 16:01
Електронний підпис
19 березня 2024 15:59
2.1_ТЗ.pdf
19 березня 2024 15:59
5.1_Статут+Опис.pdf
19 березня 2024 15:59
5.5_Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2024 15:59
15.4_Договір_Приватбанк.pdf
19 березня 2024 15:59
18_Проект договору.pdf
19 березня 2024 15:59
1.1_Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2024 15:59
11_Довідка_податки.pdf
19 березня 2024 15:59
5.3_Витяг_14.09.2022.pdf
19 березня 2024 15:59
5.4_Виписка_20.01.2022.pdf
19 березня 2024 15:59
8_Довідка_бенефіціар.pdf
19 березня 2024 15:59
1.2_Розрахунок.xlsx
19 березня 2024 15:59
5.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
19 березня 2024 15:59
17_Довідка_працівники.pdf
19 березня 2024 15:59
5.6_Паспорт.pdf
19 березня 2024 15:59
16_Довідка_МТБ.pdf
19 березня 2024 15:59
3.1_Декларація.pdf
19 березня 2024 15:59
2.2_ТЗ від свого імені.pdf
19 березня 2024 15:59
6_МВС.rar
19 березня 2024 15:59
12_Довідка_санкції.pdf
19 березня 2024 15:59
15.3_Договір_1270_08.11.2022 р..pdf
19 березня 2024 15:59
9_Довідка_офшорні зони.pdf
19 березня 2024 15:59
7_Довідка_банкрутство.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 14:30
Електронний підпис
19 березня 2024 14:28
Електронний підпис
19 березня 2024 13:40
Електронний підпис
19 березня 2024 13:40
Електронний підпис
19 березня 2024 13:39
1. Статут + Опис.pdf
19 березня 2024 13:39
40. Київстар_2021.pdf
19 березня 2024 13:39
18. CPG_Presentation_UA 2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД»

ТОВ "Чистий світ технології"

ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС"

ТОВ "І Н В А Й Т"

ТОВ "КЛІН ТОН"

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Очікує рішення 434 010,96
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС"
#39230130
Очікує рішення 378 860,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
ТОВ "КЛІН ТОН"
#44870134
Очікує рішення 378 777,60
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Очікує рішення 377 540,00
UAH з ПДВ
20 березня 2024 16:17
ТОВ "Чистий світ технології"
#38443865
Відхилено 296 297,76
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 10:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 10:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАН СЕРВІС ТРЕЙД»
#44784136
Відхилено 296 363,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 10:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 13:49
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Переможець 376 659,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 10:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 16:02

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, за наданими документами просимо надати додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації) 2. Надати Специфікацію за результатом аукціону (Додаток 1.2. Тендерної документації) 3. Уточнити п. 4.3.1. Тендерної пропозиції: дата і розмір курсу, застосованого в розрахунках (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати), підтвердження ресурсу розміру мінімальної заробітної плати (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати)- зазначити за зразком, відповідно до п.3.1.1. Додатку 4.2. Тендерної документації «Проект Договору». 4. Уточнити п. 4.4. Тендерної пропозиції (витратні матеріали за Лотом 2 не передбачені) 5. Уточнити п. 4.8 Тендерної пропозиції, зокрема посилання на номер Додатку проекту договору за відповідним лотом. 6. Надати підтвердження досвіду надання послуг з прибирання приміщень та прилеглої території (згідно вимог: не менше ДВОХ договорів за останні 5 років) - на заміну договору від 2017 року і з предметом договору, що не стосується предмету закупівлі; договору від 2020 року, наданого на іншу компанію. 7. Надати підписаний Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги». 8. Надати розгорнуту структуру власності з розкриттям реального КБВ по ТОВ "Чистий світ технології" (код ЄДРПОУ 38443865) та копію паспорту Макицький Валерій.

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів. додатково надати: 1. Надати заповнену Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації) за відповідним лотом (зокрема п. 4.3.1. – 4.6, 4.8) 2. Надати Специфікацію за результатом аукціону (Додаток 1.2. Тендерної документації) за відповідним лотом, з урахуванням відповідності розрахунків калькуляції на основі калькулятора, згідно градації за площею та регіонів 3. Надати підписаний Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги». 4. Надати підписаний Додаток 4.2. Тендерної документації «Проект Договору» 5. Надати Презентацію компанії, відповідно до вимог п. 16.2 Додатку 3 Тендерної документації 6. Надати Скан копії дозволу/декларації на виконання висотних робіт , відповідно до вимог п. 16.3 Додатку 3 Тендерної документації 7. Надати довідку, складену у довільній формі, надання якої передбачено п. 12. Розділу 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду надання послуг з прибирання приміщень та прилеглої території 8. Надати копію підписаного договору з НЬЮ ЙОРКЕР Україна, а також надати відсутні сторінки договорів на підтвердження виконання аналогічних договорів (зокрема перелік об’єктів, строку дії договорів від 1 року). 9. Надати Копію витягу з реєстру платників єдиного податку/свідоцтва платника єдиного податку на вимогу п. 3 Додатку 3 Тендерної документації. 10. Копія Установчого документу (зокрема статуту). Зазначений документ надається в повному обсязі, з урахуванням змін і доповнень до Статуту та обов’язковим підтвердженням (шляхом надання копії ОПИСу документів для проведення відповідної реєстраційної дії державним реєстратором або тотожного документу) проведення таких реєстраційних дій (Статуту, доповнень та змін до Статуту). 11. Надати Довідку Товариства, складеної в довільній формі, про те, що не існує жодних обмежень повноважень для укладення уповноваженою особою Товариства відповідного правочину одноособово (відповідно п. 7 Додатку 3 документації). 12. Надати Довідку, про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (відповідно п. 8 Додатку 3 документації). 13. Надати інформаційну довідка про те, що учасник не є банкрутом та відносно нього не ведеться провадження у справі про банкрутство (відповідно п. 9 Додатку 3 документації). 14. Надати довідку про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (зазначити, зокрема, інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи) (відповідно п. 10 Додатку 3 документації). 15. Надати довідку про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (відповідно п. 11 Додатку 3 документації). 16. Надати довідку про те, що тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника (відповідно п. 12 Додатку 3 документації). 17. Надати довідку про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (відповідно п. 13 Додатку 3 документації). 18. Надати довідку про те, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (відповідно п. 14 Додатку 3 документації). 19. Надати Лист про те, що учасник має затверджену антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (відповідно п. 15 Додатку 3 документації).

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику, відповідно до наданих документів, надати додатково: 1. Надати Тендерну пропозицію за результатом аукціону (Додаток 1.1. Тендерної документації); уточнити п. 4.3.1.: в частині підтвердження ресурсу розміру мінімальної заробітної плати (в разі наявності індексації до розміру мінімальної заробітної плати)- зазначити ресурс - за зразком, відповідно до п. 3.1.1. Додатку 4.1. Тендерної документації «Проект Договору». 2. Надати Специфікацію за результатом аукціону (Додаток 1.2. Тендерної документації)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2024 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
376 659,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
139_Звіт про договір.docx укладений
13 травня 2024 18:12